Als jij wint, kom ik voo jou. Ja ik heb 3 kids 32,30, 29 die gek op mijn zijn, en mijn allerliefste partner natuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2021 09:11 schreef suzi1 het volgende:
maar heb jij wel iemand die voor jou in de uitzending kan komen, rinardo
ik niemand bedenk ik me net
Het is voor de meesten volgens mij geen kwestie van 'haten'.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:12 schreef woveleed het volgende:
Ik hoop stiekem dat Nick gewoon wint voor elke hater hier
Hoezo. Er zijn ook Jill haters. En Liese haters. etc etc.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:12 schreef woveleed het volgende:
In BB3 moest Kelly in een bad met meelwormen liggenquote:Op woensdag 7 april 2021 09:13 schreef tiki het volgende:
[..]
Jill dacht dat ze met het ontbijt van BB een opdracht kijgen.
Bijvoorbeeld koeientongen eten en voor iedere tong die ze eten geld kunnen verdienen.![]()
Eerlijk gezegd lijkt mij dat ook een hele leuke opdracht en weer en echte challenge voor de bewoners die ze nog niet gehad hebben.
Hoeft dan niet perse met koeientongen of iets van dieren eten, maar er zijn genoeg lekkere insecten waar ze het mee kunnen proberen.
er zijn maar heeeeel weinig mensen die ik haat.. eigenlijk maar 1quote:Op woensdag 7 april 2021 09:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat is dat toch met haten hier, als je iemand niet leuk vind haat je hem gelijk?
toen was hij al zo bruin. niks zonquote:Op woensdag 7 april 2021 09:15 schreef MissyZ het volgende:
En laten we niet vergeten hoe slaafs Nick was met Theo. Toen liet die zich helemaal niet horen. Knipte als een mes voor Theo.
Het maakt me 100% niets uit wie van de drie het wint. Ik gun het eerlijk gezegd Liese omdat ze de enigste is die de volle 100 dagen erin gezeten heeft.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo. Er zijn ook Jill haters. En Liese haters. etc etc.
En waarom stiekem? Zeg gewoon dat je graag hebt dat Nick wint.
Ik wil dat Jill wint.
Precies, die figuren in BB zijn over paar weken weer vergeten, en moeten gewoon weer aan de bak.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn maar heeeeel weinig mensen die ik haat.. eigenlijk maar 1
en die zitten echt niet in BB
ah jij hebt mijn pronick tijd niet mee mogen makenquote:Op woensdag 7 april 2021 09:16 schreef woveleed het volgende:
[..]
Het maakt me 100% niets uit wie van de drie het wint. Ik gun het eerlijk gezegd Liese omdat ze de enigste is die de volle 100 dagen erin gezeten heeft.
Maar de reacties die ik hier zie de afgelopen pagina's (ik kom hier niet vaak) is gewoon continue gebash op Nick.
De reacties hier als hij het zou winnen zou gewoon golden zijn. Maar bon.
Gebash is verdiend. Mister heeft zoveel bekonkeld over de ruggen van zijn maatekes.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:16 schreef woveleed het volgende:
[..]
Het maakt me 100% niets uit wie van de drie het wint. Ik gun het eerlijk gezegd Liese omdat ze de enigste is die de volle 100 dagen erin gezeten heeft.
Maar de reacties die ik hier zie de afgelopen pagina's (ik kom hier niet vaak) is gewoon continue gebash op Nick.
Als Jill die sneren had gegeven dan hadden we het over Jill gezegd, wij kunnen er toch niets aan doen dat Nick die sneren geeft?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:16 schreef woveleed het volgende:
[..]
Na weghalen van Michel was het eerste wat Nick zei;'Oh help, met 2 vrouwen de finale in...hoe overleef ik dat".quote:Op woensdag 7 april 2021 09:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als Jill die sneren had gegeven dan hadden we het over Jill gezegd, wij kunnen er toch niets aan doen dat Nick die sneren geeft?
Ik hoop stiekem dat Jill gewoon wint voor elke hater daarquote:Op woensdag 7 april 2021 09:12 schreef woveleed het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |