Ja mag hopen dat ze in ieder geval het geluid muten van de anderen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze Matt praten als de repetities bezig zijn.
Eensquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het anders dan normaal met die anderen erbij dus moet even mentaal adapten.
Oh echt?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:56 schreef Amarinthe het volgende:
[..]
Als je Sean bedoeld, hij is/komt naar Rotterdam!
Voor zover ik begreep van zijn Tweet, tenzij hij ook alleen live bedoeldequote:
Die ene Efe die zo hysterisch mee ging doen met de nummers vond ik ook wel grappig om gifjes van te laten makenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedoel je Sean? Dat is de enige die ik kon tolereren, de anderen vond ik (iig in 2019) niet zoveel
#BringBackDebanquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:58 schreef aarontje112 het volgende:
Linkje voor de gezusters Wiwi en twee anderen die ook in Ahoy zijn geraakt:
Is die niet mee?quote:
Krijgen ze dit elk jaar? Ik kan me niet herinneren dat hij dit vorig jaar liet zien.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:00 schreef Aoibhin het volgende:
Matt lekker aan het pronken met zijn goodiebag
Oh nog een bepaalde reden voor?quote:
Geen idee...quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nog een bepaalde reden voor?Kan me niet voorstellen dat hij het laat schieten zomaar
Ze krijgen elk jaar wel wat dingen meequote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Krijgen ze dit elk jaar? Ik kan me niet herinneren dat hij dit vorig jaar liet zien.
Bel d'ruit, heb ik ook gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |