Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij is geen geschikte kandidaat want hij zit bij een extreemrechtse partij. Hoe moet zoiets Nederland vertegenwoordigen in het buitenland?
Waarom denk je dat de PVV niet op Arib zou stemmen?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:51 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja precies. En wat denk je dan wat er in de tweede ronde gaat gebeuren.... Als PVV principieel niet op Arib stemt, dan moeten ze op Bergkamp stemmen. Heeft die dan een meerderheid?
(wie is overigens de voorzitter van vandaag?)
Omdat ze liever geen buitenlanders willen als voorzitterquote:Op woensdag 7 april 2021 17:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de PVV niet op Arib zou stemmen?
Goed punt. Maar als ik die man van de PVV net hoorde (die man die geboren is in Israël, ben nu alweer z'n naam kwijt), die ging er echt hàrd in richting Arib. Puur en alleen op basis van dubbele nationaliteit.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat men op principiële redenen niet op Bergkamp wil stemmen.
Want? Kunnen ze zorgen voor een Marokkaan minder, doen ze het niet?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat men op principiële redenen niet op Bergkamp wil stemmen.
Als jouw favoriete kandidaat niet doorgaat dan kun je daarna je stem uitbrengen op je tweede voorkeur (of minst ongewenste kandidaat).quote:Op woensdag 7 april 2021 17:51 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja precies. En wat denk je dan wat er in de tweede ronde gaat gebeuren.... Als PVV principieel niet op Arib stemt, dan moeten ze op Bergkamp stemmen. Heeft die dan een meerderheid?
(wie is overigens de voorzitter van vandaag?)
Demoniserende leugens, zoals altijd bij jou:quote:Op woensdag 7 april 2021 17:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat ze liever geen buitenlanders willen als voorzitter
Ze hebben het niet op D66? En ze willen iemand van de oppositie als voorzitter.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Want? Kunnen ze zorgen voor een Marokkaan minder, doen ze het niet?
Waarom zat die enge PVV kerel net dan te zeiken op Arib?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Demoniserende leugens, zoals altijd bij jou:
https://www.parool.nl/nie(...)%2Fwww.google.com%2F
Macht der gewoonte denk ik. Tot vorige week was er ook een André Bosman.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:47 schreef Starhopper het volgende:
Waarom noemen ze Martin Bosma bij de voornaam?
Bosma heeft wel veel sympathie voor Arib, dat laat hij vaker blijkenquote:Op woensdag 7 april 2021 17:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zat die enge PVV kerel net dan te zeiken op Arib?
Er is geen sprake van oppositie totdat er een coalitie is, dus dat kan moeilijk een argument zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben het niet op D66? En ze willen iemand van de oppositie als voorzitter.
Ah ok.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:56 schreef freako het volgende:
[..]
Macht der gewoonte denk ik. Tot vorige week was er ook een André Bosman.
Geen criminele buitenlander. Je wil toch niet beweren dat Arib crimineelquote:Op woensdag 7 april 2021 17:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat ze liever geen buitenlanders willen als voorzitter
Omdat die ene persoon misschien een issue had met haar? Arib en de PVV liggen elkaar wel volgens de verhalen.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, Bosma wel. Maar di anndere engnek zat haar af te zeiken omdat ze een mocro paspoort heeft.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bosma heeft wel veel sympathie voor Arib, dat laat hij vaker blijken
Politieke punten scoren.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, Bosma wel. Maar di anndere engnek zat haar af te zeiken omdat ze een mocro paspoort heeft.
Ze is nog in paasstemmingquote:Op woensdag 7 april 2021 17:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat heeft Kaag nu weer aangetrokken.
Dat snap ik, maar daar voor hebben ze wel met FVD een motie ingediend.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er is geen sprake van oppositie totdat er een coalitie is, dus dat kan moeilijk een argument zijn.
Je mag alleen stemmen op Arib, Bosma of die andere vrouwquote:Op woensdag 7 april 2021 17:59 schreef TjjWester het volgende:
Je vraagt je af waarom iemand zich kandidaat moet stellen als er gestemd mag worden op alle leden.......
Beetje respect johquote:Op woensdag 7 april 2021 17:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heeft ze een pak van de paus geleend ofzo?quote:
Nee hoor. Je mag ook stemmen op Omtzigt, Rutte of een van de 148 andere leden.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je mag alleen stemmen op Arib, Bosma of die andere vrouw
neen ze heeft net uitgelegd dat er op alle leden gestemd mag worden in de eerste ronde. Een totale idiote regel gezien mensen zich kandidaat hebben gesteld.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik snap dat niet helemaal, het reglement zegt dat de eerste twee rondes open is.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat als iedereen op Rutte gaat stemmen om hem buiten spel te zetten?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
neen ze heeft net uitgelegd dat er op alle leden gestemd mag worden in de eerste ronde. Een totale idiote regel gezien mensen zich kandidaat hebben gesteld.
Ja maar als je bijv. op Leijten stemt is je stem ongeldigquote:Op woensdag 7 april 2021 18:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
neen ze heeft net uitgelegd dat er op alle leden gestemd mag worden in de eerste ronde. Een totale idiote regel gezien mensen zich kandidaat hebben gesteld.
Zou Rutte op Omtzigt durven te stemmen?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee hoor. Je mag ook stemmen op Omtzigt, Rutte of een van de 148 andere leden.
Klopt er mag gestemd worden op iedereen.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik snap dat niet helemaal, het reglement zegt dat de eerste twee rondes open is.
Dit is om de VVD de kans te bieden op Omtzigt te stemmenquote:Op woensdag 7 april 2021 18:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens het reglement van orde niet, elke stem op een van de 150 leden is geldig.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja maar als je bijv. op Leijten stemt is je stem ongeldig
Maar dat heeft toch totaal geen nut? Zelfs als een ander kamerlid meer stemmen zou hebben dan 1 van de 3 gaat diegene toch niet verder in de tweede stemronde?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:02 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dit is om de VVD de kans te bieden op Omtzigt te stemmen
De eerste twee rondes zijn open dus dat wel maar het lijkt me dat zo iemand idd niet door kan naar de derde ronde. Die staat alleen open voor kandidaten.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch totaal geen nut? Zelfs als een ander kamerlid meer stemmen zou hebben dan 1 van de 3 gaat diegene toch niet verder in de tweede stemronde?
Had ie maar gewone Hollandse naam moeten nemen.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:03 schreef Starhopper het volgende:
Hij weet niet hoe je Markushower uitspreektNice!
Stel 30 stemmen op Arib, 30 op bergkamp en de rest op Omzigt, gaat de strijd tussen Arib en Bergkampquote:Op woensdag 7 april 2021 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch totaal geen nut? Zelfs als een ander kamerlid meer stemmen zou hebben dan 1 van de 3 gaat diegene toch niet verder in de tweede stemronde?
quote:Op woensdag 7 april 2021 18:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De eerste twee rondes zijn open dus dat wel maar het lijkt me dat zo iemand idd niet door kan naar de derde ronde.
quote:Indien ook bij de derde stemming niemand de meerderheid van stemmen verkrijgt, dan vindt een vierde stemming plaats. Daarbij wordt gekozen uit de twee personen, die bij de derde stemming de meeste stemmen op zich hebben verenigd.
Nee. Dat zijn ambtenaren volgens mijquote:Op woensdag 7 april 2021 18:04 schreef trein2000 het volgende:
Stemmen die vier stembureauleden eigenlijk mee?
Formatie duurt nog zeker 100 dagen dus ze hebben alle tijdquote:Op woensdag 7 april 2021 18:04 schreef Raw85 het volgende:
Wat een grap dat dit een hele dag in beslag neemt
Dat maakt het stemmen op een ander kamerlid dus nog nuttelozer. Tenzij je er een statement mee wilt makenquote:Op woensdag 7 april 2021 18:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Stel 30 stemmen op Arib, 30 op bergkamp en de rest op Omzigt, gaat de strijd tussen Arib en Bergkamp
Omdat die 90 ongeldig zijn
Gewoon net zoals bij de CDA digitaal, dat werkt prima.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:04 schreef Raw85 het volgende:
In dat scenario heeft Omtzigt een volstrekte meerderheid en is verkozen tot voorzitter van de tweede kamer der staten generaal.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Stel 30 stemmen op Arib, 30 op bergkamp en de rest op Omzigt, gaat de strijd tussen Arib en Bergkamp
Omdat die 90 ongeldig zijn
Alleen de 1equote:Op woensdag 7 april 2021 18:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik snap dat niet helemaal, het reglement zegt dat de eerste twee rondes open is.
Zijn 4 kamerleden, Westerveld, Stoffer, Mulder, El Yassiniquote:Op woensdag 7 april 2021 18:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat zijn ambtenaren volgens mij
Als dit zo iedere ronde gaat dan overtreft het wel de Toon Hermans sketch De voorzitter van 'Ons genoegen'.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:04 schreef Raw85 het volgende:
Dat zijn kamerleden. Westerveld, Stoffer, El Yassini en Mulder.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee dat zijn kamerleden wat ik las. Die gene die poetsen ook, die hebben corvee.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nopequote:Op woensdag 7 april 2021 18:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja maar dit is nooit bedoeld met het idee dat iemand die geen kandidaat is ongewenst in de vierde ronde kan komen.quote:
Nee toch ? Hij heeft zich niet aangemeldquote:Op woensdag 7 april 2021 18:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In dat scenario heeft Omtzigt een volstrekte meerderheid en is verkozen tot voorzitter van de tweede kamer der staten generaal.
Oww... Ik ken ze niet. Ja, denk wel dat ze mee mogen stemmen. De voorzitter mag ook stemmen.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn 4 kamerleden, Westerveld, Stoffer, Mulder, El Yassini
Nopequote:Op woensdag 7 april 2021 18:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 7 april 2021 18:04 schreef trein2000 het volgende:
Stemmen die vier stembureauleden eigenlijk mee?
quote:Op woensdag 7 april 2021 18:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee dat zijn kamerleden wat ik las. Die gene die poetsen ook, die hebben corvee.
Een statement maken is stemmen op Hugo de Jongequote:Op woensdag 7 april 2021 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat maakt het stemmen op een ander kamerlid dus nog nuttelozer. Tenzij je er een statement mee wilt maken
quote:
Onderstreping door mij.quote:2. Indien niemand bij de eerste stemming de meerderheid van stemmen verkrijgt, dan vindt een tweede stemming plaats. Deze stemming is eveneens vrij.
Waar hij zich geen kandidaat voor heeft gesteld en dus waarschijnlijk niet eens wilt.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In dat scenario heeft Omtzigt een volstrekte meerderheid en is verkozen tot voorzitter van de tweede kamer der staten generaal.
Nice! ff opletten straksquote:Op woensdag 7 april 2021 18:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Onze Lingo dame zag ik ook al komen aanstrompelen.
Dus?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja maar dit is nooit bedoeld met het idee dat iemand die geen kandidaat is ongewenst in de vierde ronde kan komen.
Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee toch ? Hij heeft zich niet aangemeld
Die gaat straks even graaien in de stembus op zoek naar een groene balquote:
Jawel. En dat zijn geen ambtenarenquote:Op woensdag 7 april 2021 18:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2021 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gaat straks even graaien in de stembus op zoek naar een groene bal
DENK?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee dat zijn kamerleden wat ik las. Die gene die poetsen ook, die hebben corvee.
Meerderheid is meerderheid hè.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Als die D66'er het wint dan is het huis te klein denk ik.... (Vriendjespolitiek tussen Kaag en Rutte)
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 7 april 2021 18:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Artikel 4 lid 1 zegt wel dat de kamerleden zich kandidaat kunnen stellen. Dat zou overbodig zijn als een niet kandidaat ook kan winnen.quote:
Dat was hij natuurlijk alweer vergeten.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:07 schreef spinazieruiker het volgende:
Rutte belt nog even met Kaag om het stemgedrag van zijn fractie door te nemen
Nee hij had er geen herinnering aan.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat was hij natuurlijk alweer vergeten.
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 7 april 2021 18:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah, thanks! Verkeerd begrepen danquote:
Ik denk dat je niet weet hoe de politiek werkt en in elkaar zit.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. En een dictatuur is vaak veel sneller.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ben blij dat er geen 6 Kamerleden zich hebben gekandideerd, duurde het 2 dagen
Maar er staat nergens dat er uit de kandidaten gekozen wordt.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Artikel 4 lid 1 zegt wel dat de kamerleden zich kandidaat kunnen stellen. Dat zou overbodig zijn als een niet kandidaat ook kan winnen.
Nee? Maar volgens mij snap ik hem nietquote:Op woensdag 7 april 2021 18:10 schreef spinazieruiker het volgende:
Meer mensen die bij het zien van het stembusje zin in bier krijgen?
Ja wellicht ook efficiënterquote:Op woensdag 7 april 2021 18:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. En een dictatuur is vaak veel sneller.![]()
Net een bierpulquote:Op woensdag 7 april 2021 18:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee? Maar volgens mij snap ik hem niet
quote:
bang dat er gehackt wordt.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:12 schreef Bocaj het volgende:
Wat ouderwets dit, hebben ze geen 2ekamer appje ofzo? Of heeft van der Staaij nog geen smartphone?
Digitaal stemmen is lastig 100% anoniem en toch betrouwbaar te makenquote:Op woensdag 7 april 2021 18:12 schreef Bocaj het volgende:
Wat ouderwets dit, hebben ze geen 2ekamer appje ofzo? Of heeft van der Staaij nog geen smartphone?
Ze gaan wisselen.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:13 schreef Starhopper het volgende:
Beginnen ze bij de 2e ronde bij deze groep of moeten ze eerst wisselen?
quote:
Konden ze in de USA wel...quote:Op woensdag 7 april 2021 18:13 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Digitaal stemmen is lastig 100% anoniem en toch betrouwbaar te maken
Haha....quote:Op woensdag 7 april 2021 18:15 schreef JohnDDD het volgende:
Dit moet toch makkelijker en sneller kunnen
In de VS wordt in principe ook op papier gestemd maar wel machinaal geteld (daar was veel gedoe over).quote:Op woensdag 7 april 2021 18:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Konden ze in de USA wel...(Maar daar gaan we NU maar niet verder op in!)
![]()
Vooraf en achteraf doen ze ontsmettenquote:Op woensdag 7 april 2021 18:17 schreef SpaceOddity het volgende:
Iedereen tapt ook op de bovenkant van de busjes.
Lekker corona proof weer.
Verwachtte ik al.quote:
Foei! 2 weken quarantaine!quote:Op woensdag 7 april 2021 18:17 schreef SpaceOddity het volgende:
Iedereen tapt ook op de bovenkant van de busjes.
Lekker corona proof weer.
Om fraude te voorkomen.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hebben ze nou 4 man nodig om die paar dingen te tellen?
Vierogenprincipe.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hebben ze nou 4 man nodig om die paar dingen te tellen?
De griffier, de hoogste ambtenaar.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:18 schreef KennyPowers het volgende:
Die vrouw links van de voorzitter (voor ons) vind ik altijd een beetje een enge autist
Bij de verkiezingen gaan ze tussen de middag door de shredder.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:18 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Verwachtte ik al.
Bij verkiezingen gaan er gauw 1000 stembiljetten in zo'n grote stembus en die moeten regelmatig geschud/aangedrukt worden anders past het niet. Oké die biljetten zijn een stuk groter maar de bakken waar ze in gaan ook.
Niet gezien, maar het zal wel dan.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vooraf en achteraf doen ze ontsmetten
Er staan flesjes met ontsmettingsmiddelquote:Op woensdag 7 april 2021 18:19 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Niet gezien, maar het zal wel dan.
Mijn zus is ook griffier geweest (bij een gemeente), een hele leuke functiequote:Op woensdag 7 april 2021 18:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De griffier, de hoogste ambtenaar.
Ja die staan bij mij ook in de hal.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er staan flesjes met ontsmettingsmiddel
Tijd voor verandering misschien? Maar ze deed het inderdaad goed hoor volgens mij... (Intern kan of zal het anders zijn!)quote:
Raadsgriffier. Tja, euhm dat is wel wat andersquote:Op woensdag 7 april 2021 18:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn zus is ook griffier geweest (bij een gemeente), een hele leuke functie
Zie je wel vaker... al die nieuwe mensen/namen zijn in het begin niet uit elkaar te houden....quote:
Ja het is alles behalve een administratieve functie wat mensen wel eens denken, je bent juist heel veel bezig met politieke zaken tussen de partijen inquote:Op woensdag 7 april 2021 18:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Raadsgriffier. Tja, euhm dat is wel wat anders
Ik geloof nooit dat Bosma wint, want ''PVV = ieuw eng''.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Tijd voor verandering misschien? Maar ze deed het inderdaad goed hoor volgens mij... (Intern kan of zal het anders zijn!)
En terecht.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:25 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Bosma wint, want ''PVV = ieuw eng''.
Als die D66er wint riekt dat voor mij weer teveel naar achterbaks politiek handjeklap in de achterkamertjes.
Maar goed, zo ''werkt het wel'' eigenlijk, de politiek.
Hij zat net met Lucille te kletsen. Misschien heeft hij haar nummer gevraagdquote:
Dat is zijn Grindr telefoon.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat voor ouderwets mobiel heeft Rutte toch?
security cellphone.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef SpaceOddity het volgende:
Als er fatsoenlijk alternatief is wel. Dat is er niet als de ene concurrent van een coalitie-partij komt en de ander van een partij met een leider die de rechtstaat corrupt noemt.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Tijd voor verandering misschien? Maar ze deed het inderdaad goed hoor volgens mij... (Intern kan of zal het anders zijn!)
Hij heeft er drie, een oude nokia, een sectra tiger en iets van een smartphone om te appen.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef SpaceOddity het volgende:
Had Rutte nu een speciale Nokia die toch iets app-achtigs heeft voor whatsapp?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met de gewone of de kleine telefoon?
Veiliger model lijkt me.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef SpaceOddity het volgende:
Niet te kraken...quote:Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef SpaceOddity het volgende:
De sectra tiger is een cryptophone. Geen idee waarvoor de nokia is.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Had Rutte nu een speciale Nokia die toch iets app-achtigs heeft voor whatsapp?
Of is het toch alleen maar sms....
Bellen en smsen. Want dat vind ie prettig oid.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De sectra tiger is een cryptophone. Geen idee waarvoor de nokia is.
Daarvoor heeft hij een moderne smartphone.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bellen en smsen. Want dat vind ie prettig oid.
De Demmink-hotline.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De sectra tiger is een cryptophone. Geen idee waarvoor de nokia is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar zit geen snake op.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daarvoor heeft hij een moderne smartphone.
Ja ook. Maar dus ook een nokia, is een persoonlijk dingetje van hemzelf. Vind ie leuk.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daarvoor heeft hij een moderne smartphone.
Echt?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja ook. Maar dus ook een nokia, is een persoonlijk dingetje van hemzelf. Vind ie leuk.
Tot dat hij er achter kwam dat in Korea oude nokias niet meer werken. Toen kwam er een nieuwe oude nokia
Ja, logisch. Maar waarom is dat 2e stembureau zo langzaam? Het andere stembureau is al lang klaar..quote:Op woensdag 7 april 2021 18:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op deze manier duurt het nog wel ff.
Omdat jij er niks mee te maken hebt........quote:Op woensdag 7 april 2021 18:33 schreef Regilio_ het volgende:
Waarom doet ze nou die microfoon niet aan?
Waarschijnlijk niet eerlijk verdeeld.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, logisch. Maar waarom is dat 2e stembureau zo langzaam? Het andere stembureau is al lang klaar..
quote:Op woensdag 7 april 2021 18:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Omdat jij er niks mee te maken hebt........
Iets aan de hand? Ongeldige stemmen ofzo? Geen idee.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, logisch. Maar waarom is dat 2e stembureau zo langzaam? Het andere stembureau is al lang klaar..
Wel min of meer gelijkmatig hoor.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet eerlijk verdeeld.
quote:Als echt tv-dier kon Linda de Mol het gerucht bijna niet geloven en daarom legde ze het gisteren in haar talkshow voor aan de premier. "Ik weet niet of dit verhaal waar is, maar jij zou tot drie jaar geleden nog zo'n hele oude, dikke televisie gehad hebben. En die heb je net zo lang gehouden totdat het kabelbedrijf gewoon geen analoog signaal meer af gaf."
Mark daarop: “Klopt, in maart 2017 volgens mij kreeg ik een bericht van de Ziggo dat dat niet meer ging. Toen heb ik hem vervangen. Zo’n klein plat dingetje, weet je wel? Dat vond ik eigenlijk een grote consessie. Ik vond het wel een gezellig dik dingetje wat er stond en nu is het zo’n plat tv’tje, wat eigenlijk technologisch niet interessant is.”
https://www.mediacourant.(...)en-platte-televisie/
Lucille kan wel kletsen ja.... Pia en Lucille kun je zo uitwisselen met elkaar....quote:
Grote onzin, je kunt op iedere tv digitale tv ontvangen. zelfs op die dikkerds uit de jaren 60,quote:Op woensdag 7 april 2021 18:35 schreef Starhopper het volgende:
Lol! Hij had ook een ouderwetse TV totdat hij dat niet meer kon ontvangen
[..]
Not mequote:Op woensdag 7 april 2021 18:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wow, 1e stemronde meteen. Wie had dat gedacht?
Weet je niet. Blanco is ook ongeldig. Had ook niet uitgemaakt voor de uitkomst.quote:
De meeste, de vvd wilt weer aan tafel komen.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wow, 1e stemronde meteen. Wie had dat gedacht?
Welk opzetje?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, het opzetje tussen de VVD en D66 is geslaagd hé.
Maak Kaag dan maar direct premier, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook maar waarschijnlijk een buiging van de vvd.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:37 schreef Hanca het volgende:
In 1 keer klaar. Onverwachts. Dan lag Arib denk ik echt niet meer lekker bij het personeel.
Exact.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar dit was daar natuurlijk geen onderdeel van. VVD wilde sowieso liever Bergkamp als medeliberaal en buiten dat hadden ze dan nog bij lange na niet de meerderheid.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De meeste, de vvd wilt weer aan tafel komen.
Meer dat de PVDA maar 9 zetels heeft. Uiteindelijk gaat het allemaal om handel en de PVDA heeft vrij weinig macht meer te brokkelen.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:37 schreef Caland het volgende:
Dan moet dat RTL stuk toch aardig wat waarheden bevatten. Arib niet echt populair
Dit is geen VVD en D66, die komen niet aan 74 met z'n 2en.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Blijkbaar gezien de overweldigende meerderheid voor één kandidaat.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:39 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Meer dat de PVDA maar 9 zetels heeft. Uiteindelijk gaat het allemaal om handel en de PVDA heeft vrij weinig macht meer te brokkelen.
Of dacht je serieus dat kamerleden zouden stemmen op wie ze het best vinden?
Dit is nou net een post waarbij dat regelmatig gebeurt jaquote:Op woensdag 7 april 2021 18:39 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Meer dat de PVDA maar 9 zetels heeft. Uiteindelijk gaat het allemaal om handel en de PVDA heeft vrij weinig macht meer te brokkelen.
Of dacht je serieus dat kamerleden zouden stemmen op wie ze het best vinden?
Tuurlijk wel, kaag heeft gezegd dat ze niet weet alsof ze met rutte verder wilt. D66 even paaien door Bergkamp aan een meerderheid te helpen zal altijd een goed signaal geven.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar dit was daar natuurlijk geen onderdeel van. VVD wilde sowieso liever Bergkamp als medeliberaal en buiten dat hadden ze dan nog bij lange na niet de meerderheid.
Toch een gauwe 58 zetelsquote:Op woensdag 7 april 2021 18:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit is geen VVD en D66, die komen niet aan 74 met z'n 2en.
In deze ronde mochten ze op ieder lid stemmen. Desnoods op Rutte of Wildersquote:
CDA erbij....quote:Op woensdag 7 april 2021 18:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit is geen VVD en D66, die komen niet aan 74 met z'n 2en.
quote:Op woensdag 7 april 2021 18:40 schreef Starhopper het volgende:
Bosma 39 stemmen.
PVV+FvD+Ja21+BBB = 29
Er zitten dus elders 10 verraders
27 dovequote:Op woensdag 7 april 2021 18:40 schreef Starhopper het volgende:
Bosma 39 stemmen.
PVV+FvD+Ja21+BBB = 29
- Volstrekt niet controleerbaar en dus ook niet afdwingbaarquote:Op woensdag 7 april 2021 18:40 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kaag heeft gezegd dat ze niet weet alsof ze met rutte verder wilt. D66 even paaien door Bergkamp aan een meerderheid te helpen zal altijd een goed signaal geven.
Bosma en Bergkamp in een auto.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:40 schreef trein2000 het volgende:
Kost Arib een hoop geld![]()
En ze mag weer met het OV
Wat een simpele ben jij zeg.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:40 schreef Starhopper het volgende:
Bosma 39 stemmen.
PVV+FvD+Ja21+BBB = 29
Oww... ik dacht 39quote:
Voor de VVD is arib veel gemakkelijker, het is gebleken dat ze een mak lammetje is die de coalitie en kabinet niet kon temmen.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
- Volstrekt niet controleerbaar, dus niet afdwingbaar
- Ze wilden sowieso liever Bergkamp, dus er was niks om te verhandelen
Andere naam mag, mits het een TK-lid isquote:
Arib had met wel meer mensen ruziequote:Op woensdag 7 april 2021 18:41 schreef duitseboy het volgende:
arme khadija. arib had wel enorme ruzie met vera bergkamp, ook geen felicitatie niks
Ontzettend triest figuur ben je ook echtquote:Op woensdag 7 april 2021 18:40 schreef Starhopper het volgende:
Bosma 39 stemmen.
PVV+FvD+Ja21+BBB = 29
Wat moet Arib doen tegenover de coalitie en kabinet? De Tweede Kamer gaat hierover. Arib deed alleen de uitvoering hiervan.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Voor de VVD is arib veel gemakkelijker, het is gebleken dat ze een mak lammetje is die de coalitie en kabinet niet kon temmen.
Was wel te verwachten dat ze voor hem zou gaanquote:
Ze wordt dan toch weer gewoon kamerlid?quote:
Ja. 34%quote:Op woensdag 7 april 2021 18:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze wordt dan toch weer gewoon kamerlid?
Verdien je als voorzitter zoveel meer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |