Dit gaat nog spannend wordenquote:Op zondag 23 mei 2021 23:02 schreef Dave het volgende:
@:greys en ik hebben hetzelfde antwoord bij de Barbara Dex award.
Ohhhhhquote:Op zondag 23 mei 2021 23:02 schreef Dave het volgende:
@:greys en ik hebben hetzelfde antwoord bij de Barbara Dex award.
Iets met een clownspak!quote:Op zondag 23 mei 2021 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhh
Had jij ook iets heel anders verwacht op basis van haar vorige keer.
Mijn antwoord: vijfquote:12) Hoeveel demonen staan er bij de act van Noorwegen op het podium? Vier
Mijn antwoord: 461quote:Schiftingsvraag:
Hoeveel punten behaalt de winnaar in de finale? 524
Bij de Noorse voorronde had hij er zes bij zich. Dat mag niet. Als je het dan een beetje lekker symmetrisch wil houden is vier handiger dan vijf, dat was mijn redeneringquote:Op maandag 24 mei 2021 09:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Mijn antwoord: vijf
Dit is de enige vraag waarbij ik een beetje van mezelf baal. Ik baseerde mijn antwoord op het maximum aantal personen op het podium, en dacht aan een pentagramopstelling, zonder er over na te denken dat dat niet bij het idee van het nummer past. Ook lijk ik hier iets van een interview gemist te hebben waarin het antwoord al bekend was gemaakt?
Klopt, alleen deadline van voorspellen was alleen dag voor de eerste repetities. De voorkennis van de repetities hadden we dus nog niet voor het voorspellen. Edit: Ik denk dat ik jouw redenering snap, omdat Sableheart aangeeft iets te hebben gemist dat het antwoord al vrijgeeft. En tijdens de repetities werd het antwoord idd al gegeven. Denk dat Sableheart bedoelde dat hij een interview heeft gemist ver voor de eerste repetities waarin het antwoord al wordt gegeven.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij de Noorse voorronde had hij er zes bij zich. Dat mag niet. Als je het dan een beetje lekker symmetrisch wil houden is vier handiger dan vijf, dat was mijn redeneringVoor de halve finale was al in de repetities te zien dat hij er vier mee zou nemen, daarom was dat al voor de tv-uitzending bekend
Precies dat wat je in je edit zegtquote:Op zondag 30 mei 2021 15:35 schreef libranl het volgende:
[..]
Klopt, alleen deadline van voorspellen was alleen dag voor de eerste repetities. De voorkennis van de repetities hadden we dus nog niet voor het voorspellen. Edit: Ik denk dat ik jouw redenering snap, omdat Sableheart aangeeft iets te hebben gemist dat het antwoord al vrijgeeft. En tijdens de repetities werd het antwoord idd al gegeven. Denk dat Sableheart bedoelde dat hij een interview heeft gemist ver voor de eerste repetities waarin het antwoord al wordt gegeven.
De koppositie is nog veranderd....quote:Op zondag 23 mei 2021 22:37 schreef ijs_beer het volgende:
[info]De huidige tusse(hihi)stand met nog één vraag voor 5 punten te gaan:[/info]
1) @:Greys 29
@:Dave 29
3) @:Aoibhin 27
@:Lydiated 27
5) @:Sableheart 25
Deze vijf users strijden nog om de overwinning
...
Ja, dat je maar een punt er naast zat verdient wel een eervolle vermelding.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Slechts één punt naast het juiste aantal. Dus dan sta ik sowieso boven @:ijs_beer.
Vraagje: Waarom heb ik 0 punten bij de vraag van de Barbara Dex Award? Ik had Noorwegen goed gegoktquote:
Ik had een typo gemaakt, stond Noowegen .i.p.v. Noorwegen. Dan voegt ie geen punten toe automatisch. En ik had het bij de controle ook niet gezien.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vraagje: Waarom heb ik 0 punten bij de vraag van de Barbara Dex Award? Ik had Noorwegen goed gegokt
Gerechtigheid!quote:Op zondag 30 mei 2021 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb een typo gemaakt.Nu aangepast in de sheet
Je komt uit op 24 punten. Even de lijst aanpassen.
Hey hallo, wat is de poedelprijs voor Arizona en mij?quote:Op zondag 30 mei 2021 20:11 schreef ijs_beer het volgende:
[info]De grote winnaar van de ESF Nostradamus 2021 is: [/info]
[ afbeelding ] @:Sableheart met 30 punten! Hij nam de koppositie over, door de vraag over de Barbara Dex Award goed te voorspellen. Hierdoor wipt hij met net 1 punt verschil over de nummers 2 heen.![]()
![]()
Proficiat, je bent vanaf heden onze ESF-meestervoorspeller! Het Eurovision Song Contest bordspel komt jouw kant op! Hiervoor neemt de afdeling pr contact met je op!
[info]Ja u las het goed, er zijn twee nummers twee[/info]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
@:Greys en @:Dave zijn namelijk gelijk geėindigd op 29 punten. Aangezien we twee bordspellen in totaal te vergeven hebben, gaan we het tweede te vergeven spel kijken naar de schiftingsvraag...
Dan is het eigenlijk direct kraakhelder wie het tweede spel heeft gewonnen, namelijk @:Greys ! Zij zat met een voorspelling van 522 punten voor de winnaar slechts 2 punten verwijderd van het juiste antwoord. Van harte gefeliciteerd!![]()
Sorry @:Dave , net misgegrepen. Misschien volgend jaar revanche halen?
[info]De rest van de uitslag:[/info]
4) @:Lydiated 27
@:The Vulture 27
@:Aratanax 27
@:Aoibhin 27
8) @:H_T 24
@:Mandy040986 24
@:AnnethingisPossible 24
@:NailQueen 24
12) @:PSVNiek 23
13) @:Koffieleuk 22
@:Soof123 22
@:Fred_B 22
@:Usagi414 22
17)@:Meke 21
18) @:Benny 20
@:Majkool 20
20) @:Amarinthe 19
21) @:Molloot200 18
22) @:Momo 17
@:ReizigerZonderDoel 17
@:Cee 17
@:Niels93 17
26)@:Libranl 15
24) @:Luctor.et.Emergo 14
@:IJs_beer 14
29) @:Joko97 13
30) @:GeorgeM 12
@:Arizona 12
32) @:Funhouse 10
Allemaal bedankt voor het meedoen, en hopelijk tot een volgende editie!
De controlesheet zal spoedig worden geüpload.
Voor de laatste drie hebben we drie porties gebakken lucht. Gratis af te halen bij het kantoor van Dhr. H. de Jonge te 's-Gravenhage.quote:Op zondag 30 mei 2021 21:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hey hallo, wat is de poedelprijs voor Arizona en mij?
Hugoquote:Op zondag 30 mei 2021 21:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Voor de laatste drie hebben we drie porties gebakken lucht. Gratis af te halen bij het kantoor van Dhr. H. de Jonge te 's-Gravenhage.
Het doet serieus pijn dat ik hier JA op heb geantwoordquote:Op maandag 19 april 2021 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[info]De vragen[/info]
2) Haalt San Marino in de finale de top 10?
Zelfs vlak voor de finale gaf ik ze nog een goede kans eigenlijk.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het doet serieus pijn dat ik hier JA op heb geantwoord![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 07:06 schreef Dave het volgende:
Super leuk, terwijl ik eigenlijk gewoon voor de leuk mee deed. Ik denk niet dat ik iemand in mijn bubble heb waar ik dit mee kan spelen, en vind het zonde als het in de kast komt te liggen, dus sta de prijs met liefde af aan @:ijs_beer voor de organisatie van deze toffe prijsvraag! Gefeliciteerd prijs_beer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |