quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 00:34 schreef cheanny het volgende:
[..]Dan ga ik ook maar draaien in m'n bedje. Besef dat er over een paar daagjes ook geen slapende mensjes streams meer zijn.
![]()
maar doe toch maar de streams uit anders ga ik over 2 of 3 uurtjes ook slaapwandelend de polonaise doen hier.
Ik ga er ook vandoor hoop op 4 a 5 uurtjesquote:Op woensdag 7 april 2021 00:36 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja dat gaat wel even wennen zijn.
Tot over 2 of 3 uurtjes
quote:Op woensdag 7 april 2021 00:36 schreef engine het volgende:
Ja dat gaat wel even wennen zijn.
Tot over 2 of 3 uurtjes
Ja zoiets ga ik ook proberenquote:Op woensdag 7 april 2021 00:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga er ook vandoor hoop op 4 a 5 uurtjes![]()
slaap lekker
quote:Op woensdag 7 april 2021 00:39 schreef cheanny het volgende:
[..]oke ik ga ze aanlaten! Mag jij ze ook niet uit doen.
Kijken of ik er wakker van ga worden
Ik ben er nog wel even en klikken kan ik ook. *aanquote:Op woensdag 7 april 2021 00:41 schreef NBWtje het volgende:
Welterusten @:engine en welterusten iedereen die gaat slapen
Ik doe het licht wel uit 😂
Daar gaan we, kom danquote:Op woensdag 7 april 2021 00:49 schreef NBWtje het volgende:
Een stray cat die ksssst tegen mij zegt,..meestal maak ik ze handtam en neem ze op in huis,,. 😂😂
Ik vermoed dat de regie ze bijgevuld heeft als extra steuntje voor Nickquote:Op woensdag 7 april 2021 00:51 schreef NBWtje het volgende:
Dat viel mij ook op, die ballonnen,., ze zijn wel iets zachter geworden maar er zit nog steeds helium in, de k ik,... Best lang
Ik red me prima zonder jou, hence "stray". Wel lief dat je je druk maakt om mijn broeders en zusters.quote:Op woensdag 7 april 2021 00:53 schreef NBWtje het volgende:
Daar gaan we?.... Nou,,.. Meestal praat ik zacht en lief tegen ze, steek mijn hand uit, probeer ze vertrouwen te geven,,. En dan een beetje eten,.. Binnen uitnodigen,,.. Duurt effe, maar dan heb je een stray cat binnen.
Op dit moment heb ik er al twee en geen ruimte voor een derde, sorry
Alleen Liese slaaptquote:
Kattenquote:Op woensdag 7 april 2021 00:59 schreef NBWtje het volgende:
Hey, je daagde me uit ik gaf antwoord
En katten zijn mijn lust en mijn leven maar dat is een ander topic
Jill lijkt wat rustiger te wordenquote:Op woensdag 7 april 2021 01:03 schreef NBWtje het volgende:
Ja Liese is helemaal in lalaland
Maar Nick en Jill liggen vreselijk te draaien
Zit een deur in de tuin waar je weg kan.quote:
Zeker weten we dat niet nee. Maar het leek er wel al op. Ik zie ook het nut niet echt om daar nu mee te gaan rommelen. Je wil toch de personen in de finale die de meeste stemmen/kijkers trekken.quote:Op woensdag 7 april 2021 01:15 schreef NBWtje het volgende:
We mochten allemaal stemmen wie we in de finale wilden hebben en blijkbaar had Michel de minste stemmen.
Dat weten we niet zeker want BB laat nooit percentages zien enzo ,..
Dat is ook waarquote:Op woensdag 7 april 2021 01:21 schreef NBWtje het volgende:
Jawel,.. Maar ik denk dat bv tussen Michel en Nick heek close was,... En ik denk Liese eigenlijk ook,...
En ergens wil je dat toch zien, of zo,,, althans, ik. Lol
Ja daar doelde ik op maar weet eigenlijk niet of dat nu nog wat uitmaakt.quote:Op woensdag 7 april 2021 01:23 schreef NBWtje het volgende:
Ze hebben eens uitgelegd dat ze daar een verdeelsleutel op hadden,... Aantal Nederlanders tegen Belgen,...
Goede morgen koffie met een koekje lekker hoor!quote:Op woensdag 7 april 2021 07:03 schreef DarkRaven70 het volgende:
Goedemorgen lieve kijkbuisstreamkijkertjes (nieuw scrabblewoord)![]()
Tijd voor koffie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met een stukje [ afbeelding ]
De COS is vaagquote:Op woensdag 7 april 2021 07:44 schreef Benny het volgende:
Wat een ontzettend vage en rare discussie(s) werd er het afgelopen topic/hierboven nog gevoerd.
Merry days after paashaasquote:Op woensdag 7 april 2021 07:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Cos
Ho Ho Ho snow.. merry Paashaas
Ik hoop op een grote opdracht.. maar als het gepeupel wederom tot half 10 in bed mag liggen weten we eigenlijk genoegquote:Op woensdag 7 april 2021 07:47 schreef Benny het volgende:
Ik weet niet of ik vandaag nou een veelbewogen of rustige BB dag moet verwachten.
Mooist zou zijn als er nog een spel wordt gespeeld. Dat is ook eigenlijk het enige wat ik nog een beetje verwacht.
Voor de rest is het gewoon de boel afsluiten. Over 48 uur zit er niemand meer in het huis.
Ik Cos alcohol en drugs vrijquote:Op woensdag 7 april 2021 07:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik weet niet wat er was geslikt, gespoten of gedronken, maar ik hoef het niet
Lagen vannacht allemaal zo te draaien.. ik was er uit gegaan.. in bed liggen en niet kunnen slapen is zo nutteloosquote:Op woensdag 7 april 2021 08:04 schreef Joyce-43 het volgende:
nick was om 7 uur even naar de wc gegaan, en jill ligt erg te woelen
jill ligt te woelenquote:Op woensdag 7 april 2021 08:04 schreef Joyce-43 het volgende:
nick was om 7 uur even naar de wc gegaan, en jill ligt erg te woelen
hoezo is dat lachen? is echt een gezegde hier hoor hahaquote:
ja had ik idd ook gedaan maar we kennen nick toch hahaquote:Op woensdag 7 april 2021 08:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lagen vannacht allemaal zo te draaien.. ik was er uit gegaan.. in bed liggen en niet kunnen slapen is zo nutteloos
Bijwerkingen van het AstraZeneca vaccinquote:Op woensdag 7 april 2021 07:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik weet niet wat er was geslikt, gespoten of gedronken, maar ik hoef het niet
Aan mijn lijf geen polonaisequote:Op woensdag 7 april 2021 08:09 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Bijwerkingen van het AstraZeneca vaccin
ja maar het klingt mooiquote:Op woensdag 7 april 2021 08:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo is dat lachen? is echt een gezegde hier hoor haha
Whahaha ken alleen de Engelse versiesquote:
Neequote:Op woensdag 7 april 2021 08:16 schreef brasta het volgende:
Waarom verdelen ze de pot eigenlijk niet over de ex bewoners?
Mike en Jerrel verdienen toch een deel?
Wat hebben die gedaan dan dat ze een deel verdienen ?quote:Op woensdag 7 april 2021 08:16 schreef brasta het volgende:
2000 start en 100 per dagquote:Op woensdag 7 april 2021 08:17 schreef suzi1 het volgende:
die hebben rond de 2ooo gehad ofzo
hoelang zat mike er?
Aantal dagen (?) x 100 plus de 2000 startquote:Op woensdag 7 april 2021 08:18 schreef suzi1 het volgende:
michel heeft ook nog iets van 8 of 7ooo gehad
Nee .. maar dacht dat ze daar ook iets voor hadden.. geen idee meerquote:Op woensdag 7 april 2021 08:20 schreef suzi1 het volgende:
ja ik weet zo snel niet hoeveel dagen, gokte 70 of 80
maar stel ik heb bijstand, dan heb je gwn geen zak he
Je bent al beroemd in de COS en daar doen we het toch allemaal voorquote:
nou ik ga er serieus over nadenken. en iedere cap kost jullie dan ook 5 euro. deal!quote:Op woensdag 7 april 2021 08:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee .. maar dacht dat ze daar ook iets voor hadden.. geen idee meer
Ik dachtquote:Op woensdag 7 april 2021 08:21 schreef MissyZ het volgende:
Goedemorgen cos met allerlei positievo's. Genoten toen men als ware detectives ging kijken of dat wel echt Michel zijn huis was....![]()
![]()
Hoe rijk is jullie fantasie?
![]()
Vandaag denk ik een kleine challenge of iets. Want het is te saai nu voor leuke beelden. Als ze maar niet weer de kleurpotloden gaan gebruiken.
Ik kan niet cappenquote:Op woensdag 7 april 2021 08:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou ik ga er serieus over nadenken. en iedere cap kost jullie dan ook 5 euro. deal!
soms op stream 2quote:Op woensdag 7 april 2021 08:16 schreef Hunter het volgende:
Echt opvallend. De vrouwen worden nooit naar de wc gevolgd. De mannen wel.
was bij de vorige versie's toch ook niet zoquote:Op woensdag 7 april 2021 08:16 schreef brasta het volgende:
Kleien hebben we ook nog niet gehad.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht
Creatief met kurk..
Wel eerst de wijnflessen leeg maken.. dat geeft iets leukere beelden
Ja.. wordt gezien als werk hequote:Op woensdag 7 april 2021 08:23 schreef G7 het volgende:
Dus liese heeft 12000 "verdient" op die 100 dagen? Makkelijk zeg...
Je bedoelt Michel? Ik heb geen idee, ik denk gewoon thuis.quote:
Inkomen, dus belasting komt langs.....quote:Op woensdag 7 april 2021 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja.. wordt gezien als werk he
Je staat onder contract
Maar 100 per dag is als loon niet denderend hoog.. het scheelt natuurlijk enorm als je bijvoorbeeld nog thuis zou wonen.. dan heb je weinig vaste lasten
Denk dat deze hele klas gezakt op zijn rapportje mag zien staan..quote:Op woensdag 7 april 2021 08:24 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Kleien hebben we ook nog niet gehad.
Het is triest dat de finale dagen zo treurig verlopen.
Alsof een 2e klas van het mediacollege deze versie van BB hebben moeten maken. Incl angst voor dronken toestanden, waar we allemaal op gehoopt hadden.
Precies ook dat nog eensquote:Op woensdag 7 april 2021 08:26 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Inkomen, dus belasting komt langs.....
quote:Op woensdag 7 april 2021 08:28 schreef suzi1 het volgende:
ik ga eerdaags kontakt opnemen met de gemeente wb uitkering en tv
Was de uitzending gisterenquote:Op woensdag 7 april 2021 08:29 schreef suzi1 het volgende:
hij keek oude beelden terug met oud bewoners die even op bezoek waren leek het
Iemand had een instapost gedeeld hierquote:
Ja had ik gezien en daarop was te zien dat hij de uitzending aan kijken wasquote:Op woensdag 7 april 2021 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand had een instapost gedeeld hier
Aah sorry lees nu dat je het anders bedoeld
Had m’n post al gewijzigd.. had het verkeerd gelezen.. so sorryquote:Op woensdag 7 april 2021 08:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja had ik gezien en daarop was te zien dat hij de uitzending aan kijken was
Haha maakt niet uit tochquote:Op woensdag 7 april 2021 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had m’n post al gewijzigd.. had het verkeerd gelezen.. so sorry
Inderdaad zo zegt iedereen dat hierquote:Op woensdag 7 april 2021 08:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo is dat lachen? is echt een gezegde hier hoor haha
Dit kan ik alleen maar beamenquote:Op woensdag 7 april 2021 07:44 schreef Benny het volgende:
Wat een ontzettend vage en rare discussie(s) werd er het afgelopen topic/hierboven nog gevoerd.
ik kan het proberen in het Gronings, gaan jullie dan ook allemaal op mij mopperen?quote:Op woensdag 7 april 2021 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan niet cappen![]()
![]()
Denk dat je dan vooral bij Mario moet zijn
nick werd op handen gedragen, de welke dan ookquote:Op woensdag 7 april 2021 08:42 schreef Poesjuh het volgende:
Morning peopleee![]()
Is er vannacht nog polonaise geweest? Voor Nick die snacks at zonder te rennen, en voor het Ja/Nee spel?
welke jowi?quote:Op woensdag 7 april 2021 08:43 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Beweging in bed Liese, Jowi keek toe.
Ik mis het feit dat ze daar wat moesten doen.. anders geen eten en geen geld.. hier komt het allemaal aanwaaienquote:Op woensdag 7 april 2021 08:44 schreef Poesjuh het volgende:
Wie mist nu utopia? Waarbij je lekker sneeuw op de streams kon kijken en kon zien wat ze er weer van maakten vandaag.....
denk jij dat,..........?quote:Op woensdag 7 april 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
Toch bijzonder .. nachten naar donkere kamers moeten kijken en Mies is weg en we hebben infrarood streams
Jowi s schilderij die daar hangt Mario let je wel op!?quote:
Geen idee wat ik denk eigenlijk.. maar raar is het welquote:
de helft versta ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:47 schreef rinardo het volgende:
De loatste drei bewoners liggn almoal nog in berre, t'wod tiet dat ze hun nest uitkomn en stoetje goan eten, al dat langsloapen komt niks van terechte, polonaise der in, berre oet!!
Dat idd, schreef ik er ook bij....kijken wat ze ervan maakten. Interesseert mij de sneeuw ook Suziquote:Op woensdag 7 april 2021 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mis het feit dat ze daar wat moesten doen.. anders geen eten en geen geld.. hier komt het allemaal aanwaaien
kijk dat is mijn probleem, ik kan weinig maken. dus dan is een mens niet snel tevreequote:Op woensdag 7 april 2021 08:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat idd, schreef ik er ook bij....kijken wat ze ervan maakten. Interesseert mij de sneeuw ook Suzi
achzo ja is niet zo boeiendquote:Op woensdag 7 april 2021 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jowi s schilderij die daar hangt Mario let je wel op!?
quote:
De loatste drei bewoners liggn almoal nog in berre, t'wod tiet dat ze hun nest uitkomn en stoetje goan eten, al dat langsloapen komt niks van terechte, polonaise der in, berre oet!!quote:
Ik wel, en zeker daarquote:Op woensdag 7 april 2021 08:53 schreef Poezewoes het volgende:
Van deze muziek wordt je toch niet vrolijk?
Nick vliegt zo BB huis uit joepie!quote:Op woensdag 7 april 2021 08:54 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben Nick, en ik doe een vliegtuig na....
past bij zijn liggen onder dekentje houdingquote:Op woensdag 7 april 2021 08:56 schreef suzi1 het volgende:
iedere ochtend met grafmuziek opstaan, doet nick gaarne
Vervelend ventje met zijn praatjes. Het is net een opaquote:Op woensdag 7 april 2021 08:58 schreef MissyZ het volgende:
Pffffff Jill gaf applaus.....moest Nick even katten:"He het is nog niet gedaan, de pianist speelt nog".
Jill:"Sorry Pap".
BB; Goedemorgen jullie worden getrakteerd op ontbijt.
Donderdagavond.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:04 schreef MMXMMX het volgende:
Hallo
Wanneer is de finale uitzending ?
Is dat vrijdag ?
Hier was het helemaal witquote:Op woensdag 7 april 2021 08:57 schreef puzziepie het volgende:
Ik zie net op het journaal dat het in sommige delen van NL flink heeft gesneeuwd![]()
Goddank is het hier(voor nu) sneeuwvrijHopelijk is niemand hier ingesneeuwd
![]()
Niks mis met klassiek,
alleen nu ff niet![]()
![]()
*pets*
*gooit sneeuwbal naar @:engine![]()
Ze krijgen vaak veel vragen in de DBK. Wellicht is een keer daar vragen over geweest. "zou jij maden eten? Of koeienogen?"quote:Op woensdag 7 april 2021 09:06 schreef Poesjuh het volgende:
Liese poetst haar tanden maar ik denk zo meteen weer als Jill gelijk heeft en er een koeien-ogen ontbijt grap komt als spel.......
Nick is 10 minuten wakker en heeft denk ik al een stuk of 5 sneren gegevenquote:Op woensdag 7 april 2021 09:09 schreef tiki het volgende:
Nick maakte net ook al een onaardige opmerking over Jill achter haar rug om.
Zei tegen Liese in de badkamer dat ze 'dat jonkie' (of zoiets) ook alles kunnen wijsmaken.
Nogal denigrerend, maar ja, dat zijn we van Nicksie wel gewend.
het laatste ochtendmaal?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zullen we morgen ook nog steeds hebben heb zo idee van niet omdat ze nu dat ontbijt krijgen mooi tv momentje
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nick is 10 minuten wakker en heeft denk ik al een stuk of 5 sneren gegeven
Vanaf binnen komst van Nick vind ik hem al een kl**tzak, en dan te bedenken dat hij het lievelingetje is van de febo, jakkes!quote:
Zal hij straks wel moe van zijn. Ik schat dat hij over een half uurtje met een dekentje op de bank ligtquote:Op woensdag 7 april 2021 09:10 schreef rinardo het volgende:
Nick probeert nog even zieltjes te winnen door op zijn manier grappig/leuk te doen onder de douche
ik ookquote:Op woensdag 7 april 2021 09:09 schreef suzi1 het volgende:
ik hoop zo dat liese en jill de laatste 2 zijn. nick vandaag er nog uit. een echte klassieker
slaf gutt!quote:Op woensdag 7 april 2021 09:11 schreef mario390 het volgende:
ik gaa nog betje ligen![]()
had erst 3 uren slaaptijd
ik kom wel voor jou en neem Uto meequote:Op woensdag 7 april 2021 09:11 schreef suzi1 het volgende:
maar heb jij wel iemand die voor jou in de uitzending kan komen, rinardo
ik niemand bedenk ik me net
Dan komen wijquote:Op woensdag 7 april 2021 09:11 schreef suzi1 het volgende:
Dat meen je niet de liggende lapswans!quote:Op woensdag 7 april 2021 09:12 schreef woveleed het volgende:
Ik hoop stiekem dat Nick gewoon wint voor elke hater hier
Jill dacht dat ze met het ontbijt van BB een opdracht kijgen.quote:
Dan vraag je de buurvrouw. Je hebt toch wel één vriendin of kennis?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:11 schreef suzi1 het volgende:
hij probeert me in de kast te krijgen!quote:Op woensdag 7 april 2021 09:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat meen je niet de liggende lapswans!
heb ik wel, maar die willen niet op tvquote:Op woensdag 7 april 2021 09:13 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dan vraag je de buurvrouw. Je hebt toch wel één vriendin of kennis?
Wat is dat toch met haten hier, als je iemand niet leuk vind haat je hem gelijk?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:12 schreef woveleed het volgende:
Als jij wint, kom ik voo jou. Ja ik heb 3 kids 32,30, 29 die gek op mijn zijn, en mijn allerliefste partner natuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2021 09:11 schreef suzi1 het volgende:
Het is voor de meesten volgens mij geen kwestie van 'haten'.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:12 schreef woveleed het volgende:
Hoezo. Er zijn ook Jill haters. En Liese haters. etc etc.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:12 schreef woveleed het volgende:
In BB3 moest Kelly in een bad met meelwormen liggenquote:Op woensdag 7 april 2021 09:13 schreef tiki het volgende:
[..]
Jill dacht dat ze met het ontbijt van BB een opdracht kijgen.
Bijvoorbeeld koeientongen eten en voor iedere tong die ze eten geld kunnen verdienen.![]()
Eerlijk gezegd lijkt mij dat ook een hele leuke opdracht en weer en echte challenge voor de bewoners die ze nog niet gehad hebben.
Hoeft dan niet perse met koeientongen of iets van dieren eten, maar er zijn genoeg lekkere insecten waar ze het mee kunnen proberen.
er zijn maar heeeeel weinig mensen die ik haat.. eigenlijk maar 1quote:Op woensdag 7 april 2021 09:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat is dat toch met haten hier, als je iemand niet leuk vind haat je hem gelijk?
toen was hij al zo bruin. niks zonquote:Op woensdag 7 april 2021 09:15 schreef MissyZ het volgende:
En laten we niet vergeten hoe slaafs Nick was met Theo. Toen liet die zich helemaal niet horen. Knipte als een mes voor Theo.
Het maakt me 100% niets uit wie van de drie het wint. Ik gun het eerlijk gezegd Liese omdat ze de enigste is die de volle 100 dagen erin gezeten heeft.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo. Er zijn ook Jill haters. En Liese haters. etc etc.
En waarom stiekem? Zeg gewoon dat je graag hebt dat Nick wint.
Ik wil dat Jill wint.
Precies, die figuren in BB zijn over paar weken weer vergeten, en moeten gewoon weer aan de bak.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn maar heeeeel weinig mensen die ik haat.. eigenlijk maar 1
en die zitten echt niet in BB
ah jij hebt mijn pronick tijd niet mee mogen makenquote:Op woensdag 7 april 2021 09:16 schreef woveleed het volgende:
[..]
Het maakt me 100% niets uit wie van de drie het wint. Ik gun het eerlijk gezegd Liese omdat ze de enigste is die de volle 100 dagen erin gezeten heeft.
Maar de reacties die ik hier zie de afgelopen pagina's (ik kom hier niet vaak) is gewoon continue gebash op Nick.
De reacties hier als hij het zou winnen zou gewoon golden zijn. Maar bon.
Gebash is verdiend. Mister heeft zoveel bekonkeld over de ruggen van zijn maatekes.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:16 schreef woveleed het volgende:
[..]
Het maakt me 100% niets uit wie van de drie het wint. Ik gun het eerlijk gezegd Liese omdat ze de enigste is die de volle 100 dagen erin gezeten heeft.
Maar de reacties die ik hier zie de afgelopen pagina's (ik kom hier niet vaak) is gewoon continue gebash op Nick.
Als Jill die sneren had gegeven dan hadden we het over Jill gezegd, wij kunnen er toch niets aan doen dat Nick die sneren geeft?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:16 schreef woveleed het volgende:
[..]
Na weghalen van Michel was het eerste wat Nick zei;'Oh help, met 2 vrouwen de finale in...hoe overleef ik dat".quote:Op woensdag 7 april 2021 09:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als Jill die sneren had gegeven dan hadden we het over Jill gezegd, wij kunnen er toch niets aan doen dat Nick die sneren geeft?
Ik hoop stiekem dat Jill gewoon wint voor elke hater daarquote:Op woensdag 7 april 2021 09:12 schreef woveleed het volgende:
Met pasta en water.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef Poezewoes het volgende:
En Nikske wat heb je allemaal gekookt in het BB huis, nou alleen maar rode meuk!
quote:Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef suzi1 het volgende:
dat ze maar een paars pak voor nick aanmeten
NIcksken wil suedequote:Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef suzi1 het volgende:
ach wel nee Jill heeft fantase voor 10 of denkt dat ze in Expeditie Robinson zitquote:Op woensdag 7 april 2021 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze krijgen vaak veel vragen in de DBK. Wellicht is een keer daar vragen over geweest. "zou jij maden eten? Of koeienogen?"
![]()
Gewoon aandacht trekken van de streamers en hopen op stemmen na ditquote:Op woensdag 7 april 2021 09:28 schreef Poezewoes het volgende:
Kan net zo goed geluid uit zetten bij Nick, ik versta het toch niet Zijn monoloog!
Helaas krijgt hij de aandacht wel want er word weer over gepraatquote:Op woensdag 7 april 2021 09:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon aandacht trekken van de streamers en hopen op stemmen na dit
Is dat zo?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:30 schreef Draak31 het volgende:
Grappig dat de Nick haters vooral lelijke vrouwen zijn.
?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:30 schreef Draak31 het volgende:
en jij spoort niet om zoiets te denken en te zeggen(typen)quote:Op woensdag 7 april 2021 09:30 schreef Draak31 het volgende:
just ignore stupidityquote:Op woensdag 7 april 2021 09:31 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
en jij spoort niet om zoiets te denken en te zeggen(typen)
Heb hem op andere stream gezetquote:Op woensdag 7 april 2021 09:30 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Helaas krijgt hij de aandacht wel want er word weer over gepraat
Kwam bij mij ook zo over. Toch raar dat Theo ineens Els ook nomineerde, zoals Nick.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:15 schreef MissyZ het volgende:
En laten we niet vergeten hoe slaafs Nick was met Theo. Toen liet die zich helemaal niet horen. Knipte als een mes voor Theo. En toen die wegliep liet Nick zien hoe stoer die wel was. Vanaf dat moment voelde die zich koning van zijn harem.
Hoe die ook met Matt bekonkelde dat die met hem naar de finale wilde, en niet met Michel.
Tijd dat Michel dat eens beseft.
Zijn quasi vrolijke masker was gisteren ook wel afgevallen. Hij heeft een heel andere uitdrukking op zijn gezicht, grimmig, boos en lelijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:19 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Na weghalen van Michel was het eerste wat Nick zei;'Oh help, met 2 vrouwen de finale in...hoe overleef ik dat".
Ik dacht eerst een grapje.
Maar, nee..........meneer vind het echt niet leuk.
quote:Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef suzi1 het volgende:
quote:
Dat is perfect voor Nickquote:Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef suzi1 het volgende:
Vannacht zei ze ook opeens random “tandarts” in haar slaap.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill heeft vrijdag een tandarts afspraaktenzij haar moeder 'm heeft afgezegd
grappig dat zoiets zo in je hoofd kan zittenquote:Op woensdag 7 april 2021 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vannacht zei ze ook opeens random “tandarts” in haar slaap.
ja nick was vanaf de eerste week al precies zo bezig als hij ook op het laatst aan het doen was met het helemaal tactisch beredenerenquote:Op woensdag 7 april 2021 09:37 schreef Fasil het volgende:
[..]
Kwam bij mij ook zo over. Toch raar dat Theo ineens Els ook nomineerde, zoals Nick.
Els die doorhad dat Nick een manipulator is in het spel
Ik hoop dat Jill wint, gewoon omdat zij de verdiende winnaar is.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat Jill gewoon wint voor elke hater daar
zelfs daar heb jill het geduld niet voor haha make-up opbrengenquote:
ja was in begin ofzo he dacht het ook te horen geloof ikquote:Op woensdag 7 april 2021 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vannacht zei ze ook opeens random “tandarts” in haar slaap.
Vanavond pas als Michel officieel weg is vermoed ik. Dus maar 1 dag om te stemmen. Voorheen een week.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
Er kan niet gestemd worden. Ik dacht hier gisteren te lezen dat dat weer kon.
Wat een jokkebrokken hier.![]()
Er zijn geen stemrondes open. Kijk elke werkdag om 21:30 bij RTL 5, GoPlay.be en Videoland en om 22:30 op Play4 om te horen wanneer een stemronde open gaat. En volg @:bigbrothernlbe op social media.
Goedemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |