Hij werd rechtstreeks bij de fokkerij opgehaald volgens dat achter de schermen programma.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo?
Isidoor kan prima opgehaald zijn bij/via bijvoorbeeld de vader van 1 van de kandidaten...
Volgens dat programma, ja...quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij werd rechtstreeks bij de fokkerij opgehaald volgens dat achter de schermen programma.
Hij was toch 7 volgens de intro?quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij werd rechtstreeks bij de fokkerij opgehaald volgens dat achter de schermen programma.
Zelfs dit is al zo veel leuker dan WIDM!quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij staat gewoon op de homepage van goplay.be aangekondigd:
https://www.goplay.be/de-mol-achter-de-schermen
Nee was ook een hondenhotel, denk dat ie gewoon 7 jaar is.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hij was toch 7 volgens de intro?
Hebben ze hem 7 jaar getrained?
Edit: Oh wacht, hondenjaren![]()
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:59 schreef Maartel het volgende:
[..]
Annelot heeft hem inmiddels geadopteerd. Maar dat ie van tevoren van een kandidaat was lijkt me ook sterk want dat zou voor de familie/vrienden van gelijk bekend zijn
Hij was van een fokker, ik neem dus aan dat er mee gefokt is. En hij is ook mee geweest naar shows enzo inderdaad.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee was ook een hondenhotel, denk dat ie gewoon 7 jaar is.
Was ook een showhondje ofzo toch, met wedstrijden enzo.
Die filmpkes amaiquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:58 schreef Meridiaan het volgende:
Er zijn er meer van de Ideale Wereld. Ze hebben ook geinige van Temptation Island.
Ik stoor mij ook aan Jasmien, ik ga irl ook slecht op deze types.
Sven, Samina en Philip vind ik het seizoen wat kleur geven. Mensen als Annelotte, Lennart en in mindere mate Katrien een stuk minder.
Mijn gevoel zegt Sven, Philip of Annelotte, voor wat het waard is. De naam van de hond is inderdaad ook wel logisch, er zitten meerdere anagrammen in.
Verder wel weer toffe opdrachten hoor. Die carpool karaoke zou ik ook eens in het echt willen doenZe schoven goed hard tegen de wanden aan trouwens, niet te zuinig. Voor iemand die het had over veiligheid: er waren wel regels aan verbonden zo te zien: in eigen badje blijven en op de knieën blijven. En ze zullen er wel een beetje rekening mee hebben gehouden wie daar in ging.
En die klokkenopdracht: heerlijk hysterisch, zo’n winkel en vrijwel onmogelijk om die briefjes te vinden![]()
En het viel mij ook al op dat ook hier doorgaan belangrijker wordt dan het geld
quote:Op woensdag 14 april 2021 09:23 schreef PeterKelder het volgende:
Hoe ze Gilles hier neerzetten blijft ook leuk
Heb weer nieuwe koffie in kunnen schenkenquote:Op woensdag 14 april 2021 09:23 schreef PeterKelder het volgende:
Hoe ze Gilles hier neerzetten blijft ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op zondag 18 april 2021 18:51 schreef Moira het volgende:
Jongons ik ben er vanavond waarschijnlijk niet bij. Mijn vader ligt nu toch echt letterlijk op stervenDus geen ruzie maken als ik er niet ben svp
sterktequote:Op zondag 18 april 2021 18:51 schreef Moira het volgende:
Jongons ik ben er vanavond waarschijnlijk niet bij. Mijn vader ligt nu toch echt letterlijk op stervenDus geen ruzie maken als ik er niet ben svp
Sterkte Moiraquote:Op zondag 18 april 2021 18:51 schreef Moira het volgende:
Sterkte.quote:Op zondag 18 april 2021 18:51 schreef Moira het volgende:
Sterktequote:Op zondag 18 april 2021 18:51 schreef Moira het volgende:
Wowquote:Op zondag 18 april 2021 18:51 schreef Moira het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |