Kerolainquote:Op donderdag 1 april 2021 16:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sylvana ook . Maar Carola of hoe ze ook heet , is net zo'n kansloos mens.
beledigd. Het is een voltooid deelwoord. Maar dat heb je misschien nog niet op school gehad.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:39 schreef DW457 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk. Ik werd net via via door iemand gebeld dat de koeien beledigt zijn en niet in dit verband genoemd willen worden. Excuus dus.
Dank.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
beledigd. Het is een voltooid deelwoord. Maar dat heb je misschien nog niet op school gehad.
There are NO Americans in Bagdadquote:
Waarom zou dat gebeuren? Er is nog geen kabinet (dus nog geen vice-premier) en de VVD is de grootste partij. Kan dus enkel als er een kabinet komt zonder de VVD lijkt me.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:45 schreef Rodgrod het volgende:
Wat is de kans dat Kaag nu premier kan worden?
Beetje te als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Wilders is wel onbarmhartig wreed bezig: 'U staat helemaal alleen. U heeft geen vrienden meer over.' Hij zegt nog net niet: 'Zoek een mooie boom op'
Grote kans trouwens dat ik hoger opgeleid ben dan jij en een beter betaalde baan heb. Jij hebt wel erg veel tijd voor FOK! gezien je pohi. Uitkering?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
beledigd. Het is een voltooid deelwoord. Maar dat heb je misschien nog niet op school gehad.
Denk niet dat Mondkapje nu nog op 'm gaat stemmen...quote:Op donderdag 1 april 2021 16:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Wilders is wel onbarmhartig wreed bezig: 'U staat helemaal alleen. U heeft geen vrienden meer over.' Hij zegt nog net niet: 'Zoek een mooie boom op'
O jee, weer zo'n hardwerkende Nederlander die trots is op zijn eigen middelmatige geploeter.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:49 schreef DW457 het volgende:
[..]
Grote kans trouwens dat ik hoger opgeleid ben dan jij en een beter betaalde baan heb. Jij hebt wel erg veel tijd voor FOK! gezien je pohi. Uitkering?
Niet persee maar de kamer kan zich ontbinden. Daar hoopt hij op.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Hoe komt Wilders overigens bij nieuwe verkiezingen? is toch totaal niet aan de orde als Rutte als demissionair minister-president aftreed?
Er staat toch verder niemand op de VVD-lijst die premier kan worden? Alles draaide om Rutte en zijn coronabonus.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Hoe komt Wilders overigens bij nieuwe verkiezingen? is toch totaal niet aan de orde als Rutte als demissionair minister-president aftreed?
Vergeet niet in het geval dat rutte verliest heeft de VVD niemand, er staat geen kroonprinses klaar.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarom zou dat gebeuren? Er is nog geen kabinet (dus nog geen vice-premier) en de VVD is de grootste partij. Kan dus enkel als er een kabinet komt zonder de VVD lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |