Ja en nee. Het is niet de eerste keer dat Rutte dit geintje flikt. Dus dan kan ik me voorstellen dat ze boos worden.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:06 schreef Mondkapje het volgende:
Als je het over netheid hebt, dan ben ik het met Kamp eens dat er meer respect mag komen in de TK. Het is een en al gescheld en voor alles en nog wat uitmaken tegenwoordig. Degene die het slachtoffer is mag er wel een advocaat bij hebben. Je kunt ook gewoon netjes debatteren, zonder al die stemverheffing en grove taal.
Ja Kaag zeker , die gaat MIN BUZA wordenquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee hoor, let maar op. Kaag en Hoekstra willen zo graag regeren dat ze Rutte voor lief nemen.
Precies. Het gaat pas weer "normaal" worden als er ook sancties staan op wangedrag, of consequenties hangen aan hun handelen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja en nee. Het is niet de eerste keer dat Rutte dit geintje flikt. Dus dan kan ik me voorstellen dat ze boos worden.
Wat zegt uiterlijk over inhoud ?quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Sigrid Kaag is een nette vrouw , je kunt zeggen wat je wilt, elitair en nog meer, maar ze is een keurig mens en een voorbeeld voor de politiek
Ollongren zou bij ons op de markt nog raar aangekeken worden zo van , wat loopt daar nou ?
Mat die zeemanjas , afgetrapte laarzen , korte frommeljurk , ongekamde haar en zonder aktetas
Wikipedia legt je geduldig uit wat de consequenties zijn van een motie van afkeuring. En of ze na deze formatie haar D66 nog in een kabinet-Rutte zien, zal de tijd leren. Zo gaat dat met gele kaarten als er nog geen rode kaart gevallen is. En meestal weet je nog niet of iemand met een gele kaart alsnog een rode kaart gaat krijgen...quote:
Hoe ze eruit ziet zegt iets over hoe ze met vertrouwelijke zaken omgaat.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:17 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wat zegt uiterlijk over inhoud ?
Blijft opmerkelijk hoe mensen de maat wordt genomen op hoe ze eruitzien of wat ze (zelf) zijn.
Nee, dat heb en wil ik niet begrijpen. Bewust probeer ik een beeld niet te vermengen met een feit.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hoe ze eruit ziet zegt iets over hoe ze met vertrouwelijke zaken omgaat.
Had je die samenhang nog niet begrepen
we kunne er allemaal uitzien zoals we willen verder
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nee, dat heb en wil ik niet begrijpen. Bewust probeer ik een beeld niet te vermengen met een feit.
Op het moment dat je dat gaat doen, laat je je leiden door waardeloze kraaltjes, opgepoetste glimmertjes en leugenachtige spiegels. Zowel in het lelijke en mooie beeld. Een misdadiger in een strak pak en een mooie auto, blijft voor mij een crimineel waar ik niets mee van doen wil hebben. Dat Ollogren een brekebeen is ben ik verder met je eens.
Dat je solidair bent met dat bijstandsvolk, betekent toch niet dat je je zo hoeft te kleden!?quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hoe ze eruit ziet zegt iets over hoe ze met vertrouwelijke zaken omgaat.
Had je die samenhang nog niet begrepen ??
Niet iedereen hoeft eruit te zien als een accountant
[ afbeelding ]
Ik heb wel graag en beetje respect voor de leden van de tweede kamer , mts ze dat verdienen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:40 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat je solidair bent met dat bijstandsvolk, betekent toch niet dat je je zo hoeft te kleden!?
Dat was gisteren goed te zien. Het was geen gezicht hoe ze daar zat. Onwennig en niet haar ding.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja Kaag zeker , die gaat MIN BUZA worden
dan is ze weer weg uit dat rattenhol
Waarom ook niet, beneden mijn niveau zijn de meeste politici toch wel.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Anders maken we toch Romana minister van binnenlandse zaken, dat is ook een vrouw
Je moet maar durven om als verkenner of als lijsttrekker keer op keer te liegen en misbruik van je positie te maken.quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:03 schreef Breekfast het volgende:
Eerst als verkenner liegen tegen de kamer, en dan dit soort tweetjes durven te sturen:
[ twitter ]
Gewoon pure chantage dit richting die jongerenorganisatie.quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:03 schreef Breekfast het volgende:
Eerst als verkenner liegen tegen de kamer, en dan dit soort tweetjes durven te sturen:
[ twitter ]
En wat is de oplossing van de jovd?quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon pure chantage dit richting die jongerenorganisatie.
Dat mens spoort niet.
Daar gaat het toch niet om?quote:Op zaterdag 3 april 2021 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wat is de oplossing van de jovd?
Waarom gaat het daar niet over?quote:Op zaterdag 3 april 2021 01:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om?
Het gaat erom waar ze het gore lef vandaan haalt om na die schertsvertoning van gisteren haar bek open te trekken terwijl zij Rutte en Ollongren gewoon de kamer en heel weldenkend Nederland voor de gek hebben lopen houden.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 04:30 schreef ijs. het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)als-premier-uit.html
Segers wil niet meer met Rutte
Ligt eraan hoe hard de VVD het wil gaan spelenquote:Op zaterdag 3 april 2021 07:54 schreef Dazalbest het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje laat maar goed, dit lijkt me alsnog het einde voor Rutte toch
![]()
![]()
Zou niet weten waaromquote:Op zaterdag 3 april 2021 07:54 schreef Dazalbest het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ook, kan me niet voorstellen dat het CDA hun beste kamerlid gaat opofferen aan een liegende Ruttequote:Op zaterdag 3 april 2021 07:54 schreef Dazalbest het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |