quote:Op woensdag 7 april 2021 08:28 schreef suzi1 het volgende:
ik ga eerdaags kontakt opnemen met de gemeente wb uitkering en tv
Was de uitzending gisterenquote:Op woensdag 7 april 2021 08:29 schreef suzi1 het volgende:
hij keek oude beelden terug met oud bewoners die even op bezoek waren leek het
Iemand had een instapost gedeeld hierquote:
Ja had ik gezien en daarop was te zien dat hij de uitzending aan kijken wasquote:Op woensdag 7 april 2021 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand had een instapost gedeeld hier
Aah sorry lees nu dat je het anders bedoeld
Had m’n post al gewijzigd.. had het verkeerd gelezen.. so sorryquote:Op woensdag 7 april 2021 08:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja had ik gezien en daarop was te zien dat hij de uitzending aan kijken was
Haha maakt niet uit tochquote:Op woensdag 7 april 2021 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had m’n post al gewijzigd.. had het verkeerd gelezen.. so sorry
Inderdaad zo zegt iedereen dat hierquote:Op woensdag 7 april 2021 08:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo is dat lachen? is echt een gezegde hier hoor haha
Dit kan ik alleen maar beamenquote:Op woensdag 7 april 2021 07:44 schreef Benny het volgende:
Wat een ontzettend vage en rare discussie(s) werd er het afgelopen topic/hierboven nog gevoerd.
ik kan het proberen in het Gronings, gaan jullie dan ook allemaal op mij mopperen?quote:Op woensdag 7 april 2021 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan niet cappen![]()
![]()
Denk dat je dan vooral bij Mario moet zijn
nick werd op handen gedragen, de welke dan ookquote:Op woensdag 7 april 2021 08:42 schreef Poesjuh het volgende:
Morning peopleee![]()
Is er vannacht nog polonaise geweest? Voor Nick die snacks at zonder te rennen, en voor het Ja/Nee spel?
welke jowi?quote:Op woensdag 7 april 2021 08:43 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Beweging in bed Liese, Jowi keek toe.
Ik mis het feit dat ze daar wat moesten doen.. anders geen eten en geen geld.. hier komt het allemaal aanwaaienquote:Op woensdag 7 april 2021 08:44 schreef Poesjuh het volgende:
Wie mist nu utopia? Waarbij je lekker sneeuw op de streams kon kijken en kon zien wat ze er weer van maakten vandaag.....
denk jij dat,..........?quote:Op woensdag 7 april 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
Toch bijzonder .. nachten naar donkere kamers moeten kijken en Mies is weg en we hebben infrarood streams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |