Die van Suzan?quote:
De tv-show van het jaar!!!quote:Op donderdag 1 april 2021 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo geweldig aan dit semi religieuze geneuzel vind....maar goed, ieder zn ding.
Dit is het enige wat ik aan Pasen doe hahahquote:Op donderdag 1 april 2021 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo geweldig aan dit semi religieuze geneuzel vind....maar goed, ieder zn ding.
ik ga weer naar sbs6quote:Op donderdag 1 april 2021 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind ik ook niet, maar kan je nog wel kijken
Op zoek naar Freekquote:
Dat blijft echt zo'n leuk giftjequote:
Tooske Ragas.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:02 schreef kurk_droog het volgende:
Wie is dat blonde dametje wat in die groep loopt??
Nu ga jij ons op de hoogte houden!quote:
Dooskequote:Op donderdag 1 april 2021 21:02 schreef kurk_droog het volgende:
Wie is dat blonde dametje wat in die groep loopt??
laptop kensington samsungquote:Op donderdag 1 april 2021 21:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)en-over-omtzigt.html
laptop debat
tv passion
Ik weet nog wel dat je die als UI nam maar ik weet niet meer dat ik daar een rol in heb gespeeldquote:
Nee niet die oude tak. Er loopt een lekker wijf tussen. Met die zwart witte zebrajas die naast de gitaar zit.quote:
Sterre Koningquote:Op donderdag 1 april 2021 21:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee niet die oude tak. Er loopt een lekker wijf tussen. Met die zwart witte zebrajas
Hij had wel beter materiaal dan deze meuk.quote:
Die heeft Rutte erbij gelapt, vind je het gek.quote:
Sterre Koningquote:Op donderdag 1 april 2021 21:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee niet die oude tak. Er loopt een lekker wijf tussen. Met die zwart witte zebrajas die naast de gitaar zit.
Verkeerde topicquote:Op donderdag 1 april 2021 21:13 schreef superniger het volgende:
Ollongren is aan het janken.
TOPSHOW
Mooie vrouw, jammer genoeg van de verkeerde partijquote:
Ik heb dat elk jaar wel bij het duet met Petrusquote:Op donderdag 1 april 2021 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ligt het aan mij, of hangt er een zwaar homo-erotische vibe over the Passion dit jaar?
EO doet niet meer mee.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb dat elk jaar wel bij het duet met Petrus![]()
Maar misschien omdat het nu 20 jaar homohuwelijk is ofzo, dat ze er toch impliciet iets mee wilden doen?
Nice, moet ik morgen maar even terugkijken dan.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ligt het aan mij, of hangt er een zwaar homo-erotische vibe over the Passion dit jaar?
At een lekker wijf.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterre Koning
Deed ooit aan het Junior Songfestival mee
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:15 schreef Benny het volgende:
Trijntje is niet ook niet op haar best vandaag
Haha ja, ik dacht; ik let even op het positievequote:
Johnny?quote:
Dat laatste is niet bekend, wel dat die jurk te strak zit.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:16 schreef just me het volgende:
Zou die jurk te strak zitten waardoor ze zo zingt ?
Rob heeft gelukkig wel een goede stemquote:Op donderdag 1 april 2021 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook al ergens anders gecoverd in het Nederlands, ik weet niet meer waar.
Coupletten klinken niet zo, maar refrein doet ie wel aardig.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Rob heeft gelukkig wel een goede stem
Prima stem inderdaad!quote:Op donderdag 1 april 2021 21:21 schreef Meke het volgende:
Ik vraag me af of ik Rob wel eens heb horen zingen, ik vind het wel goed!
Haha jaquote:
Naar de outlet, dus ja, zo ongeveer wel ja.quote:
Brel is 10x beter dan Aznavour.quote:
Ah, Jezus is uit op een koopje...quote:Op donderdag 1 april 2021 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar de outlet, dus ja, zo ongeveer wel ja.
schreeuw niet zo, of heb je wind tegen ?quote:
"Ietsje"quote:Op donderdag 1 april 2021 21:30 schreef Benny het volgende:
Miss Montreal deed dit toch wel ietsje beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |