SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiwi:
ESCunited:
Officiële liveblogs:
https://eurovision.tv/saturday-8-may
[ Bericht 16% gewijzigd door Momo op 08-05-2021 10:06:51 ]
Eens en eensquote:Op vrijdag 23 april 2021 23:33 schreef molloot200 het volgende:
Favoriet topic de komende tijd
Ben benieuwd of er hier in Nederland ook dingen uitlekken van de stand-in rehearsals.
Ik ga voor een livestream van Montaigne vanuit haar woonkamer.quote:Op vrijdag 23 april 2021 23:46 schreef Funhouse het volgende:
Wat gaat Australië doen met die 30 minuten op de eerste dag dan?
Ook opvallend dat ze die vrije dag bij ons dan niet op donderdag hebben gezet, want dan is het hier een vrije dag: hemelvaart.quote:Op zaterdag 24 april 2021 00:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Opvallend: de vrije dag die in Tel Aviv werd ingebouwd vanwege een religieuze feestdag hebben ze er in gehouden. 16 mei zijn er geen rehearsals of persconferenties…
Misschien iets met een speciale openingsceremonie op die dag.quote:Op zaterdag 24 april 2021 01:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook opvallend dat ze die vrije dag bij ons dan niet op donderdag hebben gezet, want dan is het hier een vrije dag: hemelvaart.
Volgens mij is het in de volgorde van de draw. De eerste 3 stemmen (en treden op) in de eerste halve finale en de laatste 3 in de tweede halve finale.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:29 schreef molloot200 het volgende:
Op de een of andere manier ben ik dit jaar ook heel erg exciting voor de rehearsal dag van de automatische finalisten. Dat had ik de vorige keer bijvoorbeeld niet. Maar deze keer voel ik voor al die nummers wel waten natuurlijk spannend en leuk dat we zo lang moeten wachten op Nederland ook.
Is deze volgorde
Italië
Duitsland
Nederland
Frankrijk
Groot-Brittannië
Spanje
Elk jaar hetzelfde of is dit willekeurig? Ik vind het een rare volgordeIk Zou bijvoorbeeld Frankrijk lekker helemaal tot het einde bewaren als favoriet.
Wees blij, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 24 april 2021 01:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook opvallend dat ze die vrije dag bij ons dan niet op donderdag hebben gezet, want dan is het hier een vrije dag: hemelvaart.
Ja, denk het ook. Dit zal dan meer een technische rehearsal zijn. Technische rehearsals zien we nooit, maar als er landen zijn die bepaalde props hebben meegebracht, dan moet ook dat getest worden. Laten we lamp-gate niet vergetenquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:35 schreef Nashipeer het volgende:
In het geval van Australië denk ik dat ze nog wat gaan testen mbt tot beeld- en geluidskwaliteit/niveau zodat het niet teveel "vloekt" met de andere optredens. Niet dat het geluid ineens veel te hard of zacht staat na Zweden en voor Noord-Macedonië.
Dat was ook nog een extra ingelaste technische rehearsal, omdat er zoveel gruwelijk misgingquote:Op zaterdag 24 april 2021 19:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, denk het ook. Dit zal dan meer een technische rehearsal zijn. Technische rehearsals zien we nooit, maar als er landen zijn die bepaalde props hebben meegebracht, dan moet ook dat getest worden. Laten we lamp-gate niet vergeten
Voor iets als een f*cking lampquote:Op zaterdag 24 april 2021 19:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was ook nog een extra ingelaste technische rehearsal, omdat er zoveel gruwelijk misging
Er waren toen zo veel extra repetities met Rusland en Nederland steedsquote:Op zaterdag 24 april 2021 19:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was ook nog een extra ingelaste technische rehearsal, omdat er zoveel gruwelijk misging
En het wordt nu nog leuker met je eigen directe verbinding met @Cee en mij in het perscentrum!quote:Op zondag 25 april 2021 13:24 schreef Nexum het volgende:
Ik ben ZOOOOOOOOOOO ready voor de rehearsals. Dat zijn altijd de meest stressvolle en leukste momenten van het ESF seizoen
GAAN JULLIE LIVE?quote:Op zondag 25 april 2021 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En het wordt nu nog leuker met je eigen directe verbinding met @:Cee en mij in het perscentrum!
Sowieso live verslag doen in een topicreeks hier waar jullie dan van alles kunnen vragen en wij antwoorden maar het plan is om ook een keer De Hoofden te zijn ja.quote:
Nu al zin inquote:Op zondag 25 april 2021 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso live verslag doen in een topicreeks hier waar jullie dan van alles kunnen vragen en wij antwoorden maar het plan is om ook een keer De Hoofden te zijn ja.
https://www.rijnmond.nl/n(...)l-het-kan-en-het-magquote:Op maandag 26 april 2021 19:21 schreef Jason22 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af is hoe ze die stand-in rehearsal mensen uitzoeken. Gaan de bouwvakkers daar staan, of Sietse zelf?
Overigens kan je best wel wat stand-in rehearsals van afgelopen jaren terugvinden op Youtube.quote:Op maandag 26 april 2021 19:21 schreef Jason22 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af is hoe ze die stand-in rehearsal mensen uitzoeken. Gaan de bouwvakkers daar staan, of Sietse zelf?
Gaaf zeg! Zij weten gewoon al over een paar dagen hoe de acts in elkaar stekenquote:Op maandag 26 april 2021 19:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)l-het-kan-en-het-mag
Hier staat het genoemd! Zangers en dansers van bepaalde opleidingen doen dit als stage.
Waarschijnlijk nu al! Zoals je ziet in de andere video's doen ze meestal ook al de hele choreografie, alle bewegingen en camerablikken. Ze zijn dus waarschijnlijk al bezig met repeteren buiten hét podium om.quote:Op maandag 26 april 2021 19:28 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Gaaf zeg! Zij weten gewoon al over een paar dagen hoe de acts in elkaar steken
Dit lijkt me zo grappig om te zien voor die artiestenquote:Op maandag 26 april 2021 19:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Overigens kan je best wel wat stand-in rehearsals van afgelopen jaren terugvinden op Youtube.
Bijvoorbeeld:
Van 2016 is echt best wel veel terug te vinden
Of een klein stukje van de rehearsal van Fuego:
E: Er is er zelfs één van Amar Pelos Dois te vinden!
Je vergeet die van onze eigen Douwe Bob, met kartonnen gitaar en 10 seconden stilte.quote:Op maandag 26 april 2021 19:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Overigens kan je best wel wat stand-in rehearsals van afgelopen jaren terugvinden op Youtube.
(Knip)
Van 2016 is echt best wel veel terug te vinden
quote:Op maandag 26 april 2021 19:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Je vergeet die van onze eigen Douwe Bob, met kartonnen gitaar en 10 seconden stilte.
Dat dacht ik ook meteen, maar misschien alleen omdat het me Jezus vibes geeftquote:Op donderdag 29 april 2021 11:30 schreef molloot200 het volgende:
https://www.instagram.com/p/COORgnmBSZ_/?igshid=1twfnogcyjbkm
Ik gok dat we hier op de achtergrond op het schermpje Slovenië zien.
Chingiz toen hij dit zagquote:Op maandag 26 april 2021 20:18 schreef Funhouse het volgende:
Ik kan hem nu niet vinden maar de stand-in rehearsal voor Zweden in 2016 kon zo veel beter zingen dan Frans
Die van Chingiz was ook goed:
[ twitter ]
Wauw, dat is op tijdquote:
Toch wel gelukt met YouTube ipv Facebook?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:31 schreef Greys het volgende:
Wij hebben vanmiddag ook even getest met live gaan via de Songfestivalforum youtube.(Via besloten link dus nu niet zichtbaar). Zodat jullie volgende week ook af en toe naar ons kunnen kijken ipv naar Matt.
Ja!quote:Op zaterdag 1 mei 2021 14:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Toch wel gelukt met YouTube ipv Facebook?
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:31 schreef Greys het volgende:
Wij hebben vanmiddag ook even getest met live gaan via de Songfestivalforum youtube.(Via besloten link dus nu niet zichtbaar). Zodat jullie volgende week ook af en toe naar ons kunnen kijken ipv naar Matt.
Ik zet hem er wel even inquote:Op zaterdag 1 mei 2021 18:08 schreef Nashipeer het volgende:
Ik zie het presentatorentopic nergens meer, maar deze is ook leuk; zo ziet de voting desk er waarschijnlijk (ongeveer) uit:
https://www.instagram.com/p/COVevL_ruCD/
Het grappige is dat er uiteindelijk minder lampen gebruikt worden dan de afgelopen paar jaar, maar ik denk dat het hele lichtontwerp zo veel meer effect gaat hebben juistquote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:22 schreef Nashipeer het volgende:
^^ Dankjewel!
Die laserlampen op de foto zijn echt indrukwekkend. Als je het vergelijkt met alle edities in het verleden (ik denk dat alleen 2018, 2014 en 2016 het meest in de buurt komen) dan wordt Ahoy echt technisch gezien spannend. Als je terugkijkt waren 2019, 2017, 2015, 2013, 2008 en alles daarvoor vrij simpel, waarbij de focus lag op het stagedesign en niet zozeer de lichttechniek.
Geen idee voor wie deze rehearsal is, maar de afbeelding is van vandaag. Je ziet heel mooi de werking van al die rechthoekige lampen door LED-scherm schijnen. Op het scherm zie ik de Erasmusbrug. Misschien heeft dit te maken met de interval act/openingsact?
[ afbeelding ]
https://www.ampco-flashlight.com/nl/esc/
De volledige video hiervan is in het Rotterdam topic gepost, daar is nog meer zoals dit te zienquote:
quote:
Rechtsonderin het linkerscherm staat 7 (Natalia treedt op als 7e in SF2). En daarnaast staan 2 letters maar die vind ik te onduidelijk hoor.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:03 schreef Em31 het volgende:
Lijkt me beter bij Polen passen inderdaad. En waar staat dat NS? ben ik nou blind
Wow heel knap om daar letters in te zienquote:Op maandag 3 mei 2021 12:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Rechtsonderin het linkerscherm staat 7 (Natalia treedt op als 7e in SF2). En daarnaast staan 2 letters maar die vind ik te onduidelijk hoor.
Misschien is het wel de repetitie van onderdeel/act 7, dan is Eefje de Visser nummer 1 en Senhit 2 etc. Dan is dit wel Polen. Want ik kan me bijna niet voorstellen dat dit het staging idee is bij Moldavië; het past gewoon écht niet.
Wie zit dit online te gooien dan in welke Discord? Iemand in een hotelkamer.quote:Op maandag 3 mei 2021 13:08 schreef Amarinthe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe hij op Discord stond
Geen idee, hij geeft zijn bron niet. Zei dat het openbaar op Instagram staat..quote:Op maandag 3 mei 2021 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zit dit online te gooien dan? Iemand in een hotelkamer.![]()
Lijkt mij eerder een man daar rechts. Dan zou het inderdaad Polen zijn lijkt mij.quote:Op maandag 3 mei 2021 13:08 schreef Amarinthe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe hij op Discord stond
Manizha is ook onderwegquote:Op vrijdag 7 mei 2021 07:32 schreef molloot200 het volgende:
Ana Soklic is vannacht als eerste artiest getest en naar Nederland gevlogen (@:emaevrovizija op Instagram). Nu komt het toch wel heel dichtbij nu de artiesten hierheen zullen komen
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 07:32 schreef molloot200 het volgende:
Ana Soklic is vannacht als eerste artiest getest en naar Nederland gevlogen (@:emaevrovizija op Instagram). Nu komt het toch wel heel dichtbij nu de artiesten hierheen zullen komen
Ik hoop het ook zo! Zou echt enorm sneu zijn andersquote:Op donderdag 6 mei 2021 15:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik werd net ineens plaatsvervangend zenuwachtig voor al die artiesten en delegatieleden die de komende dagen covidtesten moeten doen voor ze naar Nederland komen. Ik hoop zo voor ze dat ze allemaal mogen reizen! Fingers crossed.
Jawel toch, zijn ook al gepost in dit topic.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:52 schreef grazz het volgende:
Matt van ESCUnited heeft nog geen linkje klaar staan. Wat de wiwizusjes gaan doen is even afwachten.
Oh. Was me niet opgevallen. SORRYquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jawel toch, zijn ook al gepost in dit topic.
Post 51.
Dat jaquote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:00 schreef aarontje112 het volgende:
Ben hyped voor morgen hoor, alsof ik op vakantie ga
Same here, maar ik lag om 06:00 al te stuiterenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 08:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heel die wekker was niet nodig want ik ben al helemaal hyper wakker
^^^^ En geniet!! Een ervaring om nooit meer te vergeten moet het wordenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:01 schreef Aoibhin het volgende:
@:Greys @:Cee heel veel plezier en succes vandaag!![]()
![]()
Ik loop Eden maar te zoeken, maar ZE IS BLOND?!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 08:56 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Eden schijnt ook geland te zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Ik zat ook al te zoeken eerst!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:15 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik loop Eden maar te zoeken, maar ZE IS BLOND?!
Ja, ergens vind ik het jammer dat het tegelijk is, want wil ook van de repetities genietenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 08:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat jaOok voor de kaartverkoop straks, alles klaar hebben liggen voor het geval ik niks vergeet en zelfs een checklist gemaakt
Ze had al zeker ZES minuten geen aandacht gehad, dus toen heeft ze d’r haar maar blond geverfdquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:15 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik loop Eden maar te zoeken, maar ZE IS BLOND?!
Misschien komt die ene creep wel weer voorbij...quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wil alleen Matt in beeld, niet iemand anders/is eenkennig
AYE AYE FIREquote:
Hahahaha ik dacht daar nog aan net in bed (ja waar ik al niet aan denk in bedquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien komt die ene creep wel weer voorbij...
Gisteren zonder tekst was ze beter inderdaadquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:39 schreef Amarinthe het volgende:
Ik vind dat accent van dat meisje ook niet leuk![]()
![]()
sorry
Nee nee, San Marino is pas maandagquote:
Ik zit alweer zo:quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:42 schreef Em31 het volgende:
Liveblog: https://eurovision.tv/saturday-8-may
Guaan dit kan nietquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahahaha ik dacht daar nog aan net in bed (ja waar ik al niet aan denk in bed)
Geloof het wel, of de jury show moet al geweest zijn, denk dat ze dan die gaan gebruikenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:45 schreef Em31 het volgende:
Stel je hebt je eerste repetities gehad, iemand binnen je team krijgt corona en je kan niet live optreden. Dan gebruiken ze toch alsnog je live-on-tape in plaats van de beelden van je repetitie?
Hoop echt zo dat het niet gaat gebeuren, maar iedereen is best close als je alle filmpjes enzo bekijkt dus er hoeft maar één keer iemand toch tussen te zitten.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:46 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Geloof het wel, of de jury show moet al geweest zijn, denk dat ze dan die gaan gebruiken
Ik zat te kijken, welk muziekje, stond mijn geluid uit. Goede start!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:48 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha dat muziekje joh, ik zit helemaal te stuiteren erop.
Waar moeten we posten? was die niet voor vragen enzoquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:48 schreef Momo het volgende:
ESF / LIVE VANUIT AHOY: uw ESF-verslaggevers! #1
Ja hier voor alle commentaren. Cee en Greys posten daar hun updates en als je daar vragen over hebt enzoquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waar moeten we posten? was die niet voor vragen enzo
Het is al beterquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:52 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Wow superlaggy, ik hoop dat ze de verbinding verbeteren
Ja, maar ik vind het anders dan normaal met die anderen erbij dus moet even mentaal adapten.quote:
Matt wel in het groot gelukkigquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het anders dan normaal met die anderen erbij dus moet even mentaal adapten.
Nou hè, ik besef het ook nu pas hoe erg ik het gemist hebquote:
True!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is al beterMaar ja, dat krijg je helaas bijna altijd als je gaat Zoomen oid
Hopelijk laten ze Matt praten als de repetities bezig zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het anders dan normaal met die anderen erbij dus moet even mentaal adapten.
Samequote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er móet ook een reden zijn waarom ze precies háár aan het eind van de eerste helft hebben gezet.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:54 schreef Nexum het volgende:
Roy heeft dus gehoord dat Ierland goed is.... dit klopt wel een beetje met die hoge Wiwiscore
Als je Sean bedoeld, hij is/komt naar Rotterdam!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:55 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Same, jammer dat die andere jongen er niet bij is, had vaak ook wel goeie analyses.
Bedoel je Sean? Dat is de enige die ik kon tolereren, de anderen vond ik (iig in 2019) niet zoveelquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:55 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Same, jammer dat die andere jongen er niet bij is, had vaak ook wel goeie analyses.
Ja mag hopen dat ze in ieder geval het geluid muten van de anderen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze Matt praten als de repetities bezig zijn.
Eensquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh echt?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:56 schreef Amarinthe het volgende:
[..]
Als je Sean bedoeld, hij is/komt naar Rotterdam!
Voor zover ik begreep van zijn Tweet, tenzij hij ook alleen live bedoeldequote:
Die ene Efe die zo hysterisch mee ging doen met de nummers vond ik ook wel grappig om gifjes van te laten makenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedoel je Sean? Dat is de enige die ik kon tolereren, de anderen vond ik (iig in 2019) niet zoveel
#BringBackDebanquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:58 schreef aarontje112 het volgende:
Linkje voor de gezusters Wiwi en twee anderen die ook in Ahoy zijn geraakt:
Is die niet mee?quote:
Krijgen ze dit elk jaar? Ik kan me niet herinneren dat hij dit vorig jaar liet zien.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:00 schreef Aoibhin het volgende:
Matt lekker aan het pronken met zijn goodiebag
Oh nog een bepaalde reden voor?quote:
Geen idee...quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nog een bepaalde reden voor?Kan me niet voorstellen dat hij het laat schieten zomaar
Ze krijgen elk jaar wel wat dingen meequote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Krijgen ze dit elk jaar? Ik kan me niet herinneren dat hij dit vorig jaar liet zien.
Bel d'ruit, heb ik ook gedaanquote:
Ja echt en weer voor de stream hequote:
Ah leuk! Ik kon het me niet herinneren.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze krijgen elk jaar wel wat dingen meeIn 2019 kreeg Matt af en toe een cadeautje
De SHO'er in mij gaat nu meteen denken dat er ruzie is met Wiwitch nadat hij op zo'n review filmpje behoorlijk not amused was met haarquote:
De organisatie kennende welquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah leuk! Ik kon het me niet herinneren.
Ik hoop voor Matt en alle andere pers dat het wat beter is geregeld dan in Tel Aviv. Toen was het echt best wel een ramp qua eten/drinken en zo
Ja ben ik ook wel benieuwd naar, maar zou logisch zijn als ze een persoonlijk watermerk gebruikenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:01 schreef Em31 het volgende:
Ben benieuwd of er echt niets uitlekt met al die journalisten die thuis mee kunnen kijken
Oh vertel?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De SHO'er in mij gaat nu meteen denken dat er ruzie is met Wiwitch nadat hij op zo'n review filmpje behoorlijk not amused was met haar
Jaaa ik hoop het ook zo! Toen was het echt superduur allemaal. Maar zal hier vast beter geregeld zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah leuk! Ik kon het me niet herinneren.
Ik hoop voor Matt en alle andere pers dat het wat beter is geregeld dan in Tel Aviv. Toen was het echt best wel een ramp qua eten/drinken en zo
Ja dat was in een tweet die ik laatst had geplaatst, ik zal hem later even terugzoekenquote:
Jaa ik ookquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:06 schreef lashatumbai het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar de reacties op het podium/camera shots/ visuals/ Augmented reality/ licht/ graphics dan het daadwerkelijke optreden van de landen haha
Volgens mij gaan ze echt onder de indruk zijn. De augmented reality tot nu toe op het songfestival is maar van belabberde kwaliteitquote:
Dit is echt alsof ik weer een date heb met een leuke ex die ik stiekem altijd terug heb gewild en nu is het weer zover en is het nog wat onwennigquote:
Ja echt leuk dat hij dat gaat doenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:09 schreef lashatumbai het volgende:
Ik las trouwens dat de Ja Ja Ding Dong acteur de punten gaat geven voor IJSLAND![]()
![]()
Die van ESCUnited.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:13 schreef Fascination het volgende:
Oké, welke livestream volgen jullie? Ik kijk nu naar de Wiwi-livestream
Ah jammerquote:
Eerste dus niet gezienquote:It’s so exciting to sit in the Green Room in Rotterdam Ahoy watching Lithuania perform such an upbeat, fun song. They’re all wearing canary yellow, and have brought every one of those dance moves from Vilnius to Rotterdam. We’ll be sharing a 30-second video clip soon, so keep an eye out here for the link.
Kom naar ESCunited, en snel!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:13 schreef Fascination het volgende:
Oké, welke livestream volgen jullie? Ik kijk nu naar de Wiwi-livestream
Ik schrok me zo de pleuris van die etterende zweer toenquote:
Zeker, gewoon lekker het sfeertje van de clipquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:19 schreef molloot200 het volgende:
Purple / yellow color scheme is gewoon prima denk ik
Heeft zij uberhaupt met iemand chemistryquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:19 schreef Nexum het volgende:
Wiwiwilliam zus en die chick daarnaast hebben totaal geen chemistry
Hahaha ja dat bedacht ik me ook net, zitten we lekker in de rehearsals, vergeten we datquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:20 schreef lashatumbai het volgende:
Als ik nou maar geen kaartjes vergeet te kopen
Nee krijg een beetje het gevoel alsof ze de stagiare isquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:19 schreef Nexum het volgende:
Wiwiwilliam zus en die chick daarnaast hebben totaal geen chemistry
Dat is echt mijn grootste angstquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha ja dat bedacht ik me ook net, zitten we lekker in de rehearsals, vergeten we dat
Hehehe ik zit er gewoon nu de hele tijd om te denkenquote:
Hier om 06:00 wakker op de eerste dag van mijn vakantiequote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit een beetje in te kakken omdat ik vroeg wakker was voor mijn doen![]()
Beter gaan we zo ook iets horen.
Oh ik vond kwart voor 8 al vroegquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier om 06:00 wakker op de eerste dag van mijn vakantieMaar de adrenalina gutste al door me heen
Walgelijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:24 schreef Nexum het volgende:
Wiwizus heeft Oostenrijk in haar top 5 .....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:25 schreef Nexum het volgende:
EN HEEFT SPANJE ALS WINNAAR????????????????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |