abonnement Unibet Coolblue
pi_199007868


Welkom in het Beursvloer-topic waarin je de beurzen en de laatste economische nieuws kunt volgen.

Noot: het innemen van een bepaalde positie geschiedt geheel op eigen risico, ook het overnemen van een beleggingsstrategie van andere users is dus geheel op eigen risico.



Nederlands
BNR Nieuwsradio
IEX
RTL Z

Internationaal
Morning Star
Bloomberg
CNBC
MarketWatch
Seeking Alpha
Finviz
Börse Online
The Motley Fool

Alle oude topics, mét titel, vind je hier

pi_199007934
Geen idee of ik in het juiste topic zit maar ik wil wat geld voor langere tijd (>10 jaar) wegzetten en aangezien ik al een paar jaar een rekening heb bij BrandNewDay maar er niets meer gedaan heb, ben ik daar eens gaan kijken.

- ik heb geen verstand van beleggen
- ik wil er liever ook geen werk van hebben
- als ik de VRH + inflatie enigszins kan compenseren ben ik tevreden, vermogensgroei is niet het hoofddoel

Nu kan ik kiezen uit enkele profielen maar ik kan ook zelf de fondsen / obligaties kiezen en kwam daarbij hier op uit:

Iemand aanbevelingen / afraders?

pi_199007944
sell the news
  woensdag 14 april 2021 @ 21:53:03 #4
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199008018
Als je last heb van box 3 heffing groenfondsen ;)
pi_199008060
quote:
6s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als je last heb van box 3 heffing groenfondsen ;)
Behoorlijk, hoogste schaal ;(

De belastingdienst denkt op 1 of andere manier dat ik 5,69% rendement kan halen maar ze willen niet zeggen waar ik dat kan doen ;(

Waar kan je fatsoenlijk terecht voor dat soort fondsen? (ik voel me echt een noob)

edit: dat geeft blijkbaar maar iets van ¤58.000 extra vrijstelling? Dat tikt nog niet echt aan...
  woensdag 14 april 2021 @ 22:02:10 #6
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199008162
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:55 schreef TheFreshPrince het volgende: