Snap ik wel, als clubs nu nog geen sancties krijgen zijn ze sneller geneigd om terug te komen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Die sancties zullen wel meevallen.
[ twitter ]
Al diverse telefoontjes vanuit Turijn en Madrid richting Rotterdam (volgens onbekende bron).quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Langzamerhand begin ik steeds meer te geloven dat Feyenoord zich kan gaan plaatsen voor de Super League
Dit is wel genant.quote:
Zitten die Spaanse en Italiaanse clubs zo erg in de financiële shit dan?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:55 schreef Tagliano het volgende:
Hou je Spanje en Italië over dus
Nou donder er nog wat van die US "clubs" bij en voor mijn part wat van die Aziatische en zoek het verder lekker uit allemaal
Vind het wel chique dat ze excuses maken.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel genant.
Allemaal door een paar bestuurdertjes die niet snappen wat er onder de Engelse voetbalfan leeft
RB Salzburg kan er wel bij en voor een zak geld kun je ook wel een Turkse club of 2 binnenhalen. Ben je ook direct van je hippe superieure imago als competitie af.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou dit zo leuk vinden. Veel plezier, houdoe nooit meer naar omkijken.
één van de weinigen ja. En terecht.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:58 schreef Tagliano het volgende:
Toch netjes dat Arsenal excuses aanbiedt
Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:58 schreef Tagliano het volgende:
Toch netjes dat Arsenal excuses aanbiedt
Tjaquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel genant.
Allemaal door een paar bestuurdertjes die niet snappen wat er onder de Engelse voetbalfan leeft
Erger dan de Engelse zou ik schattenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zitten die Spaanse en Italiaanse clubs zo erg in de financiële shit dan?
Ja.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zitten die Spaanse en Italiaanse clubs zo erg in de financiële shit dan?
Ja, daar zit ook wel wat in. Wel netjes dat ze in ieder geval durven te zeggen dat het gewoon niet zo slim was.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja
Vind het dan nog wel netjes daarvoor uit te komen, de rest van de clubs maakt op dat punt geen woord vuil maar zaten er net zo ver naast natuurlijk
YES!!!!quote:
Het schijnt dat de Italiaanse clubs het sowieso nog zien zittenquote:Op woensdag 21 april 2021 00:01 schreef fetX het volgende:
En nu maar bidden dat die Italiaanse en Spaanse clubs doorzetten.
Doe maar lekker.
ja voor die Engelse club was het meer een mooie mogelijkheid, voor die Spanjolen een noodzakelijkheidquote:Op woensdag 21 april 2021 00:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erger dan de Engelse zou ik schatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |