Die was aan het woord in het corona debatquote:
Oke, dat is nu?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die was aan het woord in het corona debat
quote:
er is nu geschorst maar dotteke weet misschien wel tot hoe laatquote:
Was er nog wat zinnigs te vertellen?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er is nu geschorst maar dotteke weet misschien wel tot hoe laat
Nu even pauzequote:
Nee, mijn zoon waagde het mij te bellenquote:Op donderdag 22 april 2021 18:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er is nu geschorst maar dotteke weet misschien wel tot hoe laat
euh vragen over de wispelturigheid , de kosten van de zelftest voor mensen, waarom maar tot 18u en niet tot een ander uur, mensen die niet willen versoepelen omdat teveel besmettingen, fittie tussen caroline van bbb en pvdd mevrouw, en sylvana is wanhopigquote:
ZOals altijd ze weten het allemaal beter zijn het er vaak niet mee eens maar stemmen straks toch allemaal jaquote:
Volgens haar zij wij allemaal wanhopigquote:Op donderdag 22 april 2021 18:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh vragen over de wispelturigheid , de kosten van de zelftest voor mensen, waarom maar tot 18u en niet tot een ander uur, mensen die niet willen versoepelen omdat teveel besmettingen, en sylvana is wanhopig
waar stemmen ze dan over?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOals altijd ze weten het allemaal beter zijn het er vaak niet mee eens maar stemmen straks toch allemaal ja
Over de versoepelingen (dacht ik)quote:
Rotjong.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, mijn zoon waagde het mij te bellen
oh das wel kut als ze nu alsnog tegen zouden stemmenquote:
1 partij heeft al gezegd voor te stemmen, weet alleen niet van welke partij zij was.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh das wel kut als ze nu alsnog tegen zouden stemmen
Ik ben ook nog niet voor versoepelingen ook al zou ik het wel fijn vinden.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
1 partij heeft al gezegd voor te stemmen, weet alleen niet van welke partij zij was.
Ik zou het onverstandig vinden als ze op dit moment voorstemde.
Maar ze kunnen niet anders het is al beloofd aan het Nederlandse volk.
De hel breekt los als het niet door gaat nu.
Hier net zo. Maar ik vind het nu echt onverantwoord.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet voor versoepelingen ook al zou ik het wel fijn vinden.
Dat vind ik ook.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net zo. Maar ik vind het nu echt onverantwoord.
gefeliciteerd met uw puntjesquote:Op donderdag 22 april 2021 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
Om het scoren der puntjes te vieren eet ik nu twee puntjes oude kaas
Lekker met wat mosterd.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
Om het scoren der puntjes te vieren eet ik nu twee puntjes oude kaas
Hallo grijzebotjequote:Op donderdag 22 april 2021 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
gefeliciteerd met uw puntjes
en halllotjes
Hallo schoonheid.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
gefeliciteerd met uw puntjes
en halllotjes
Ik heb beetje zoet zure sausquote:
je hebt ook jam die bij oude kaas kan.. klinkt gek maar kan heel lekker zijnquote:
Zit in van die potjes iddquote:Op donderdag 22 april 2021 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt ook jam die bij oude kaas kan.. klinkt gek maar kan heel lekker zijn
of pate met een cranberrie geleiquote:
waarvoor?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:52 schreef Maanvis het volgende:
Arie krijgt 100 uur taakstraf en 1 maand voorwaardelijke gevangenisstraf
quote:“Geacht bestuur, Beste meneer van Rij,
Geachte Tweede Kamerfractie, Beste meneer Hoekstra,
Graag willen wij ons tot u richten, omdat we sterk de behoefte voelen een aantal aanbevelingen te doen met betrekking tot de koers en positionering van het CDA.
Afgelopen Tweede Kamerverkiezingen heeft het CDA niet het gewenste resultaat behaald. Naast de vier zetels verlies, heeft onze partij relatief de minste jongeren weten te bereiken. Hoewel de campagne er anders uitzag vanwege de crisis, heeft het imago van het CDA al langer te lijden. Een imago van een vergrijzende bestuurderspartij die vervallen raakt in machtsdenken. Helaas hebben de provinciale en lokale afdelingen ook te kampen met de landelijke tendens. Met de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 in het vooruitzicht, is het cruciaal dat het CDA een eenduidige koers gaat varen op het kompas van onze kernwaarden: rentmeesterschap, gespreide verantwoordelijkheid, publieke gerechtigheid en solidariteit.
In de campagne hebben wij uw waardering en erkenning voor Pieter Omtzigt en zijn verhaal, Een Nieuw Sociaal Contract, gemist. Zijn verhaal wordt breed gedragen in de maatschappij. Nadat hij bij de lijsttrekkerscampagne in slechts twee weken tijd de helft van de partij achter zich wist te scharen, behaalde hij bij de landelijke verkiezingen maar liefst 342.000 voorkeursstemmen. Maar ook buiten zijn electoraat is de steun voor Omtzigt hoorbaar, van links tot rechts en zelfs bij een groep die niet politiek geëngageerd is.
Ons Program van Uitgangspunten, het Zij aan Zij rapport en Een Nieuw Sociaal Contract van Pieter, kunnen het CDA weer doen uitgroeien tot een brede volkspartij. We hebben goud in handen.
Ook willen wij expliciet onze steun uitspreken voor Pieter. In de toeslagenaffaire raakten tienduizenden burgers onterecht in grote problemen. Zij maakten vervolgens geen schijn van kans om hun recht te behalen. Omtzigt is in zijn werk om dit schandaal aan het licht te brengen jarenlang tegengewerkt. De conclusies van de commissie-Van Dam waren snoeihard. De rechtsstaat heeft gefaald. De regering heeft het parlement en de rechterlijke macht jarenlang ontijdig, onvolledig en onjuist geïnformeerd. Mark Rutte is de verpersoonlijking van deze neergang van democratische waarden. De geloofwaardigheid van de overheid is onder zijn leiding aangetast. De waarheid is voor hem geen uitgangspunt gebleken, maar een optie. De tijdgeest van nu vraagt om een open en transparante bestuursstijl. Deelname van het CDA aan een kabinet Rutte IV is voor ons derhalve ongeloofwaardig en geen optie.
Regeren is voor het CDA haast een tweede natuur geworden, maar het mag niet ten koste gaan van ons eigen verhaal. Het land verkeert momenteel in de grootste crisis na de Tweede Wereldoorlog. Er is een gedegen bestuur nodig dat gaat werken aan herstel. Verantwoordelijkheid dragen, past bij het CDA, maar het land waarachtig dienen kan ook vanuit de oppositie, vanuit de kaderstellende en controlerende rol die de Tweede Kamer weer veel steviger moet oppakken.
We dienen er voor te waken niet verder gemarginaliseerd te worden. Wij willen met focus op ons verhaal, de partij weer aansprekend en inhoudelijk aantrekkelijk maken. Wij willen een brede volkspartij zijn met een sterk sociaaleconomisch hart en gedeelde waarden vanuit het politieke midden. Laat dit breed gedragen geluid het fundament zijn voor een nieuwe en eenduidige koers van het CDA. Samen kunnen we meer!
Een apart schrijven wordt toegestuurd aan alle leden van het dagelijks bestuur alsook aan alle individuele fractieleden.
Wij zien uw reactie graag op korte termijn tegemoet.”
moet je zo ff terugkijken als de video online staatquote:Op donderdag 22 april 2021 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarvoor?
geen idee volg h dit niet zo
Nooit gehadquote:Op donderdag 22 april 2021 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
of pate met een cranberrie gelei
mooie brief, ben benieuwd wat ze er mee doenquote:Op donderdag 22 april 2021 18:54 schreef Maanvis het volgende:
CDA leden sturen brandbrief; ze willen niet regeren met Rutte en dat de CDA dit uitspreekt tijdens formatie
[..]
Wappie tijdquote:Op donderdag 22 april 2021 18:51 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
helmcam van een agent schijnt iets in BPOC te bevestigen
heerlijk.. wel bij een goede speciaalzaak halenquote:
Dacht iets met geweld, maar heb alleen het begin gehoordquote:Op donderdag 22 april 2021 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
moet je zo ff terugkijken als de video online staat
gisteren was er al sprake van dat Monica Keizer (CDA kamerlid) zich af ging splitsen van de cda fractie wegens het nieuwe toeslagenschandaal.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooie brief, ben benieuwd wat ze er mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |