Geld vliegt binnen 😉quote:Op donderdag 22 april 2021 19:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of net als een advocaat meer dan 12 maanden per jaar schrijven (OK, die doen dat met dagen van meer dan 24u)![]()
[ afbeelding ]
knap toch dat zij dat kunnenquote:Op donderdag 22 april 2021 19:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of net als een advocaat meer dan 12 maanden per jaar schrijven (OK, die doen dat met dagen van meer dan 24u)![]()
[ afbeelding ]
onze kinderen kregen op hun 18de ook geen miljoenen uitkering tot hun beschikkingquote:Op donderdag 22 april 2021 19:27 schreef Dotteke het volgende:
Van mij mag het koningshuis weg. Kost klauwe met geld. En waar zien we hem nu met deze crisis?
jij bent echt goedquote:
Maar denk je echt dat een republiek zoveel goedkoper zal zijn?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:27 schreef Dotteke het volgende:
Van mij mag het koningshuis weg. Kost klauwe met geld. En waar zien we hem nu met deze crisis?
Wie is dat?quote:
waarom hebben we nog een koningshuis?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar denk je echt dat een republiek zoveel goedkoper zal zijn?
Denk het niet hequote:Op donderdag 22 april 2021 19:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar denk je echt dat een republiek zoveel goedkoper zal zijn?
Geen idee, het boeit me geen donder. Maar als geld de enige drijfveer is om ze eruit te schoppen dan vrees ik dat het alternatief toch echt niet een besparing op gaat leveren.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom hebben we nog een koningshuis?
journalist van een krantquote:
Ik heb er niets mee. Nooit gehadquote:Op donderdag 22 april 2021 19:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, het boeit me geen donder. Maar als geld de enige drijfveer is om ze eruit te schoppen dan vrees ik dat het alternatief toch echt niet een besparing op gaat leveren.
tja dat weet ik echt niet.. maar dat een koningshuis zo ontzettend veel voordelen geniet ben ik het niet mee eensquote:Op donderdag 22 april 2021 19:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, het boeit me geen donder. Maar als geld de enige drijfveer is om ze eruit te schoppen dan vrees ik dat het alternatief toch echt niet een besparing op gaat leveren.
No prob ik zag het op twitter en ik dacht effe delenquote:
een journalistquote:
we plannen die dag en avond vrijquote:Op donderdag 22 april 2021 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
No prob ik zag het op twitter en ik dacht effe delen
A zo thnxquote:
Volg je Pieter KLein ook op twitter?quote:
Ik had de mogelijkheid om Beatrix te ontmoeten, en ook koning Harald (de Noorse). Vriendelijk bedankt daarvoor, had betere dingen te doen.quote:
Ongelijkheid blijf je altijd hebben, maar je moet het inderdaad niet overdrijven...quote:Op donderdag 22 april 2021 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja dat weet ik echt niet.. maar dat een koningshuis zo ontzettend veel voordelen geniet ben ik het niet mee eens
Hoe komt dat dat jij die mogelijk had?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had de mogelijkheid om Beatrix te ontmoeten, en ook koning Harald (de Noorse). Vriendelijk bedankt daarvoor, had betere dingen te doen.
[..]
Ongelijkheid blijf je altijd hebben, maar je moet het inderdaad niet overdrijven...
ik zal ook niet met een vlaggetje langs de kant gaan staan op koningsdag.. en ongelijkheid bestaat inderdaad gewoon.. jammer genoegquote:Op donderdag 22 april 2021 19:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had de mogelijkheid om Beatrix te ontmoeten, en ook koning Harald (de Noorse). Vriendelijk bedankt daarvoor, had betere dingen te doen.
[..]
Ongelijkheid blijf je altijd hebben, maar je moet het inderdaad niet overdrijven...
neequote:Op donderdag 22 april 2021 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volg je Pieter KLein ook op twitter?
Omdat ik van de ambassade een uitnodiging kreeg.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe komt dat dat jij die mogelijk had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |