Dat ze meteen een kiesdrempel invoeren.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:39 schreef Starhopper het volgende:
Wat zou het voordeel zijn van nieuwe verkiezingen?
Voor de burger dit doet er natuurlijk ook helemaal niet toe.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
Zou wel typerend zijn voor de Nederlandse politiek als Rutte hiervoor wordt weggestemd door de kamer. Na de burgerdoden door een bombardement en het financieel kapotmaken van 1000'en Nederlanders wordt 1 zinnetje over een collega kamerlid hem fataal
Maar dan wel graag terugkeer van Splinter.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat al dat klein grut weer uit de kamer gaat... 50PLUS, BBB, Bij1.... misschien ook VOLT!
Wilders 60 zetelsquote:Op donderdag 1 april 2021 17:39 schreef Starhopper het volgende:
Demissionair kabinet. Die mogen niet zoveel invoeren. Noodwetten en verder op de winkel passen is volgens mij het enige.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:41 schreef asco het volgende:
[..]
Dat ze meteen een kiesdrempel invoeren.
Denk het helaas niet, men trapt er waarschijnlijk weer in en stemt alsnog VVD en D66.quote:
@Mondkapje heeft spijt van haar stemquote:Op donderdag 1 april 2021 17:39 schreef Starhopper het volgende:
Sowieso is een kiesdrempel een drastische ingreep in het democratische proces, daarvoor heb je twee derde meerderheid nodig verdeeld over twee termijnen.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Demissionair kabinet. Die mogen niet zoveel invoeren. Noodwetten en verder op de winkel passen is volgens mij het enige.
Het land gered van Rutte en Kaag.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:39 schreef Starhopper het volgende:
Misschien Henk 'B&B' Krol ook weer terug!quote:Op donderdag 1 april 2021 17:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar dan wel graag terugkeer van Splinter.
@:Zipportal
Waarom zou Volt 3 zetels verliezen als er weer verkiezingen plaatsvinden? Is wel erg veel terwijl er weinig gebeurt is bij hen en dus ook bij de aanhangquote:Op donderdag 1 april 2021 17:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat al dat klein grut weer uit de kamer gaat... 50PLUS, BBB, Bij1.... misschien ook VOLT!
Enorm trots!quote:Op donderdag 1 april 2021 16:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
O jee, weer zo'n hardwerkende Nederlander die trots is op zijn eigen middelmatige geploeter.
Ik denk dat kleine partijen juist zullen winnen, hun naamsbekendheid is toegenomen en mensen hoeven minder bang te zijn dat hun stem verloren gaat...quote:Op donderdag 1 april 2021 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou Volt 3 zetels verliezen als er weer verkiezingen plaatsvinden? Is wel erg veel terwijl er weinig gebeurt is bij hen en dus ook bij de aanhang
Ik wist dat daar een opmerking op zou komen... en misschien ook wel van jou!quote:Op donderdag 1 april 2021 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou Volt 3 zetels verliezen als er weer verkiezingen plaatsvinden? Is wel erg veel terwijl er weinig gebeurt is bij hen en dus ook bij de aanhang
Er is vast nog wel een baantje bij het CBR.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het land gered van Rutte en Kaag.
quote:Op donderdag 1 april 2021 17:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik wist dat daar een opmerking op zou komen... en misschien ook wel van jou!
Denk ik ook ja en de enige partij die wat te verliezen heeft is volgens mij VVD bij nieuwe verkiezingen.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat kleine partijen juist zullen winnen, hun naamsbekendheid is toegenomen en mensen hoeven minder bang te zijn dat hun stem verloren gaat...
Ja dat gaat 4 zetels kostenquote:Op donderdag 1 april 2021 17:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Denk ik ook ja. De enige partij die wat te verliezen heeft is volgens mij VVD bij nieuwe verkiezingen.
Verbaasd me nietsquote:Op donderdag 1 april 2021 17:52 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Het lek was dus Ollongren.
Maar die kan ook nog met Jorritsma hebben gesproken/geappt.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:52 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Het lek was dus Ollongren.
Zou nog kunnen ja.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:54 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Maar die kan ook nog met Jorritsma hebben gesproken/geappt.
Verklaart wel het 'via-via'.
Als Rutte weg moet is dat 20 zetels. Die hele fractie is vederlicht.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja dat gaat 4 zetels kosten
Rutte komt nu bij iedereen de strot uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |