Gebash is verdiend. Mister heeft zoveel bekonkeld over de ruggen van zijn maatekes.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:16 schreef woveleed het volgende:
[..]
Het maakt me 100% niets uit wie van de drie het wint. Ik gun het eerlijk gezegd Liese omdat ze de enigste is die de volle 100 dagen erin gezeten heeft.
Maar de reacties die ik hier zie de afgelopen pagina's (ik kom hier niet vaak) is gewoon continue gebash op Nick.
De reacties hier als hij het zou winnen zou gewoon golden zijn. Maar bon.
Als Jill die sneren had gegeven dan hadden we het over Jill gezegd, wij kunnen er toch niets aan doen dat Nick die sneren geeft?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:16 schreef woveleed het volgende:
[..]
Het maakt me 100% niets uit wie van de drie het wint. Ik gun het eerlijk gezegd Liese omdat ze de enigste is die de volle 100 dagen erin gezeten heeft.
Maar de reacties die ik hier zie de afgelopen pagina's (ik kom hier niet vaak) is gewoon continue gebash op Nick.
De reacties hier als hij het zou winnen zou gewoon golden zijn. Maar bon.
Na weghalen van Michel was het eerste wat Nick zei;'Oh help, met 2 vrouwen de finale in...hoe overleef ik dat".quote:Op woensdag 7 april 2021 09:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als Jill die sneren had gegeven dan hadden we het over Jill gezegd, wij kunnen er toch niets aan doen dat Nick die sneren geeft?
Ik hoop stiekem dat Jill gewoon wint voor elke hater daarquote:Op woensdag 7 april 2021 09:12 schreef woveleed het volgende:
Ik hoop stiekem dat Nick gewoon wint voor elke hater hier
Met pasta en water.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef Poezewoes het volgende:
En Nikske wat heb je allemaal gekookt in het BB huis, nou alleen maar rode meuk!
quote:Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef suzi1 het volgende:
dat ze maar een paars pak voor nick aanmeten
NIcksken wil suedequote:Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef suzi1 het volgende:
ach wel nee Jill heeft fantase voor 10 of denkt dat ze in Expeditie Robinson zitquote:Op woensdag 7 april 2021 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze krijgen vaak veel vragen in de DBK. Wellicht is een keer daar vragen over geweest. "zou jij maden eten? Of koeienogen?"
![]()
Gewoon aandacht trekken van de streamers en hopen op stemmen na ditquote:Op woensdag 7 april 2021 09:28 schreef Poezewoes het volgende:
Kan net zo goed geluid uit zetten bij Nick, ik versta het toch niet Zijn monoloog!
Helaas krijgt hij de aandacht wel want er word weer over gepraatquote:Op woensdag 7 april 2021 09:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon aandacht trekken van de streamers en hopen op stemmen na dit
Is dat zo?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:30 schreef Draak31 het volgende:
Grappig dat de Nick haters vooral lelijke vrouwen zijn.
?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:30 schreef Draak31 het volgende:
en jij spoort niet om zoiets te denken en te zeggen(typen)quote:Op woensdag 7 april 2021 09:30 schreef Draak31 het volgende:
just ignore stupidityquote:Op woensdag 7 april 2021 09:31 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
en jij spoort niet om zoiets te denken en te zeggen(typen)
Heb hem op andere stream gezetquote:Op woensdag 7 april 2021 09:30 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Helaas krijgt hij de aandacht wel want er word weer over gepraat
Kwam bij mij ook zo over. Toch raar dat Theo ineens Els ook nomineerde, zoals Nick.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:15 schreef MissyZ het volgende:
En laten we niet vergeten hoe slaafs Nick was met Theo. Toen liet die zich helemaal niet horen. Knipte als een mes voor Theo. En toen die wegliep liet Nick zien hoe stoer die wel was. Vanaf dat moment voelde die zich koning van zijn harem.
Hoe die ook met Matt bekonkelde dat die met hem naar de finale wilde, en niet met Michel.
Tijd dat Michel dat eens beseft.
Zijn quasi vrolijke masker was gisteren ook wel afgevallen. Hij heeft een heel andere uitdrukking op zijn gezicht, grimmig, boos en lelijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:19 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Na weghalen van Michel was het eerste wat Nick zei;'Oh help, met 2 vrouwen de finale in...hoe overleef ik dat".
Ik dacht eerst een grapje.
Maar, nee..........meneer vind het echt niet leuk.
quote:Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef suzi1 het volgende:
quote:
Dat is perfect voor Nickquote:Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef suzi1 het volgende:
Vannacht zei ze ook opeens random “tandarts” in haar slaap.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill heeft vrijdag een tandarts afspraaktenzij haar moeder 'm heeft afgezegd
grappig dat zoiets zo in je hoofd kan zittenquote:Op woensdag 7 april 2021 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vannacht zei ze ook opeens random “tandarts” in haar slaap.
ja nick was vanaf de eerste week al precies zo bezig als hij ook op het laatst aan het doen was met het helemaal tactisch beredenerenquote:Op woensdag 7 april 2021 09:37 schreef Fasil het volgende:
[..]
Kwam bij mij ook zo over. Toch raar dat Theo ineens Els ook nomineerde, zoals Nick.
Els die doorhad dat Nick een manipulator is in het spel
Ik hoop dat Jill wint, gewoon omdat zij de verdiende winnaar is.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat Jill gewoon wint voor elke hater daar
zelfs daar heb jill het geduld niet voor haha make-up opbrengenquote:
ja was in begin ofzo he dacht het ook te horen geloof ikquote:Op woensdag 7 april 2021 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vannacht zei ze ook opeens random “tandarts” in haar slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |