Lagen vannacht allemaal zo te draaien.. ik was er uit gegaan.. in bed liggen en niet kunnen slapen is zo nutteloosquote:Op woensdag 7 april 2021 08:04 schreef Joyce-43 het volgende:
nick was om 7 uur even naar de wc gegaan, en jill ligt erg te woelen
jill ligt te woelenquote:Op woensdag 7 april 2021 08:04 schreef Joyce-43 het volgende:
nick was om 7 uur even naar de wc gegaan, en jill ligt erg te woelen
hoezo is dat lachen? is echt een gezegde hier hoor hahaquote:
ja had ik idd ook gedaan maar we kennen nick toch hahaquote:Op woensdag 7 april 2021 08:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lagen vannacht allemaal zo te draaien.. ik was er uit gegaan.. in bed liggen en niet kunnen slapen is zo nutteloos
Bijwerkingen van het AstraZeneca vaccinquote:Op woensdag 7 april 2021 07:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik weet niet wat er was geslikt, gespoten of gedronken, maar ik hoef het niet
Aan mijn lijf geen polonaisequote:Op woensdag 7 april 2021 08:09 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Bijwerkingen van het AstraZeneca vaccin
ja maar het klingt mooiquote:Op woensdag 7 april 2021 08:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo is dat lachen? is echt een gezegde hier hoor haha
Biw??quote:
Whahaha ken alleen de Engelse versiesquote:
Das inderdaad heeeeel uniekquote:
Neequote:Op woensdag 7 april 2021 08:16 schreef brasta het volgende:
Waarom verdelen ze de pot eigenlijk niet over de ex bewoners?
Mike en Jerrel verdienen toch een deel?
Wat hebben die gedaan dan dat ze een deel verdienen ?quote:Op woensdag 7 april 2021 08:16 schreef brasta het volgende:
Waarom verdelen ze de pot eigenlijk niet over de ex bewoners?
Mike en Jerrel verdienen toch een deel?
2000 start en 100 per dagquote:Op woensdag 7 april 2021 08:17 schreef suzi1 het volgende:
die hebben rond de 2ooo gehad ofzo
hoelang zat mike er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |