Nee hoor, hij liep op de DT te jagen.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die was helemaal niet teleurgesteld die had er helemaal niet aan gedacht zei hij
Dat hoop ik niet, want dan kan ik niet slapen en dat haat ik. Ben nu ook moe heequote:
Kijk maar terug, hij zat er op te jagen.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:38 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb de post hier vanmiddag nog tegepost waarin hij zegt het vergeten te zijn
Je hebt groot gelijk Paul. Ik zou dat ook het liefste doen.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:39 schreef Paul het volgende:
het liefst slaap ik van 000 tot 8 uur ofzo, dat is het beste hee
Ik werd tegen DT tijd aan wakker. Ik heb mij ingehouden om mee te gaan doen.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want dan kan ik niet slapen en dat haat ik. Ben nu ook moe hee
Ik ga toch echt niet terug lezen hoor. Lees jij dat allemaal terug danquote:Op woensdag 21 april 2021 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kijk maar terug, hij zat er op te jagen.
Soms kijk ik wel eens wie de DT had.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga toch echt niet terug lezen hoor. Lees jij dat allemaal terug dan
Ik was wakker vanaf 1.30 uur ofzo en vanaf toen heb ik niet meer geslapenquote:Op woensdag 21 april 2021 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd tegen DT tijd aan wakker. Ik heb mij ingehouden om mee te gaan doen.
Ik heb vannacht ook waardeloos geslapen en dat overkomt mij niet vaak.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik was wakker vanaf 1.30 uur ofzo en vanaf toen heb ik niet meer geslapen
Ellende, hopelijk slaap je vannacht beter.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik was wakker vanaf 1.30 uur ofzo en vanaf toen heb ik niet meer geslapen
nee mij gelukkig ook niet, anders word je crazyquote:Op woensdag 21 april 2021 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook waar deloos geslapen en dat overkomt mij niet vaak.
mensen die gaan slapen voor de dt zijn gek heequote:Op woensdag 21 april 2021 18:42 schreef Rafeiro het volgende:
Maar als ik zo mandje opzoek, dan ik rond DT wel klaarwakker zijn.
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op woensdag 21 april 2021 18:43 schreef Paul het volgende:
[..]
mensen die gaan slapen voor de dt zijn gek hee
Ik dacht ik draai me om en slaap nog even door,quote:Op woensdag 21 april 2021 18:43 schreef Paul het volgende:
[..]
nee mij gelukkig ook niet, anders word je crazy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |