Die was aan het woord in het corona debatquote:
Oke, dat is nu?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die was aan het woord in het corona debat
quote:
er is nu geschorst maar dotteke weet misschien wel tot hoe laatquote:
Was er nog wat zinnigs te vertellen?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er is nu geschorst maar dotteke weet misschien wel tot hoe laat
Nu even pauzequote:
Nee, mijn zoon waagde het mij te bellenquote:Op donderdag 22 april 2021 18:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er is nu geschorst maar dotteke weet misschien wel tot hoe laat
euh vragen over de wispelturigheid , de kosten van de zelftest voor mensen, waarom maar tot 18u en niet tot een ander uur, mensen die niet willen versoepelen omdat teveel besmettingen, fittie tussen caroline van bbb en pvdd mevrouw, en sylvana is wanhopigquote:
ZOals altijd ze weten het allemaal beter zijn het er vaak niet mee eens maar stemmen straks toch allemaal jaquote:
Volgens haar zij wij allemaal wanhopigquote:Op donderdag 22 april 2021 18:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh vragen over de wispelturigheid , de kosten van de zelftest voor mensen, waarom maar tot 18u en niet tot een ander uur, mensen die niet willen versoepelen omdat teveel besmettingen, en sylvana is wanhopig
waar stemmen ze dan over?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOals altijd ze weten het allemaal beter zijn het er vaak niet mee eens maar stemmen straks toch allemaal ja
Over de versoepelingen (dacht ik)quote:
Rotjong.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, mijn zoon waagde het mij te bellen
oh das wel kut als ze nu alsnog tegen zouden stemmenquote:
1 partij heeft al gezegd voor te stemmen, weet alleen niet van welke partij zij was.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh das wel kut als ze nu alsnog tegen zouden stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |