Vooraf en achteraf doen ze ontsmettenquote:Op woensdag 7 april 2021 18:17 schreef SpaceOddity het volgende:
Iedereen tapt ook op de bovenkant van de busjes.
Lekker corona proof weer.
Verwachtte ik al.quote:
Foei! 2 weken quarantaine!quote:Op woensdag 7 april 2021 18:17 schreef SpaceOddity het volgende:
Iedereen tapt ook op de bovenkant van de busjes.
Lekker corona proof weer.
Om fraude te voorkomen.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hebben ze nou 4 man nodig om die paar dingen te tellen?
Vierogenprincipe.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hebben ze nou 4 man nodig om die paar dingen te tellen?
De griffier, de hoogste ambtenaar.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:18 schreef KennyPowers het volgende:
Die vrouw links van de voorzitter (voor ons) vind ik altijd een beetje een enge autist
Bij de verkiezingen gaan ze tussen de middag door de shredder.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:18 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Verwachtte ik al.
Bij verkiezingen gaan er gauw 1000 stembiljetten in zo'n grote stembus en die moeten regelmatig geschud/aangedrukt worden anders past het niet. Oké die biljetten zijn een stuk groter maar de bakken waar ze in gaan ook.
Niet gezien, maar het zal wel dan.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vooraf en achteraf doen ze ontsmetten
Er staan flesjes met ontsmettingsmiddelquote:Op woensdag 7 april 2021 18:19 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Niet gezien, maar het zal wel dan.
Mijn zus is ook griffier geweest (bij een gemeente), een hele leuke functiequote:Op woensdag 7 april 2021 18:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De griffier, de hoogste ambtenaar.
Ja die staan bij mij ook in de hal.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er staan flesjes met ontsmettingsmiddel
Tijd voor verandering misschien? Maar ze deed het inderdaad goed hoor volgens mij... (Intern kan of zal het anders zijn!)quote:
Raadsgriffier. Tja, euhm dat is wel wat andersquote:Op woensdag 7 april 2021 18:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn zus is ook griffier geweest (bij een gemeente), een hele leuke functie
Zie je wel vaker... al die nieuwe mensen/namen zijn in het begin niet uit elkaar te houden....quote:
Ja het is alles behalve een administratieve functie wat mensen wel eens denken, je bent juist heel veel bezig met politieke zaken tussen de partijen inquote:Op woensdag 7 april 2021 18:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Raadsgriffier. Tja, euhm dat is wel wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |