Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee toch ? Hij heeft zich niet aangemeld
Die gaat straks even graaien in de stembus op zoek naar een groene balquote:
Jawel. En dat zijn geen ambtenarenquote:Op woensdag 7 april 2021 18:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat zijn ambtenaren volgens mij
quote:Op woensdag 7 april 2021 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gaat straks even graaien in de stembus op zoek naar een groene bal
DENK?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee dat zijn kamerleden wat ik las. Die gene die poetsen ook, die hebben corvee.
Meerderheid is meerderheid hè.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Als die D66'er het wint dan is het huis te klein denk ik.... (Vriendjespolitiek tussen Kaag en Rutte)
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 7 april 2021 18:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Artikel 4 lid 1 zegt wel dat de kamerleden zich kandidaat kunnen stellen. Dat zou overbodig zijn als een niet kandidaat ook kan winnen.quote:
Dat was hij natuurlijk alweer vergeten.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:07 schreef spinazieruiker het volgende:
Rutte belt nog even met Kaag om het stemgedrag van zijn fractie door te nemen
Nee hij had er geen herinnering aan.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat was hij natuurlijk alweer vergeten.
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 7 april 2021 18:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah, thanks! Verkeerd begrepen danquote:
Ik denk dat je niet weet hoe de politiek werkt en in elkaar zit.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zat die enge PVV kerel net dan te zeiken op Arib?
Ja. En een dictatuur is vaak veel sneller.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ben blij dat er geen 6 Kamerleden zich hebben gekandideerd, duurde het 2 dagen
Maar er staat nergens dat er uit de kandidaten gekozen wordt.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Artikel 4 lid 1 zegt wel dat de kamerleden zich kandidaat kunnen stellen. Dat zou overbodig zijn als een niet kandidaat ook kan winnen.
Nee? Maar volgens mij snap ik hem nietquote:Op woensdag 7 april 2021 18:10 schreef spinazieruiker het volgende:
Meer mensen die bij het zien van het stembusje zin in bier krijgen?
Ja wellicht ook efficiënterquote:Op woensdag 7 april 2021 18:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. En een dictatuur is vaak veel sneller.![]()
Net een bierpulquote:Op woensdag 7 april 2021 18:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee? Maar volgens mij snap ik hem niet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |