Geen idee nogquote:Op donderdag 22 april 2021 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Zou je er ook willen wonen?
Altijd fijn om werkreizen ook prive nuttig te laten zijnquote:Op donderdag 22 april 2021 19:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nope, misschien een keer voor mijn werk proberen te komen. mijn ouders zijn er wel geweest
Het moet wel leuk blijven natuurlijk. Denk dit jaar nog niet.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich mag je overal heen, maar krijgt alleen geen hulp en je normale reisverzekering is niet geldig. Dus dan is thuisblijven een betere optie voor de meesten. Oh en bij thuiskomen 2 weken in quarantaine is ook niet handig.
Dus het kan en mag wel, maar is sterk afgeraden en super onhandig allemaal dus laat maar.
Dan moet je er ook niet aan beginnen. Had ik ook niet gedaan.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee nogHeb ooit uitzicht gehad op werk in Munchen , maar voelde me daar niet echt thuis.
da's het voordeel van ICT voor grote bedrijven, zitten bijna altijd in het centrumquote:Op donderdag 22 april 2021 19:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Altijd fijn om werkreizen ook prive nuttig te laten zijn
Die is van de vvd toch?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:55 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Oke ik wil niet steeds over uiterlijk van vrouwelijke politici zeuren.. maar ik hoop echt oprecht at Sophie wel genoeg eet
Volgens mij voelt het hele collective het dan als je klaarkomtquote:Op donderdag 22 april 2021 19:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik sta open voor pakjes, maar niet voor borgies
We hebben Tasha Yar hier op de peuterspeelzaal werken!quote:
Kan ook haar bouw zijn .. wel iel inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2021 19:55 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Oke ik wil niet steeds over uiterlijk van vrouwelijke politici zeuren.. maar ik hoop echt oprecht at Sophie wel genoeg eet
Hey ToTquote:Op donderdag 22 april 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben Tasha Yar hier op de peuterspeelzaal werken!True story!
Echt als 2 druppels water!
Ik liet mevrouw ToT een foto van Tasha zien en ze dacht oprecht dat het die dame van de peuterspeelzaal was!
Ach vergeleken met Yolandi Visser valt het toch reuze mee?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:55 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op donderdag 22 april 2021 19:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij voelt het hele collective het dan als je klaarkomt.
Vond deze scene tussen Harry Kim en Seven ook geniaal
Even gegoogled.. die is een beetje engquote:Op donderdag 22 april 2021 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach vergeleken met Yolandi Visser valt het toch reuze mee?
Wat zien we nog weinig hier?quote:
ja maar die komt uit afrikaquote:Op donderdag 22 april 2021 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach vergeleken met Yolandi Visser valt het toch reuze mee?
Whehe idd!quote:Op donderdag 22 april 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even gegoogled.. die is een beetje eng
Ik hoop niet dat ze ook zo’n quick temper heeft met die peutersquote:Op donderdag 22 april 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben Tasha Yar hier op de peuterspeelzaal werken!True story!
Echt als 2 druppels water!
Ik liet mevrouw ToT een foto van Tasha zien en ze dacht oprecht dat het die dame van de peuterspeelzaal was!
Boegbeeld voor Autistische vrouwen in den landequote:Op donderdag 22 april 2021 20:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik hou zo van seven of nine
houden ze toch juist van volle vrouwen ?quote:
Ja ach aan de ene kant verdomd weinig zin in het alsmaar terugkerende gezeik van een bepaald persoon en aan de andere kant was Mini-ToT vorige week ziek en iss hij deze week erg oververmoeid en daardoor gevoelig omdat hij helemaal uit zijn ritme is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |