quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:11 schreef Caland het volgende:
Ik dacht net even dat Derek Chauvin een of andere voorzitter van één van die 12 clubs was
Dat is wel weer genoeg twitter voor vandaag
Eredivisie.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:12 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Vraagje, heb je liever de Eredivisie of een BeneLiga?
Ik zou nu @Slobeend willen citeren maar die vond gezien zijn smaak die superleague vast een goed idee.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl je getuige je UI zoveel historisch besef hebt
Eerst de binnenkant of eerst de randjes?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar wat is je mening over Melk/Aardbei Liga?
Dat was meer een soort Barto vs Goliathquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cambuur won de laatste keer dat ze tegen Ajax speelden.
Dat Belgisch voetbal is een en al zwart geldquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:12 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Vraagje, heb je liever de Eredivisie of een BeneLiga?
ik vind het hoe dan ook gore rotzooi manquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst de binnenkant of eerst de randjes?
Normen vs uitzonderingen, lees terug.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cambuur won de laatste keer dat ze tegen Ajax speelden.
Geld met een migratieachtergrond*quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat Belgisch voetbal is een en al zwart geld
Geen La Liga koekjes in ieder geval. Daar is hij niet zo'n fan van.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik vind het hoe dan ook gore rotzooi man
Maar ik heb het idee dat @:bookfreak nog liga koekjes eet tijdens de kleine pauze, vandaar dat ik het vraag
Ja en juist omdat het vrij uitzonderlijk is maakt dat zo'n avond prachtig voor die supporters.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:15 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Normen vs uitzonderingen, lees terug.
Uitzonderingen maken de sport juist leuk.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:15 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Het was vroeger dat of Kapitein Koek.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik vind het hoe dan ook gore rotzooi man
Maar ik heb het idee dat @:bookfreak nog liga koekjes eet tijdens de kleine pauze, vandaar dat ik het vraag
Zonder uitzonderingen geen sportquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:15 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ik was wel echt team kapitein koek man. Of van die Cheese Dips. Zolang het maar langwerpig was en ik het in mijn bek kon stekenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was vroeger dat of Kapitein Koek.
En zo'n smerige plakbeker.
Jij bent dan ook wel een beetje een uitzonderingquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:15 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik denk dat de enige manier om de verschillen te verkleinen één Europese voetbalpiramide is. Nationale competities zorgen voor een inherent verschil in inkomsten tussen clubs uit verschillende landen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat de verschillen tussen de z.g. David en Goliath clubs veel kleiner gaan worden.
Zodat we niet ieder seizoen naar een herhaling hoeven te kijken.
En zo'n ESL zou die herhalingen alleen maar in de kaart spelen.
Zoals ik al eerder had gemeld: de UEFA zou er veel beter aan doen om van exclusiviteit naar inclusiviteit te switchen. Er is genoeg poen in het topvoetbal. Gewoon beter verdelen. En patsers niet meer toestaan om torenhoge schulden op te bouwen, en toch gewoon door kunnen blijven gaan, gedekt door slappe bonden en slappe politieke bestuurders.
Wat ordinair.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was wel echt team kapitein koek man. Of van die Cheese Dips. Zolang het maar langwerpig was en ik het in mijn bek kon steken
@:littlerabbit
SL clubs zijn al een tijdje aan het vergaderen. Agnelli en Perez zullen wel woest schreeuwen dat ze allemaal moeten blijven waarbij sommige clubs naarstig op zoek zijn naar ontsnappingsclausules.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen gaat het Ajaxtweetje gezellig viral en gaan de SL clubjes kennelijk vanavond nog vergaderen
Dit ga ik allemaal niet meer meekrijgen hoor
Tegenwoordig krijg je zelfs pushmeldingen omdat Ajax een meme de wereld in slingertquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen gaat het Ajaxtweetje gezellig viral en gaan de SL clubjes kennelijk vanavond nog vergaderen
Ik lees het morgen wel weer. Dit is nog geen hele productieve week qua werk en studie.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:21 schreef Tagliano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |