En Herman ging stoppen met alcohol drinkenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Abramovic wil geen winst maken.
Natuurlijk. En Apple doet geen oplader bij de nieuwste iPhone vanwege het milieu.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als één of andere gare gast met 155 volgers dat zegt geloof ik het direct
Waar is die man eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Herman ging stoppen met alcohol drinken
Misschien leuk om in de voorbereiding ergens in US te spelenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Succes met een competitietje met Real, Barca, Atleti, Juve, Milan, Inter....
Dank voor de tip. Beter als Tallinn?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:49 schreef Oriente het volgende:
In het kader van leuke oostbloksteden zou ik jullie Vilnius zeker aanraden (uiteraard na Kerona)
niet veel te beleven qua topvoetbal overigens
Daar kan ik je helaas geen objectief antwoord op geven, ik ben nog niet in Tallinn geweest. Dat wil ik na deze pandemie wel doen overigens, en dan combineren met Helsinki en Riga.quote:
Geen note gegeven omdat ik het eens was met de inhoudquote:
Divisie 29 van de EuroLigaquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:46 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waar zou een PEC Zwolle moeten spelen in jou plan?
Yes, nogmaals voor de mensen die dit gemist hebben, het topic gaat vrij snel:quote:
Tallinn is een leuke stad, prima speciaalbierplekjes ( @Lenny_Leonard @Caland ) maar niet bijzonder veel te belevenquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daar kan ik je helaas geen objectief antwoord op geven, ik ben nog niet in Tallinn geweest. Dat wil ik na deze pandemie wel doen overigens, en dan combineren met Helsinki en Riga.
Tallinn schijnt wel erg gaaf te zijn overigens, maar dat is dan hear say
Hij schijnt er geen actieve herinnering aan te hebbenquote:
Misschien dat ik toch nog even op blijf.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Yes, nogmaals voor de mensen die dit gemist hebben, het topic gaat vrij snel:
https://www.reddit.com/r/(...)z_interview_with_el/
Spaans interview met Florentino Perez (begint zo geloof ik), Engelse vertaling zal 'live' volgen in die Reddit thread
Ik zou dit zo leuk vinden. Veel plezier, houdoe nooit meer naar omkijken.quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:55 schreef Tagliano het volgende:
Hou je Spanje en Italië over dus
Nou donder er nog wat van die US "clubs" bij en voor mijn part wat van die Aziatische en zoek het verder lekker uit allemaal
Nee ik denk ook niet dat het de meest bruisende stad van Europa isquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tallinn is een leuke stad, prima speciaalbierplekjes ( @:lenny_leonard @:caland ) maar niet bijzonder veel te beleven
Eigenlijk is dat al jarenlang niet interessant meer.quote:
Wat is de mening van @Koffieplanter eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 april 2021 23:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kut Atletico. Die krijgen van mij wat te heuren.
Idd zekerquote:Op dinsdag 20 april 2021 23:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daar kan ik je helaas geen objectief antwoord op geven, ik ben nog niet in Tallinn geweest. Dat wil ik na deze pandemie wel doen overigens, en dan combineren met Helsinki en Riga.
Tallinn schijnt wel erg gaaf te zijn overigens, maar dat is dan hear say
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |