Ik eet er 1x per maand een en die eet ik meestal wel gewoon koud opquote:Op woensdag 28 april 2021 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
Ik eet geen frikandellen/frikandelbroodjes, maar warm je die normaalgesproken niet op? Koud lijkt me niet echt lekker.
Ja en braddie haalt 1 keer maand fastfoodquote:Op woensdag 28 april 2021 15:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik eet er 1x per maand een en die eet ik meestal wel gewoon koud opik vind ze warm juist niet lekker
Oh. Saucijzenbroodje neem ik warm.quote:Op woensdag 28 april 2021 15:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik eet er 1x per maand een en die eet ik meestal wel gewoon koud opik vind ze warm juist niet lekker
BPD is Big Pens Disorder? @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 28 april 2021 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en braddie haalt 1 keer maand fastfood
Die pens komt niet van de worteltjes
Of Big Penis Disorderquote:Op woensdag 28 april 2021 15:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
BPD is Big Pens Disorder? @:Lenny_Leonard
Gisteren alle laatste filmpjes zitten kijken, staan er nu alweer twee nieuwe op. Dit is niet te doenquote:Op woensdag 28 april 2021 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en braddie haalt 1 keer maand fastfood
Die pens komt niet van de worteltjes
Misschien is dit de reden dat hij niet kan sporten om wat af te vallenquote:Op woensdag 28 april 2021 15:14 schreef Oriente het volgende:
Maar nee @:3rr0r, Bronchopulmonale dysplasie
Camera mee op pad, op de winkelwagen, hij doet wel z'n best (geen idee of hij dit al eerder deed, ik kijk recent pas soms om hem met een view te steunen)quote:Op woensdag 28 april 2021 15:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gisteren alle laatste filmpjes zitten kijken, staan er nu alweer twee nieuwe op. Dit is niet te doen
Zou kunnen.quote:Op woensdag 28 april 2021 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien is dit de reden dat hij niet kan sporten om wat af te vallen
Jou werd ook niks gevraagd.quote:Op woensdag 28 april 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Ik hou me niet bezig met zijn persoonlijke leven, ik kijk gewoon voor de foodreviews.
Ja je punt is duidelijk nu.quote:Op woensdag 28 april 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Ik hou me niet bezig met zijn persoonlijke leven, ik kijk gewoon voor de foodreviews.
Je kan ook doneren, net als @Elanquote:Op woensdag 28 april 2021 15:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Camera mee op pad, op de winkelwagen, hij doet wel z'n best (geen idee of hij dit al eerder deed, ik kijk recent pas soms om hem met een view te steunen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |