quote:Europese topclubs hebben een principeakkoord bereikt over het opzetten van de Super League, meldt The New York Times. Volgens de krant is een groep topclubs onder aanvoering van Juventus, Manchester United, Liverpool en Real Madrid het eens over de opzet van de nieuwe Europese competitie. Het initiatief druist rechtstreeks in tegen de plannen die de UEFA maandag wil presenteren over de nieuwe opzet van de Champions League.
De afgelopen maanden voerden clubs in het geheim gesprekken over de Super League. Minstens twaalf clubs hebben hun jawoord gegeven of hebben interesse getoond in de komst van de competitie: het gaat om zes Engelse clubs (Manchester United, Liverpool, Manchester City, Arsenal, Chelsea en Tottenham Hotspur), drie Spaanse club (Real Madrid, Barcelona en Atlético Madrid) en drie Italiaanse clubs (Juventus, AC Milan en Internazionale).
De groep probeert andere clubs, zoals Bayern München en Borussia Dortmund, ook zover te krijgen om zich te committeren aan de plannen, maar die clubs willen nog geen afscheid nemen van het huidige stelsel. Ook Paris Saint-Germain heeft uitnodigingen om zich bij de groep topclubs te voegen vooralsnog afgewezen. Nasser Al-Khelaifi, de voorzitter van PSG, is ook gedelegeerde bij het uitvoerend comité van de UEFA namens de European Club Association, het orgaan dat de Europese clubteams vertegenwoordigt.
Woordvoerders van clubs die betrokken zijn bij de plannen willen op dit moment niet reageren op het vermeende principeakkoord. Ook een woordvoerder van de UEFA reageert nog niet, maar de Europese voetbalbond zou achter de schermen wel rekening houden met een statement van de clubs op zeer korte termijn. Officials van de UEFA hebben dit weekend gesprekken gevoerd over mogelijkheden om het plan te blokkeren. Een van de opties die werd besproken, is om clubs die de traditionele structuur de rug willen toekeren uit te sluiten van het volgend seizoen in de Champions League.
Het nieuwe toernooi zou in 2022 moeten beginnen. In de competitie zouden de beste teams van het continent het tegen elkaar opnemen in een eigen toernooi, los van de 'kleinere clubs'. Hoewel er dus nog wordt gezocht naar extra draagvlak, wordt er mogelijk zondag nog een statement gepubliceerd over de Super League. Op die manier overschaduwen de clubs de plannen van de UEFA over de nieuwe opzet van de Champions League. De bond wil maandag bekendmaken dat de grootste clubcompetitie van Europa voortaan bestaat uit 36 deelnemers (tegen 32 nu) en de huidige poulefase met groepen van vier teams verdwijnt. Die wordt ingeruild voor één ranglijst van alle teams. Tussen september en januari wordt dan gespeeld in een eerste fase, waarbij elke deelnemer per loting tien tegenstanders krijgt toegewezen.
Mja, die Woodward stopt ook niet voor niets natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie al die Engelse clubs er wel uitstappen sowieso hoor, bij Liverpool wil ook niemand het.
Ja maar ook in samenwerking met die Agnelli blijkbaar dus zoveel zegt het dan niet.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, maar het nieuwe CL-model komt ook uit de koker van Van der Sar toch?
Ik was dan gestopt met voetbal kijken ja, alles aan dat hele concept van die Super League is walgelijk.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was voor mij heel misschien een reden geweest om Super League te kijken maar waarschijnlijk was ik dan ook afgehaakt
Oh, de ironie.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:51 schreef Tagliano het volgende:
Guillem Balague, een bekende Spaanse voetbaljournalist, vertelt aan de BBC dat hij heeft gesproken met de entourage van Florentino Pérez. De Real Madrid-voorzitter zou zich een beetje in de steek gelaten voelen door iedereen.
[ afbeelding ]
Laat die kut Spanjaarden en Italiaantjes maar doorgaan, veel succes ermee en houdoe hé.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, die Woodward stopt ook niet voor niets natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:51 schreef Tagliano het volgende:
Guillem Balague, een bekende Spaanse voetbaljournalist, vertelt aan de BBC dat hij heeft gesproken met de entourage van Florentino Pérez. De Real Madrid-voorzitter zou zich een beetje in de steek gelaten voelen door iedereen.
[ afbeelding ]
We hebben nog altijd de kneuterige Eredivisie.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was dan gestopt met voetbal kijken ja, alles aan dat hele concept van die Super League is walgelijk.
Ik las wel al berichten dat het al de bedoeling was dat hij zou stoppen in de zomer voor dit gedoe.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, die Woodward stopt ook niet voor niets natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
En er is MvG-Andersonquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:53 schreef Scrummie het volgende:
Offtopic; tijd voor verse popcorn want de jury van die dooie drugsverslaafde heeft een uitspraak.
Via CNN heeft voormalig Réal-voorzitter Ramon Calderon de idee achter de ESL ook afgekraakt (bron: de Guardian liveblog).quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar topics geleden was het nog een briljant planquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:54 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ze hebben het echt slecht aangepakt. Veels te klein groepje.
Dit jaquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat die kut Spanjaarden en Italiaantjes maar doorgaan, veel succes ermee en houdoe hé.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:53 schreef Scrummie het volgende:
Offtopic; tijd voor verse popcorn want de jury van die dooie drugsverslaafde heeft een uitspraak.
Mark Diemers zien voetballen, wie wil dat nou niet.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben nog altijd de kneuterige Eredivisie.
Hoe is jouw gemoedstoestand?quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:54 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Omdat er ook geen andere clubs mee wilden doen, als je een poenclub als PSG al niet enthousiast krijgt voor een extra bak geld weet je dat het een rampzalig idee isquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:54 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Als Fonsie zo doorgaat is hij over een maandje of drie weer bondscoachquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit ja
Al vind ik het wel jammer voor Koeman.
Leedvermaak is ook vermaakquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mark Diemers zien voetballen, wie wil dat nou niet.
Die gast heeft het ook bijna als enige lopen verdedigen, om vervolgens vol in de bek te worden gescheten door de restquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dat zou wel een goeie uitkomst zijn. EK'tje pakken met Koeman.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Fonsie zo doorgaat is hij over een maandje of drie weer bondscoach
Mark Diemers en voetballen in 1 zinquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mark Diemers zien voetballen, wie wil dat nou niet.
Real Madrid = Florentino Perez, zo ongeveer de leider van deze enge kliekquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:56 schreef Tlaloc het volgende:
Zat net ff te Netflixen. City er ook uit lees ik? Real Madrid en Juventus al gereageerd?
Alleen City vooralsnog officieel. Chelsea zou twijfelen volgens de geruchten, Woodward stopt bij Man U.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:56 schreef Tlaloc het volgende:
Zat net ff te Netflixen. City er ook uit lees ik? Real Madrid en Juventus al gereageerd?
Juventus heeft ontkend dat Agnelli is opgestapt, Barcelona en Atletico zouden zeker door willen waarbij Barcelona de optie heeft bedongen om het nog voor te leggen aan de sociosquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:56 schreef Tlaloc het volgende:
De UEFA blijft helaas een corrupte boevenbende dus die gaan weer over tot de orde van de dag en die topclubs krijgen geen straf.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind de woorden van Ceferin wel wat slapjes. Hij had ook kunnen zeggen dat ze volgende keer beter moeten nadenken. Dat komt al wat harder over. Hopelijk blijft het niet hierbij. De movement mag niet stoppen.
En de spelers van Liverpool willen allemaal niet.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen City vooralsnog officieel. Chelsea zou twijfelen volgens de geruchten, Woodward stopt bij Man U.
Als Chelsea alsnog heroverweegt en terugkrabbelt, dan gaan de juichende supporters van vanmiddag, zo vrees ik, pas echt los.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen City vooralsnog officieel. Chelsea zou twijfelen volgens de geruchten, Woodward stopt bij Man U.
Oja, klopt. Dat vond ik ook wel een aardig statement.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de spelers van Liverpool willen allemaal niet.
Ik hou geen popcorn meer over.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als Chelsea alsnog heroverweegt en terugkrabbelt, dan gaan de juichende supporters van vanmiddag, zo vrees ik, pas echt los.
We hebben de afgelopen dagen wel genoeg argumenten kunnen lezen hoe belangrijk dat is voor de voetbalwereld ja.quote:
Dat spul is dan ook niet om te bewarenquote:
Boris is volgens mij al jaren een cult-held in diverse spreekkoren op de tribunes in Engeland (vooral in Londen).quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:58 schreef Hexagon het volgende:
Boris Johnson is hier denk ik trouwens niet slechter van geworden met zijn harde uitspraken
wacht maar tot volgend seizoen als we onder Slot alles gaan winnenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:00 schreef fetX het volgende:
Nog nooit was een competitie zo snel gespeeld.
Mijn versie was een briljant plan met op zn minst twee divisies (en bouwen naar meer divisies als UEFA/bonden boycotten). Één divisie is wel leuk voor een halve seizoen, maar hoe ga je rouleren en zorgen dat het einde vd seizoen niet saai wordt voor rechterrijtje....quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een paar topics geleden was het nog een briljant plan
Dit is een heel makkelijk onderwerp om populistisch over te doenquote:Op dinsdag 20 april 2021 22:58 schreef Hexagon het volgende:
Boris Johnson is hier denk ik trouwens niet slechter van geworden met zijn harde uitspraken
Brienenoord is altijd openquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:03 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Teleurgesteld. Weer 75% david vs goliath achtige wedstrijden aanzien die nergens op slaan....
Zoiets zat ik net ook te bedenken ja.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:03 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat Barcelona en Atletico hopen dat JP Morgan zelf de stekker eruit trekt zodat ze geen schadevergoeding hoeven te betalen. Ik geloof totaal niet dat ze echt doorwillen
Je kent je Bijbel slecht.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:03 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Teleurgesteld. Weer 75% david vs goliath achtige wedstrijden aanzien die nergens op slaan....
Maar David won.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:03 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wacht men eerst op verder overleg met de UEFA om zo de machtspositie niet geheel te verliezen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:03 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat Barcelona en Atletico hopen dat JP Morgan zelf de stekker eruit trekt zodat ze geen schadevergoeding hoeven te betalen. Ik geloof totaal niet dat ze echt doorwillen
en toch maak je mij belachelijk als ik zeg dat Feyenoord kampioen wordtquote:
We moeten niksquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:06 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Goliath vs Goliath wedstrijden
David vs David wedstrijden
Dat moeten we hebben
Komen die Amerikaantjes nog?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
en toch maak je mij belachelijk als ik zeg dat Feyenoord kampioen wordt
o ja feyenoord wint niet
Of juist goed, uittrappen voordat het vuur kan verspreiden.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit valt nu toch net iets té snel ... Hier gaan ze gewoon achter de schermen mee verder
Chelsea en City zijn toch ook meerdere clubs.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
FA spreekt over meerdere clubs
Maar ook weer niet alle
Arsenal blijft gewoon als laatste zitten en hopen zodoende toch nog een prijs te pakken.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
FA spreekt over meerdere clubs
Maar ook weer niet alle
Voor die twee maakt een schorsing voor UEFAcompetities ook geen zak uit trouwens hequote:Op dinsdag 20 april 2021 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea en City zijn toch ook meerdere clubs.
Weinig nog gehoord over Azzenal en Spurs trouwens.
Gezien de precaire financiële positie lijkt me dat geen gekke gedachte, wat het eigenlijk alleen maar hilarischer maakt. Dat een club als Barcelona door compleet financieel wanbeleid hiernaar is afgegleden.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:03 schreef hhh38 het volgende:
Dan verwijs ik je bij dezen door naar @tong80 , @klaasweetalles en @capuchon_jongen om je discussies voortaan mee te voeren, ook een soort david vs davidquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:06 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Goliath vs Goliath wedstrijden
David vs David wedstrijden
Dat moeten we hebben
Nee dit sterft een snelle dood. Dit kun je niet in het geniep organiseren.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit valt nu toch net iets té snel ... Hier gaan ze gewoon achter de schermen mee verder
Ik denk dat het plan zonder de Engelse clubs waardeloos is en nauwelijks extra geld oplevert. Ze willen juist een vervanger voor de onzekere inkomsten van de CL. Een samenvoeging van 2 competities levert juist alleen maar meer onzekerheid op, tenzij ze ook dubbel zoveel CL plekken krijgen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wacht men eerst op verder overleg met de UEFA om zo de machtspositie niet geheel te verliezen.
Zouden de ploegen uit het zuiden niet te porren zijn om de serie A en primera division samen te voegen?
Kan hij toch weer mooi zeggen dat hij de enige coach is die ontslagen is door een Super League clubquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:09 schreef D_A het volgende:
Wel benieuwd of 't ontslag van Mourinho ook nog te maken heeft met de SL
Nee maar als ze een flinke boete moeten betalen wel.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor die twee maakt een schorsing voor UEFAcompetities ook geen zak uit trouwens he
Het zorgt er in ieder geval wel voor dat Spurs een paar extra miljoen opbrengst uit de SL wel had kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:09 schreef D_A het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je bij dezen door naar @:tong80 , @:klaasweetalles en @:capuchon_jongen om je discussies voortaan mee te voeren, ook een soort david vs david
En nou oprotten
Klopt, maar als het aankomt op normen vs uitzonderingen in de voetballerij dan gaan we voor normen en niet uitzonderingen. Zelfde niveau tegen elkaar is het leukste voetbal wat er is.quote:
Nee joh, die zou daar echt niet principieel tegen zijn ofzo hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:09 schreef D_A het volgende:
Wel jammer dat @klaasweetalles niet aanwezig was om duiding te geven bij deze soap.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je bij dezen door naar @:tong80 , @:klaasweetalles en @:capuchon_jongen om je discussies voortaan mee te voeren, ook een soort david vs david
En nou oprotten
Cambuur won de laatste keer dat ze tegen Ajax speelden.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:10 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Klopt, maar als het aankomt op normen vs uitzonderingen in de voetballerij dan gaan we voor normen en niet uitzonderingen. Zelfde niveau tegen elkaar is het leukste voetbal wat er is.
Met alle respect Cambuur fans, maar bv Cambuur moet niet spelen tegen Ajax. Ajax verdient een hogere competitie. Een BeneLiga is al vele male beter dan een Eredivisie. Een EuroLiga nóg beter.
Maar wat is je mening over Melk/Aardbei Liga?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:10 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Klopt, maar als het aankomt op normen vs uitzonderingen in de voetballerij dan gaan we voor normen en niet uitzonderingen. Zelfde niveau tegen elkaar is het leukste voetbal wat er is.
Met alle respect Cambuur fans, maar bv Cambuur moet niet spelen tegen Ajax. Ajax verdient een hogere competitie. Een BeneLiga is al vele male beter dan een Eredivisie. Een EuroLiga nóg beter.
Ik zou liever zien dat de verschillen tussen de z.g. David en Goliath clubs veel kleiner gaan worden.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel jammer dat @:klaasweetalles niet aanwezig was om duiding te geven bij deze soap.
Terwijl je getuige je UI zoveel historisch besef hebtquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:11 schreef Caland het volgende:
Ik dacht net even dat Derek Chauvin een of andere voorzitter van één van die 12 clubs was
Dat is wel weer genoeg twitter voor vandaag
Je hebt wel iets van een drammer in je..en van een roepende in de woestijn.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:01 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Mijn versie was een briljant plan met op zn minst twee divisies (en bouwen naar meer divisies als UEFA/bonden boycotten). Één divisie is wel leuk voor een halve seizoen, maar hoe ga je rouleren en zorgen dat het einde vd seizoen niet saai wordt voor rechterrijtje....
Frankly that doesn't matterquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl je getuige je UI zoveel historisch besef hebt
Het gaat erom meer wedstrijden te hebben die geld opleveren. Serie A + Primera Division geeft meer topwedstrijden = meer livewedstrijden = meer geld.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het plan zonder de Engelse clubs waardeloos is en nauwelijks extra geld oplevert. Ze willen juist een vervanger voor de onzekere inkomsten van de CL. Een samenvoeging van 2 competities levert juist alleen maar meer onzekerheid op, tenzij ze ook dubbel zoveel CL plekken krijgen.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:11 schreef Caland het volgende:
Ik dacht net even dat Derek Chauvin een of andere voorzitter van één van die 12 clubs was
Dat is wel weer genoeg twitter voor vandaag
Eredivisie.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:12 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Vraagje, heb je liever de Eredivisie of een BeneLiga?
Ik zou nu @Slobeend willen citeren maar die vond gezien zijn smaak die superleague vast een goed idee.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl je getuige je UI zoveel historisch besef hebt
Eerst de binnenkant of eerst de randjes?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar wat is je mening over Melk/Aardbei Liga?
Dat was meer een soort Barto vs Goliathquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cambuur won de laatste keer dat ze tegen Ajax speelden.
Dat Belgisch voetbal is een en al zwart geldquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:12 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Vraagje, heb je liever de Eredivisie of een BeneLiga?
ik vind het hoe dan ook gore rotzooi manquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst de binnenkant of eerst de randjes?
Normen vs uitzonderingen, lees terug.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cambuur won de laatste keer dat ze tegen Ajax speelden.
Geld met een migratieachtergrond*quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat Belgisch voetbal is een en al zwart geld
Geen La Liga koekjes in ieder geval. Daar is hij niet zo'n fan van.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik vind het hoe dan ook gore rotzooi man
Maar ik heb het idee dat @:bookfreak nog liga koekjes eet tijdens de kleine pauze, vandaar dat ik het vraag
Ja en juist omdat het vrij uitzonderlijk is maakt dat zo'n avond prachtig voor die supporters.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:15 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Normen vs uitzonderingen, lees terug.
Uitzonderingen maken de sport juist leuk.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:15 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Het was vroeger dat of Kapitein Koek.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik vind het hoe dan ook gore rotzooi man
Maar ik heb het idee dat @:bookfreak nog liga koekjes eet tijdens de kleine pauze, vandaar dat ik het vraag
Zonder uitzonderingen geen sportquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:15 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ik was wel echt team kapitein koek man. Of van die Cheese Dips. Zolang het maar langwerpig was en ik het in mijn bek kon stekenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was vroeger dat of Kapitein Koek.
En zo'n smerige plakbeker.
Jij bent dan ook wel een beetje een uitzonderingquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:15 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik denk dat de enige manier om de verschillen te verkleinen één Europese voetbalpiramide is. Nationale competities zorgen voor een inherent verschil in inkomsten tussen clubs uit verschillende landen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat de verschillen tussen de z.g. David en Goliath clubs veel kleiner gaan worden.
Zodat we niet ieder seizoen naar een herhaling hoeven te kijken.
En zo'n ESL zou die herhalingen alleen maar in de kaart spelen.
Zoals ik al eerder had gemeld: de UEFA zou er veel beter aan doen om van exclusiviteit naar inclusiviteit te switchen. Er is genoeg poen in het topvoetbal. Gewoon beter verdelen. En patsers niet meer toestaan om torenhoge schulden op te bouwen, en toch gewoon door kunnen blijven gaan, gedekt door slappe bonden en slappe politieke bestuurders.
Wat ordinair.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was wel echt team kapitein koek man. Of van die Cheese Dips. Zolang het maar langwerpig was en ik het in mijn bek kon steken
@:littlerabbit
SL clubs zijn al een tijdje aan het vergaderen. Agnelli en Perez zullen wel woest schreeuwen dat ze allemaal moeten blijven waarbij sommige clubs naarstig op zoek zijn naar ontsnappingsclausules.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen gaat het Ajaxtweetje gezellig viral en gaan de SL clubjes kennelijk vanavond nog vergaderen
Dit ga ik allemaal niet meer meekrijgen hoor
Tegenwoordig krijg je zelfs pushmeldingen omdat Ajax een meme de wereld in slingertquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen gaat het Ajaxtweetje gezellig viral en gaan de SL clubjes kennelijk vanavond nog vergaderen
Ik lees het morgen wel weer. Dit is nog geen hele productieve week qua werk en studie.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Die social media-afdeling van Ajax is echt goud, al vond ik deze nog vrij voor de hand liggenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Eredivisie: Ajax vs Emmenquote:
Wel bij onsquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wordt er bij één van die clubs niet een documentaire gefilmd toevallig?
Nou zegquote:
Waarom pak je bij de Eredivisie een potje van de nummer 1 tegen iemand uit de onderste regionen en uit de BeneLiga de twee beste clubs?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:23 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Eredivisie: Ajax vs Emmen
BeneLiga: Ajax vs Club Brugge
EuroLiga: Ajax vs Porto
Geef mij maar een EuroLiga (en anders een BeneLiga)
Ruttegate viel werktechnisch hier ook al flink in het waterquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees het morgen wel weer. Dit is nog geen hele productieve week qua werk en studie.
juve (amazon)quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wordt er bij één van die clubs niet een documentaire gefilmd toevallig?
Ze schijnen later op de avond dus weer verder te gaanquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SL clubs zijn al een tijdje aan het vergaderen. Agnelli en Perez zullen wel woest schreeuwen dat ze allemaal moeten blijven waarbij sommige clubs naarstig op zoek zijn naar ontsnappingsclausules.
Die heb ik keurig uitgezetquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je zelfs pushmeldingen omdat Ajax een meme de wereld in slingert
Dat moet je toch eigenlijk niet willen ook als je ziet wat voor idioten zo de baas zijn over je club.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel bij ons
Met interesse van Amerikanen.
Laat die jongen nou, voor zijn doen was dit echt een heel goed argumentquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom pak je bij de Eredivisie een potje van de nummer 1 tegen iemand uit de onderste regionen en uit de BeneLiga de twee beste clubs?
Topshow, dat lees ik morgenochtend wel weer danquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze schijnen later op de avond dus weer verder te gaan
Amerikanen die iets te zeggen krijgen over voetbalquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel bij ons
Met interesse van Amerikanen.
Ik geef onmiddellijk toe dat het een grote ideële dagdroom is... maar als de ruziënde partijen toch met elkaar om tafel moeten... dan zou er wel eens over nagedacht mogen worden. Als er verdorie maar weer wat meer variatie in komt. Sowieso ben ik nooit gelukkig geweest met al die groepswedstrijden. Dat trainers en spelers na afloop zeggen: "ja, we hadden misschien moeten winnen MAAARRRR we hebben met dit gelijkspel toch weer zoveel miljoen binnengehaald."quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik denk dat de enige manier om de verschillen te verkleinen één Europese voetbalpiramide is. Nationale competities zorgen voor een inherent verschil in inkomsten tussen clubs uit verschillende landen.
Tenzij je een enorme transfer van geld van grote naar kleine competities op gang krijgt, maar dat gaat natuurlijk nooit lukken.
Dat ontken ik niet. Maar je redenatie slaat nog steeds nergens op. Twee clubs van ongeveer dezelfde niveau is nog steeds beter, dat weet jij ook.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en juist omdat het vrij uitzonderlijk is maakt dat zo'n avond prachtig voor die supporters.
Dit vind ik wel meer dan kudos voor de spelertjes.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
Ook Liverpool heb een probleempje
Nee, ik begin inmiddels aardig te twijfelen of het wel zo'n goede zaak is. Al zou het bij ons om maximaal 49% aandelen gaan, geen idee wat je daarmee kan.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet je toch eigenlijk niet willen ook als je ziet wat voor idioten zo de baas zijn over je club.
Gewoon, omdat het hem beter uitkomt.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom pak je bij de Eredivisie een potje van de nummer 1 tegen iemand uit de onderste regionen en uit de BeneLiga de twee beste clubs?
Wat een walgelijk plan. Speel je als club in de 4e Super League divisie voor spek en bonen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:33 schreef BookFreak het volgende:
[..]
En dat was juist verkeerd ingeschat door deze 12 of 15 founders omdat zij zover het leek toch slechts één exclusieve divisie wouden. Als ze hun verhaal nou hadden gestart met:
-twee divisies (36 gestrikte grootste Europese clubs)
-degradatie/promotie tussen divisies
-uitbreiding naar veel meer divisies voor ALLE clubs als alle voetbalbonden UEFA verlaten
Ja wie wil nou niet meedoen dan?
Wat voor redenatie van mij doel je precies op?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:27 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Maar je redenatie slaat nog steeds nergens op. Twee clubs van ongeveer dezelfde niveau is nog steeds beter, dat weet jij ook.
Ga uit van normen en lange termijn. Je kan niet bouwen op uitzonderingen
Dat is dus helemaal niet per definitie zo voor mijquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:27 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Maar je redenatie slaat nog steeds nergens op. [b]Twee clubs van ongeveer dezelfde niveau is nog steeds beter[/b], dat weet jij ook.
Ga uit van normen en lange termijn. Je kan niet bouwen op uitzonderingen
quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
Ach ja, wij hadden Sjaak Troost een halfjaartje TD, denk niet dat je het nog meer kan verkrachten dan datquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik begin inmiddels aardig te twijfelen of het wel zo'n goede zaak is. Al zou het bij ons om maximaal 49% aandelen gaan, geen idee wat je daarmee kan.
Which 'message before'?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
Vrij makkelijk inderdaad. En als je met 4 teams om de landstitel strijdt is er van die 4 teams altijd wel eentje die punten laat liggen tegen Emmen wat dan weer leuk is voor de drie andere.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar kan je in principe nog heel veel kanten mee op maar dan zal het wel niet al te bont wordenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik begin inmiddels aardig te twijfelen of het wel zo'n goede zaak is. Al zou het bij ons om maximaal 49% aandelen gaan, geen idee wat je daarmee kan.
Hij kan er maar niet over uit dat niet iedereen sport volgt omdat wekelijks te fappen op Haaland vs Mbappe.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is dus helemaal niet per definitie zo voor mij
Ik kan me wel voorstellen dat dat meer geld oplevert
De statements die wat spelers van Liverpool hebben geplaatst, daar is die hele groep het kennelijk unaniem over eensquote:
Beleid van Feyenoord kennende gaat het maar 1 kant op: de afgrond.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar kan je in principe nog heel veel kanten mee op maar dan zal het wel niet al te bont worden
Dat mag gewoon niet gebeuren. Dat kan ik alleen maar mezelf kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maikooooooollll von Guurrrrrwin
Als tussendoortje
Vergis je niet: momenteel kan Emmen die pot best winnen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijdag lekker schakelkanaaltje ouwe reusquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kan er maar niet over uit dat niet iedereen sport volgt omdat wekelijks te fappen op Haaland vs Mbappe.
Ja precies, ik heb de grootste lol hier op FOK! en normaal in de voetbalkantine als Feyenoord/PSV/Ajax verliest van een kleinere club en een aantal mensen daar fan van zijn die ook aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:29 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Vrij makkelijk inderdaad. En als je met 4 teams om de landstitel strijdt is er van die 4 teams altijd wel eentje die punten laat liggen tegen Emmen wat dan weer leuk is voor de drie andere.
Beste genot, met lekker lange duiding van Hans.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vrijdag lekker schakelkanaaltje ouwe reus
Als PSV Ajax (twee ongeveer gelijkwaardige teams) afslacht met 5-0, dan is dat ook een uitzondering en verrassend.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Uitzonderingen maken de sport juist leuk.
Zo'n wedstrijd kan jouw 'Goliath' de titel kosten.
En 'David' aan degradatie doen ontsnappen.
Plus een geweldig feest in Leeuwarden.
Erg jammer dat dit niet zaterdag is. Dan is mevrouw Putin hier een paar dagen weg.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vrijdag lekker schakelkanaaltje ouwe reus
@fetX zit onder de plak jongensquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg jammer dat dit niet zaterdag is. Dan is mevrouw Putin hier een paar dagen weg.
Precies zelfde gevoel heb je bij amateurpotten waar je soms tegenstander krijgt waarvan je weet dat het een ongelofelijke kutwedstrijd wordt.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is toch mooi dat Manchester City toen naar Stoke City moest... Lekker in kou en regen op een kutveld ploeteren tegen 11 gasten die geen bal kunnen raken. En panikeren omdat ze erin vliegen bij ingooien en hoekschoppen.
Zo groot als jij het verschil steeds doet voorkomen is het helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:31 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Als PSV Ajax (twee ongeveer gelijkwaardige teams) afslacht met 5-0, dan is dat ook een uitzondering en verrassend.
Als PSV Emmen afslacht met 5-0 (de verwachte norm) staat niemand daarvan op te kijken
Met om 19:00 Jan Boskamp op Joke Bruijsquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beste genot, met lekker lange duiding van Hans.
Lijkt me dat het voor de beleidsvoering een stuk chaotischer wordt nog met meerdere belangen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. EuroLiga is the way.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik denk dat de enige manier om de verschillen te verkleinen één Europese voetbalpiramide is. Nationale competities zorgen voor een inherent verschil in inkomsten tussen clubs uit verschillende landen.
Tenzij je een enorme transfer van geld van grote naar kleine competities op gang krijgt, maar dat gaat natuurlijk nooit lukken.
Ja ik houd www.reddit.com/r/soccer nog wel even open voor de rest van die meeting straksquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:33 schreef Scrummie het volgende:
Zo maar slapen. Benieuwd wat er morgenochtend allemaal aan nieuws is.
Tot 10u 's ochtends weer geen klap doen op werk. Genot.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:33 schreef Scrummie het volgende:
Zo maar slapen. Benieuwd wat er morgenochtend allemaal aan nieuws is.
Geen probleem, Ajax tegen Genk, of whatever, je begrijpt mn punt die ik maakte heel goed. Is het niet een verbetering?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord heeft anders een viersporenbeleidquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Beleid van Feyenoord kennende gaat het maar 1 kant op: de afgrond.
Genk speelt niet in Eredivisie, idiootquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:35 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Geen probleem, Ajax tegen Genk, of whatever, je begrijpt mn punt die ik maakte heel goed. Is het niet een verbetering?
City en Chelsea zagen de bui al hangen en wilden niet die CL-halve finale mislopen denk ikquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:34 schreef Tarado het volgende:
wel jammer dat het weer zo snel voorbij, ik had het liever later in willen zien storten
Er zijn nog wat clubs hardleers dus er is hoop.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:34 schreef Tarado het volgende:
wel jammer dat het weer zo snel voorbij, ik had het liever later in willen zien storten
Nee.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:35 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Geen probleem, Ajax tegen Genk, of whatever, je begrijpt mn punt die ik maakte heel goed. Is het niet een verbetering?
Genk staat 4e, daar staat in Nederland Vitesse. Dan kies ik toch vrij simpel voor Ajax-Vitesse en het is niet eens close. Dus nee, het is geen verbetering.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:35 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Ajax-RKC in de Eredivisie dan naar Ajax-Genk in de BeNeLigaquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:35 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Topvermaak daar de laatste dagen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja ik houd www.reddit.com/r/soccer nog wel even open voor de rest van die meeting straks
je kan ook weer single worden he, stuk minder gezeik!! nadeel is dat je seksleven een stuk onregelmatiger en wisselvalliger wordtquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik word vooral knettergek van dat getetter tussendoor.
RETTEKETETTEKETET
Dat zal wel meevallen als je jezelf de Daryl Gurney look aanmeetquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
je kan ook weer single worden he, stuk minder gezeik!! nadeel is dat je seksleven een stuk onregelmatiger en wisselvalliger wordt
Babbelzieke Joegoslaaf vs altijd verongelijkte Sjon van den Bromquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:38 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien krijg je met een beneliga ook John van den Brom weer in de media. Moet je niet willen.
Wisselvalligheid blijft een probleem makkerquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen als je jezelf de Daryl Gurney look aanmeet
$300.000.000quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zou ik daar graag even meekijken zeg.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:38 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien krijg je met een beneliga ook John van den Brom weer in de media. Moet je niet willen.
Feyenoord tegen ploegen van vdBrom was dan wel weer ieder jaar een gratis overwinningquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:38 schreef Scrummie het volgende:
Stel dat Feyenoord in de 4e divisie speelt van de SL of EuroLiga.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:28 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Wat een walgelijk plan. Speel je als club in de 4e Super League divisie voor spek en bonen.
Perez kan wel eens infarctje oplopenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:41 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
Ik zou verdomd graag een linkje naar die zoommeet willen hebben
Dat heeft Feyenoord nu ook al.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:42 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Stel dat Feyenoord in de 4e divisie speelt van de SL of EuroLiga.
-34 spannend wedstrijden, geen idee wie gaat winnen
Ik denk dat als Feyenoord tegen gelijkwaardige tegenstanders zou spelen de tv-rechten niet meer op zouden leveren dan ze nu doenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:42 schreef BookFreak het volgende:
[..]
-17 gelijkwaardige tegenstanders
-meer geld
-meer aandacht continentiaal en internationaal
-spelers ontwikkelen beter
-enz...
https://zoom.us/j/95981727132?pwd=cUE0Z3JzRTNIeUw5UDlwbXNwMnlrZz09quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:41 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
Ik zou verdomd graag een linkje naar die zoommeet willen hebben
Ik wil clubs uit Limburg, Overijssel en Groningen gewoon competitiewedstrijden tegen Ajax, PSV en Feijenoord zien spelen. Voor die kleinere clubs en hun aanhang zijn dat de krenten in de pap, en worden vaak de mouwen extra opgestroopt. Een week lang hoopvolle voorbeschouwingen in de regionale pers, online en offline.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:31 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Als PSV Ajax (twee ongeveer gelijkwaardige teams) afslacht met 5-0, dan is dat ook een uitzondering en verrassend.
Als PSV Emmen afslacht met 5-0 (de verwachte norm) staat niemand daarvan op te kijken
@Scrummie kijk boekautist is het ook met mijn plan eens, nu moet je mij wel gelijk gevenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:42 schreef BookFreak het volgende:
[..]
-meer geld
-enz...
Altijd even hoverenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://zoom.us/j/95981727132?pwd=cUE0Z3JzRTNIeUw5UDlwbXNwMnlrZz09
@Caland houdt geen vakantiedagen over met zo'n competitie.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij zouden ook gewoon degraderen uit de beste 72 Europese clubs
quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:scrummie kijk boekautist is het ook met mijn plan eens, nu moet je mij wel gelijk geven
Bohh kan niet wachten om weer naar een of ander Oostblok land te gaan (niet per se voetbalgerelateerd)quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:caland houdt geen vakantiedagen over met zo'n competitie.
Waar zou een PEC Zwolle moeten spelen in jou plan?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:42 schreef BookFreak het volgende:
[..]
-meer geld
-enz...
En ik heb het over de BeneLiga. Ben jij dan niet de idioot nu?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genk speelt niet in Eredivisie, idioot
Zolang Botteghin centraal achterin staat ga jij mij niet vertellen dat jij rustig achterover zitquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij vindt de wedstrijden van Feyenoord spannend??
Ik weet niet of spannend het woord is wat ik zou kiezen. Maar vermakelijk zeker.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij vindt de wedstrijden van Feyenoord spannend??
Alleen eerste jaar op geschiedenis mogen deelnemen en dan linea recta 3 niveaus omlaag glijden.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij zouden ook gewoon degraderen uit de beste 72 Europese clubs
De steden van de deelnemende clubs houden geen lelijke fonteinen meer over met zo’n competitiequote:Op dinsdag 20 april 2021 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:caland houdt geen vakantiedagen over met zo'n competitie.
De plaatselijke hoeren hebben ook een groot probleem.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De steden van de deelnemende clubs houden geen lelijke fonteinen meer over met zo’n competitie
Meestal scheld ik een halfuurtje boos en daarna gooi ik iets stuk en dan is het wel weer goedquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang Botteghin centraal achterin staat ga jij mij niet vertellen dat jij rustig achterover zit
Tenzij het berusting is
Je kan wel steeds dit soort flauwe ontwijk spelletje proberen vol te houden maar je weet heel goed mijn punt (competitie op dezelfde niveau is beter) daarmee niet weerlegd wordt.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genk staat 4e, daar staat in Nederland Vitesse. Dan kies ik toch vrij simpel voor Ajax-Vitesse en het is niet eens close. Dus nee, het is geen verbetering.
De plaatselijke dealers zijn echter groot voorstanderquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De plaatselijke hoeren hebben ook een groot probleem.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Abramovic wil geen winst maken.
Natuurlijk. En Apple doet geen oplader bij de nieuwste iPhone vanwege het milieu.
Erg mooiquote:
witwasprojectje dat Chelseaquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Natuurlijk. En Apple doet geen oplader bij de nieuwste iPhone vanwege het milieu.
Jouw punt wordt hier constant 'weerlegd' door vrijwel iedereen maar je bent nogal koppig. Iedereen hier kiest niet voor Ajax- Genk maar je zal het doordrijven. Rot op met je kutBelgen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:49 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Je kan wel steeds dit soort flauwe ontwijk spelletje proberen vol te houden maar je weet heel goed mijn punt (competitie op dezelfde niveau is beter) daarmee niet weerlegd wordt.
En Herman ging stoppen met alcohol drinkenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:48 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als één of andere gare gast met 155 volgers dat zegt geloof ik het direct
Waar is die man eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Herman ging stoppen met alcohol drinken
Misschien leuk om in de voorbereiding ergens in US te spelenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Succes met een competitietje met Real, Barca, Atleti, Juve, Milan, Inter....
Dank voor de tip. Beter als Tallinn?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:49 schreef Oriente het volgende:
In het kader van leuke oostbloksteden zou ik jullie Vilnius zeker aanraden (uiteraard na Kerona)
niet veel te beleven qua topvoetbal overigens
Daar kan ik je helaas geen objectief antwoord op geven, ik ben nog niet in Tallinn geweest. Dat wil ik na deze pandemie wel doen overigens, en dan combineren met Helsinki en Riga.quote:
Divisie 29 van de EuroLigaquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:46 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waar zou een PEC Zwolle moeten spelen in jou plan?
Yes, nogmaals voor de mensen die dit gemist hebben, het topic gaat vrij snel:quote:
Tallinn is een leuke stad, prima speciaalbierplekjes ( @Lenny_Leonard @Caland ) maar niet bijzonder veel te belevenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daar kan ik je helaas geen objectief antwoord op geven, ik ben nog niet in Tallinn geweest. Dat wil ik na deze pandemie wel doen overigens, en dan combineren met Helsinki en Riga.
Tallinn schijnt wel erg gaaf te zijn overigens, maar dat is dan hear say
Hij schijnt er geen actieve herinnering aan te hebbenquote:
Misschien dat ik toch nog even op blijf.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Yes, nogmaals voor de mensen die dit gemist hebben, het topic gaat vrij snel:
https://www.reddit.com/r/(...)z_interview_with_el/
Spaans interview met Florentino Perez (begint zo geloof ik), Engelse vertaling zal 'live' volgen in die Reddit thread
Ik zou dit zo leuk vinden. Veel plezier, houdoe nooit meer naar omkijken.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:55 schreef Tagliano het volgende:
Hou je Spanje en Italië over dus
Nou donder er nog wat van die US "clubs" bij en voor mijn part wat van die Aziatische en zoek het verder lekker uit allemaal
Nee ik denk ook niet dat het de meest bruisende stad van Europa isquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tallinn is een leuke stad, prima speciaalbierplekjes ( @:lenny_leonard @:caland ) maar niet bijzonder veel te beleven
Eigenlijk is dat al jarenlang niet interessant meer.quote:
Wat is de mening van @Koffieplanter eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kut Atletico. Die krijgen van mij wat te heuren.
Idd zekerquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daar kan ik je helaas geen objectief antwoord op geven, ik ben nog niet in Tallinn geweest. Dat wil ik na deze pandemie wel doen overigens, en dan combineren met Helsinki en Riga.
Tallinn schijnt wel erg gaaf te zijn overigens, maar dat is dan hear say
Ik wil geen belgen en BeneLiga. Ik wil euroliga.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw punt wordt hier constant 'weerlegd' door vrijwel iedereen maar je bent nogal koppig. Iedereen hier kiest niet voor Ajax- Genk maar je zal het doordrijven. Rot op met je kutBelgen.
Snap ik wel, als clubs nu nog geen sancties krijgen zijn ze sneller geneigd om terug te komen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Die sancties zullen wel meevallen.
[ twitter ]
Al diverse telefoontjes vanuit Turijn en Madrid richting Rotterdam (volgens onbekende bron).quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Langzamerhand begin ik steeds meer te geloven dat Feyenoord zich kan gaan plaatsen voor de Super League
Dit is wel genant.quote:
Zitten die Spaanse en Italiaanse clubs zo erg in de financiële shit dan?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:55 schreef Tagliano het volgende:
Hou je Spanje en Italië over dus
Nou donder er nog wat van die US "clubs" bij en voor mijn part wat van die Aziatische en zoek het verder lekker uit allemaal
Vind het wel chique dat ze excuses maken.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel genant.
Allemaal door een paar bestuurdertjes die niet snappen wat er onder de Engelse voetbalfan leeft
RB Salzburg kan er wel bij en voor een zak geld kun je ook wel een Turkse club of 2 binnenhalen. Ben je ook direct van je hippe superieure imago als competitie af.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou dit zo leuk vinden. Veel plezier, houdoe nooit meer naar omkijken.
één van de weinigen ja. En terecht.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:58 schreef Tagliano het volgende:
Toch netjes dat Arsenal excuses aanbiedt
Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:58 schreef Tagliano het volgende:
Toch netjes dat Arsenal excuses aanbiedt
Tjaquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel genant.
Allemaal door een paar bestuurdertjes die niet snappen wat er onder de Engelse voetbalfan leeft
Erger dan de Engelse zou ik schattenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zitten die Spaanse en Italiaanse clubs zo erg in de financiële shit dan?
Ja.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zitten die Spaanse en Italiaanse clubs zo erg in de financiële shit dan?
Ja, daar zit ook wel wat in. Wel netjes dat ze in ieder geval durven te zeggen dat het gewoon niet zo slim was.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja
Vind het dan nog wel netjes daarvoor uit te komen, de rest van de clubs maakt op dat punt geen woord vuil maar zaten er net zo ver naast natuurlijk
YES!!!!quote:
Het schijnt dat de Italiaanse clubs het sowieso nog zien zittenquote:Op woensdag 21 april 2021 00:01 schreef fetX het volgende:
En nu maar bidden dat die Italiaanse en Spaanse clubs doorzetten.
Doe maar lekker.
ja voor die Engelse club was het meer een mooie mogelijkheid, voor die Spanjolen een noodzakelijkheidquote:Op woensdag 21 april 2021 00:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erger dan de Engelse zou ik schatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |