Zou zeker niet verkeerd zijn.. voor het CDAquote:Op donderdag 22 april 2021 18:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gisteren was er al sprake van dat Monica Keizer (CDA kamerlid) zich af ging splitsen van de cda fractie wegens het nieuwe toeslagenschandaal.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat als Wopke daadwerkelijk PIeter buiten spel heeft gezet in de ministerraad dat het CDA dan heel blifjt. Dan moet Omtzicht daar gewoon weg en zijn eigen partij beginnen
Peanutbutter jelly timequote:Op donderdag 22 april 2021 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt ook jam die bij oude kaas kan.. klinkt gek maar kan heel lekker zijn
wel pindakaas met hagelslagquote:
en wat vind heer Aloa lekker?quote:
ja meestal als de bodes weer beginnen te huppelen dan is het begin weer aanstaandequote:
jep we zijn er weerquote:Op donderdag 22 april 2021 19:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja meestal als de bodes weer beginnen te huppelen dan is het begin weer aanstaande
Gaat weer laat wordenquote:Op donderdag 22 april 2021 19:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja meestal als de bodes weer beginnen te huppelen dan is het begin weer aanstaande
Tis niet te hopen dat het zo laat wordt als het debat tegen Ruttequote:
ik verwacht het ook niet en denk dat alle versoepelingen aan het eind van tafel zullen zijnquote:
Dus als ie 12 maanden jaagt kan ie mooi 20m harkenquote:Op donderdag 22 april 2021 19:22 schreef greysbones het volgende:
FIjn lees net dat de koning rustig 3 maanden per jaar mag jagen in zijn kroondomein
waar hij 5 miljoen per jaar voor krijgt
5 miljoen... tjeezzquote:
Schandalig vind ik hetquote:Op donderdag 22 april 2021 19:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus als ie 12 maanden jaagt kan ie mooi 20m harken
ben ik helemaal met je eens..quote:
Of net als een advocaat meer dan 12 maanden per jaar schrijven (OK, die doen dat met dagen van meer dan 24u)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |