Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Eet smakelijk dan maarquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze zijn al opquote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
O dan ben ik een beetje te laat.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geeft nietquote:
Ohw, had ik de lapo?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Yep, maar had je niet door, dat wist ik vandaar dat ik opende en ik had een goeie ttquote:
Idd, dank je. Ik vroeg mij al af waarom het ineens stil was.quote:Op woensdag 21 april 2021 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar had je niet door, dat wist ik vandaar dat ik opende en ik had een goeie tt
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Je dacht yes puntjes pakkenquote:Op woensdag 21 april 2021 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, dank je. Ik vroeg mij al af waarom het ineens stil was.
Neeuhhhh, ik lag even van jou te dromen.quote:
En dromen zijn niet altijd bedrog...quote:Op woensdag 21 april 2021 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeuhhhh, ik lag even van jou te dromen.![]()
Hey Jerneyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HEEEE BIERTJEquote:
Moet ik nu een liedje plaatsen?quote:Op woensdag 21 april 2021 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dromen zijn niet altijd bedrog...
Nee, laat die maar zitten.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik nu een liedje plaatsen?![]()
Wat zei gebrokenglas nou?quote:
Dat weet ik niet want niet geklikt.quote:
Jup, buiten nu. pas vanaf juni binnen. Dat dan tot oktoberquote:Op woensdag 21 april 2021 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn ze ook nog in jou huis aan het renoveren dan?
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Samenvatting: de man is biologisch sterker dan een vrouw dus is de man het hoofd van de vrouw. Staat ook in de bijbel.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want niet geklikt.![]()
3 flatgebouwen van 6 blokken elk, hoop pest pokke herrie wel.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Wat een pipo zegA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Als je zoiets beweert dan heb je ze ook niet helemaal op een rijtje.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Samenvatting: de man is biologisch sterker dan een vrouw dus is de man het hoofd van de vrouw. Staat ook in de bijbel.
Tsja. Maar in discussie gaan met mensen die zo denken leidt tot niets.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zoiets beweert dan heb je ze ook niet helemaal op een rijtje.![]()
Jij bent geen pipo hoor,maar een schattiequote:
Dan blijf je bezig met discussiëren iddquote:Op woensdag 21 april 2021 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Maar in discussie gaan met mensen die zo denken leidt tot niets.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
Never argue with an idiot, they bring you down to their level and beat you on experiencequote:Op woensdag 21 april 2021 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Maar in discussie gaan met mensen die zo denken leidt tot niets.
Zinloos iddquote:Op woensdag 21 april 2021 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Maar in discussie gaan met mensen die zo denken leidt tot niets.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bent geen pipo hoor,maar een schattie
Je kreeg er zeker ook een stijve pipi van héquote:Op woensdag 21 april 2021 18:23 schreef Paul het volgende:
Nog aan het nagenieten van de DT die ik had vannachtA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Liefie doet je dat weer denken aan onze verkeringstijdquote:Op woensdag 21 april 2021 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kreeg er zeker ook een stijve pipi van hé
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee, die tijd ben ik al lang vergetenquote:Op woensdag 21 april 2021 18:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Liefie doet je dat weer denken aan onze verkeringstijdA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Die hadden we vanmorgen al voorbij zien komen Achterlijkeidioot is hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog feli daarmee.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:23 schreef Paul het volgende:
Nog aan het nagenieten van de DT die ik had vannachtActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Vannacht weer een poging Paul ?quote:Op woensdag 21 april 2021 18:23 schreef Paul het volgende:
Nog aan het nagenieten van de DT die ik had vannachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wordt weer een teleurgestelde mario.quote:
Moet mario maar op letten en niet met andere dingen bezig zijn of in slaap vallen
Die was helemaal niet teleurgesteld die had er helemaal niet aan gedacht zei hijquote:Op woensdag 21 april 2021 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wordt weer een teleurgestelde mario.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor, hij liep op de DT te jagen.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die was helemaal niet teleurgesteld die had er helemaal niet aan gedacht zei hijActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik heb de post hier vanmiddag nog tegepost waarin hij zegt het vergeten te zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat hoop ik niet, want dan kan ik niet slapen en dat haat ik. Ben nu ook moe heequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O wacht ik las het verkeerd. Hij is vergeten wie DT had
Kijk maar terug, hij zat er op te jagen.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:38 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb de post hier vanmiddag nog tegepost waarin hij zegt het vergeten te zijnActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Je hebt groot gelijk Paul. Ik zou dat ook het liefste doen.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:39 schreef Paul het volgende:
het liefst slaap ik van 000 tot 8 uur ofzo, dat is het beste heeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik de DT pak ben ik er ook niet blij mee meestal, als zijn de punten makkelijk.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik werd tegen DT tijd aan wakker. Ik heb mij ingehouden om mee te gaan doen.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want dan kan ik niet slapen en dat haat ik. Ben nu ook moe hee
Ik ga toch echt niet terug lezen hoor. Lees jij dat allemaal terug danquote:Op woensdag 21 april 2021 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kijk maar terug, hij zat er op te jagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms kijk ik wel eens wie de DT had.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga toch echt niet terug lezen hoor. Lees jij dat allemaal terug danActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik was wakker vanaf 1.30 uur ofzo en vanaf toen heb ik niet meer geslapenquote:Op woensdag 21 april 2021 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd tegen DT tijd aan wakker. Ik heb mij ingehouden om mee te gaan doen.
Ik heb vannacht ook waardeloos geslapen en dat overkomt mij niet vaak.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik was wakker vanaf 1.30 uur ofzo en vanaf toen heb ik niet meer geslapenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Maar als ik zo mandje opzoek, dan ik rond DT wel klaarwakker zijn.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ellende, hopelijk slaap je vannacht beter.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik was wakker vanaf 1.30 uur ofzo en vanaf toen heb ik niet meer geslapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee mij gelukkig ook niet, anders word je crazyquote:Op woensdag 21 april 2021 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook waar deloos geslapen en dat overkomt mij niet vaak.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
mensen die gaan slapen voor de dt zijn gek heequote:Op woensdag 21 april 2021 18:42 schreef Rafeiro het volgende:
Maar als ik zo mandje opzoek, dan ik rond DT wel klaarwakker zijn.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op woensdag 21 april 2021 18:43 schreef Paul het volgende:
[..]
mensen die gaan slapen voor de dt zijn gek hee
Ik dacht ik draai me om en slaap nog even door,quote:Op woensdag 21 april 2021 18:43 schreef Paul het volgende:
[..]
nee mij gelukkig ook niet, anders word je crazy
Maar twee uur later was ik nog wakker, lag stil op m'n rugActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Als je niet kunt slapen kun je altijd nog even gaan DTSsen...quote:Op woensdag 21 april 2021 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht ik draai me om en slaap nog even door,
Maar twee uur later was ik nog wakker, lag stil op m'n rug![]()
Paulusma de weermanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat lijkt wel een mengelmoes tussen Fries en Arabisch.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dronkemanshandschrift.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:48 schreef Rafeiro het volgende:
Dat lijkt wel een mengelmoes tussen Fries en Arabisch.![]()
![]()
Dat doe ik niet. Ik heb ook wel een beetje de afspraak van geen internet in de slaapkamer.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je niet kunt slapen kun je altijd nog even gaan DTSsen...Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik word eigenlijk nooit rond die tijd wakkerA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik geen TV, maar is soms ook wel stom.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik heb ook wel een beetje de afspraak van geen internet in de slaapkamer.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
I kben dan 9 van de 10 x al wakkerquote:Op woensdag 21 april 2021 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik word eigenlijk nooit rond die tijd wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tv heb ik dan weer wel op mijn slaapkamer.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik geen TV, maar is soms ook wel stom.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Want wil het soms stiekem wel
Maar nu al ruim 4 jaar geen TV meer op de slaapkamer.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dan moet je als je snachts niet kan slapen daar gaan liggenquote:Op woensdag 21 april 2021 18:54 schreef Rafeiro het volgende:
Is puur en alleen om te slapen die kamer
Hedde ge wel een vouwding nodigquote:Op woensdag 21 april 2021 18:54 schreef ToT het volgende:
Ach, zo af en toe moet er ook wel eens geneukt worden.
Ik werd vannacht dus wakker en kon niet meer in slaap komen. Ik heb de tv aangezet want dan val ik wel snel in slaap. Afijn ik heb iets van 4 afleveringen van Star Trek gezien.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:53 schreef Rafeiro het volgende:
Want wil het soms stiekem wel
Maar nu al ruim 4 jaar geen TV meer op de slaapkamer.
ALs je alleen bentquote:Op woensdag 21 april 2021 18:54 schreef ToT het volgende:
Ach, zo af en toe moet er ook wel eens geneukt worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen TV op de slaapkamer.
Had een poos helemaal geen TV, was ook prima.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Lekker fappenquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ben te eigenwijs om er ook maar een kwartje aan uit te geven.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 18:58 schreef Paul het volgende:
[..]
iK KAN JE wel tips geven om vrouwen te versieren op fok heeGodver!
![]()
![]()
Wij hebben er juist sinds kort wél eentje op de slaapkamer, maar die staat nooit aan!quote:Op woensdag 21 april 2021 18:58 schreef Fogel het volgende:
Geen TV op de slaapkamer.
Had een poos helemaal geen TV, was ook prima.Gewoon tv kijken doen we sinds we Netflix hebben overigens helemaal niet meer.
![]()
Als je het tegenovergestelde doet dan kan je best nog wel eens succes hebben.quote:
Zo van: "Daten? Prima, trakteer jij de drankjes, het eten en de film?"quote:Op woensdag 21 april 2021 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben te eigenwijs om er ook maar een kwartje aan uit te geven.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je het tegenovergestelde doet dan kan je best nog wel eens succes hebben.quote:![]()
![]()
Das wat anders dan neukenquote:
Correct.quote:I'm surrounded by morons!
Wat is neuken dan? Graag uitleg met plaatjes.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is neuken dan? Graag uitleg met plaatjes.![]()
![]()
quote:Lul.quote:
Dit ben ik niet want die heeft een kleintje.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:05 schreef ToT het volgende:
Heb je echter wel zo'n ding voor nodig:
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.drunkmall.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F01%2FRubber-Ducky-with-a-Dick.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 21 april 2021 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit ben ik niet want die heeft een kleintje.![]()
![]()
Die kwam net langs op groepsapp van m'n werk, doorgestuurd door mijn leidinggevende nog welquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
Een man heeft 3 vriendinnen, maar hij weet niet met wie hij moet trouwen.
Dus besluit hij een test te doen om erachter te komen welke van de drie het beste voor hem is.
Hij haalt 15.000 euro op van zijn rekening, geeft elk 5.000 euro uit en zegt: geef uit wat je wilt.
De eerste gaat winkelen, koopt kleding, sieraden, gaat naar de kapper, cosmetica, etc. Ze zegt tegen de man: ik heb al je geld uitgegeven om mooier voor je te zijn, om je nog meer te plezieren. Omdat ik van je hou.
De tweede koopt een flatscreen-tv, een Blue-Ray dvd-console, Play-Station 5, tennisschoenen, golfclubs, enz. En zegt: ik heb al je geld uitgegeven om je gelukkig te maken. Omdat ik van je hou.
De 3e neemt het geld en speculeert op de aandelenmarkt. In drie dagen verdubbelt ze de inzet, geeft de 5.000 euro terug aan de man en zegt: ik heb jouw geld geïnvesteerd en het mijne ermee verdiend. Ik kan dit nu aan mezelf besteden. Ik deed dat omdat ik van je hou.
Dus de man denkt na......
Veel nadenken ...
en overweegt......
en overweegt......
en overweegt......
en overweegt......
en overweegt......
en overweegt......
en overweegt......
en denkt...... (mannen denken veel)
en overweegt......
Mannen denken altijd goed na en.......
en overweegt......
en overweegt......
en overweegt......
en overweegt......
Pulkt een beetje in z’n neus ...
en overweegt......
en overweegt......
en overweegt......
Laat een scheet.......
en overweegt......
en overweegt......
en overweegt......
en overweegt......
boert eens luidruchtig......
en overweegt......
en overweegt......
en overweegt......
en overweegt......
en overweegt......
en overweegt......
en denkt...... (hij denkt echt veel......)
en overweegt......
en overweegt......
krabt eens aan zijn zak......
en overweegt......
en overweegt......
en overweegt......
en overweegt......
en denkt ............ (het duurt lang ......)
en overweegt........
en overweegt.......
en overweegt......
en overweegt......
En trouwt met degene met de grootste tieten!You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Vandaag een beetje goede dag gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij kwam hier al langs, wel weer goed gevonden van Heineken.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die kwam net langs op groepsapp van m'n werk, doorgestuurd door mijn leidinggevende nog welActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Proostquote:Op woensdag 21 april 2021 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga straks even een Grolsch 0.0 weizt proberenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drollenvanger 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja alleen te vaak met de verkeerde kop 😛Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 21 april 2021 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag een beetje goede dag gehad?
Mijn ex-klasgenootje vroeg of ik wat feedback wilde geven op haar presentatie waar ze zich niet helemaal zeker over voelde qua structuur en samenhang. Ik zei ja natuurlijk, maar hield mijn hart vast
Maar het ging eigenlijk vrij goed vandaag en was niet tè duizelig toen ik klaar was. Vind dat soort dingen leuk om te doen.En nu voelde ik me een beetje nuttig haha!
![]()
Das gemeenquote:Op woensdag 21 april 2021 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Ja alleen te vaak met de verkeerde kop 😛
O lekker toch. Fijn dat je het kon doen. Ik dacht die is helemaal munt na gisteren.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
Mijn ex-klasgenootje vroeg of ik wat feedback wilde geven op haar presentatie waar ze zich niet helemaal zeker over voelde qua structuur en samenhang. Ik zei ja natuurlijk, maar hield mijn hart vast
Maar het ging eigenlijk vrij goed vandaag en was niet tè duizelig toen ik klaar was. Vind dat soort dingen leuk om te doen.En nu voelde ik me een beetje nuttig haha!
Dat zijn eikels.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Ja alleen te vaak met de verkeerde kop 😛
Nee hoor 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kent haar toch.quote:
Niet gekliktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt me voor een keer ook wel tof om te doen.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
Ben dan alleen bang om te streng te zijn, haha.
Iets met gestrekt been inkomen. waarom zou je rustig doen.
En dus enkel en alleen echt gemene beoordelingen geven
Ik heb goed geslapen jaquote:Op woensdag 21 april 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker toch. Fijn dat je het kon doen. Ik dacht die is helemaal munt na gisteren.ook na de feedback trouwens, maar vond het superfijn dat ik haar kon helpen. De presentatie is morgen en ze moet tot 22:00 werken vanavond
En ik ben wel heel sterk in structuur aanbrengen en informatie in een samenhangend geheel gieten. Dus was een goeie match.
Zo nog even een dutje want ze ging rond 22:30 nog even bellen![]()
![]()
Er komen hier wel 100 youtubjes filmpjes twitter berichten per dag voor ijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dan trok ze wel heel laat aan de balquote:Op woensdag 21 april 2021 19:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb goed geslapen jaook na de feedback trouwens, maar vond het superfijn dat ik haar kon helpen. De presentatie is morgen en ze moet tot 22:00 werken vanavond
En ik ben wel heel sterk in structuur aanbrengen en informatie in een samenhangend geheel gieten. Dus was een goeie match.
Zo nog even een dutje want ze ging rond 22:30 nog even bellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan zijn, maar niet vuige shit zoals ik postquote:Op woensdag 21 april 2021 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komen hier wel 100 youtubjes filmpjes twitter berichten per dag voor ij
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
In alles in het leven!?quote:Op woensdag 21 april 2021 19:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb goed geslapen jaook na de feedback trouwens, maar vond het superfijn dat ik haar kon helpen. De presentatie is morgen en ze moet tot 22:00 werken vanavond
Zo nog even een dutje want ze ging rond 22:30 nog even bellen
Hahaha ja ik heb haar ook gezegd dat ik speciaal voor haar heel streng ben geweestquote:Op woensdag 21 april 2021 19:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lijkt me voor een keer ook wel tof om te doen.
Ben dan alleen bang om te streng te zijn, haha.
Iets met gestrekt been inkomen. waarom zou je rustig doen.
En dus enkel en alleen echt gemene beoordelingen geven
Nadat ik eerst heb gezegd wat ik er allemaal goed aan vond. Het kan idd een beetje voelen alsof je iemands werk onderuit aan het trappen bent, maar ze heeft er ook niks aan als je niet eerlijk bent toch![]()
![]()
Nee,dan leert ze er ook niets vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meiskequote:Op woensdag 21 april 2021 19:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Neen. Huishouden is kut en in mijn hoofd lukt het ook niet*hug*
Was vandaag nog aan het denken dat ik je eens een berichtje moest sturenquote:Maar toen viel het weer uit mijn hoofd
![]()
![]()
Ja, ze had het op het laatste moment helemaal omgegooid omdat ze het niet goed vond.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan trok ze wel heel laat aan de bal![]()
Das waardeloos. Kan je je dat ook niet aanleren structuur in je huishoudingquote:Op woensdag 21 april 2021 19:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Neen. Huishouden is kut en in mijn hoofd lukt het ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je leeft iig nogquote:Op woensdag 21 april 2021 19:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Was vandaag nog aan het denken dat ik je eens een berichtje moest sturenMaar toen viel het weer uit mijn hoofd
Ik ben je niet vergeten hoor
Jawel, maar momenteel is het gewoon wat lastig. Komt wel weer als het allemaal een beetje beter werkt.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das waardeloos. Kan je je dat ook niet aanleren structuur in je huishouding![]()
![]()
Weet ik toch, jij vergeet niemandquote:Op woensdag 21 april 2021 19:29 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je leeft iig nogIk ben je niet vergeten hoor
![]()
![]()
Ik wou dat die kutparkiet van mij kon stofzuigen.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das waardeloos. Kan je je dat ook niet aanleren structuur in je huishouding
Ja die katten mogen ook wel eens hun haren mee opvegenquote:Op woensdag 21 april 2021 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou dat die kutparkiet van mij kon stofzuigen.
Soms eet Benston wel z’n kots weer op![]()
![]()
![]()
👍🏻quote:Op woensdag 21 april 2021 19:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Jawel, maar momenteel is het gewoon wat lastig. Komt wel weer als het allemaal een beetje beter werkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TMIquote:Op woensdag 21 april 2021 19:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja die katten mogen ook wel eens hun haren mee opvegen
Soms eet Benston wel z’n kots weer op
Werkelijk!? Wat een goorhondtquote:Op woensdag 21 april 2021 19:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Leer dat beest om ook stof enzo te eten, scheelt stofzuigenquote:Op woensdag 21 april 2021 19:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Met spek?quote:
Nou lachuh dit. Mogen ze een keer is er geen animo voor
KAATSHEUVEL - De Efteling gaat zaterdag niet open voor het testevenement van Fieldlab. Er hebben zich 4000 belangstellenden aangemeld, terwijl was gerekend op 8000 en dat aantal is te weinig om gedegen onderzoek te doen, meldt Fieldlab woensdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja echt hequote:Alsof hij ook geen verse brokjes meer heeft dan
sorryquote:Probeer ik, maar dát gaat hem dan weer te verquote:Op woensdag 21 april 2021 19:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Leer dat beest om ook stof enzo te eten, scheelt stofzuigen![]()
![]()
Wanneer ze de check oppikken?quote:Op woensdag 21 april 2021 19:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Sommige mensen maken een lasting impression![]()
![]()
En terecht.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Nou lachuh dit. Mogen ze een keer is er geen animo voor
KAATSHEUVEL - De Efteling gaat zaterdag niet open voor het testevenement van Fieldlab. Er hebben zich 4000 belangstellenden aangemeld, terwijl was gerekend op 8000 en dat aantal is te weinig om gedegen onderzoek te doen, meldt Fieldlab woensdagI've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
O jee, ik heb nog steeds te weinig kennis van memes en films en shit om sommige grapjes van je te vattenquote:
Geen interesse en iemand die wel zou willen heeft nu juist Corona.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 19:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
O jee, ik heb nog steeds te weinig kennis van memes en films en shit om sommige grapjes van je te vatten![]()
![]()
Terecht dat het niet doorgaat. Of terecht dat mensen zich niet hebben aangemeldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet alleen Dotteke hoor. Maar in deze was ik verbaasd. De jeugd had het zo moeilijk ze mochten niets. Miepmiep. Nu kunnen ze en gaan ze nietquote:Op woensdag 21 april 2021 19:37 schreef Paul het volgende:
Dotteke brengt hier altijd de nieuwsitems heeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb nog wel een doos voor je liggen.quote:
Spruitje van mij is doodquote:Op woensdag 21 april 2021 19:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Sorry, ik heb alleen spruitjes in de aanbieding
Truthola.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Nog even geduld. Ik krijg hem zondagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
grrr *bijt*quote:
Hier, deze shit moet door jou in mijn playlist terecht gekomen zijn
Wat is deze!? .Dquote:Op woensdag 21 april 2021 19:05 schreef ToT het volgende:
Heb je echter wel zo'n ding voor nodig:
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.drunkmall.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F01%2FRubber-Ducky-with-a-Dick.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Vanaf begin mei als medisch uilskuikenquote:Op woensdag 21 april 2021 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even geduld. Ik krijg hem zondag
Does lief tegen Jerneyquote:
PilsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet nooit of ik door moet denken, maar bij jou moet dat meestal welquote:
gezellige tv kijk jijquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ik ontken allesquote:Op woensdag 21 april 2021 19:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
grrr *bijt*
Hier, deze shit moet door jou in mijn playlist terecht gekomen zijn
![]()
quote:niet zo naar doen is niet nodigquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Ja hee kijk maar ff, is een nieuw programma over mensen die dood willenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
heeequote:Op woensdag 21 april 2021 19:44 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Ja hee kijk maar ff, is een nieuw programma over mensen die dood willen
neeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
2x quoten ook nietquote:Op woensdag 21 april 2021 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
niet zo naar doen is niet nodig
jonguhhh dat deed ik niet dat deed fokquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik kijk wel even heequote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik kijk, heftig onderwerp.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die moeder wil zo niet dat die dochter dood gaat. Maar die dochter wil dat graagquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
jonguhhh met je hee das irriquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zeg maar hee dan krijg je er tweeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sorry hee, ik kan er niets aan doen hee. Vraag de rest hier maar. Is een tik van me heequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lastige situatiequote:Op woensdag 21 april 2021 19:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Die moeder wil zo niet dat die dochter dood gaat. Maar die dochter wil dat graag
Je wil dat je kind gelukkig is, maar als dat het niet is.. wat doe je er dan aan?A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
dat valt makkelijk af te lerenquote:Op woensdag 21 april 2021 19:48 schreef Paul het volgende:
[..]
sorry hee, ik kan er niets aan doen hee. Vraag de rest hier maar. Is een tik van me hee
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gelukkig makenquote:Op woensdag 21 april 2021 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lastige situatie
Je wil dat je kind gelukkig is, maar als dat het niet is.. wat doe je er dan aan?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 21 april 2021 19:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik weet nooit of ik door moet denken, maar bij jou moet dat meestal wel
![]()
Sorry, doet gewoon nog auw. Kijk nog steeds naar de plek waar Spruitje stond. Mis haar gebrabbel echt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Laat paul hee 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat meisje kan toch ook de hele dag in DTS posten hee, dan word je gelukkig heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Als dat niet luktquote:
Denk dat je als ouder zijnde alles aangrijptA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Snap ikquote:Op woensdag 21 april 2021 19:49 schreef Rafeiro het volgende:
Sorry, doet gewoon nog auw. Kijk nog steeds naar de plek waar Spruitje stond. Mis haar gebrabbel echt.
Maar was echt niet om te kloten, was gewoon flauw aan het rijmen en wist niet meer dat jij een spruitje vogeltje had![]()
![]()
gewoon aansluiten op zn shock band ... bij elke hee een klein schokjequote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dit is mn vader heequote:Op woensdag 21 april 2021 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon aansluiten op zn shock band ... bij elke hee een klein schokje
ik klik niequote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Doe ik ook maar nietquote:
Mario was vandaag van de zweedse porn 🤭quote:Op woensdag 21 april 2021 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit vindt @:mario390 vast leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had een verslag in excel van je verwacht.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon aansluiten op zn shock band ... bij elke hee een klein schokje
Uw ADH vitamine Worst
check je dm ff dan daar staat die inquote:Op woensdag 21 april 2021 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een verslag in excel van je verwacht.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik vind dat zo kwalliequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan die mobiele emoji's zo slecht zien op pc, maar op mobiel gewoon duidelijkquote:Op woensdag 21 april 2021 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario was vandaag van de zweedse porn 🤭Uw ADH vitamine Worst
O daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 21 april 2021 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan die mobiele emoji's zo slecht zien op pc, maar op mobiel gewoon duidelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALS IK ZEG DAT JE ERGENS NAAR MOET KIJKEN DAT DOE JE DAT!
LISTEN TO THE MODERATOR!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb ook niet geklikt.quote:
Zag het ook niet als gemeen hoor, maar als je wat sip bent ben je gevoeliger. Normaal zou ik er om lachen hoor, maar nu helaas even niet. Maat nu even, meer ook niet. Ook wel goed om een keer toe te geven aan sip zijn, Altijd maar doen alsof alles goed is is ook niet heel handig. En nu gewoon af en toe toestaan sip te zijnquote:Op woensdag 21 april 2021 19:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Snap ik
Maar was echt niet om te kloten, was gewoon flauw aan het rijmen en wist niet meer dat jij een spruitje vogeltje had
Ik moet niets.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Flip vlaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
No noquote:
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die klik ik ook niet aanquote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 19:58 schreef Paul het volgende:
LISTEN TO THE MODERATOR!![]()
quote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Het ezeltje?quote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 19:58 schreef Paul het volgende:
LISTEN TO THE MODERATOR!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Als ik zeg dat ik alles wat Paul zegt inverteer, dan mogen jullie zelf kiezen naar welke mod jullie luisteren
Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 21 april 2021 20:07 schreef Fogel het volgende:
Als ik zeg dat ik alles wat Paul zegt inverteer, dan mogen jullie zelf kiezen naar welke mod jullie luisteren
Ohhh okquote:Op woensdag 21 april 2021 19:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zag het ook niet als gemeen hoor, maar als je wat sip bent ben je gevoeliger. Normaal zou ik er om lachen hoor, maar nu helaas even niet. Maat nu even, meer ook niet. Ook wel goed om een keer toe te geven aan sip zijn, Altijd maar doen alsof alles goed is is ook niet heel handig. En nu gewoon af en toe toestaan sip te zijn
Je mag je wel even als virtuele boksbal gebruiken hoorEen heel gemeen liedje naar me bolken ofzo
Ik luister vaak gemene liedjes als ik boos benHelpt!
![]()
Huh welk ezeltje?quote:
https://www.facebook.com/(...)4¬if_t=live_video
@Dotteke @FreshFruit ze heeft d'r haar rood geblondeerdTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Nonoquote:
Ik ga ff zoekenquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
ken alleen NONO van de teletubbiesquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oh de ezel van Pipo de clownA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
nee want maan had die gepostquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
wat moeten we hier nu van maken Mario?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
maar nog niet helemaalquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
South Park is per definitie niet leuk.
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: