Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij is geen geschikte kandidaat want hij zit bij een extreemrechtse partij. Hoe moet zoiets Nederland vertegenwoordigen in het buitenland?
Waarom denk je dat de PVV niet op Arib zou stemmen?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:51 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja precies. En wat denk je dan wat er in de tweede ronde gaat gebeuren.... Als PVV principieel niet op Arib stemt, dan moeten ze op Bergkamp stemmen. Heeft die dan een meerderheid?
(wie is overigens de voorzitter van vandaag?)
Omdat ze liever geen buitenlanders willen als voorzitterquote:Op woensdag 7 april 2021 17:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de PVV niet op Arib zou stemmen?
Goed punt. Maar als ik die man van de PVV net hoorde (die man die geboren is in Israël, ben nu alweer z'n naam kwijt), die ging er echt hàrd in richting Arib. Puur en alleen op basis van dubbele nationaliteit.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat men op principiële redenen niet op Bergkamp wil stemmen.
Want? Kunnen ze zorgen voor een Marokkaan minder, doen ze het niet?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat men op principiële redenen niet op Bergkamp wil stemmen.
Als jouw favoriete kandidaat niet doorgaat dan kun je daarna je stem uitbrengen op je tweede voorkeur (of minst ongewenste kandidaat).quote:Op woensdag 7 april 2021 17:51 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja precies. En wat denk je dan wat er in de tweede ronde gaat gebeuren.... Als PVV principieel niet op Arib stemt, dan moeten ze op Bergkamp stemmen. Heeft die dan een meerderheid?
(wie is overigens de voorzitter van vandaag?)
Demoniserende leugens, zoals altijd bij jou:quote:Op woensdag 7 april 2021 17:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat ze liever geen buitenlanders willen als voorzitter
Ze hebben het niet op D66? En ze willen iemand van de oppositie als voorzitter.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Want? Kunnen ze zorgen voor een Marokkaan minder, doen ze het niet?
Waarom zat die enge PVV kerel net dan te zeiken op Arib?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Demoniserende leugens, zoals altijd bij jou:
https://www.parool.nl/nie(...)%2Fwww.google.com%2F
Macht der gewoonte denk ik. Tot vorige week was er ook een André Bosman.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:47 schreef Starhopper het volgende:
Waarom noemen ze Martin Bosma bij de voornaam?
Bosma heeft wel veel sympathie voor Arib, dat laat hij vaker blijkenquote:Op woensdag 7 april 2021 17:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zat die enge PVV kerel net dan te zeiken op Arib?
Er is geen sprake van oppositie totdat er een coalitie is, dus dat kan moeilijk een argument zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben het niet op D66? En ze willen iemand van de oppositie als voorzitter.
Ah ok.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:56 schreef freako het volgende:
[..]
Macht der gewoonte denk ik. Tot vorige week was er ook een André Bosman.
Geen criminele buitenlander. Je wil toch niet beweren dat Arib crimineelquote:Op woensdag 7 april 2021 17:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat ze liever geen buitenlanders willen als voorzitter
Omdat die ene persoon misschien een issue had met haar? Arib en de PVV liggen elkaar wel volgens de verhalen.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zat die enge PVV kerel net dan te zeiken op Arib?
Ja, Bosma wel. Maar di anndere engnek zat haar af te zeiken omdat ze een mocro paspoort heeft.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bosma heeft wel veel sympathie voor Arib, dat laat hij vaker blijken
Politieke punten scoren.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, Bosma wel. Maar di anndere engnek zat haar af te zeiken omdat ze een mocro paspoort heeft.
Ze is nog in paasstemmingquote:Op woensdag 7 april 2021 17:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat heeft Kaag nu weer aangetrokken.
Dat snap ik, maar daar voor hebben ze wel met FVD een motie ingediend.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er is geen sprake van oppositie totdat er een coalitie is, dus dat kan moeilijk een argument zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |