SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zat te denken aan 'Opgeklopte Roma', maar ik post hier verder nooit dus het is niet aan mij.Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!![]()
wie weet wordt het wel weer @PSVCL als in Conference Leaguequote:Op donderdag 8 april 2021 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah @:psvel moet zijn jaloezie weer een plekje geven.![]()
Ach het zit zo diep bij die knul dat zijn clubje al jaren niks presteerd terwijl wij wel mooie europese campaignes hebben en prijzenquote:Op donderdag 8 april 2021 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie weet wordt het wel weer @:PSVCL als in Conference League![]()
![]()
Die kans zit er dik in.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie weet wordt het wel weer @:PSVCL als in Conference LeagueOh.![]()
Feitelijk hebben we dat dorp toen gewoon wat opgeleukt. Vieze oude meuk.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan vind ik meer wat voor een andere club.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Stoerquote:Op donderdag 8 april 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Feitelijk hebben we dat dorp toen gewoon wat opgeleukt. Vieze oude meuk.![]()
![]()
Dit is niet het Feyenoord topic.quote:
Wat was de TT?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
"Voor altijd in de schaduw van PSV"quote:Op donderdag 8 april 2021 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet het Feyenoord topic.
Wat was de TT?
(lol)Oh.![]()
Was je daar ook?quote:Op donderdag 8 april 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Feitelijk hebben we dat dorp toen gewoon wat opgeleukt. Vieze oude meuk.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Of 'Er is maar één weg naar Rome'.
Of 'Rome is niet gebouwd in één dag, maar wel gesloopt'Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!![]()
Uiteraard, wel gelachen (op een veilig afstandje natuurlijk).quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 8 april 2021 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Voor altijd in de schaduw van PSV"
(lol)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
'we'quote:Op donderdag 8 april 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
![]()
Lolquote:Op donderdag 8 april 2021 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Voor altijd in de schaduw van PSV"
(lol)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat is een kans he.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
quote:Op donderdag 8 april 2021 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard, wel gelachen (op een veilig afstandje natuurlijk).
"Hahahahahahahaha"![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Na het gronding bestuderen van de Serie A ranglijst ben ik tot de conclusie gekomen dat Magellan zich volgend jaar weer bij Ajax kan melden.![]()
Heerlijk.quote:Op donderdag 8 april 2021 17:20 schreef Houniet het volgende:
Speciaal voor @:tong80
https://nos.nl/video/2375(...)op-ajax-as-roma.html
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Jammer.quote:Op donderdag 8 april 2021 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Na het gronding bestuderen van de Serie A ranglijst ben ik tot de conclusie gekomen dat Magellan zich volgend jaar weer bij Ajax kan melden.
En dan krijgen we Magallán ook nog terug.Oh.![]()
triestquote:Op donderdag 8 april 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou dit als humor kunnen zien.quote:Op donderdag 8 april 2021 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer.
En dan krijgen we Magallán ook nog terug.![]()
Je zou alles als humor kunnen zien.quote:Op donderdag 8 april 2021 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou dit als humor kunnen zien.Oh.![]()
Veel plezier vanavond jongens.
Hopelijk is het een leuke pot
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar wordt het leven meestal wel leuker van, ja.quote:Op donderdag 8 april 2021 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou alles als humor kunnen zien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Opvallend ja. Hebben natuurlijk wel aardig verkocht met o.a. Ejuke.quote:Op donderdag 8 april 2021 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Heerenveen aardig hoog met al die financiele problemen![]()
Valt mee toch met hun Turkse eigenaar. Ik heb gehoord bij o.a. fc Afkicken dat daar wel wat mogelijkheden zijn de komende jaren.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fortuna heeft een groot probleem.![]()
Oh geen idee hoe rijk die Turk is, maar als dit de cijfers zijn van voor corona dan mag hij wel flink lappen.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Valt mee toch met hun Turkse eigenaar. Ik heb gehoord bij o.a. fc Afkicken dat daar wel wat mogelijkheden zijn de komende jaren.Dit wordt 5-4 dus.quote:Oh.![]()
Wordt de Turkse John de Mol genoemd.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh geen idee hoe rijk die Turk is, maar als dit de cijfers zijn van voor corona dan mag hij wel flink lappen.
[..]
Dit wordt 5-4 dus.![]()
Die gasten die met 100 brommertjes de spelersbus tuterend achterna zijn gereden
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ik vond hem bij jong Oranje wel aardig keepen. Zondag ook wel.quote:
Ben benieuwd of het nog wat wordt met hemNo bitch to me![]()
Veel jeugdspelers wel op de bank.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:42 schreef Heeinz het volgende:
Goede opstelling, heb er wel vertrouwen inOh.![]()
Nooit anders geweest.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel jeugdspelers wel op de bank.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik denk dat het ontbreken van Blind Ajax zal opbrekenquote:Op donderdag 8 april 2021 19:42 schreef Heeinz het volgende:
Goede opstelling, heb er wel vertrouwen in
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Voor de liefhebbers, het is ook op de Belg. Geen reclame en Filip Joos als commentator, imo de beste Nederlandstalige commentator van de laatste jaren.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
goede tipquote:Op donderdag 8 april 2021 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Voor de liefhebbers, het is ook op de Belg. Geen reclame en Filip Joos als commentator, imo de beste Nederlandstalige commentator van de laatste jaren.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Hup Ajax
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Bedankt. Gezapt.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Voor de liefhebbers, het is ook op de Belg. Geen reclame en Filip Joos als commentator, imo de beste Nederlandstalige commentator van de laatste jaren.
Verder is het niet zoveel vandaag helaas.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Neres voegt ook niks toequote:Op donderdag 8 april 2021 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verder is het niet zoveel vandaag helaas.![]()
Je zou zeggen dat je met Neres en Antony veel diepgang hebt, maar daar is weinig van te merken. Komen elke keer bij een dieptepass in de bal.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mja, diepgang, je wil vooral dat ze in de half spaces aan de bal komen (waar die kans van tadic uit het balletje van Antony uit voortkwam), maar Roma houdt alles uitstekend dicht.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je met Neres en Antony veel diepgang hebt, maar daar is weinig van te merken. Komen elke keer bij een dieptepass in de bal.![]()
Matig aan het spelen, foutje wel dodelijk afgestraft. Meestal is het andersom
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Toch niet verkeerd, Scherpen die een goed schot heeft gepakt en een goede kans gelijk goed afgemaakt. Lekker zo de pauze ingaan. De nul houden voor de return.
![]()
En ook nog sterkhouder aan Romeinse zijde Spinazzola eraf met een blessure.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Matig spelen, amper wat weggegeven en 1-0 voor kan slechter.![]()
![]()
![]()
Wat een grafpenalty was dat
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
![]()
![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Tja, dit is weer zo’n avond. Als je de penalty zelf mist roep je het over jezelf af. Nu geen 2e tegen krijgen want dat is helemaal dodelijk.![]()
Daar kon die keeper niks aan doen
Hahahahaha[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vrije trap was van richting veranderd, dat verzacht de blunder een beetje. Een beetje maar.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Dat maakt heel veel uit.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vrije trap was van richting veranderd, dat verzacht de blunder een beetje. Een beetje maar.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Raatsie in de goalquote:Op donderdag 8 april 2021 22:19 schreef Landgeld het volgende:
Bizar. Die kjell. Wissel aub. Dit kost miljoenen.
Of Reiziger.
Of Kotarski.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: