BB:quote:Ik ben nogal van de projectjes zie: F&S / [Projectje] Alle oscar winnaars beste film kijken
Dus wordt het tijd voor een nieuw projectje, dit keer ga ik mijn platen eens beluisteren. (ik hou het eerst bij vinyl alleen) Ik zal elke plaat hier melden en er een klein tekstje bij plaatsten. Dit kan even duren(heb ooit al mijn mp3s achter elkaar geluisterd en daar was ik meer dan een jaar mee bezig dus wie weet hoe lang dit gaat duren heb ook wat minder tijd dus het zal niet elke dag geupdate worden)
Maar zonder verder getreuzel mijn platenkast:
Goed je weer te zien posten.quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik ook weer eens
Gister deze plaat op de kop getikt bij een tweedehands winkel hier in Den Helder. Was niet goedkoop, maar we kunnen best de ondernemers wat steunen, nietwaar.
D55: Dozer - Madre De Dios
[...]
Stonerrockbandje uit Zweden! Album uit 2001. Beetje Queens of the Stone Age-vibes.quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:19 schreef bazbo het volgende:
[..]
Goed je weer te zien posten.
Maar wat IS het?
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 09:27 schreef Dagoduck het volgende:
@:bazbo Heb je trouwens door in de TT's geprobeerd is het topicnummer te combineren met een bandnaam of songtitel?
Nummer 3:
MUZ / Draai hier alle platen in je platenkast #3 (5007)
Nummer 16:
MUZ / Draai hier alle platen in je platenkast #16 (Saltines)
Etc.
Voor een volgende topic is dit wel een mooie:
CD of LP? En welkom in het draai je platenkast topicquote:
Die is lekker jaquote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:
BBCD330
[ afbeelding ]
Na de tzadik cds is het tijd voor de aanwinsten tijdens de ipecac sales, we beginnen met Dub Trio een fijn trio die instrumentele heavy dub maakt, wat het vooral dubby maakt is zware bas en echo's op de drums. Heb de mannen ooit live aan het werk gezien en dat was erg fijn, een mooie aanwinst van een fijne band (en ohja patton zingt op 1 nummertje mee).
Hier heb ik de lp nog van.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
CD of LP? En welkom in het draai je platenkast topic
Tof de LP staat hier ook in de kast maar ik draai hem amper.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 11:26 schreef Nogood het volgende:
[..]
Hier heb ik de lp nog van.
Ik vind echt elk nummer ook goed![]()
In ieder geval een van de beste lp's die ik in huis heb
quote:
Ik vind die documentaire nog altijd bijzonder leuk ...quote:
Dank je!quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:42 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb ook een zwak voor Jethro Tull! (en voor een hoop andere bands trouwens)
Btw. wat een enorme platenkast heb jij Bazbo! En je bent nog maar bij de "J" !
Fijn topic is dit, wilde ik ff melden aan alle inzenders!
Leuk!quote:Op woensdag 5 mei 2021 07:48 schreef bazbo het volgende:
[..]
Dank je!
De kast is groot, maar wordt te klein. Ik koop sinds 1988/1989 cd's, dus in de loop van de jaren is-ie inderdaad gegroeid. Ben nu nog bezig met de pop-rock-jazz. Hierna komen nog verzamelcd's, klassiek, folk, cabaret/Nederlandsch (meeste van De Vrouw) en wereldmuziek.
En ik heb nog een rijtje met 'onofficieel' spul; heb een aantal jaren publieksopnames van concerten e.d. gedownload en veel op cd-r gebrand. Bij mijn verhuizing vier jaar geleden honderden van die cd's weggegeven en weggegooid, maar er is een rijtje blijven staan.
Ik ben nog wel even bezig.
Doe je ook mee? Als er meer mensen meedoen, maakt dat het topic nog fijner!
De titel van het topic luidt: 'Draai hier alle platen in je platenkast'. Dan maakt het dus niet uit hoe groot je verzameling is.quote:Op woensdag 5 mei 2021 08:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk!
Of ik meedoe..wellicht ooit. Ben geen verzamelaar en heb niet veel aan platen en/of cd's.
Voorlopig lees en luister ik hier mee
Haha, dat is inderdaad zo! Als ik er zin in krijg zie je me wel verschijnenquote:Op woensdag 5 mei 2021 08:13 schreef bazbo het volgende:
[..]
De titel van het topic luidt: 'Draai hier alle platen in je platenkast'. Dan maakt het dus niet uit hoe groot je verzameling is.
Ook een kleine verzameling is een verzameling.
Sowieso heeft grindcore wel humor, dat soort bandjes kunnen heerlijk laveren tussen bloedserieus, super melig en en elke combinatie daar tussenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:59 schreef Gehenna het volgende:
Kutschurft, ik blijf het een mooie bandnaam vinden
Prettige pauzequote:Op maandag 12 juli 2021 08:59 schreef bazbo het volgende:
Ik houd even pauze. Ben er over twee weken weer.![]()
quote:Desertshore
The ‘Desertshore’ project is a 're-imagined' cover version of Nico’s seminal 1970 album first conceived by the late Peter 'Sleazy' Christopherson in Berlin 2006. In 2010 at his home in Bangkok, he refocussed his approach readying to record guest vocalists while Chris and Cosey prepared material in their UK studio for his return there in December. Sadly, Sleazy unexpectedly died in his sleep on the 25th November in Bangkok.
Chris and Cosey made a commitment to Sleazy to complete the ‘Desertshore’ project picking up from where they left off just prior to his untimely passing. With enthusiastic support and contributions from so many who were close to Sleazy, especially the guest artistes whose work he admired; Antony, Marc Almond, Blixa Bargeld, Sasha Grey and Gaspar Noé, the project is now complete.
We zitten pas in 2008, hè. Stuk of wat. Heb maar anderhalve plank Crimson.quote:Op maandag 23 augustus 2021 16:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoeveel cm king crimson moet je nog Bazbo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |