Gebash is verdiend. Mister heeft zoveel bekonkeld over de ruggen van zijn maatekes.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:16 schreef woveleed het volgende:
[..]
Het maakt me 100% niets uit wie van de drie het wint. Ik gun het eerlijk gezegd Liese omdat ze de enigste is die de volle 100 dagen erin gezeten heeft.
Maar de reacties die ik hier zie de afgelopen pagina's (ik kom hier niet vaak) is gewoon continue gebash op Nick.
De reacties hier als hij het zou winnen zou gewoon golden zijn. Maar bon.
Als Jill die sneren had gegeven dan hadden we het over Jill gezegd, wij kunnen er toch niets aan doen dat Nick die sneren geeft?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:16 schreef woveleed het volgende:
[..]
Het maakt me 100% niets uit wie van de drie het wint. Ik gun het eerlijk gezegd Liese omdat ze de enigste is die de volle 100 dagen erin gezeten heeft.
Maar de reacties die ik hier zie de afgelopen pagina's (ik kom hier niet vaak) is gewoon continue gebash op Nick.
De reacties hier als hij het zou winnen zou gewoon golden zijn. Maar bon.
Na weghalen van Michel was het eerste wat Nick zei;'Oh help, met 2 vrouwen de finale in...hoe overleef ik dat".quote:Op woensdag 7 april 2021 09:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als Jill die sneren had gegeven dan hadden we het over Jill gezegd, wij kunnen er toch niets aan doen dat Nick die sneren geeft?
Ik hoop stiekem dat Jill gewoon wint voor elke hater daarquote:Op woensdag 7 april 2021 09:12 schreef woveleed het volgende:
Ik hoop stiekem dat Nick gewoon wint voor elke hater hier
Met pasta en water.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef Poezewoes het volgende:
En Nikske wat heb je allemaal gekookt in het BB huis, nou alleen maar rode meuk!
quote:Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef suzi1 het volgende:
dat ze maar een paars pak voor nick aanmeten
NIcksken wil suedequote:Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef suzi1 het volgende:
dat ze maar een paars pak voor nick aanmeten
ach wel nee Jill heeft fantase voor 10 of denkt dat ze in Expeditie Robinson zitquote:Op woensdag 7 april 2021 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze krijgen vaak veel vragen in de DBK. Wellicht is een keer daar vragen over geweest. "zou jij maden eten? Of koeienogen?"
![]()
Gewoon aandacht trekken van de streamers en hopen op stemmen na ditquote:Op woensdag 7 april 2021 09:28 schreef Poezewoes het volgende:
Kan net zo goed geluid uit zetten bij Nick, ik versta het toch niet Zijn monoloog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |