SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zat te denken aan 'Opgeklopte Roma', maar ik post hier verder nooit dus het is niet aan mij.Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!![]()
wie weet wordt het wel weer @PSVCL als in Conference Leaguequote:Op donderdag 8 april 2021 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah @:psvel moet zijn jaloezie weer een plekje geven.![]()
Ach het zit zo diep bij die knul dat zijn clubje al jaren niks presteerd terwijl wij wel mooie europese campaignes hebben en prijzenquote:Op donderdag 8 april 2021 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie weet wordt het wel weer @:PSVCL als in Conference League![]()
![]()
Die kans zit er dik in.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie weet wordt het wel weer @:PSVCL als in Conference LeagueOh.![]()
Feitelijk hebben we dat dorp toen gewoon wat opgeleukt. Vieze oude meuk.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan vind ik meer wat voor een andere club.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Stoerquote:Op donderdag 8 april 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Feitelijk hebben we dat dorp toen gewoon wat opgeleukt. Vieze oude meuk.![]()
![]()
Dit is niet het Feyenoord topic.quote:
Wat was de TT?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
"Voor altijd in de schaduw van PSV"quote:Op donderdag 8 april 2021 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet het Feyenoord topic.
Wat was de TT?
(lol)Oh.![]()
Was je daar ook?quote:Op donderdag 8 april 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Feitelijk hebben we dat dorp toen gewoon wat opgeleukt. Vieze oude meuk.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Of 'Er is maar één weg naar Rome'.
Of 'Rome is niet gebouwd in één dag, maar wel gesloopt'Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!![]()
Uiteraard, wel gelachen (op een veilig afstandje natuurlijk).quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 8 april 2021 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Voor altijd in de schaduw van PSV"
(lol)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
'we'quote:Op donderdag 8 april 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Feitelijk hebben we dat dorp toen gewoon wat opgeleukt. Vieze oude meuk.![]()
![]()
Lolquote:Op donderdag 8 april 2021 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Voor altijd in de schaduw van PSV"
(lol)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat is een kans he.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Forum Opties Forumhop: Hop naar: