Dat is ook niet voor het eerst, godsamme.quote:
Ja preciesquote:
Het is geen kwestie van tijd maar van prioriteitquote:Op donderdag 1 april 2021 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
100 uur, hoeveel tijd denk je wel niet dat ik heb?
Ja toch wel Fos hè, die blinde manquote:Op donderdag 1 april 2021 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja preciesIk herkende Julian en Fos al. Leo had ook ooit een bijrolletje
Kimberley ook al.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja preciesIk herkende Julian en Fos al. Leo had ook ooit een bijrolletje
Ja klopt!quote:
Haha nee dit lijkt het ESF welquote:Op donderdag 1 april 2021 20:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar niet als er zo vals gezongen wordt
Coronakilootjesquote:Op donderdag 1 april 2021 20:57 schreef Manusje_v_a het volgende:
Was Trijntje vorig jaar niet heel veel gewicht verloren? Want daar zie je nu niet echt veel meer van
Ohh die heb ik dan even gemist!quote:
MEKEquote:
Lekker warm aan je kont wellicht?quote:Op donderdag 1 april 2021 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit iedereen op zijn telefoon?
Te veel mensen die het debat volgen denk ik.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:59 schreef Guanabana het volgende:
Niet echt een stormlooptopic trouwens.
Waarschijnlijk gaan zoeken en........weer gevondenquote:Op donderdag 1 april 2021 20:57 schreef Manusje_v_a het volgende:
Was Trijntje vorig jaar niet heel veel gewicht verloren? Want daar zie je nu niet echt veel meer van
Die is nog niet begonnen.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te veel mensen die het debat volgen denk ik.
DIt lied ken ik niet.
Suzan en Freekquote:Op donderdag 1 april 2021 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DIt lied ken ik niet.
Ben helemaal gaar van heel de middag dat debatquote:Op donderdag 1 april 2021 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DIt lied ken ik niet.
Oh, Suzan met haar haakneus. Dan haak ik af.quote:
Ja dit valt me echt tegen van jequote:Op donderdag 1 april 2021 21:00 schreef Meke het volgende:
Oh nee het is blauwe dag, niet goud. Nep Suzan&Freek fan ben ik ook joh
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:00 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan zoeken en........weer gevonden
Vind ik ook niet, maar kan je nog wel kijkenquote:Op donderdag 1 april 2021 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo geweldig aan dit semi religieuze geneuzel vind....maar goed, ieder zn ding.
Knop afstandbediening.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo geweldig aan dit semi religieuze geneuzel vind....maar goed, ieder zn ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |