Zou zeker niet verkeerd zijn.. voor het CDAquote:Op donderdag 22 april 2021 18:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gisteren was er al sprake van dat Monica Keizer (CDA kamerlid) zich af ging splitsen van de cda fractie wegens het nieuwe toeslagenschandaal.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat als Wopke daadwerkelijk PIeter buiten spel heeft gezet in de ministerraad dat het CDA dan heel blifjt. Dan moet Omtzicht daar gewoon weg en zijn eigen partij beginnen
Peanutbutter jelly timequote:Op donderdag 22 april 2021 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt ook jam die bij oude kaas kan.. klinkt gek maar kan heel lekker zijn
wel pindakaas met hagelslagquote:
en wat vind heer Aloa lekker?quote:
ja meestal als de bodes weer beginnen te huppelen dan is het begin weer aanstaandequote:
jep we zijn er weerquote:Op donderdag 22 april 2021 19:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja meestal als de bodes weer beginnen te huppelen dan is het begin weer aanstaande
Gaat weer laat wordenquote:Op donderdag 22 april 2021 19:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja meestal als de bodes weer beginnen te huppelen dan is het begin weer aanstaande
Tis niet te hopen dat het zo laat wordt als het debat tegen Ruttequote:
ik verwacht het ook niet en denk dat alle versoepelingen aan het eind van tafel zullen zijnquote:
Dus als ie 12 maanden jaagt kan ie mooi 20m harkenquote:Op donderdag 22 april 2021 19:22 schreef greysbones het volgende:
FIjn lees net dat de koning rustig 3 maanden per jaar mag jagen in zijn kroondomein
waar hij 5 miljoen per jaar voor krijgt
5 miljoen... tjeezzquote:
Schandalig vind ik hetquote:Op donderdag 22 april 2021 19:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus als ie 12 maanden jaagt kan ie mooi 20m harken
ben ik helemaal met je eens..quote:
Of net als een advocaat meer dan 12 maanden per jaar schrijven (OK, die doen dat met dagen van meer dan 24u)quote:
Geld vliegt binnen 😉quote:Op donderdag 22 april 2021 19:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of net als een advocaat meer dan 12 maanden per jaar schrijven (OK, die doen dat met dagen van meer dan 24u)![]()
[ afbeelding ]
knap toch dat zij dat kunnenquote:Op donderdag 22 april 2021 19:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of net als een advocaat meer dan 12 maanden per jaar schrijven (OK, die doen dat met dagen van meer dan 24u)![]()
[ afbeelding ]
onze kinderen kregen op hun 18de ook geen miljoenen uitkering tot hun beschikkingquote:Op donderdag 22 april 2021 19:27 schreef Dotteke het volgende:
Van mij mag het koningshuis weg. Kost klauwe met geld. En waar zien we hem nu met deze crisis?
jij bent echt goedquote:
Maar denk je echt dat een republiek zoveel goedkoper zal zijn?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:27 schreef Dotteke het volgende:
Van mij mag het koningshuis weg. Kost klauwe met geld. En waar zien we hem nu met deze crisis?
Wie is dat?quote:
waarom hebben we nog een koningshuis?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar denk je echt dat een republiek zoveel goedkoper zal zijn?
Denk het niet hequote:Op donderdag 22 april 2021 19:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar denk je echt dat een republiek zoveel goedkoper zal zijn?
Geen idee, het boeit me geen donder. Maar als geld de enige drijfveer is om ze eruit te schoppen dan vrees ik dat het alternatief toch echt niet een besparing op gaat leveren.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom hebben we nog een koningshuis?
journalist van een krantquote:
Ik heb er niets mee. Nooit gehadquote:Op donderdag 22 april 2021 19:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, het boeit me geen donder. Maar als geld de enige drijfveer is om ze eruit te schoppen dan vrees ik dat het alternatief toch echt niet een besparing op gaat leveren.
tja dat weet ik echt niet.. maar dat een koningshuis zo ontzettend veel voordelen geniet ben ik het niet mee eensquote:Op donderdag 22 april 2021 19:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, het boeit me geen donder. Maar als geld de enige drijfveer is om ze eruit te schoppen dan vrees ik dat het alternatief toch echt niet een besparing op gaat leveren.
No prob ik zag het op twitter en ik dacht effe delenquote:
een journalistquote:
we plannen die dag en avond vrijquote:Op donderdag 22 april 2021 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
No prob ik zag het op twitter en ik dacht effe delen
A zo thnxquote:
Volg je Pieter KLein ook op twitter?quote:
Ik had de mogelijkheid om Beatrix te ontmoeten, en ook koning Harald (de Noorse). Vriendelijk bedankt daarvoor, had betere dingen te doen.quote:
Ongelijkheid blijf je altijd hebben, maar je moet het inderdaad niet overdrijven...quote:Op donderdag 22 april 2021 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja dat weet ik echt niet.. maar dat een koningshuis zo ontzettend veel voordelen geniet ben ik het niet mee eens
Hoe komt dat dat jij die mogelijk had?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had de mogelijkheid om Beatrix te ontmoeten, en ook koning Harald (de Noorse). Vriendelijk bedankt daarvoor, had betere dingen te doen.
[..]
Ongelijkheid blijf je altijd hebben, maar je moet het inderdaad niet overdrijven...
ik zal ook niet met een vlaggetje langs de kant gaan staan op koningsdag.. en ongelijkheid bestaat inderdaad gewoon.. jammer genoegquote:Op donderdag 22 april 2021 19:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had de mogelijkheid om Beatrix te ontmoeten, en ook koning Harald (de Noorse). Vriendelijk bedankt daarvoor, had betere dingen te doen.
[..]
Ongelijkheid blijf je altijd hebben, maar je moet het inderdaad niet overdrijven...
neequote:Op donderdag 22 april 2021 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volg je Pieter KLein ook op twitter?
Omdat ik van de ambassade een uitnodiging kreeg.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe komt dat dat jij die mogelijk had?
nu welquote:
een erg gepassioneerde journalistquote:
Oke. Wel Bevoorrecht om een uitnodiging te krijgen.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat ik van de ambassade een uitnodiging kreeg.
Harald vanwege mijn werk.
Ik heb ooit de wisseling van de wacht bekeken op de karl johanns gata in oslo...quote:Op donderdag 22 april 2021 19:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan heb je goede ogen, want de wisseling gebeurt op Slottsplassen 1.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb ooit de wisseling van de wacht bekeken op de karl johanns gata in oslo...
[ afbeelding ]
Was er aan het werk.. vorige nacht heen vliegen, 2,5 uurtjes werken en daarna wachten tot ik 'savonds terug zou vliegen
net als Zweden en Finlandquote:Op donderdag 22 april 2021 19:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb ooit de wisseling van de wacht bekeken op de karl johanns gata in oslo...
[ afbeelding ]
Was er aan het werk.. vorige nacht heen vliegen, 2,5 uurtjes werken en daarna wachten tot ik 'savonds terug zou vliegen
Nou, grenzen open en gaan!quote:Op donderdag 22 april 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
mis de helft van mijn post??
gek
zou wel naar deze landen willen.. mooie prachtige landen
kan ook zijn dat ik me vergist heb, was in 2009. wist wel dat ik in die straat ook werkte.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan heb je goede ogen, want de wisseling gebeurt op Slottsplassen 1.
Maar vooruit, het hoort bij het verlengde van KJG.
mijn broertje woont in stockholm. werkt nu voor Amazon web services. hij plaatst ook prachtige foto's van daarquote:Op donderdag 22 april 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
net als Zweden en Finland
als het er nu warmer zou zijn was ik er gaan wonen
lijkt me een prachtig land en zou er zeker een keer naar toe willen
hou van warme landen.in mijn zomervakantie.... en ja weet dat het in de zomer redelijk vergelijkbaar kan zijn met NLquote:
hoe gaat het daar dan?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn broertje woont in stockholm. werkt nu voor Amazon web services. hij plaatst ook prachtige foto's van daar
Sinds wanneer?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:47 schreef Dotteke het volgende:
Heb je al weer een reis geboekt Fogel?
O jee. 😛quote:
Mensen zijn daar sowieso meer op zichzelf. Hij vindt de natuur en sfeer wel leuker, woonde eerst in ehv. Stockhol is wel tyfus veel duurder dan NL maar hij verdient ook veul meerquote:Op donderdag 22 april 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe gaat het daar dan?
met regels etc?
en ervaart hij het als een fijner land om te wonen als NL?
Nope, misschien een keer voor mijn werk proberen te komen. mijn ouders zijn er wel geweestquote:
Dacht dat wat landen alweer mocht?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
Heb 3 reizen in mijn SAS app staan, maar die staan er al een poos.
en sociale voorzieningen zijn ook erg goed toch?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mensen zijn daar sowieso meer op zichzelf. Hij vindt de natuur en sfeer wel leuker, woonde eerst in ehv. Stockhol is wel tyfus veel duurder dan NL maar hij verdient ook veul meer
Dat zou mooi zijn. Zou je er ook willen wonen?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nope, misschien een keer voor mijn werk proberen te komen
Op zich mag je overal heen, maar krijgt alleen geen hulp en je normale reisverzekering is niet geldig. Dus dan is thuisblijven een betere optie voor de meesten. Oh en bij thuiskomen 2 weken in quarantaine is ook niet handig.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat wat landen alweer mocht?
Geen idee nogquote:Op donderdag 22 april 2021 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Zou je er ook willen wonen?
Altijd fijn om werkreizen ook prive nuttig te laten zijnquote:Op donderdag 22 april 2021 19:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nope, misschien een keer voor mijn werk proberen te komen. mijn ouders zijn er wel geweest
Het moet wel leuk blijven natuurlijk. Denk dit jaar nog niet.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich mag je overal heen, maar krijgt alleen geen hulp en je normale reisverzekering is niet geldig. Dus dan is thuisblijven een betere optie voor de meesten. Oh en bij thuiskomen 2 weken in quarantaine is ook niet handig.
Dus het kan en mag wel, maar is sterk afgeraden en super onhandig allemaal dus laat maar.
Dan moet je er ook niet aan beginnen. Had ik ook niet gedaan.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee nogHeb ooit uitzicht gehad op werk in Munchen , maar voelde me daar niet echt thuis.
da's het voordeel van ICT voor grote bedrijven, zitten bijna altijd in het centrumquote:Op donderdag 22 april 2021 19:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Altijd fijn om werkreizen ook prive nuttig te laten zijn
Die is van de vvd toch?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:55 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Oke ik wil niet steeds over uiterlijk van vrouwelijke politici zeuren.. maar ik hoop echt oprecht at Sophie wel genoeg eet
Volgens mij voelt het hele collective het dan als je klaarkomtquote:Op donderdag 22 april 2021 19:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik sta open voor pakjes, maar niet voor borgies
We hebben Tasha Yar hier op de peuterspeelzaal werken!quote:
Kan ook haar bouw zijn .. wel iel inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2021 19:55 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Oke ik wil niet steeds over uiterlijk van vrouwelijke politici zeuren.. maar ik hoop echt oprecht at Sophie wel genoeg eet
Hey ToTquote:Op donderdag 22 april 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben Tasha Yar hier op de peuterspeelzaal werken!True story!
Echt als 2 druppels water!
Ik liet mevrouw ToT een foto van Tasha zien en ze dacht oprecht dat het die dame van de peuterspeelzaal was!
Ach vergeleken met Yolandi Visser valt het toch reuze mee?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:55 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op donderdag 22 april 2021 19:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij voelt het hele collective het dan als je klaarkomt.
Vond deze scene tussen Harry Kim en Seven ook geniaal
Even gegoogled.. die is een beetje engquote:Op donderdag 22 april 2021 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach vergeleken met Yolandi Visser valt het toch reuze mee?
Wat zien we nog weinig hier?quote:
ja maar die komt uit afrikaquote:Op donderdag 22 april 2021 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach vergeleken met Yolandi Visser valt het toch reuze mee?
Whehe idd!quote:Op donderdag 22 april 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even gegoogled.. die is een beetje eng
Ik hoop niet dat ze ook zo’n quick temper heeft met die peutersquote:Op donderdag 22 april 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben Tasha Yar hier op de peuterspeelzaal werken!True story!
Echt als 2 druppels water!
Ik liet mevrouw ToT een foto van Tasha zien en ze dacht oprecht dat het die dame van de peuterspeelzaal was!
Boegbeeld voor Autistische vrouwen in den landequote:Op donderdag 22 april 2021 20:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik hou zo van seven of nine
houden ze toch juist van volle vrouwen ?quote:
Ja ach aan de ene kant verdomd weinig zin in het alsmaar terugkerende gezeik van een bepaald persoon en aan de andere kant was Mini-ToT vorige week ziek en iss hij deze week erg oververmoeid en daardoor gevoelig omdat hij helemaal uit zijn ritme is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |