Ik heb ook niet geklikt.quote:
Zag het ook niet als gemeen hoor, maar als je wat sip bent ben je gevoeliger. Normaal zou ik er om lachen hoor, maar nu helaas even niet. Maat nu even, meer ook niet. Ook wel goed om een keer toe te geven aan sip zijn, Altijd maar doen alsof alles goed is is ook niet heel handig. En nu gewoon af en toe toestaan sip te zijnquote:Op woensdag 21 april 2021 19:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Snap ik
Maar was echt niet om te kloten, was gewoon flauw aan het rijmen en wist niet meer dat jij een spruitje vogeltje had
Ik moet niets.quote:
Flip vlaquote:
No noquote:
quote:
Die klik ik ook niet aanquote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 19:58 schreef Paul het volgende:
ALS IK ZEG DAT JE ERGENS NAAR MOET KIJKEN DAT DOE JE DAT!
LISTEN TO THE MODERATOR!
quote:
Het ezeltje?quote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 19:58 schreef Paul het volgende:
ALS IK ZEG DAT JE ERGENS NAAR MOET KIJKEN DAT DOE JE DAT!
LISTEN TO THE MODERATOR!
Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 21 april 2021 20:07 schreef Fogel het volgende:
Als ik zeg dat ik alles wat Paul zegt inverteer, dan mogen jullie zelf kiezen naar welke mod jullie luisteren
Ohhh okquote:Op woensdag 21 april 2021 19:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zag het ook niet als gemeen hoor, maar als je wat sip bent ben je gevoeliger. Normaal zou ik er om lachen hoor, maar nu helaas even niet. Maat nu even, meer ook niet. Ook wel goed om een keer toe te geven aan sip zijn, Altijd maar doen alsof alles goed is is ook niet heel handig. En nu gewoon af en toe toestaan sip te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |