Als je het tegenovergestelde doet dan kan je best nog wel eens succes hebben.quote:
Zo van: "Daten? Prima, trakteer jij de drankjes, het eten en de film?"quote:Op woensdag 21 april 2021 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben te eigenwijs om er ook maar een kwartje aan uit te geven.
quote:Op woensdag 21 april 2021 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je het tegenovergestelde doet dan kan je best nog wel eens succes hebben.
quote:
Das wat anders dan neukenquote:
Correct.quote:
Wat is neuken dan? Graag uitleg met plaatjes.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is neuken dan? Graag uitleg met plaatjes.
quote:
Lul.quote:
Dit ben ik niet want die heeft een kleintje.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:05 schreef ToT het volgende:
Heb je echter wel zo'n ding voor nodig:
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.drunkmall.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F01%2FRubber-Ducky-with-a-Dick.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 21 april 2021 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit ben ik niet want die heeft een kleintje.
Die kwam net langs op groepsapp van m'n werk, doorgestuurd door mijn leidinggevende nog welquote:
quote:
Vandaag een beetje goede dag gehad?quote:
Hij kwam hier al langs, wel weer goed gevonden van Heineken.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die kwam net langs op groepsapp van m'n werk, doorgestuurd door mijn leidinggevende nog wel
Proostquote:Op woensdag 21 april 2021 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga straks even een Grolsch 0.0 weizt proberen
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 21 april 2021 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag een beetje goede dag gehad?
Das gemeenquote:Op woensdag 21 april 2021 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Ja alleen te vaak met de verkeerde kop 😛
O lekker toch. Fijn dat je het kon doen. Ik dacht die is helemaal munt na gisteren.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
Mijn ex-klasgenootje vroeg of ik wat feedback wilde geven op haar presentatie waar ze zich niet helemaal zeker over voelde qua structuur en samenhang. Ik zei ja natuurlijk, maar hield mijn hart vast
Maar het ging eigenlijk vrij goed vandaag en was niet tè duizelig toen ik klaar was. Vind dat soort dingen leuk om te doen.En nu voelde ik me een beetje nuttig haha!
Dat zijn eikels.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Ja alleen te vaak met de verkeerde kop 😛
Nee hoor 😛quote:
Je kent haar toch.quote:
Lijkt me voor een keer ook wel tof om te doen.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
Mijn ex-klasgenootje vroeg of ik wat feedback wilde geven op haar presentatie waar ze zich niet helemaal zeker over voelde qua structuur en samenhang. Ik zei ja natuurlijk, maar hield mijn hart vast
Maar het ging eigenlijk vrij goed vandaag en was niet tè duizelig toen ik klaar was. Vind dat soort dingen leuk om te doen.En nu voelde ik me een beetje nuttig haha!
Ik heb goed geslapen jaquote:Op woensdag 21 april 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker toch. Fijn dat je het kon doen. Ik dacht die is helemaal munt na gisteren.
Er komen hier wel 100 youtubjes filmpjes twitter berichten per dag voor ijquote:
O dan trok ze wel heel laat aan de balquote:Op woensdag 21 april 2021 19:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb goed geslapen jaook na de feedback trouwens, maar vond het superfijn dat ik haar kon helpen. De presentatie is morgen en ze moet tot 22:00 werken vanavond
En ik ben wel heel sterk in structuur aanbrengen en informatie in een samenhangend geheel gieten. Dus was een goeie match.
Zo nog even een dutje want ze ging rond 22:30 nog even bellen
Kan zijn, maar niet vuige shit zoals ik postquote:Op woensdag 21 april 2021 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komen hier wel 100 youtubjes filmpjes twitter berichten per dag voor ij
In alles in het leven!?quote:Op woensdag 21 april 2021 19:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb goed geslapen jaook na de feedback trouwens, maar vond het superfijn dat ik haar kon helpen. De presentatie is morgen en ze moet tot 22:00 werken vanavond
En ik ben wel heel sterk in structuur aanbrengen en informatie in een samenhangend geheel gieten. Dus was een goeie match.
Zo nog even een dutje want ze ging rond 22:30 nog even bellen
Hahaha ja ik heb haar ook gezegd dat ik speciaal voor haar heel streng ben geweestquote:Op woensdag 21 april 2021 19:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lijkt me voor een keer ook wel tof om te doen.
Ben dan alleen bang om te streng te zijn, haha.
Iets met gestrekt been inkomen. waarom zou je rustig doen.
En dus enkel en alleen echt gemene beoordelingen geven
Meiskequote:Op woensdag 21 april 2021 19:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Neen. Huishouden is kut en in mijn hoofd lukt het ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |