Kerolainquote:Op donderdag 1 april 2021 16:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sylvana ook . Maar Carola of hoe ze ook heet , is net zo'n kansloos mens.
beledigd. Het is een voltooid deelwoord. Maar dat heb je misschien nog niet op school gehad.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:39 schreef DW457 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk. Ik werd net via via door iemand gebeld dat de koeien beledigt zijn en niet in dit verband genoemd willen worden. Excuus dus.
Dank.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
beledigd. Het is een voltooid deelwoord. Maar dat heb je misschien nog niet op school gehad.
There are NO Americans in Bagdadquote:
Waarom zou dat gebeuren? Er is nog geen kabinet (dus nog geen vice-premier) en de VVD is de grootste partij. Kan dus enkel als er een kabinet komt zonder de VVD lijkt me.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:45 schreef Rodgrod het volgende:
Wat is de kans dat Kaag nu premier kan worden?
Beetje te als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Wilders is wel onbarmhartig wreed bezig: 'U staat helemaal alleen. U heeft geen vrienden meer over.' Hij zegt nog net niet: 'Zoek een mooie boom op'
Grote kans trouwens dat ik hoger opgeleid ben dan jij en een beter betaalde baan heb. Jij hebt wel erg veel tijd voor FOK! gezien je pohi. Uitkering?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
beledigd. Het is een voltooid deelwoord. Maar dat heb je misschien nog niet op school gehad.
Denk niet dat Mondkapje nu nog op 'm gaat stemmen...quote:Op donderdag 1 april 2021 16:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Wilders is wel onbarmhartig wreed bezig: 'U staat helemaal alleen. U heeft geen vrienden meer over.' Hij zegt nog net niet: 'Zoek een mooie boom op'
O jee, weer zo'n hardwerkende Nederlander die trots is op zijn eigen middelmatige geploeter.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:49 schreef DW457 het volgende:
[..]
Grote kans trouwens dat ik hoger opgeleid ben dan jij en een beter betaalde baan heb. Jij hebt wel erg veel tijd voor FOK! gezien je pohi. Uitkering?
Niet persee maar de kamer kan zich ontbinden. Daar hoopt hij op.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Hoe komt Wilders overigens bij nieuwe verkiezingen? is toch totaal niet aan de orde als Rutte als demissionair minister-president aftreed?
Er staat toch verder niemand op de VVD-lijst die premier kan worden? Alles draaide om Rutte en zijn coronabonus.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Hoe komt Wilders overigens bij nieuwe verkiezingen? is toch totaal niet aan de orde als Rutte als demissionair minister-president aftreed?
Vergeet niet in het geval dat rutte verliest heeft de VVD niemand, er staat geen kroonprinses klaar.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarom zou dat gebeuren? Er is nog geen kabinet (dus nog geen vice-premier) en de VVD is de grootste partij. Kan dus enkel als er een kabinet komt zonder de VVD lijkt me.
Dat maakt niet uit. Zonder dit debacle had Kaag ook de mogelijkheid om MP te worden met VVD als grootste partij.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er staat toch verder niemand op de VVD-lijst die premier kan worden? Alles draaide om Rutte en zijn coronabonus.
Een premier hoeft niet op de lijst te staan maar zelfs dan is de spoeling bijzonder dun cq afwezig.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er staat toch verder niemand op de VVD-lijst die premier kan worden? Alles draaide om Rutte en zijn coronabonus.
Hoe?? De VVD zou dat nooit toestaan. Die zijn niet gekquote:Op donderdag 1 april 2021 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Zonder dit debacle had Kaag ook de mogelijkheid om MP te worden met VVD als grootste partij.
Rutte got 99 problems, but another lie ain't one. Een bitch ook niet trouwens, tenzij je zijn spiegelbeeld meetelt.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:54 schreef Scrummie het volgende:
Laatste uur gemist, nog wat belangrijks gebeurt?
Nja, in de praktijk niet, maar in theorie was het mogelijk. Als dat de concessie van D66 was geweest bijvoorbeeld om Ja21 mee te laten regeren, ik zeg maar watquote:Op donderdag 1 april 2021 16:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe?? De VVD zou dat nooit toestaan. Die zijn niet gek
Wilders heeft gelijk. Was Wilders niet zielig met die rechtzaak?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat is grotendeels eigen schuld.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wilders heeft gelijk. Was Wilders niet zielig met die rechtzaak?
Weet je wat pas zielig is? Die man kan amper over straat zonder beveiligers!
Wilders laat zich teveel leiden door emoties.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wilders heeft gelijk. Was Wilders niet zielig met die rechtzaak?
Weet je wat pas zielig is? Die man kan amper over straat zonder beveiligers!
En dit is niet Rutte zijn eigen schuld?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is grotendeels eigen schuld.
Hij hoeft zijn mening niet verzwijgen maar kijken naar de toon en woordkeuze zou al heel veel schelen.
Wie claimt dat het iemand anders schuld is dan?quote:Op donderdag 1 april 2021 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dit is niet Rutte zijn eigen schuld?
Hoeft ook niet, heb ik ook niet. Maar ook niet met Rutte nu.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wilders laat zich teveel leiden door emoties.
En ik denk dat hij niet de enige politici is met beveiliging.
Ik heb er geen medelijden mee.
Oei! Ik ga eens kijken of ik haar hoor praten.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:02 schreef maan_man het volgende:
Als iemand wordt gecremeerd en niemand van de familie wil spreken, dan kan je prima aan Kaag vragen om dat namens hen te doen. Monotoon, zakelijk, weinig op aan te merken, maar ook geen enkele passie.
Het leek wel een dertig jaar oude troonrede (als je niet op de tekst let).quote:Op donderdag 1 april 2021 17:02 schreef maan_man het volgende:
Als iemand wordt gecremeerd en niemand van de familie wil spreken, dan kan je prima aan Kaag vragen om dat namens hen te doen. Monotoon, zakelijk, weinig op aan te merken, maar ook geen enkele passie.
onbekendquote:Op donderdag 1 april 2021 17:05 schreef Scheepskok het volgende:
Hoe laat wordt er op de motie gestemd?
quote:Op donderdag 1 april 2021 17:02 schreef maan_man het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2021 16:49 schreef DW457 het volgende:
[..]
Grote kans trouwens dat ik hoger opgeleid ben dan jij en een beter betaalde baan heb. Jij hebt wel erg veel tijd voor FOK! gezien je pohi. Uitkering?
Lees de conversatie even terug. Ik zeg dat we geen medelijden hoeven hebben met Rutte omdat Wilders hem hard aanpakt.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie claimt dat het iemand anders schuld is dan?
Nouja laten we wel wezen, dit is meer de druppel natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
Zou wel typerend zijn voor de Nederlandse politiek als Rutte hiervoor wordt weggestemd door de kamer. Na de burgerdoden door een bombardement en het financieel kapotmaken van 1000'en Nederlanders wordt 1 zinnetje over een collega kamerlid hem fataal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |