Klopt. EuroLiga is the way.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik denk dat de enige manier om de verschillen te verkleinen één Europese voetbalpiramide is. Nationale competities zorgen voor een inherent verschil in inkomsten tussen clubs uit verschillende landen.
Tenzij je een enorme transfer van geld van grote naar kleine competities op gang krijgt, maar dat gaat natuurlijk nooit lukken.
Ja ik houd www.reddit.com/r/soccer nog wel even open voor de rest van die meeting straksquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:33 schreef Scrummie het volgende:
Zo maar slapen. Benieuwd wat er morgenochtend allemaal aan nieuws is.
Tot 10u 's ochtends weer geen klap doen op werk. Genot.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:33 schreef Scrummie het volgende:
Zo maar slapen. Benieuwd wat er morgenochtend allemaal aan nieuws is.
Geen probleem, Ajax tegen Genk, of whatever, je begrijpt mn punt die ik maakte heel goed. Is het niet een verbetering?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom pak je bij de Eredivisie een potje van de nummer 1 tegen iemand uit de onderste regionen en uit de BeneLiga de twee beste clubs?
Feyenoord heeft anders een viersporenbeleidquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Beleid van Feyenoord kennende gaat het maar 1 kant op: de afgrond.
Genk speelt niet in Eredivisie, idiootquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:35 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Geen probleem, Ajax tegen Genk, of whatever, je begrijpt mn punt die ik maakte heel goed. Is het niet een verbetering?
City en Chelsea zagen de bui al hangen en wilden niet die CL-halve finale mislopen denk ikquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:34 schreef Tarado het volgende:
wel jammer dat het weer zo snel voorbij, ik had het liever later in willen zien storten
Er zijn nog wat clubs hardleers dus er is hoop.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:34 schreef Tarado het volgende:
wel jammer dat het weer zo snel voorbij, ik had het liever later in willen zien storten
Nee.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:35 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Geen probleem, Ajax tegen Genk, of whatever, je begrijpt mn punt die ik maakte heel goed. Is het niet een verbetering?
Genk staat 4e, daar staat in Nederland Vitesse. Dan kies ik toch vrij simpel voor Ajax-Vitesse en het is niet eens close. Dus nee, het is geen verbetering.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:35 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Ajax-RKC in de Eredivisie dan naar Ajax-Genk in de BeNeLigaquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:35 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Topvermaak daar de laatste dagen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja ik houd www.reddit.com/r/soccer nog wel even open voor de rest van die meeting straks
je kan ook weer single worden he, stuk minder gezeik!! nadeel is dat je seksleven een stuk onregelmatiger en wisselvalliger wordtquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik word vooral knettergek van dat getetter tussendoor.
RETTEKETETTEKETET
Dat zal wel meevallen als je jezelf de Daryl Gurney look aanmeetquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
je kan ook weer single worden he, stuk minder gezeik!! nadeel is dat je seksleven een stuk onregelmatiger en wisselvalliger wordt
Babbelzieke Joegoslaaf vs altijd verongelijkte Sjon van den Bromquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:38 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien krijg je met een beneliga ook John van den Brom weer in de media. Moet je niet willen.
Wisselvalligheid blijft een probleem makkerquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen als je jezelf de Daryl Gurney look aanmeet
$300.000.000quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zou ik daar graag even meekijken zeg.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:38 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien krijg je met een beneliga ook John van den Brom weer in de media. Moet je niet willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |