Ja, ze had het op het laatste moment helemaal omgegooid omdat ze het niet goed vond.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan trok ze wel heel laat aan de bal
Das waardeloos. Kan je je dat ook niet aanleren structuur in je huishoudingquote:Op woensdag 21 april 2021 19:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Neen. Huishouden is kut en in mijn hoofd lukt het ook niet
Je leeft iig nogquote:Op woensdag 21 april 2021 19:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Was vandaag nog aan het denken dat ik je eens een berichtje moest sturenMaar toen viel het weer uit mijn hoofd
Jawel, maar momenteel is het gewoon wat lastig. Komt wel weer als het allemaal een beetje beter werkt.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das waardeloos. Kan je je dat ook niet aanleren structuur in je huishouding
Weet ik toch, jij vergeet niemandquote:Op woensdag 21 april 2021 19:29 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je leeft iig nogIk ben je niet vergeten hoor
Ik wou dat die kutparkiet van mij kon stofzuigen.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das waardeloos. Kan je je dat ook niet aanleren structuur in je huishouding
Ja die katten mogen ook wel eens hun haren mee opvegenquote:Op woensdag 21 april 2021 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou dat die kutparkiet van mij kon stofzuigen.
👍🏻quote:Op woensdag 21 april 2021 19:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Jawel, maar momenteel is het gewoon wat lastig. Komt wel weer als het allemaal een beetje beter werkt.
TMIquote:Op woensdag 21 april 2021 19:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja die katten mogen ook wel eens hun haren mee opvegen
Soms eet Benston wel z’n kots weer op![]()
Werkelijk!? Wat een goorhondtquote:Op woensdag 21 april 2021 19:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Leer dat beest om ook stof enzo te eten, scheelt stofzuigenquote:Op woensdag 21 april 2021 19:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Met spek?quote:
Ja echt hequote:
sorryquote:
Probeer ik, maar dát gaat hem dan weer te verquote:Op woensdag 21 april 2021 19:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Leer dat beest om ook stof enzo te eten, scheelt stofzuigen
Wanneer ze de check oppikken?quote:Op woensdag 21 april 2021 19:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Sommige mensen maken een lasting impression
En terecht.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Nou lachuh dit. Mogen ze een keer is er geen animo voor
KAATSHEUVEL - De Efteling gaat zaterdag niet open voor het testevenement van Fieldlab. Er hebben zich 4000 belangstellenden aangemeld, terwijl was gerekend op 8000 en dat aantal is te weinig om gedegen onderzoek te doen, meldt Fieldlab woensdag
O jee, ik heb nog steeds te weinig kennis van memes en films en shit om sommige grapjes van je te vattenquote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 19:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
O jee, ik heb nog steeds te weinig kennis van memes en films en shit om sommige grapjes van je te vatten
Terecht dat het niet doorgaat. Of terecht dat mensen zich niet hebben aangemeldquote:
Niet alleen Dotteke hoor. Maar in deze was ik verbaasd. De jeugd had het zo moeilijk ze mochten niets. Miepmiep. Nu kunnen ze en gaan ze nietquote:Op woensdag 21 april 2021 19:37 schreef Paul het volgende:
Dotteke brengt hier altijd de nieuwsitems hee
Ik heb nog wel een doos voor je liggen.quote:
Spruitje van mij is doodquote:Op woensdag 21 april 2021 19:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Sorry, ik heb alleen spruitjes in de aanbieding
Nog even geduld. Ik krijg hem zondagquote:
grrr *bijt*quote:
Wat is deze!? .Dquote:Op woensdag 21 april 2021 19:05 schreef ToT het volgende:
Heb je echter wel zo'n ding voor nodig:
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.drunkmall.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F01%2FRubber-Ducky-with-a-Dick.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Vanaf begin mei als medisch uilskuikenquote:Op woensdag 21 april 2021 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even geduld. Ik krijg hem zondag
Does lief tegen Jerneyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |