Als je zoiets beweert dan heb je ze ook niet helemaal op een rijtje.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Samenvatting: de man is biologisch sterker dan een vrouw dus is de man het hoofd van de vrouw. Staat ook in de bijbel.
Tsja. Maar in discussie gaan met mensen die zo denken leidt tot niets.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zoiets beweert dan heb je ze ook niet helemaal op een rijtje.
Jij bent geen pipo hoor,maar een schattiequote:
Dan blijf je bezig met discussiëren iddquote:Op woensdag 21 april 2021 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Maar in discussie gaan met mensen die zo denken leidt tot niets.
Never argue with an idiot, they bring you down to their level and beat you on experiencequote:Op woensdag 21 april 2021 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zinloos iddquote:Op woensdag 21 april 2021 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2021 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bent geen pipo hoor,maar een schattie
Je kreeg er zeker ook een stijve pipi van héquote:Op woensdag 21 april 2021 18:23 schreef Paul het volgende:
Nog aan het nagenieten van de DT die ik had vannacht
Liefie doet je dat weer denken aan onze verkeringstijdquote:Op woensdag 21 april 2021 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kreeg er zeker ook een stijve pipi van hé
Nee, die tijd ben ik al lang vergetenquote:Op woensdag 21 april 2021 18:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Liefie doet je dat weer denken aan onze verkeringstijd
Die hadden we vanmorgen al voorbij zien komen Achterlijkeidioot is hetquote:
Nog feli daarmee.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:23 schreef Paul het volgende:
Vannacht weer een poging Paul ?quote:Op woensdag 21 april 2021 18:23 schreef Paul het volgende:
Dat wordt weer een teleurgestelde mario.quote:
Die was helemaal niet teleurgesteld die had er helemaal niet aan gedacht zei hijquote:Op woensdag 21 april 2021 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wordt weer een teleurgestelde mario.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |