Arsenal blijft gewoon als laatste zitten en hopen zodoende toch nog een prijs te pakken.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
FA spreekt over meerdere clubs
Maar ook weer niet alle
Voor die twee maakt een schorsing voor UEFAcompetities ook geen zak uit trouwens hequote:Op dinsdag 20 april 2021 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea en City zijn toch ook meerdere clubs.
Weinig nog gehoord over Azzenal en Spurs trouwens.
Gezien de precaire financiële positie lijkt me dat geen gekke gedachte, wat het eigenlijk alleen maar hilarischer maakt. Dat een club als Barcelona door compleet financieel wanbeleid hiernaar is afgegleden.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:03 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat Barcelona en Atletico hopen dat JP Morgan zelf de stekker eruit trekt zodat ze geen schadevergoeding hoeven te betalen. Ik geloof totaal niet dat ze echt doorwillen
Dan verwijs ik je bij dezen door naar @tong80 , @klaasweetalles en @capuchon_jongen om je discussies voortaan mee te voeren, ook een soort david vs davidquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:06 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Goliath vs Goliath wedstrijden
David vs David wedstrijden
Dat moeten we hebben
Nee dit sterft een snelle dood. Dit kun je niet in het geniep organiseren.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit valt nu toch net iets té snel ... Hier gaan ze gewoon achter de schermen mee verder
Ik denk dat het plan zonder de Engelse clubs waardeloos is en nauwelijks extra geld oplevert. Ze willen juist een vervanger voor de onzekere inkomsten van de CL. Een samenvoeging van 2 competities levert juist alleen maar meer onzekerheid op, tenzij ze ook dubbel zoveel CL plekken krijgen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wacht men eerst op verder overleg met de UEFA om zo de machtspositie niet geheel te verliezen.
Zouden de ploegen uit het zuiden niet te porren zijn om de serie A en primera division samen te voegen?
Kan hij toch weer mooi zeggen dat hij de enige coach is die ontslagen is door een Super League clubquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:09 schreef D_A het volgende:
Wel benieuwd of 't ontslag van Mourinho ook nog te maken heeft met de SL
Nee maar als ze een flinke boete moeten betalen wel.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor die twee maakt een schorsing voor UEFAcompetities ook geen zak uit trouwens he
Het zorgt er in ieder geval wel voor dat Spurs een paar extra miljoen opbrengst uit de SL wel had kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:09 schreef D_A het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je bij dezen door naar @:tong80 , @:klaasweetalles en @:capuchon_jongen om je discussies voortaan mee te voeren, ook een soort david vs david
En nou oprotten
Klopt, maar als het aankomt op normen vs uitzonderingen in de voetballerij dan gaan we voor normen en niet uitzonderingen. Zelfde niveau tegen elkaar is het leukste voetbal wat er is.quote:
Nee joh, die zou daar echt niet principieel tegen zijn ofzo hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:09 schreef D_A het volgende:
Wel jammer dat @klaasweetalles niet aanwezig was om duiding te geven bij deze soap.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je bij dezen door naar @:tong80 , @:klaasweetalles en @:capuchon_jongen om je discussies voortaan mee te voeren, ook een soort david vs david
En nou oprotten
Cambuur won de laatste keer dat ze tegen Ajax speelden.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:10 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Klopt, maar als het aankomt op normen vs uitzonderingen in de voetballerij dan gaan we voor normen en niet uitzonderingen. Zelfde niveau tegen elkaar is het leukste voetbal wat er is.
Met alle respect Cambuur fans, maar bv Cambuur moet niet spelen tegen Ajax. Ajax verdient een hogere competitie. Een BeneLiga is al vele male beter dan een Eredivisie. Een EuroLiga nóg beter.
Maar wat is je mening over Melk/Aardbei Liga?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:10 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Klopt, maar als het aankomt op normen vs uitzonderingen in de voetballerij dan gaan we voor normen en niet uitzonderingen. Zelfde niveau tegen elkaar is het leukste voetbal wat er is.
Met alle respect Cambuur fans, maar bv Cambuur moet niet spelen tegen Ajax. Ajax verdient een hogere competitie. Een BeneLiga is al vele male beter dan een Eredivisie. Een EuroLiga nóg beter.
Ik zou liever zien dat de verschillen tussen de z.g. David en Goliath clubs veel kleiner gaan worden.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel jammer dat @:klaasweetalles niet aanwezig was om duiding te geven bij deze soap.
Terwijl je getuige je UI zoveel historisch besef hebtquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:11 schreef Caland het volgende:
Ik dacht net even dat Derek Chauvin een of andere voorzitter van één van die 12 clubs was
Dat is wel weer genoeg twitter voor vandaag
Je hebt wel iets van een drammer in je..en van een roepende in de woestijn.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:01 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Mijn versie was een briljant plan met op zn minst twee divisies (en bouwen naar meer divisies als UEFA/bonden boycotten). Één divisie is wel leuk voor een halve seizoen, maar hoe ga je rouleren en zorgen dat het einde vd seizoen niet saai wordt voor rechterrijtje....
Frankly that doesn't matterquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl je getuige je UI zoveel historisch besef hebt
Het gaat erom meer wedstrijden te hebben die geld opleveren. Serie A + Primera Division geeft meer topwedstrijden = meer livewedstrijden = meer geld.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het plan zonder de Engelse clubs waardeloos is en nauwelijks extra geld oplevert. Ze willen juist een vervanger voor de onzekere inkomsten van de CL. Een samenvoeging van 2 competities levert juist alleen maar meer onzekerheid op, tenzij ze ook dubbel zoveel CL plekken krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |