Ik geloof nooit dat Bosma wint, want ''PVV = ieuw eng''.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Tijd voor verandering misschien? Maar ze deed het inderdaad goed hoor volgens mij... (Intern kan of zal het anders zijn!)
En terecht.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:25 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Bosma wint, want ''PVV = ieuw eng''.
Als die D66er wint riekt dat voor mij weer teveel naar achterbaks politiek handjeklap in de achterkamertjes.
Maar goed, zo ''werkt het wel'' eigenlijk, de politiek.
Hij zat net met Lucille te kletsen. Misschien heeft hij haar nummer gevraagdquote:
Dat is zijn Grindr telefoon.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat voor ouderwets mobiel heeft Rutte toch?
security cellphone.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef SpaceOddity het volgende:
Als er fatsoenlijk alternatief is wel. Dat is er niet als de ene concurrent van een coalitie-partij komt en de ander van een partij met een leider die de rechtstaat corrupt noemt.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Tijd voor verandering misschien? Maar ze deed het inderdaad goed hoor volgens mij... (Intern kan of zal het anders zijn!)
Hij heeft er drie, een oude nokia, een sectra tiger en iets van een smartphone om te appen.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef SpaceOddity het volgende:
Had Rutte nu een speciale Nokia die toch iets app-achtigs heeft voor whatsapp?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met de gewone of de kleine telefoon?
Veiliger model lijkt me.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef SpaceOddity het volgende:
Niet te kraken...quote:Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef SpaceOddity het volgende:
De sectra tiger is een cryptophone. Geen idee waarvoor de nokia is.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Had Rutte nu een speciale Nokia die toch iets app-achtigs heeft voor whatsapp?
Of is het toch alleen maar sms....
Bellen en smsen. Want dat vind ie prettig oid.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De sectra tiger is een cryptophone. Geen idee waarvoor de nokia is.
Daarvoor heeft hij een moderne smartphone.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bellen en smsen. Want dat vind ie prettig oid.
De Demmink-hotline.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De sectra tiger is een cryptophone. Geen idee waarvoor de nokia is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar zit geen snake op.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daarvoor heeft hij een moderne smartphone.
Ja ook. Maar dus ook een nokia, is een persoonlijk dingetje van hemzelf. Vind ie leuk.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daarvoor heeft hij een moderne smartphone.
Echt?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja ook. Maar dus ook een nokia, is een persoonlijk dingetje van hemzelf. Vind ie leuk.
Tot dat hij er achter kwam dat in Korea oude nokias niet meer werken. Toen kwam er een nieuwe oude nokia
Ja, logisch. Maar waarom is dat 2e stembureau zo langzaam? Het andere stembureau is al lang klaar..quote:Op woensdag 7 april 2021 18:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op deze manier duurt het nog wel ff.
Omdat jij er niks mee te maken hebt........quote:Op woensdag 7 april 2021 18:33 schreef Regilio_ het volgende:
Waarom doet ze nou die microfoon niet aan?
Waarschijnlijk niet eerlijk verdeeld.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, logisch. Maar waarom is dat 2e stembureau zo langzaam? Het andere stembureau is al lang klaar..
quote:Op woensdag 7 april 2021 18:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Omdat jij er niks mee te maken hebt........
Iets aan de hand? Ongeldige stemmen ofzo? Geen idee.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, logisch. Maar waarom is dat 2e stembureau zo langzaam? Het andere stembureau is al lang klaar..
Wel min of meer gelijkmatig hoor.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet eerlijk verdeeld.
quote:Als echt tv-dier kon Linda de Mol het gerucht bijna niet geloven en daarom legde ze het gisteren in haar talkshow voor aan de premier. "Ik weet niet of dit verhaal waar is, maar jij zou tot drie jaar geleden nog zo'n hele oude, dikke televisie gehad hebben. En die heb je net zo lang gehouden totdat het kabelbedrijf gewoon geen analoog signaal meer af gaf."
Mark daarop: “Klopt, in maart 2017 volgens mij kreeg ik een bericht van de Ziggo dat dat niet meer ging. Toen heb ik hem vervangen. Zo’n klein plat dingetje, weet je wel? Dat vond ik eigenlijk een grote consessie. Ik vond het wel een gezellig dik dingetje wat er stond en nu is het zo’n plat tv’tje, wat eigenlijk technologisch niet interessant is.”
https://www.mediacourant.(...)en-platte-televisie/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |