Dit gaat nog spannend wordenquote:Op zondag 23 mei 2021 23:02 schreef Dave het volgende:
@:greys en ik hebben hetzelfde antwoord bij de Barbara Dex award.
Ohhhhhquote:Op zondag 23 mei 2021 23:02 schreef Dave het volgende:
@:greys en ik hebben hetzelfde antwoord bij de Barbara Dex award.
Iets met een clownspak!quote:Op zondag 23 mei 2021 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhh
Had jij ook iets heel anders verwacht op basis van haar vorige keer.
Mijn antwoord: vijfquote:12) Hoeveel demonen staan er bij de act van Noorwegen op het podium? Vier
Mijn antwoord: 461quote:Schiftingsvraag:
Hoeveel punten behaalt de winnaar in de finale? 524
Bij de Noorse voorronde had hij er zes bij zich. Dat mag niet. Als je het dan een beetje lekker symmetrisch wil houden is vier handiger dan vijf, dat was mijn redeneringquote:Op maandag 24 mei 2021 09:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Mijn antwoord: vijf
Dit is de enige vraag waarbij ik een beetje van mezelf baal. Ik baseerde mijn antwoord op het maximum aantal personen op het podium, en dacht aan een pentagramopstelling, zonder er over na te denken dat dat niet bij het idee van het nummer past. Ook lijk ik hier iets van een interview gemist te hebben waarin het antwoord al bekend was gemaakt?
Klopt, alleen deadline van voorspellen was alleen dag voor de eerste repetities. De voorkennis van de repetities hadden we dus nog niet voor het voorspellen. Edit: Ik denk dat ik jouw redenering snap, omdat Sableheart aangeeft iets te hebben gemist dat het antwoord al vrijgeeft. En tijdens de repetities werd het antwoord idd al gegeven. Denk dat Sableheart bedoelde dat hij een interview heeft gemist ver voor de eerste repetities waarin het antwoord al wordt gegeven.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij de Noorse voorronde had hij er zes bij zich. Dat mag niet. Als je het dan een beetje lekker symmetrisch wil houden is vier handiger dan vijf, dat was mijn redeneringVoor de halve finale was al in de repetities te zien dat hij er vier mee zou nemen, daarom was dat al voor de tv-uitzending bekend
Precies dat wat je in je edit zegtquote:Op zondag 30 mei 2021 15:35 schreef libranl het volgende:
[..]
Klopt, alleen deadline van voorspellen was alleen dag voor de eerste repetities. De voorkennis van de repetities hadden we dus nog niet voor het voorspellen. Edit: Ik denk dat ik jouw redenering snap, omdat Sableheart aangeeft iets te hebben gemist dat het antwoord al vrijgeeft. En tijdens de repetities werd het antwoord idd al gegeven. Denk dat Sableheart bedoelde dat hij een interview heeft gemist ver voor de eerste repetities waarin het antwoord al wordt gegeven.
De koppositie is nog veranderd....quote:Op zondag 23 mei 2021 22:37 schreef ijs_beer het volgende:
[info]De huidige tusse(hihi)stand met nog één vraag voor 5 punten te gaan:[/info]
1) @:Greys 29
@:Dave 29
3) @:Aoibhin 27
@:Lydiated 27
5) @:Sableheart 25
Deze vijf users strijden nog om de overwinning
...
Ja, dat je maar een punt er naast zat verdient wel een eervolle vermelding.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Slechts één punt naast het juiste aantal. Dus dan sta ik sowieso boven @:ijs_beer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |