Meeste is sowieso vantevoren opgenomenquote:Op donderdag 1 april 2021 20:46 schreef superniger het volgende:
Dit is niet live. Daar is het nog licht.
Dat is de kant van Brabant.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:46 schreef superniger het volgende:
Dit is niet live. Daar is het nog licht.
Jawelquote:
Een Gerard Ekdommetje.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:45 schreef Remco het volgende:
Lol wat heeft Gijs Staverman met zijn haar gedaan.
Best een mooie stad hoor.quote:
Haha ja dat wel hoor, maar nooit gekekenquote:Op donderdag 1 april 2021 20:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Serieus nog nooit van de serie Friends gehoord?
Bij deze verbreek ik alle banden met jequote:
Het waren mooie jarenquote:Op donderdag 1 april 2021 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij deze verbreek ik alle banden met je
Ja ik spreek je wel weer over 100 uur als je Friends hebt gebingedquote:
100 uur, hoeveel tijd denk je wel niet dat ik heb?quote:Op donderdag 1 april 2021 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik spreek je wel weer over 100 uur als je Friends hebt gebinged
Ook een boel oud-GTST gezien ook alquote:Op donderdag 1 april 2021 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
Drie oud WIDM kandidaten in de hoofdrollen
Zegt genoeg als zelfs Tygo beter is.quote:
Dat is ook niet voor het eerst, godsamme.quote:
Ja preciesquote:
Het is geen kwestie van tijd maar van prioriteitquote:Op donderdag 1 april 2021 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
100 uur, hoeveel tijd denk je wel niet dat ik heb?
Ja toch wel Fos hè, die blinde manquote:Op donderdag 1 april 2021 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja preciesIk herkende Julian en Fos al. Leo had ook ooit een bijrolletje
Kimberley ook al.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja preciesIk herkende Julian en Fos al. Leo had ook ooit een bijrolletje
Ja klopt!quote:
Haha nee dit lijkt het ESF welquote:Op donderdag 1 april 2021 20:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar niet als er zo vals gezongen wordt
Coronakilootjesquote:Op donderdag 1 april 2021 20:57 schreef Manusje_v_a het volgende:
Was Trijntje vorig jaar niet heel veel gewicht verloren? Want daar zie je nu niet echt veel meer van
Ohh die heb ik dan even gemist!quote:
MEKEquote:
Lekker warm aan je kont wellicht?quote:Op donderdag 1 april 2021 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit iedereen op zijn telefoon?
Te veel mensen die het debat volgen denk ik.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:59 schreef Guanabana het volgende:
Niet echt een stormlooptopic trouwens.
Waarschijnlijk gaan zoeken en........weer gevondenquote:Op donderdag 1 april 2021 20:57 schreef Manusje_v_a het volgende:
Was Trijntje vorig jaar niet heel veel gewicht verloren? Want daar zie je nu niet echt veel meer van
Die is nog niet begonnen.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te veel mensen die het debat volgen denk ik.
DIt lied ken ik niet.
Suzan en Freekquote:Op donderdag 1 april 2021 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DIt lied ken ik niet.
Ben helemaal gaar van heel de middag dat debatquote:Op donderdag 1 april 2021 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DIt lied ken ik niet.
Oh, Suzan met haar haakneus. Dan haak ik af.quote:
Ja dit valt me echt tegen van jequote:Op donderdag 1 april 2021 21:00 schreef Meke het volgende:
Oh nee het is blauwe dag, niet goud. Nep Suzan&Freek fan ben ik ook joh
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:00 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan zoeken en........weer gevonden
Vind ik ook niet, maar kan je nog wel kijkenquote:Op donderdag 1 april 2021 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo geweldig aan dit semi religieuze geneuzel vind....maar goed, ieder zn ding.
Knop afstandbediening.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo geweldig aan dit semi religieuze geneuzel vind....maar goed, ieder zn ding.
Die van Suzan?quote:
De tv-show van het jaar!!!quote:Op donderdag 1 april 2021 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
Dit is het enige wat ik aan Pasen doe hahahquote:Op donderdag 1 april 2021 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
ik ga weer naar sbs6quote:Op donderdag 1 april 2021 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind ik ook niet, maar kan je nog wel kijken
Op zoek naar Freekquote:
Dat blijft echt zo'n leuk giftjequote:
Tooske Ragas.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:02 schreef kurk_droog het volgende:
Wie is dat blonde dametje wat in die groep loopt??
Nu ga jij ons op de hoogte houden!quote:
Dooskequote:Op donderdag 1 april 2021 21:02 schreef kurk_droog het volgende:
Wie is dat blonde dametje wat in die groep loopt??
laptop kensington samsungquote:Op donderdag 1 april 2021 21:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)en-over-omtzigt.html
laptop debat
tv passion
Ik weet nog wel dat je die als UI nam maar ik weet niet meer dat ik daar een rol in heb gespeeldquote:
Nee niet die oude tak. Er loopt een lekker wijf tussen. Met die zwart witte zebrajas die naast de gitaar zit.quote:
Sterre Koningquote:Op donderdag 1 april 2021 21:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee niet die oude tak. Er loopt een lekker wijf tussen. Met die zwart witte zebrajas
Hij had wel beter materiaal dan deze meuk.quote:
Die heeft Rutte erbij gelapt, vind je het gek.quote:
Sterre Koningquote:Op donderdag 1 april 2021 21:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee niet die oude tak. Er loopt een lekker wijf tussen. Met die zwart witte zebrajas die naast de gitaar zit.
Verkeerde topicquote:Op donderdag 1 april 2021 21:13 schreef superniger het volgende:
Ollongren is aan het janken.
TOPSHOW
Mooie vrouw, jammer genoeg van de verkeerde partijquote:
Ik heb dat elk jaar wel bij het duet met Petrusquote:Op donderdag 1 april 2021 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ligt het aan mij, of hangt er een zwaar homo-erotische vibe over the Passion dit jaar?
EO doet niet meer mee.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb dat elk jaar wel bij het duet met Petrus![]()
Maar misschien omdat het nu 20 jaar homohuwelijk is ofzo, dat ze er toch impliciet iets mee wilden doen?
Nice, moet ik morgen maar even terugkijken dan.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ligt het aan mij, of hangt er een zwaar homo-erotische vibe over the Passion dit jaar?
At een lekker wijf.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterre Koning
Deed ooit aan het Junior Songfestival mee
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:15 schreef Benny het volgende:
Trijntje is niet ook niet op haar best vandaag
Haha ja, ik dacht; ik let even op het positievequote:
Johnny?quote:
Dat laatste is niet bekend, wel dat die jurk te strak zit.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:16 schreef just me het volgende:
Zou die jurk te strak zitten waardoor ze zo zingt ?
Rob heeft gelukkig wel een goede stemquote:Op donderdag 1 april 2021 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook al ergens anders gecoverd in het Nederlands, ik weet niet meer waar.
Coupletten klinken niet zo, maar refrein doet ie wel aardig.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Rob heeft gelukkig wel een goede stem
Prima stem inderdaad!quote:Op donderdag 1 april 2021 21:21 schreef Meke het volgende:
Ik vraag me af of ik Rob wel eens heb horen zingen, ik vind het wel goed!
Haha jaquote:
Naar de outlet, dus ja, zo ongeveer wel ja.quote:
Brel is 10x beter dan Aznavour.quote:
Ah, Jezus is uit op een koopje...quote:Op donderdag 1 april 2021 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar de outlet, dus ja, zo ongeveer wel ja.
schreeuw niet zo, of heb je wind tegen ?quote:
"Ietsje"quote:Op donderdag 1 april 2021 21:30 schreef Benny het volgende:
Miss Montreal deed dit toch wel ietsje beter
Zeker. Ik roep dit niet vaak, maar die positie in de Top 2000 was meer dan verdiend.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:30 schreef Benny het volgende:
Miss Montreal deed dit toch wel ietsje beter
Ze heeft wat coaching nodig.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
Poh wat zingt die Trijntje slecht zeg
Tot noch toe wel ja...( maar die jurk weer) 😕quote:Op donderdag 1 april 2021 21:32 schreef Max23 het volgende:
Dit is wel Trijntjes beste optreden van vanavond
en dat zegt veel
Zijn ook wel aan elkaar gewaagdquote:Op donderdag 1 april 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, Freek en Rob doen het wel goed.
Eensquote:Op donderdag 1 april 2021 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
Freek is een van de betere jezussen.
Boven of onder?quote:Op donderdag 1 april 2021 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Geweldige bos haar, alleen daarvoor kijk ik naar WNL...
Hahaha ja ik riep het ook net in de kamerquote:
dat is niet te zien...quote:Op donderdag 1 april 2021 21:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
3 maanden eerder en je was illegaal bezig
Boeijen is iconisch en nog altijd heel (maatschappelijk) relevant, dus die gaan ze echt niet schrappen.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:42 schreef Da hopman het volgende:
Dit jaar voor het eerst anderstalige liedjes vertaald geloof ik?
Gelukkig minder rapmeuk tot nu toe
Ben bang dat Boeijen ook geschrapt wordt.
Bedoel je Pip en Pim (had hem niet gezien trouwens)?quote:
Ja ze zaten samen in dat busjequote:Op donderdag 1 april 2021 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedoel je Pip en Pim (had hem niet gezien trouwens)?
Heeft er ook altijd bijgezeten tot nu toe, dus ik zou het ook wel leuk vinden als ze die gewoon houdenquote:Op donderdag 1 april 2021 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boeijen is iconisch en nog altijd heel (maatschappelijk) relevant, dus die gaan ze echt niet schrappen.
Kim Pietersquote:Op donderdag 1 april 2021 21:44 schreef TLC het volgende:
Freek, Tygo, Anita, Rob... hoog WIDM gehalte ook
Ohhh, ja dat vind ik ook echt een leuk stelquote:
Gaiewewelui, 1 seconde en kijgoeroninopawadijs...quote:Op donderdag 1 april 2021 21:42 schreef Da hopman het volgende:
Kim, die net als Rob en Freek de mol wasquote:Op donderdag 1 april 2021 21:44 schreef TLC het volgende:
Freek, Tygo, Anita, Rob... hoog WIDM gehalte ook
Maar Freek was niet de mol?quote:Op donderdag 1 april 2021 21:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kim, die net als Rob en Freek de mol was
Never Alone werd een paar jaar terug ook in de originele Nederlandse uitvoering gezongen.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:42 schreef Da hopman het volgende:
Dit jaar voor het eerst anderstalige liedjes vertaald geloof ik?
Gelukkig minder rapmeuk tot nu toe
Jaquote:Op donderdag 1 april 2021 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Zag ik daar die verschrikkelijke truffel van Op1 op de zondagen?
100% Zeker...quote:Op donderdag 1 april 2021 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
was dat Ron Blaauw ?? nee man
Leg uit.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Oh, dit smerige hypocriete nummer van Frank Boeijen...
doe mij maar dat nummer over die hoerenloper in dat parkquote:Op donderdag 1 april 2021 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Oh, dit smerige hypocriete nummer van Frank Boeijen...
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:50 schreef Max23 het volgende:
echt benieuwd wie barabas is.
echt kapot gelachen met Thomas Dekker toen na zijn dopingonthulling
Ik ben (helaas...) redelijk dicht betrokken geweest bij het voorval waar Frank Boeijen aan refereert en van zijn tekst klopt niet veel...quote:
Denk dat dat eigenlijk Jesus is. Met zijn viezige lange hippie lokkenquote:Op donderdag 1 april 2021 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo hebben ze een zwerver bereid gevonden om Pilatus te spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |