abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 maart 2021 @ 10:28:52 #1
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198761453



Operation Lockstep, Rockefeller foudation
PDF: https://www.ourgreatawake(...)ads/2020/05/FTID.pdf
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive - then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/



En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

(bron:RIVM)





twitter



Alleen mietjes dragen mondmaskers


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

twitter


The show must go on folks!

[ Bericht 6% gewijzigd door controlaltdelete op 31-03-2021 15:38:28 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 10:40:11 #2
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198761579


:D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198761597
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:06 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-niet-meer-effectief

_O-

Voor sommige oogklepgangers mogelijk onverwacht, maar binnen een jaar dus weer vanaf voren af aan beginnen.

Steeds meer berichten zoals dit druppelen binnen om zo het volk klaar te stomen voor verlenging/herhaling/continuïteit van deze ellende

Vaccineren? ‘T kan beter “ezeltje prikje” gaan heten als het volk dit alles blijft slikken _O-
Ik quote deze even voor in het nieuwe deel, dit is namelijk erg belangrijk nieuws. We worden klaargestoomd voor neverending lockdowns _O_ Wat was die Rutte in maart vorig jaar al een visionair met zijn nieuwe normaal retoriek die ook wereldwijd verkondigd werd. En nog geloven de mensen dat alles in de zomer weer normaal gaat worden :') op 17 maart was er de kans om dit af te wijzen, helaas wil het volk dit blijkbaar. Geen medelijden meer mee.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198761635
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik quote deze even voor in het nieuwe deel, dit is namelijk erg belangrijk nieuws. We worden klaargestoomd voor neverending lockdowns _O_ Wat was die Rutte in maart vorig jaar al een visionair met zijn nieuwe normaal retoriek die ook wereldwijd verkondigd werd.
Natuurlijk joh.
Denken dat je de hele wereldbevolking kunt manipuleren op deze manier.
Dat lukt op lange termijn niet eens in een land laat staan op wereldwijd niveau
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198761714
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Natuurlijk joh.
Denken dat je de hele wereldbevolking kunt manipuleren op deze manier.
Dat lukt op lange termijn niet eens in een land laat staan op wereldwijd niveau
Het gaat om Nederland, waar jij en ik wonen. In afrika zullen ze inderdaad niet wakkerliggen voor dit virus want daar zijn ze wel wat gewend. In de westerse wereld zijn we een stel snowflakes geworden die niks meer kunnen hebben. Iedere dode is erg en dient voorkomen te worden, waardoor we bij iedere mogelijke mutatie die als gevaar bestempeld wordt door de witte jassen weer in angstmodus schieten en weer aan de noodrem trekken in de vorm van lockdowns, mondkapjes en allerlei andere onzin als iedereen gevaccineerd is. Je kunt op je boeren verstand al voorspellen dat dit gaat gebeuren als we nu al lekker worden gemaakt met dit soort nieuwtjes. Je komt hier in wezen nooit meer uit.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198761770
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het gaat om Nederland, waar jij en ik wonen. In afrika zullen ze inderdaad niet wakkerliggen voor dit virus want daar zijn ze wel wat gewend. In de westerse wereld zijn we een stel snowflakes geworden die niks meer kunnen hebben. Iedere dode is erg en dient voorkomen te worden, waardoor we bij iedere mogelijke mutatie die als gevaar bestempeld wordt door de witte jassen weer in angstmodus schieten en weer aan de noodrem trekken in de vorm van lockdowns, mondkapjes en allerlei andere onzin als iedereen gevaccineerd is. Je kunt op je boeren verstand al voorspellen dat dit gaat gebeuren als we nu al lekker worden gemaakt met dit soort nieuwtjes. Je komt hier in wezen nooit meer uit.
Hier ga je al de fout in en laat je zien dat je het na een jaar nog steeds niet snapt.
Het gaat niet om het aantal doden en zeker niet het aantal doden onder de 70+ ers die al iets hebben.
Het gaat er om dat als jij of ik om welke reden dan ook, zijnde anders dan COVID, ook nog gewoon gebruik kunnen maken van de gezondheidszorg.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198761797
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik quote deze even voor in het nieuwe deel, dit is namelijk erg belangrijk nieuws. We worden klaargestoomd voor neverending lockdowns _O_ Wat was die Rutte in maart vorig jaar al een visionair met zijn nieuwe normaal retoriek die ook wereldwijd verkondigd werd. En nog geloven de mensen dat alles in de zomer weer normaal gaat worden :') op 17 maart was er de kans om dit af te wijzen, helaas wil het volk dit blijkbaar. Geen medelijden meer mee.
ach over n jaar zijn we zo gewend aan die lockdowns dan weten we niet beter.
pi_198761974
Ruttes coronabeleid is een claim op absolute macht

https://www.nrc.nl/nieuws(...)olute-macht-a4037697
pi_198761984
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:53 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hier ga je al de fout in en laat je zien dat je het na een jaar nog steeds niet snapt.
Het gaat niet om het aantal doden en zeker niet het aantal doden onder de 70+ ers die al iets hebben.
Het gaat er om dat als jij of ik om welke reden dan ook, zijnde anders dan COVID, ook nog gewoon gebruik kunnen maken van de gezondheidszorg.
Waarom is long-covid dan een argument aan het worden om nog maatregelen in stand te houden als de risicogroepen gevaccineerd zijn? Kijk die aflevering van Op1 maar met Gommers en Koopmans. Die Koopmans zei het letterlijk, de doelpalen worden telkens weer verschoven dat het ze zo uitkomt dat er nog steeds maatregelen genomen moeten worden. Zodra 90% van de volwassenen is ingeënt worden de bakens verzet naar kinderen onder de 18, want die kunnen ook ernstig ziek worden bijvoorbeeld. En bij die tijd zijn de vaccins alweer uitgewerkt en moeten er weer nieuwe gemaakt en toegedient worden.

Zie a.u.b. eens in dat we massaal aan het lijntje en voor de gek gehouden worden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198762155
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:08 schreef weetjewel5 het volgende:
Ruttes coronabeleid is een claim op absolute macht

https://www.nrc.nl/nieuws(...)olute-macht-a4037697
quote:
Neem de avondklok. Niet alleen handig om besmettingen tegen te gaan. Sluit je iedereen op, dan nemen inbraken immers ook af. Verbied je iedereen de weg op te gaan, dan vallen er geen doden in het verkeer. Zullen we de avondklok dus ook maar invoeren voor beleidsdoelen op het gebied van criminaliteit? Een lockdown ten behoeve van de verkeersveiligheid? Waarom niet, waarom wel? Moeten we niet eens over onze omgang met risico’s praten? Hoe legitimeer je de inperking van grondrechten en onder welke condities heffen we alle maatregelen weer op – dat zijn geen onbelangrijke vragen.
quote:
De maatregelen zijn niet bedoeld om ons te beschermen, zegt hij, maar om politici te beschermen tegen kritiek als er iets misgaat. Daarom zullen ze niet snel worden teruggedraaid en zullen we waarschijnlijk nog tien jaar met gezichtsmaskers rondlopen.
Maar de overheid gaat ons wel vrijlaten hoor zodra het kan _O-
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198762432
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 03:24 schreef Kijkertje het volgende:

Als laatste nog een tip voor mensen die het Spaans benauwd krijgen van een avondklok: misschien is de aanschaf van een hond een idee? Niet alleen (fantastisch) gezelschap, je komt ook nog eens buiten en het kan zelfs na 9 uur *O*

Je moet er wel goed voor kunnen zorgen natuurlijk :( En het liefst eentje uit de opvang O+

Fijne voortzetting allen! :* :W

Vanaf morgen kan je zonder hond zelfs tot 22.00uur naar buiten ;)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198762536
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:

Maar de overheid gaat ons wel vrijlaten hoor zodra het kan _O-
Want nu zit je opgesloten ofzo?
Als je niet hoeft te werken ga dan lekker naar buiten. Het is <20 graden. Mag gewoon.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198762680
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Waarom is long-covid dan een argument aan het worden om nog maatregelen in stand te houden als de risicogroepen gevaccineerd zijn? Kijk die aflevering van Op1 maar met Gommers en Koopmans. Die Koopmans zei het letterlijk, de doelpalen worden telkens weer verschoven dat het ze zo uitkomt dat er nog steeds maatregelen genomen moeten worden. Zodra 90% van de volwassenen is ingeënt worden de bakens verzet naar kinderen onder de 18, want die kunnen ook ernstig ziek worden bijvoorbeeld. En bij die tijd zijn de vaccins alweer uitgewerkt en moeten er weer nieuwe gemaakt en toegedient worden.

Zie a.u.b. eens in dat we massaal aan het lijntje en voor de gek gehouden worden.
En het probleem hiermee is?
Nogmaals, momenteel accepteert men de maatregelen omdat men ziet dat er een probleem is. Als je denkt dat overheden dit wereldwijd lang gaan volhouden dan heb je het mis. Mensen kun je niet lang op deze manier controleren daar zijn ze te irrationeel voor.

Ik voorzie dat dit gewoon net als de griep gaat worden die jaarlijks terugkomt maar waar de mensen gewoon een natuurlijke weerstand tegen opbouwen en dat volgende varianten bij gezonde mensen gewoon door het eigen lichaam worden opgeruimd.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 11:47:58 #14
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198762745
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:53 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hier ga je al de fout in en laat je zien dat je het na een jaar nog steeds niet snapt.
Het gaat niet om het aantal doden en zeker niet het aantal doden onder de 70+ ers die al iets hebben.
Het gaat er om dat als jij of ik om welke reden dan ook, zijnde anders dan COVID, ook nog gewoon gebruik kunnen maken van de gezondheidszorg.
Dat is nog maar even afwachten natuurlijk. Als de grootste maatregelen rustig actief blijven nadat de meest kwetsbaren gevaccineerd zijn dan kan ik best begrijpen dat er mensen zijn die denken dat het ze niet meer enkel om de zorg te doen is. Je ziet nu al berichten her en der dat het mensen ook opvalt dat de maatregelen helpen tegen de normale griep. Ben best benieuwd of er niet druk komt vanuit bepaalde groepen om dan voor de zekerheid zelfs voor dat simpele virussen eventjes in lockdown te gaan. Ze hebben nu gezien dat mensen het massaal accepteren als ze een beetje smijten met wat Jaap grafiekjes en wat enge woorden.

Maar we gaan het zien vanaf de zomer :) hopelijk valt het mee en zijn al deze gedachten inderdaad nogal BNW ;)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198762935
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat is nog maar even afwachten natuurlijk. Als de grootste maatregelen rustig actief blijven nadat de meest kwetsbaren gevaccineerd zijn dan kan ik best begrijpen dat er mensen zijn die denken dat het ze niet meer enkel om de zorg te doen is. Je ziet nu al berichten her en der dat het mensen ook opvalt dat de maatregelen helpen tegen de normale griep. Ben best benieuwd of er niet druk komt vanuit bepaalde groepen om dan voor de zekerheid zelfs voor dat simpele virussen eventjes in lockdown te gaan. Ze hebben nu gezien dat mensen het massaal accepteren als ze een beetje smijten met wat Jaap grafiekjes en wat enge woorden.

Maar we gaan het zien vanaf de zomer :) hopelijk valt het mee en zijn al deze gedachten inderdaad nogal BNW ;)
Die gedachten zijn idd wat bnw ;)
En dat is geen enkel probleem, maar wat het verschil maakt is dat jij en ik ons daar niet nu al druk over gaan maken en gaan roepen dat dat precies is wat de "elite" wil.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198762962
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Waarom is long-covid dan een argument aan het worden om nog maatregelen in stand te houden als de risicogroepen gevaccineerd zijn? Kijk die aflevering van Op1 maar met Gommers en Koopmans. Die Koopmans zei het letterlijk, de doelpalen worden telkens weer verschoven dat het ze zo uitkomt dat er nog steeds maatregelen genomen moeten worden. Zodra 90% van de volwassenen is ingeënt worden de bakens verzet naar kinderen onder de 18, want die kunnen ook ernstig ziek worden bijvoorbeeld. En bij die tijd zijn de vaccins alweer uitgewerkt en moeten er weer nieuwe gemaakt en toegedient worden.

Zie a.u.b. eens in dat we massaal aan het lijntje en voor de gek gehouden worden.
Gekeken... zegt ze niet.
Ze zegt dat terug naar normaal zeker mogelijk is maar heel geleidelijk gaat gaan
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198762981
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Want nu zit je opgesloten ofzo?
Als je niet hoeft te werken ga dan lekker naar buiten. Het is <20 graden. Mag gewoon.
En wat moet ik buiten doen dan? Mijn dorp heb ik inmiddels al wel gezien.

Ik wil weer naar college en mijn opleiding weer oppakken, weer op stap, naar een festival, gewoon weer aan het werk bij mijn oude werk waar ik al jaren werk maar nu 80% van de omzet mist, uit eten, gewoon weer normaal doen. Nee dit is gewoon een kulargument, sorry. Zo kunnen we de mensen wel permanent huisarrest opleggen met twee uurtjes luchten, want de mensen zijn toch alleen maar aan het werk en meer heb je niet nodig.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198763009
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

En wat moet ik buiten doen dan? Mijn dorp heb ik inmiddels al wel gezien.

Ik wil weer naar college en mijn opleiding weer oppakken, weer op stap, naar een festival, gewoon weer aan het werk bij het bedrijf waar ik al jaren werk maar nu 80% van de omzet mist, uit eten, gewoon weer normaal doen. Nee dit is gewoon een kulargument, sorry. Zo kunnen we de mensen wel permanent huisarrest opleggen met twee uurtjes luchten, want de mensen zijn toch alleen maar aan het werk en meer heb je niet nodig.
En jij denkt dat wij dat niet willen ofzo?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:03:07 #19
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198763054
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Die gedachten zijn idd wat bnw ;)
En dat is geen enkel probleem, maar wat het verschil maakt is dat jij en ik ons daar niet nu al druk over gaan maken en gaan roepen dat dat precies is wat de "elite" wil.
Ik geloof inderdaad niet dat het een of ander complot is. Dat is op wereld niveau gewoon onmogelijk imo. Zou de eerste keer zijn dat vrijwel alle landen het eens zijn.

Maar landen zijn wel nogal voorzichtig geworden. Instanties als het OMT krijgen best veel macht in deze periode. Kan een overheid zich prima achter verschuilen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198763071
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik geloof inderdaad niet dat het een of ander complot is. Dat is op wereld niveau gewoon onmogelijk imo. Zou de eerste keer zijn dat vrijwel alle landen het eens zijn.

Maar landen zijn wel nogal voorzichtig geworden. Instanties als het OMT krijgen best veel macht in deze periode. Kan een overheid zich prima achter verschuilen.
Nee daar kan de overheid zich niet achter verschuilen. Zij nemen de uiteindelijke beslissing en moeten daarbij de verschillende belangen afwegen. OMT is daar slechts een onderdeel van als adviesorgaan
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198763073
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En het probleem hiermee is?
Nogmaals, momenteel accepteert men de maatregelen omdat men ziet dat er een probleem is. Als je denkt dat overheden dit wereldwijd lang gaan volhouden dan heb je het mis. Mensen kun je niet lang op deze manier controleren daar zijn ze te irrationeel voor.

Ik voorzie dat dit gewoon net als de griep gaat worden die jaarlijks terugkomt maar waar de mensen gewoon een natuurlijke weerstand tegen opbouwen en dat volgende varianten bij gezonde mensen gewoon door het eigen lichaam worden opgeruimd.
Ik hoop het van harte, maar mijn angst is vooral dat mensen hier zo aan gewend raken en bij ieder griepseizoen gaan schreeuwen tegen vadertje staat om beschermd te worden tegen het mogelijke onbekende. En natuurlijk regeringen die volledig in een tunnelvisie zitten en bang zijn om afgerekend te worden en dus voor de zekerheid maar vast blijven houden aan maatregelen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198763086
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik hoop het van harte, maar mijn angst is vooral dat mensen hier zo aan gewend raken en bij ieder griepseizoen gaan schreeuwen tegen vadertje staat om beschermd te worden tegen het mogelijke onbekende. En natuurlijk regeringen die volledig in een tunnelvisie zitten en bang zijn om afgerekend te worden en dus voor de zekerheid maar vast blijven houden aan maatregelen.
De tijd zal het leren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:07:29 #23
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198763129
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee daar kan de overheid zich niet achter verschuilen. Zij nemen de uiteindelijke beslissing en moeten daarbij de verschillende belangen afwegen. OMT is daar slechts een onderdeel van als adviesorgaan
Officieel gezien is dat zo ja. Maar het afgelopen jaar is vrij duidelijk geworden dat ze de meeste waarde hechten aan het OMT. Adviezen worden vrijwel in alle gevallen (met enkele uitzonderingen) overgenomen. Terwijl het OMT een instantie is die enkel rekening houdt met het virus. Ik krijg niet het idee alsof de overheid echt stil staat bij de andere aspecten van de samenleving. Maar dat zijn aannames ja.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198763209
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Officieel gezien is dat zo ja. Maar het afgelopen jaar is vrij duidelijk geworden dat ze de meeste waarde hechten aan het OMT. Adviezen worden vrijwel in alle gevallen (met enkele uitzonderingen) overgenomen. Terwijl het OMT een instantie is die enkel rekening houdt met het virus. Ik krijg niet het idee alsof de overheid echt stil staat bij de andere aspecten van de samenleving. Maar dat zijn aannames ja.
Is dat zo? Zijn de transcripties van die overleggen openbaar of doe je een aanname?
Aanname dus.
Kritisch zijn is altijd goed natuurlijk. Mijn probleem met BNW is dat het doorslaat in fantasieen en aannames
Dat zie je bij het corona beleid, the great reset, BBB etc etc
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:28:24 #25
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198763415
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Is dat zo? Zijn de transcripties van die overleggen openbaar of doe je een aanname?
Aanname dus.
Kritisch zijn is altijd goed natuurlijk. Mijn probleem met BNW is dat het doorslaat in fantasieen en aannames
Dat zie je bij het corona beleid, the great reset, BBB etc etc
Ik ben de eerste dit zal toegeven dat het aannames zijn ja :P

Maar ik ben het afgelopen jaar zo vaak teleurgesteld en ik moet zeggen dat er toch redelijk wat ''BNW'' dingetjes zijn uitgekomen (mondkapjes, avondklok, vaccinatiepaspoortjes, etc)...dat het voor mij persoonlijk helpt om er een beetje pessimistisch in te staan. Kan het alleen maar meevallen. En ook dan zal ik de eerste zijn die zal toegeven dat m'n gedachten toch wat te BNW waren :@
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198763441
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben de eerste dit zal toegeven dat het aannames zijn ja :P

Maar ik ben het afgelopen jaar zo vaak teleurgesteld en ik moet zeggen dat er toch redelijk wat ''BNW'' dingetjes zijn uitgekomen (mondkapjes, avondklok, vaccinatiepaspoortjes, etc)...dat het voor mij persoonlijk helpt om er een beetje pessimistisch in te staan. Kan het alleen maar meevallen. En ook dan zal ik de eerste zijn die zal toegeven dat m'n gedachten toch wat te BNW waren :@
Die "voorspellingen" waren dan ook flinke open deuren. Voor elk van die voorspellingen zijn er velen niet uitgekomen en belangrijker nog is er nooit aangetoond dat de intentie van de maatregelen inderdaad is om het volk te knechten zoals men hier vaak genoeg roept
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:31:50 #27
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198763455
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Die "voorspellingen" waren dan ook flinke open deuren. Voor elk van die voorspellingen zijn er velen niet uitgekomen
Mwa, open deuren zou ik het niet noemen. In COR werd je toch vooral doorverwezen naar BNW als je dat soort zaken opperde voordat ze realiteit werden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198763481
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mwa, open deuren zou ik het niet noemen. In COR werd je toch vooral doorverwezen naar BNW als je dat soort zaken opperde voordat ze realiteit werden.
Vanwege de redenering erachter, namelijk dat het een complot is om de bevolking te knechten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:36:17 #29
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198763504
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vanwege de redenering erachter, namelijk dat het een complot is om de bevolking te knechten
Deels ja. Maar ook vaak zat uitspraken gezien als ''nee joh, dat gaat in NL echt niet gebeuren hoor''.

De redenatie dat het allemaal een complot is en dat we geknecht worden sta ik niet echt voor open; dat geloof ik ook niet.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198763557
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Deels ja. Maar ook vaak zat uitspraken gezien als ''nee joh, dat gaat in NL echt niet gebeuren hoor''.


De redenatie dat het allemaal een complot is en dat we geknecht worden sta ik niet echt voor open; dat geloof ik ook niet.
klopt dat men dat onwaarschijnlijk vond, maar iemand die opperde dat mondkapjes ingevoerd zouden worden werd niet per definitie naar BNW gemodereerd volgens mij
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:43:52 #31
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198763579
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

klopt dat men dat onwaarschijnlijk vond, maar iemand die opperde dat mondkapjes ingevoerd zouden worden werd niet per definitie naar BNW gemodereerd volgens mij
Ik heb het niet over gemodereerd :P Gewoon normale users die users regelmatig doorverwezen naar BNW. Ook als het gewoon een onschuldige ''ik zou het ook niet onverwacht vinden als die avondklok ingevoerd gaat worden'' post was.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:49:50 #32
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198763637
Boris Johnson geeft toe: vaccinatieprogramma tegen corona ‘gedreven door hebzucht Big Pharma’

Het vertrouwen in coronavaccins neemt zienderogen af. *O* Zo waren er de afgelopen week wel genoeg vaccins, maar niet genoeg mensen die een prik wilden komen halen. Dat zegt althans het RIVM. Van de 100.000 beschikbare afspraken zijn afgelopen week maar 36.000 geboekt.

Daarnaast zeggen epidemiologen dat het coronavirus binnen nu en een jaar zodanig zal muteren dat de meeste vaccins die nu worden gebruikt niet effectief meer zullen zijn. Volgens Oxfam Novib en The People’s Vaccine Alliance is dat de inschatting van een meerderheid van 76 epidemiologen uit 28 landen.

Kapitalisme en hebzucht
Pfizer-baas Albert Bourla zei al in een interview met NBC News dat mensen zich in de toekomst geregeld moeten laten inenten tegen corona. “Elk jaar moet je de griepprik nemen,” zei Bourla. “Over een jaar moet je [ook] ieder jaar een coronaprik halen om beschermd te zijn.”

De Britse premier Boris Johnson heeft zich bovendien laten ontvallen dat het succes van de vaccinatiecampagne in zijn land te danken is aan ‘kapitalisme’ en ‘hebzucht’ van grote farmaceutische bedrijven. Hij zei in een Zoom-gesprek met een comité van prominente Conservatieve partijgenoten dat Engeland ver voorloopt met de inentingen door de hebzucht van ‘Big Pharma’.

Spijt
Hij voegde toe dat de grote corporaties hun aandeelhouders tevreden wilden stellen, wat maar weer eens bevestigt dat medicijnmakers financieel belang laten prevaleren boven gezondheid.

Al snel realiseerde Johnson zich dat zijn woorden niet overal goed zouden vallen: “Ik heb eigenlijk spijt van de opmerking.” Hij zei herhaaldelijk tegen de parlementsleden: “Vergeet dat ik dit heb gezegd.”
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198763657
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb het niet over gemodereerd :P Gewoon normale users die users regelmatig doorverwezen naar BNW. Ook als het gewoon een onschuldige ''ik zou het ook niet onverwacht vinden als die avondklok ingevoerd gaat worden'' post was.
tja... kan.. Ik denk dat corona heeft veel dingen heeft blootgelegd die we nooit hadden kunnen voorzien. Zoals complotdenkers in de 2e kamer, dansleraren die viroloog zijn, ex junks die koffie bijeenkomsten op het museumplein organiseren etc.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator dinsdag 30 maart 2021 @ 12:55:47 #34
5428 crew  miss_sly
pi_198763704
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb het niet over gemodereerd :P Gewoon normale users die users regelmatig doorverwezen naar BNW. Ook als het gewoon een onschuldige ''ik zou het ook niet onverwacht vinden als die avondklok ingevoerd gaat worden'' post was.
Niet voor de avondklok. Ook niet voor mondkapjes. Wel voor andere zaken, inderdaad. Enige waar wel sprake van lijkt te zijn wat ook naar BNW werd verwezen, zijn de vaccinatiebewijzen/-paspoorten. Het zou kunnen dat dat dystopische scenario wel tijdelijk uitkomt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198763709
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Boris Johnson geeft toe: vaccinatieprogramma tegen corona ‘gedreven door hebzucht Big Pharma’

Het vertrouwen in coronavaccins neemt zienderogen af. *O* Zo waren er de afgelopen week wel genoeg vaccins, maar niet genoeg mensen die een prik wilden komen halen. Dat zegt althans het RIVM. Van de 100.000 beschikbare afspraken zijn afgelopen week maar 36.000 geboekt.

Daarnaast zeggen epidemiologen dat het coronavirus binnen nu en een jaar zodanig zal muteren dat de meeste vaccins die nu worden gebruikt niet effectief meer zullen zijn. Volgens Oxfam Novib en The People’s Vaccine Alliance is dat de inschatting van een meerderheid van 76 epidemiologen uit 28 landen.

Kapitalisme en hebzucht
Pfizer-baas Albert Bourla zei al in een interview met NBC News dat mensen zich in de toekomst geregeld moeten laten inenten tegen corona. “Elk jaar moet je de griepprik nemen,” zei Bourla. “Over een jaar moet je [ook] ieder jaar een coronaprik halen om beschermd te zijn.”

De Britse premier Boris Johnson heeft zich bovendien laten ontvallen dat het succes van de vaccinatiecampagne in zijn land te danken is aan ‘kapitalisme’ en ‘hebzucht’ van grote farmaceutische bedrijven. Hij zei in een Zoom-gesprek met een comité van prominente Conservatieve partijgenoten dat Engeland ver voorloopt met de inentingen door de hebzucht van ‘Big Pharma’.

Spijt
Hij voegde toe dat de grote corporaties hun aandeelhouders tevreden wilden stellen, wat maar weer eens bevestigt dat medicijnmakers financieel belang laten prevaleren boven gezondheid.

Al snel realiseerde Johnson zich dat zijn woorden niet overal goed zouden vallen: “Ik heb eigenlijk spijt van de opmerking.” Hij zei herhaaldelijk tegen de parlementsleden: “Vergeet dat ik dit heb gezegd.”

En hoe interpreteer jij dat statement?
Zou het kunnen dat als het een ziekte was die slechts weinigen zou treffen de Pharma bedrijven wellicht niet zo snel hadden gehandeld omdat het economisch gezien niet interessant was?

Ik zie weinig verkeerds aan het statement, het klopt gewoon. Of het idealistisch gezien wenselijk is is een ander verhaal.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:59:01 #36
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198763724
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet voor de avondklok. Ook niet voor mondkapjes. Wel voor andere zaken, inderdaad. Enige waar wel sprake van lijkt te zijn wat ook naar BNW werd verwezen, zijn de vaccinatiebewijzen/-paspoorten. Het zou kunnen dat dat dystopische scenario wel tijdelijk uitkomt.
Agree to disagree op dat vlak; die posts over de avondklok en mondkapjes heb ik ook gewoon voorbij zien komen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198763725
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet voor de avondklok. Ook niet voor mondkapjes. Wel voor andere zaken, inderdaad. Enige waar wel sprake van lijkt te zijn wat ook naar BNW werd verwezen, zijn de vaccinatiebewijzen/-paspoorten. Het zou kunnen dat dat dystopische scenario wel tijdelijk uitkomt.
Waarom dystopisch?
Is nog niet zo lang geleden dat we bij elke grens een document moesten laten zien binnen de EU. Paspoort heette dat geloof ik.
Sterker nog, er zijn 2 partijen in het parlement die daar weer naar toe willen, PVV en FvD
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:30:03 #38
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198764082
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom dystopisch?
Is nog niet zo lang geleden dat we bij elke grens een document moesten laten zien binnen de EU. Paspoort heette dat geloof ik.
Sterker nog, er zijn 2 partijen in het parlement die daar weer naar toe willen, PVV en FvD
Wel even wat anders natuurlijk. Medische gegevens en zo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198764087
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom dystopisch?
Is nog niet zo lang geleden dat we bij elke grens een document moesten laten zien binnen de EU. Paspoort heette dat geloof ik.
Sterker nog, er zijn 2 partijen in het parlement die daar weer naar toe willen, PVV en FvD
Leuk detail is wel dat het deze mensen zijn die nu als hardste zitten te huilen dat ze misschien een soort van paspoort moeten laten zien als ze naar het buitenland willen. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198764136
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:30 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wel even wat anders natuurlijk. Medische gegevens en zo.
Ja, geboortedatum, bsn, woonplaats volledige geboortegegevens zijn inderdaad veel gevoeliger dan een boekje met een vaccinatiedatum er in
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198764155
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Leuk detail is wel dat het deze mensen zijn die nu als hardste zitten te huilen dat ze misschien een soort van paspoort moeten laten zien als ze naar het buitenland willen. _O-
;)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:37:10 #42
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198764176
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja, geboortedatum, bsn, woonplaats volledige geboortegegevens zijn inderdaad veel gevoeliger dan een boekje met een vaccinatie datum er in
Volgens de wet ben je niet verplicht om je medische gegevens te delen. Mag er niet eens om gevraagd worden.

Ik snap de vergelijking hoor, maar hij gaat niet helemaal op.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198764219
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Volgens de wet ben je niet verplicht om je medische gegevens te delen. Mag er niet eens om gevraagd worden.

Ik snap de vergelijking hoor, maar hij gaat niet helemaal op.
ehm... er is een wet in de maak (ligt bij de 1ste kamer) om het mogelijk te maken niet gevaccineerde kinderen te kunnen weigeren op de opvang, oftewel je moet kunnen aantonen dat je kinderen hun vaccinaties hebben gehad

Invalide mensen moeten een groot vignet op hun auto hebben als ze op een invalide P willen staan.

Als ik als duikinstructeur les geef moet ik een geldige gezondheidsverklaring kunnen overleggen

Je deelt geen medische gegevens
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198764323
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet voor de avondklok. Ook niet voor mondkapjes. Wel voor andere zaken, inderdaad. Enige waar wel sprake van lijkt te zijn wat ook naar BNW werd verwezen, zijn de vaccinatiebewijzen/-paspoorten. Het zou kunnen dat dat dystopische scenario wel tijdelijk uitkomt.
Er wordt een hele infrastructuur en fieldlabs opgetuigd voor iets wat voor kort en tijdelijk is, geloof je dat werkelijk? Gaat net zoals die 9/11 zaken worden (toegangspoortjes, enzovoorts).
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198764498
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Er wordt een hele infrastructuur en fieldlabs opgetuigd voor iets wat voor kort en tijdelijk is, geloof je dat werkelijk? Gaat net zoals die 9/11 zaken worden (toegangspoortjes, enzovoorts).
Fieldlabs zijn niks meer of minder dan praktijkomgevingen om oplossingen te testen. Ze kunnen het ook niet doen maar dat zou betekenen dat we op korte termijn helemaal geen versoepelingen hoeven te verwachten.

vwb infrastructuur, ik neem aan dat je infra voor vaccinatiebewijzen bedoeld, geen idee hoe tijdelijk of helemaal niet dat gaat zijn, hangt helemaal af van wat Corona gaat doen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198764627
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Fieldlabs zijn niks meer of minder dan praktijkomgevingen om oplossingen te testen. Ze kunnen het ook niet doen maar dat zou betekenen dat we op korte termijn helemaal geen versoepelingen hoeven te verwachten.

vwb infrastructuur, ik neem aan dat je infra voor vaccinatiebewijzen bedoeld, geen idee hoe tijdelijk of helemaal niet dat gaat zijn, hangt helemaal af van wat Corona gaat doen.
Wat corona gaat doen? Of we accepteren gewoon dat corona voor altijd bij ons blijft en gaan we weer door met leven waar we een jaar geleden gebleven waren. Afstappen van de gedachte dat alles maakbaar is en voorkomen kan worden met instrumenten zoals vaccinatiepaspoorten die meer kwaad dan goed doen en de bevolking daadwerkelijk knevelen, want alle spontaniteit is weg. Als het goed is dan zal iedereen die een vaccin heeft gehad niet meer in het ziekenhuis komen, ook niet na besmetting met eventueel andere varianten, want de besmetting verloopt dan milder. Dat er dan nog een paar individuen komen te overlijden, so be it. We kunnen niet alles en iedereen beschermen ten koste van het leven van de meerderheid, echt ik word kotsmisselijk van die "woke" wereld waar we nu inzitten. Focus op het echte leven, i.p.v. er alles maar aan te doen dat de tijd tussen geboorte- en sterftedatum zo lang mogelijk is.

Dit soort maatregelen gaan natuurlijk niet zomaar verdwijnen, omdat de bewindslieden dan hun grip kwijt zijn op de gekoesterde maakbaarheid en preventie ter bescherming van het volk (denken ze).
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Moderator dinsdag 30 maart 2021 @ 14:21:47 #47
5428 crew  miss_sly
pi_198764647
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Agree to disagree op dat vlak; die posts over de avondklok en mondkapjes heb ik ook gewoon voorbij zien komen.
Niet door mij in ieder geval, want ik heb mondkapjes en avondklok altijd als optie gezien. Ik vind dat ook helemaal niet zo gek in een crisistijd.
De posts waarin werd gezegd dat dit nooit meer over ging, dat we voor altijd met deze maatregelen moeten leven, altijd mondkapjes op, afstand houden, etc. ja, die wel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 30 maart 2021 @ 14:23:54 #48
5428 crew  miss_sly
pi_198764683
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom dystopisch?
Is nog niet zo lang geleden dat we bij elke grens een document moesten laten zien binnen de EU. Paspoort heette dat geloof ik.
Sterker nog, er zijn 2 partijen in het parlement die daar weer naar toe willen, PVV en FvD
Bij grenzen vind ik een ander verhaal. Zelfs een vaccinatiebewijs is in sommige landen al jaren gemeengoed. Niet dystopisch, begrijpelijk.

Maar als het voor allerlei evenementen is, bioscoopbezoek, horeca, dan vind ik dat wel dystopisch als dat langere tijd moet duren.

In principe loop ik het liefst niet op de zaken vooruit en hou ik de ontwikkelingen in de gaten zonder te denken dat de overheid erop uit is om ons op te sluiten en zo :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 30 maart 2021 @ 14:27:39 #49
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198764735
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet door mij in ieder geval, want ik heb mondkapjes en avondklok altijd als optie gezien. Ik vind dat ook helemaal niet zo gek in een crisistijd.
De posts waarin werd gezegd dat dit nooit meer over ging, dat we voor altijd met deze maatregelen moeten leven, altijd mondkapjes op, afstand houden, etc. ja, die wel.
Ik had het dan ook niet over jou in het bijzonder.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator dinsdag 30 maart 2021 @ 14:28:16 #50
5428 crew  miss_sly
pi_198764745
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Er wordt een hele infrastructuur en fieldlabs opgetuigd voor iets wat voor kort en tijdelijk is, geloof je dat werkelijk? Gaat net zoals die 9/11 zaken worden (toegangspoortjes, enzovoorts).
Wij worden het nooit eens, en ja, ik denk nog steeds dat dat tijdelijk zal zijn. Kort kan ik moeilijk inschatten vooralsnog.

Er is nogal een verschil ook met de zaken die na 9/11 zijn blijven hangen. Die geven een mooie mogeiljkheid om van alles te blijven controleren en daar zijn ze bij vliegmaatschappijen vast blij mee.
Er is geen restauranteigenaar die er heil in ziet om tot in lengte van dagen, als er geen dringende reden meer voor is, vaccinatiebewijzen te controleren of een negatieve test te eisen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198764919
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:23 schreef miss_sly het volgende:

Maar als het voor allerlei evenementen is, bioscoopbezoek, horeca, dan vind ik dat wel dystopisch als dat langere tijd moet duren.

In principe loop ik het liefst niet op de zaken vooruit en hou ik de ontwikkelingen in de gaten zonder te denken dat de overheid erop uit is om ons op te sluiten en zo :)
Het hele idee achter vaccinatiepaspoorten is dat je daardoor allerlei horeca, bedrijven, scholen enz maanden eerder kan openen op veilige wijze voor gevaccineerden. Je kan het ook niet invoeren, maar dan betekent dat gewoon dat al die bedrijven en scholen langer dicht blijven voor iedereen.

Vaccinatiepaspoorten zorgen juist voor meer vrijheid.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198764946
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij worden het nooit eens, en ja, ik denk nog steeds dat dat tijdelijk zal zijn. Kort kan ik moeilijk inschatten vooralsnog.

Er is nogal een verschil ook met de zaken die na 9/11 zijn blijven hangen. Die geven een mooie mogeiljkheid om van alles te blijven controleren en daar zijn ze bij vliegmaatschappijen vast blij mee.
Er is geen restauranteigenaar die er heil in ziet om tot in lengte van dagen, als er geen dringende reden meer voor is, vaccinatiebewijzen te controleren of een negatieve test te eisen.
Een vaccinatiebewijs van covid-19 geeft ook de mogelijkheid om te kunnen blijven controleren of de reiziger, etc. wel ingeënt is tegen de nieuwste Zuid-Paraguayaanse Swazilandse hybride variant die ongetwijfeld gaan komen, met als voornaamste risico het onbekende, want je weet nooit tot wat voor scenario dat daar toe gaat lijden op epidemiologisch vlak. Dus logisch dat regeringen die te maken hebben met een covid trauma, dit alles in stand houden ter preventie, want regeringen zijn nogal overtuigd van de maakbaarheid ter bescherming van het volk. Bovendien worden ze natuurlijk afgerekend wanneer ze niet ingrijpen wanneer dat wel had gemoeten, zie nu de avondklok en britse variant preventieparadox.

En voor een restauranthouder staat het machtsvertoon van de overheid ook nog wel op het netvlies, ze zijn namelijk slechts 5 maanden open geweest in 2020 en hard op weg om weer minstens een halfjaar dicht te zijn in 2021. Er valt dus wel wat voor te zeggen dat een restauranthouder hier streng mee omgaat want als een ontwikkeling op epidemiologisch gebied angsthaas Rutte en de Jonge niet aanstaat zijn ze zo weer dicht. Houd er dus maar rekening dat wij in een letterlijke dystopie terecht gaan komen waar moeilijk weer uit te komen is. Bovendien zijn tijdelijke maatregelen nooit tijdelijk geweest en vertikt Den Haag zaken terug te draaien, want het heeft ook zeker voordelen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198764950
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Wat corona gaat doen? Of we accepteren gewoon dat corona voor altijd bij ons blijft en gaan we weer door met leven waar we een jaar geleden gebleven waren.
Was het maar zo simpel. Als het gevolg van Corona accepteren is dat we het grondrecht op goede gezondheidszorg niet meer kunnen waarborgen, dan wordt dat nog een heel lange discussie. Vooral als mensen gaan overlijden aan zaken die nu gewoon te genezen zijn
quote:
Afstappen van de gedachte dat alles maakbaar is en voorkomen kan worden met instrumenten zoals vaccinatiepaspoorten die meer kwaad dan goed doen en de bevolking daadwerkelijk knevelen, want alle spontaniteit is weg. Als het goed is dan zal iedereen die een vaccin heeft gehad niet meer in het ziekenhuis komen, ook niet na besmetting met eventueel andere varianten, want de besmetting verloopt dan milder. Dat er dan nog een paar individuen komen te overlijden, so be it. We kunnen niet alles en iedereen beschermen ten koste van het leven van de meerderheid, echt ik word kotsmisselijk van die "woke" wereld waar we nu inzitten. Focus op het echte leven, i.p.v. er alles maar aan te doen dat de tijd tussen geboorte- en sterftedatum zo lang mogelijk is.
Volgens mij is daar ook niemand het mee oneens, maar als blijkt dat 10% van de mensen die een milde variant krijgen maanden arbeidsongeschikt blijft.... dan gaan we weer de discussie aan.
quote:
Dit soort maatregelen gaan natuurlijk niet zomaar verdwijnen, omdat de bewindslieden dan hun grip kwijt zijn op de gekoesterde maakbaarheid en preventie ter bescherming van het volk (denken ze).
Dit is jouw interpretatie van het geheel. Je doet aannames over hoe bewindslieden denken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198765052
twitter
pi_198765267
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:55 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
31 op 1,4 miljoen vaccinaties....

1:0,000022

Kans op trombose bij vliegen

1:0,0002

Kans op een beroerte in Nederland

1: 0.002 (niet gecorrigeerd voor leeftijd)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198765306
twitter


https://twitter.com/disclosetv/status/1376616022439030790?s=21

Florida _O_

Zullen uiteindelijk wel met fake cijfers aankomen waardoor ie genoodzaakt is mee te werken aan het grote plan.
pi_198765401
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 15:13 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

https://twitter.com/disclosetv/status/1376616022439030790?s=21

Florida _O_

Zullen uiteindelijk wel met fake cijfers aankomen waardoor ie genoodzaakt is mee te werken aan het grote plan.
https://www.latimes.com/b(...)desantis-covid-awful
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 15:22:44 #58
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198765436
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:55 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Je zal maar net de sjaak zijn. Je hebt Hugo weer meteen achter je aan zie ik :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198765481
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je zal maar net de sjaak zijn. Je hebt Hugo weer meteen achter je aan zie ik :o
Je zal maar net onder een auto terecht komen op weg naar het museumplein...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 15:29:43 #60
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198765506
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het hele idee achter vaccinatiepaspoorten is dat je daardoor allerlei horeca, bedrijven, scholen enz maanden eerder kan openen op veilige wijze voor gevaccineerden. Je kan het ook niet invoeren, maar dan betekent dat gewoon dat al die bedrijven en scholen langer dicht blijven voor iedereen.

Vaccinatiepaspoorten zorgen juist voor meer vrijheid.
Zo'n overgangsperiode is vooral nuttig totdat de kwetsbaren gevaccineerd zijn.

Daarna zou het als het goed is gewoon niet meer nodig hoeven te zijn; zolang de zorg het aankan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198765512
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je zal maar net de sjaak zijn. Je hebt Hugo weer meteen achter je aan zie ik :o
_O-

Die nemen we niet meer serieus _O_
pi_198765573
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je zal maar net de sjaak zijn. Je hebt Hugo weer meteen achter je aan zie ik :o
Krijg je van een frikandel ook bloedproppen?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 15:40:03 #63
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198765594
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 15:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

_O-

Die nemen we niet meer serieus _O_
Nooit gedaan ook, lees meestal overheen wat die gast te melden heeft, laat staan dat ik erop inga.

Zie hier wat een treurigheid, wat een baan ook.

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198765639
Wat voor nobel beroep doe je zelf dan?

Niets mis met handhaving. Juist een goed teken dat we dat hier hebben.
Conscience do cost.
pi_198765643
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 15:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Krijg je van een frikandel ook bloedproppen?
Van de pil wel.. en zwanger zijn en van de bevalling. En niet zomaar trombose... Nee precies de soort waar het hier ook om gaat
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198765648
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 15:45 schreef ems. het volgende:
Wat voor nobel beroep doe je zelf dan?

Niets mis met handhaving. Juist een goed teken dat we dat hier hebben.
CAD strijkt vooral heb ik begrepen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198765655
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 15:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zo'n overgangsperiode is vooral nuttig totdat de kwetsbaren gevaccineerd zijn.

Daarna zou het als het goed is gewoon niet meer nodig hoeven te zijn; zolang de zorg het aankan.
Grotendeels eens. Op uitzonderingen na als zorgpersoneel en kinderdagverblijven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 30 maart 2021 @ 16:26:29 #68
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198765971
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198766488
Heerlijk al die chaos rondom vaccinatie. Lege vaccinatieplekken, vrijwilligers die duimen draaien en geen ruk te doen hebben. Rutte die vorig jaar een investering in productiefaciliteit op Nederlands grondgebied afwees wat slechts een investering van 10 miljoen was, i.t.t. de miljarden wat het kost hoe lang dit nog allemaal duurt.
Een overheid die daadwerkelijk in vaccinaties gelooft om ons oude leven weer terug te brengen zou alles op alles zetten om die prikken z.s.m. toe te dienen bij iedereen die dat wil en risicogroepen. Je begint steeds meer te denken dat ze de lockdown wel best vinden zo en hij zo lang mogelijk mag duren, iets met een dubbele agenda dat alles wel naar de klote mag. Zo veel onkunde tezamen kan toch geen toeval zijn, we zitten midden in een grote scam.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198766693
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 17:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Heerlijk al die chaos rondom vaccinatie. Lege vaccinatieplekken, vrijwilligers die duimen draaien en geen ruk te doen hebben. Rutte die vorig jaar een investering in productiefaciliteit op Nederlands grondgebied afwees wat slechts een investering van 10 miljoen was, i.t.t. de miljarden wat het kost hoe lang dit nog allemaal duurt.
Een overheid die daadwerkelijk in vaccinaties gelooft om ons oude leven weer terug te brengen zou alles op alles zetten om die prikken z.s.m. toe te dienen bij iedereen die dat wil en risicogroepen. Je begint steeds meer te denken dat ze de lockdown wel best vinden zo en hij zo lang mogelijk mag duren, iets met een dubbele agenda dat alles wel naar de klote mag. Zo veel onkunde tezamen kan toch geen toeval zijn, we zitten midden in een grote scam.
Als ik jouw post lees geloof ik dat jij juist de lockdown wel prima vindt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198767665
quote:
Dus mensen hebben niet veel zin in de wondervaxmiddel tegen de killervirus te nemen omdat ze te lang op de telefoon moeten wachten?
Of kan het ook zijn dat ze denken dat 't gewoon niet erg noodzakelijk of belangrijk is.
Of misschien denken ze dat het gewoon geen of niet zoveel nut heeft omdat mensen zelf weten dat ze in goed gezond zijn en dat ze 'n goed werkende immuunsysteem hebben.
Of dat ze niet erg veel vertrouw in de vaccin verkopers , vaccin PR, vaccin media, vaccin wetenschaapers enz. hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 30-03-2021 19:14:59 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198767700
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En het probleem hiermee is?
Nogmaals, momenteel accepteert men de maatregelen omdat men ziet dat er een probleem is. Als je denkt dat overheden dit wereldwijd lang gaan volhouden dan heb je het mis. Mensen kun je niet lang op deze manier controleren daar zijn ze te irrationeel voor.

Ik voorzie dat dit gewoon net als de griep gaat worden die jaarlijks terugkomt maar waar de mensen gewoon een natuurlijke weerstand tegen opbouwen en dat volgende varianten bij gezonde mensen gewoon door het eigen lichaam worden opgeruimd.
Ik geloof er niks van.
Nee – ik denk dat vele mensen die maatregelingen 'accepteren' of tolereert omdat ze geen boete willen of 'n confrontatie/ruzie met 'n BOA, security persoon of boze bange supermarkt klant. Dat mensen die idiotische,waardeloze masks dragen betenkent niet dat ze de onzin 'accepteren'. Imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198767926
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 18:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van.
Nee – ik denk dat vele mensen die maatregelingen 'accepteren' of tolereert omdat ze geen boete willen of 'n confrontatie/ruzie met 'n BOA, security persoon of boze bange supermarkt klant. Dat mensen die idiotische,waardeloze masks dragen betenkent niet dat ze de onzin 'accepteren'. Imo.
De maatregelen bestaan uit meer dan een masker.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 19:09:36 #74
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_198768044
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 15:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zo'n overgangsperiode is vooral nuttig totdat de kwetsbaren gevaccineerd zijn.

Daarna zou het als het goed is gewoon niet meer nodig hoeven te zijn; zolang de zorg het aankan.
Hoeveel 'kwetsbaren' zijn er in Nederland?
Welke percentage van de hele bevolking zou dat zijn?
Ik denk niet dat die 'kwetsbaren' verwachten dat alles dicht moet blijven tot ze allemaal gevaccinneeerd zijn.
Meeste kwetsbaren hebben veel ernstiger klachten om zorgen over te maken dan een of ander new flu variant.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198768169
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 18:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van.
Nee – ik denk dat vele mensen die maatregelingen 'accepteren' of tolereert omdat ze geen boete willen of 'n confrontatie/ruzie met 'n BOA, security persoon of boze bange supermarkt klant. Dat mensen die idiotische,waardeloze masks dragen betenkent niet dat ze de onzin 'accepteren'. Imo.
Dan hoop ik dat ze de drempel eens nemen om die lapjes eens af te zetten want gezeik krijg je er niet mee, althans zo ervaar ik het. Wel een paar x aangesproken door een klant maar daar moet je je niks van aantrekken.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198768199
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat ze de drempel eens nemen om die lapjes eens af te zetten want gezeik krijg je er niet mee, althans zo ervaar ik het. Wel een paar x aangesproken door een klant maar daar moet je je niks van aantrekken.
Medewerkers appie hier hebben dat lappie ook niet meer over de neus.

Die maskertjes zijn echt te idioot voor woorden. Maar way of least resistence is voor mij toch dat ding opzetten.

Kut auto correct.

[ Bericht 1% gewijzigd door ludovico op 30-03-2021 19:33:40 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 30 maart 2021 @ 19:27:46 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198768291
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoeveel 'kwetsbaren' zijn er in Nederland?
Welke percentage van de hele bevolking zou dat zijn?
Ik denk niet dat die 'kwetsbaren' verwachten dat alles dicht moet blijven tot ze allemaal gevaccinneeerd zijn.
Meeste kwetsbaren hebben veel ernstiger klachten om zorgen over te maken dan een of ander new flu variant.
Momenteel is meer dan 70% van de mensen met een corona-infectie in het ziekenhuis jonger dan 70.
Huilen dan.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 19:33:38 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198768426
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Medewerkers appie hier hebben dat lappie ook niet meer over de neus.

Die maskertjes zijn echt te idioor voor woorden. Maar way of least resistente is voor mij toch dat ding opzetten.
Het is een groot toneelstuk. Bij mij op het werk ook, wanneer je naar de kantine loopt moet hij op maar op de werkvloer met zo'n 50 man waar mensen soms geforceerd te dicht bij elkaar komen moet hij (gelukkig) niet op. Dan kan je toch beter zeggen van we stoppen er mee? :') heb soms het gevoel dat de regeltjes er meer zijn om een gevoel van urgentie te wekken en een signaal af te geven dan dat het iets te maken heeft met virusbestrijding.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198768433
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Momenteel is meer dan 70% van de mensen met een corona-infectie in het ziekenhuis jonger dan 70.
En hoeveel % is ouder dan 50?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 30 maart 2021 @ 19:35:03 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198768449
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:

heb soms het gevoel dat de regeltjes er meer zijn om een gevoel van urgentie te wekken en een signaal af te geven dan dat het iets te maken heeft met virusbestrijding.
Dat eerste kan toch prima samengaan met het laatste?
Huilen dan.
pi_198768450
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het is een groot toneelstuk. Bij mij op het werk ook, wanneer je naar de kantine loopt moet hij op maar op de werkvloer waar mensen soms geforceerd te dicht bij elkaar komen moet hij (gelukkig) niet op. Dan kan je toch beter zeggen van we stoppen er mee? :') heb soms het gevoel dat de regeltjes er meer zijn om een gevoel van urgentie te wekken en een signaal af te geven dan dat het iets te maken heeft met virusbestrijding.
Klopt.. Psychisch spel... Heel ongezond allemaal maar okay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198768512
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat eerste kan toch prima samengaan met het laatste?
Ik vind alles onzin maar die 1.5 meter is heilig verklaard. Met zo'n niet werkend lapje stof wanen mensen zich veilig en kruipen dichter naar elkaar toe. Tegengesteld effect dus.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198768541
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat eerste kan toch prima samengaan met het laatste?
Begrijp jij wat hier staat:

" In januari ontstond er een rel omdat de zwaar getroffen regio Lombardije vanwege een registratiefout twee weken te lang in lockdown zat. Een oplettende jonge burgemeester, zelf ingenieur, zag dat de cijfers in haar gemeente wel heel plotseling opliepen en ontdekte de fout."
@artikel Volkkrant.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198768558
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik vind alles onzin maar die 1.5 meter is heilig verklaard. Met zo'n niet werkend lapje stof wanen mensen zich veilig en kruipen dichter naar elkaar toe. Tegengesteld effect dus.
Mweh maakt allemaal geen reet uit joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 30 maart 2021 @ 19:41:31 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198768584
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Begrijp jij wat hier staat:

" In januari ontstond er een rel omdat de zwaar getroffen regio Lombardije vanwege een registratiefout twee weken te lang in lockdown zat. Een oplettende jonge burgemeester, zelf ingenieur, zag dat de cijfers in haar gemeente wel heel plotseling opliepen en ontdekte de fout."
@:artikel Volkkrant.
Jij niet?
Huilen dan.
pi_198768731
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Momenteel is meer dan 70% van de mensen met een corona-infectie in het ziekenhuis jonger dan 70.
Dat is geen goede antwoord op m'n vraagjes.
Momenteel ligt er 'n ouwe vriendin van me in t ziekenhuis. Gediagnoseerd met 'n covid fluttestje, maar dan jarenlang erg ziek met kidney problemen is/was.

The average age of covid deaths in the UK is higher than the average life expentancy.
Van CoronaHysteria TV hoor je dit soort stats niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198768829
quote:
Fraude met Covid-data op Sicilië om te voorkomen dat eiland in lockdown moest
Op Sicilië zijn drie hoge ambtenaren van het departement Volksgezondsheid gearresteerd op verdenking van het verspreiden van valse coronadata. De regionale wethouder Gezondheidszorg wordt verdacht van medeplichtigheid. Volgens het OM zou er geknoeid zijn met coronatests om het aantal besmettingen omlaag te brengen en zou de melding van het aantal slachtoffers over verschillende dagen zijn uitgesmeerd met als doel voorkomen dat Sicilië in lockdown gaat.
https://www.ad.nl/buitenl(...)down-moest~a4ac62d8/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198768842
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

En hoeveel % is ouder dan 50?
En hoeveel met andere, ernstiger condities?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198768862
twitter
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 19:55:54 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198768910
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat is geen goede antwoord op m'n vraagjes.
Het antwoord daarop heb ik je al eerder gegeven: ongeveer 7 miljoen.

quote:
Momenteel ligt er 'n ouwe vriendin van me in t ziekenhuis. Gediagnoseerd met 'n covid fluttestje, maar dan jarenlang erg ziek met kidney problemen is/was.

The average age of covid deaths in the UK is higher than the average life expentancy.
Van CoronaHysteria TV hoor je dit soort stats niet.
Het gaat (bijna) niemand om het aantal doden, en het is ook helemaal geen geheim dat het vooral bejaarden zijn die het loodje leggen.
Huilen dan.
pi_198768920
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 17:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Heerlijk al die chaos rondom vaccinatie. Lege vaccinatieplekken, vrijwilligers die duimen draaien en geen ruk te doen hebben. Rutte die vorig jaar een investering in productiefaciliteit op Nederlands grondgebied afwees wat slechts een investering van 10 miljoen was, i.t.t. de miljarden wat het kost hoe lang dit nog allemaal duurt.
Een overheid die daadwerkelijk in vaccinaties gelooft om ons oude leven weer terug te brengen zou alles op alles zetten om die prikken z.s.m. toe te dienen bij iedereen die dat wil en risicogroepen. Je begint steeds meer te denken dat ze de lockdown wel best vinden zo en hij zo lang mogelijk mag duren, iets met een dubbele agenda dat alles wel naar de klote mag. Zo veel onkunde tezamen kan toch geen toeval zijn, we zitten midden in een grote scam.
Supply chains niet vergeten! Alsof er zoveel demand is dat ze te kort aan vaccinaties komen.
Weer 'n episode van de hele domme corona tv reality soap serie is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198768945
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het antwoord daarop heb ik je al eerder gegeven: ongeveer 7 miljoen.
[..]

Het gaat (bijna) niemand om het aantal doden, en het is ook helemaal geen geheim dat het vooral bejaarden zijn die het loodje leggen.
7 miljoenen kwetsbaren in Nederland?
Deze land niet zo erg stoer en sterk als wat ik dacht.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198769039
quote:
Panorama - tsja. Heb ik niet dat programma voor decennia niet vertrouwt.
Kunnen ze beter 'filmyourtestcentre' twitter filmpjes op BBC laten zien. Niemand thuis.

PS: Die dikke Sloterdijk Test Centrum blijft ook rustig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 30 maart 2021 @ 20:11:36 #96
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198769134
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

7 miljoenen kwetsbaren in Nederland?
Deze land niet zo erg stoer en sterk als wat ik dacht.
Tja.
Huilen dan.
pi_198769229
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

7 miljoenen kwetsbaren in Nederland?
Deze land niet zo erg stoer en sterk als wat ik dacht.
Te veel vetkleppen en ongezonde boomers.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198769458
Ik had straks toch maar even gebeld met het centrum waar ik donderdag een digitaal examen heb aangaande het typen met plastic handschoentjes aan.

Blijkt nu dat ze het toch maar weer hebben afgeschaft omdat het onwerkbaar was. :')
Voorheen stond er 1,5 uur voor het examen wat al te weinig tijd was.
Nu met die plastic handschoentjes aan was er zo massaal bezwaar ingediend omdat dat typen blijkbaar echt niet te doen was met die dingen aan. Zijn ze maar met die onzin gestopt :')

Scheelt weer ietswat kopzorgen voor a.s. donderdag *O*
pi_198769490
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 20:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Te veel vetkleppen en ongezonde boomers.
Ligt ook eraan hoe je 'kwetsbaar' defineren natuurlijk.
Ik ben ook 'n beetje 'kwetsbaar' voor 10 uur s'ochtends zonder 'n tripel expresso en 'n shaggi.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198769560
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 20:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik had straks toch maar even gebeld met het centrum waar ik donderdag een digitaal examen heb aangaande het typen met plastic handschoentjes aan.

Blijkt nu dat ze het toch maar weer hebben afgeschaft omdat het onwerkbaar was. :')
Voorheen stond er 1,5 uur voor het examen wat al te weinig tijd was.
Nu met die plastic handschoentjes aan was er zo massaal bezwaar ingediend omdat dat typen blijkbaar echt niet te doen was met die dingen aan. Zijn ze maar met die onzin gestopt :')

Scheelt weer ietswat kopzorgen voor a.s. donderdag *O*
Typen met plastic handschoentjes? Een vochtig doekje over het toetsenbord halen is teveel gevraagd? Mijn god men is compleet gek geworden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198769739
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het is een groot toneelstuk. Bij mij op het werk ook, wanneer je naar de kantine loopt moet hij op maar op de werkvloer met zo'n 50 man waar mensen soms geforceerd te dicht bij elkaar komen moet hij (gelukkig) niet op. Dan kan je toch beter zeggen van we stoppen er mee? :') heb soms het gevoel dat de regeltjes er meer zijn om een gevoel van urgentie te wekken en een signaal af te geven dan dat het iets te maken heeft met virusbestrijding.
Absolutely. Al die mondkapjes gedoe ook 'n soort constant reminder dat er iets erg besmettelijk in de omgeving is. Fuckin sci-fi B-movie is het. Maar ja- meerdere mensen hebben het wel door denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198769942
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 20:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Typen met plastic handschoentjes? Een vochtig doekje over het toetsenbord halen is teveel gevraagd? Mijn god men is compleet gek geworden.
Back in the good old pre-covid times waren er ook speciale clubs voor dit soort praktijken.:) Rubbere en leren handschoentjes ook.

PS: A friend told me.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198770120
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 20:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Typen met plastic handschoentjes? Een vochtig doekje over het toetsenbord halen is teveel gevraagd? Mijn god men is compleet gek geworden.
Ja eens maar ik kon er weinig tegen doen als het wel zo was geweest.

Maar conpleet doorgeslagen wel ja
pi_198770605
https://thehangingtree.nl(...)iekenhuis-bernhoven/

Ik ken de schrijver in kwestienniet, dus ik heb het verhaal niet kunnem verifieren. Maar ik geloof het best.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 21:22:01 #105
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198770810
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:00 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ja eens maar ik kon er weinig tegen doen als het wel zo was geweest.

Maar conpleet doorgeslagen wel ja
In het begin van de coronagekte gingen sommige mensen zelfs met handschoentjes aan boodschappen doen, thuis de boodschappen afspoelen of zelfs even in quarantaine zetten. Succes trouwens donderdag!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198770979
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In het begin van de coronagekte gingen sommige mensen zelfs met handschoentjes aan boodschappen doen, thuis de boodschappen afspoelen of zelfs even in quarantaine zetten. Succes trouwens donderdag!
Ik ken mensen die dat vandaag de dag nog doen :Y

Of mensen die serieus aan de kant springen als ik zonder mondkapje aan kom lopen bij de sbuurtsuper buiten om een karretje te pakken. Net een kat die dan tegelijk met 4 poten de lucht in vliegt.

En dank!
pi_198771486
Ik ken een gezin die al een jaar lang mondkapjes dragen binnenshuis, 24/7 om elkaar niet te besmetten. Deurklinken worden ontsmet bij iedere aanraking etc. Triest dat het zo moet. Maar ze hebben een punt dat de meeste besmettingen binnnenshuis plaatsvinden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 21:59:33 #108
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198771949
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:26 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik ken mensen die dat vandaag de dag nog doen :Y

Of mensen die serieus aan de kant springen als ik zonder mondkapje aan kom lopen bij de sbuurtsuper buiten om een karretje te pakken. Net een kat die dan tegelijk met 4 poten de lucht in vliegt.

En dank!
Graag gedaan, zet um op donderdag ^O^

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik ken een gezin die al een jaar lang mondkapjes dragen binnenshuis, 24/7 om elkaar niet te besmetten. Deurklinken worden ontsmet bij iedere aanraking etc. Triest dat het zo moet. Maar ze hebben een punt dat de meeste besmettingen binnnenshuis plaatsvinden.
Dat is toch geen leven? Lijkt mij meer uitzondering dan regel deze extreme angsthazen. Op een mooie dag zoals vandaag zie ik toch dat mensen lekker buiten zijn, elkaar opzoeken samen van het zonnetje genieten zonder lapje. Als men echt zo bang was voor het virus en de kolder zou geloven dan kwam geen mens meer buiten. Sporadisch zie ik er een mondkapje tussen alleen in de supermarkt kom je een veelvoud tegen, waarschijnlijk om gezeik te voorkomen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198772900
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik ken een gezin die al een jaar lang mondkapjes dragen binnenshuis, 24/7 om elkaar niet te besmetten. Deurklinken worden ontsmet bij iedere aanraking etc. Triest dat het zo moet. Maar ze hebben een punt dat de meeste besmettingen binnnenshuis plaatsvinden.
Na of voor symptomen?...

En dan nog gemiddeld minder dan 1 besmetting.

Gaat nergens over dit joh..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198773415
twitter


Junkies _O_
pi_198773979
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Graag gedaan, zet um op donderdag ^O^
[..]

Dat is toch geen leven? Lijkt mij meer uitzondering dan regel deze extreme angsthazen. Op een mooie dag zoals vandaag zie ik toch dat mensen lekker buiten zijn, elkaar opzoeken samen van het zonnetje genieten zonder lapje. Als men echt zo bang was voor het virus en de kolder zou geloven dan kwam geen mens meer buiten. Sporadisch zie ik er een mondkapje tussen alleen in de supermarkt kom je een veelvoud tegen, waarschijnlijk om gezeik te voorkomen.
Tjsa....misschien die mensen met corona propaganda angst ook 'kwetsbaren' zijn. Hopelijk kunnen ze snel 'n oplossing van hun probleemen in de wondervax vinden. Er zijn 'n paar hiero die kunnen t wel goed gebruiken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198774099
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 22:44 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Junkies _O_
Ik vraag me ook af als al die vaccinatie cijfers/stats/nummers wel kloppen.
It certainly wouldn't be the first time that figures have been fiddled.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198774108
Wat zegt BNW? Mondkapjes buiten straks ook verplicht vanwege de gevaarlijke drukte in de parken en natuurgebieden i.c.m. het aanstaande mooie weer? :D :')

Weer iets wat geheid gaat uitkomen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 23:21:41 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198774137
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wat zegt BNW? Mondkapjes buiten straks ook verplicht vanwege de gevaarlijke drukte in de parken en natuurgebieden i.c.m. het aanstaande mooie weer? :D :')

Weer iets wat geheid gaat uitkomen.
Even citeren voor het nageslacht.
Huilen dan.
pi_198774140
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 22:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Na of voor symptomen?...

En dan nog gemiddeld minder dan 1 besmetting.

Gaat nergens over dit joh..
Nee , gewoon altijd, al een jaar lang. Komen ook nooit buiten enzo.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198774195
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Even citeren voor het nageslacht.
Ik proef het gewoon. Al die angstpropaganda de laatste weken over drukke parken en natuurgebieden bij een beetje zonneschijn en in paniek schietende burgemeesters en Ferdje bij het zien van een beetje drukte. Dat wordt nog wat van de zomer met nog hogere temperaturen en een bevolking die nog meer corona moe is dan ooit tevoren en nog niet veel kan doen. Dat kunnen die arme bewindslieden van ons niet aan hoor, zo veel drukte en volk bij elkaar. Dus allemaal een mondlapje op buiten _O- bovendien is een veelgebruikt argument dat andere landen het ook doen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 23:26:46 #117
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198774221
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik proef het gewoon. Al die angstpropaganda de laatste weken over drukke parken en natuurgebieden bij een beetje zonneschijn en in paniek schietende burgemeesters en Ferdje bij het zien van een beetje drukte. Dat wordt nog wat van de zomer met nog hogere temperaturen en een bevolking die nog meer corona moe is dan ooit tevoren en nog niet veel kan doen. Dat kunnen die arme bewindslieden van ons niet aan hoor, zo veel drukte en volk bij elkaar. Dus allemaal een mondlapje op buiten _O- bovendien is een veelgebruikt argument dat andere landen het ook doen.
Als dat deze zomer gebeurt krijg je van mij een krat pils. Andersom ook?
Huilen dan.
pi_198774222
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:26 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik ken mensen die dat vandaag de dag nog doen :Y

Of mensen die serieus aan de kant springen als ik zonder mondkapje aan kom lopen bij de sbuurtsuper buiten om een karretje te pakken. Net een kat die dan tegelijk met 4 poten de lucht in vliegt.

En dank!
Ziet je heel erg bijzonder gevaarlijk uit zonder monkapje of zo? :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198774265
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als dat deze zomer gebeurt krijg je van mij een krat pils. Andersom ook?
Deal
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198774278
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik proef het gewoon. Al die angstpropaganda de laatste weken over drukke parken en natuurgebieden bij een beetje zonneschijn en in paniek schietende burgemeesters en Ferdje bij het zien van een beetje drukte. Dat wordt nog wat van de zomer met nog hogere temperaturen en een bevolking die nog meer corona moe is dan ooit tevoren en nog niet veel kan doen. Dat kunnen die arme bewindslieden van ons niet aan hoor, zo veel drukte en volk bij elkaar. Dus allemaal een mondlapje op buiten _O- bovendien is een veelgebruikt argument dat andere landen het ook doen.
Kunnen we wel wat interessante half-face suntans zien.
"Mooie kleur heb je, heb je in de zon gezeten?"
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 30 maart 2021 @ 23:31:15 #121
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198774289
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:29 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Deal
Einddatum 31 augustus doen?
Huilen dan.
pi_198774352
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Einddatum 31 augustus doen?
^O^
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198774511
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik ken een gezin die al een jaar lang mondkapjes dragen binnenshuis, 24/7 om elkaar niet te besmetten. Deurklinken worden ontsmet bij iedere aanraking etc. Triest dat het zo moet. Maar ze hebben een punt dat de meeste besmettingen binnnenshuis plaatsvinden.
Meer dan 50% heeft geen idee waar ze de besmettingen hebben opgedaan
Voor de rest zijn die mensen gewoon doorgeslagen natuurlijk.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198774548
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wat zegt BNW? Mondkapjes buiten straks ook verplicht vanwege de gevaarlijke drukte in de parken en natuurgebieden i.c.m. het aanstaande mooie weer? :D :')

Weer iets wat geheid gaat uitkomen.
Vorig jaar september in Italië moest ik dat inderdaad op de sommige drukke plekken inderdaad ook. Florence en in de straatjes van de Cinque terre dorpjes. Plekken waar je moeilijk afstand kon houden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198774555
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Einddatum 31 augustus doen?
Ik host de event wel, Kralingse bos.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198774667
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vorig jaar september in Italië moest ik dat inderdaad op de sommige drukke plekken inderdaad ook. Florence en in de straatjes van de Cinque terre dorpjes. Plekken waar je moeilijk afstand kon houden
Laat die gekte maar lekker daar.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 31 maart 2021 @ 00:25:06 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198774793
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

7 miljoenen kwetsbaren in Nederland?
Deze land niet zo erg stoer en sterk als wat ik dacht.
Als je alle mensen met astma, copd, kanker, diabetis, nierfalen, hiv, overgewicht, hartproblemen etc bij elkaar opteld zijn dat er nogal wat ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 31 maart 2021 @ 05:47:39 #128
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198775292
deze jongeman werkt bij het callcenter voor vaccinaties, heeft echt niks te doen met zijn collega's
is al geschorst op het werk vanwege tweets.
is dit het begin van de ontmaskering?
twitter
pi_198775521
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 05:47 schreef THEFXR het volgende:
deze jongeman werkt bij het callcenter voor vaccinaties, heeft echt niks te doen met zijn collega's
is al geschorst op het werk vanwege tweets.
is dit het begin van de ontmaskering?
[ twitter ]
Dat de processen ruk zijn is allang duidelijk.
Dat iemand op non actief gesteld wordt voor het delen van klantendata is ook normaal. Ga er vanuit dat ie ontslagen wordt. Althans, dat zou ik wel doen.

Vorige week was het dus nog gewoon tering druk. Geen idee over wat voor een ontmaskering je het hebt

twitter


[ Bericht 9% gewijzigd door devlinmr op 31-03-2021 08:26:54 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198775758
Hugo... Incapabel as F.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198775874
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:46 schreef ludovico het volgende:
Hugo... Incapabel as F.
Altijd makkelijk lullen vanaf de zijlijn is het niet?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 31 maart 2021 @ 09:50:30 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198776412
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat de processen ruk zijn is allang duidelijk.
Dat iemand op non actief gesteld wordt voor het delen van klantendata is ook normaal. Ga er vanuit dat ie ontslagen wordt. Althans, dat zou ik wel doen.

Vorige week was het dus nog gewoon tering druk. Geen idee over wat voor een ontmaskering je het hebt

[ twitter ]
Dat is mij ook niet heel duidelijk. Worden mensen eigenlijk stiekem niet ingeënt of zo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198776440
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 09:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is mij ook niet heel duidelijk. Worden mensen eigenlijk stiekem niet ingeënt of zo?
Ik vermoed dat ze hier denken dat mensen niet ingeent willen worden, en dit zou het bewijs zijn want er belt niemand.
Zoals gewoonlijk kijken ze dan weer niet naar de reden waarom er niemand belt en verzinnen ze er weer wat bij wat in hun narratief past
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 31 maart 2021 @ 10:32:09 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198776845
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 09:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze hier denken dat mensen niet ingeent willen worden, en dit zou het bewijs zijn want er belt niemand.
Zoals gewoonlijk kijken ze dan weer niet naar de reden waarom er niemand belt en verzinnen ze er weer wat bij wat in hun narratief past
Ik denk het ja. Dat dit soort dingen in bursts gaan (met veel bellende mensen als de nieuwe brieven binnen zijn) lijkt me een veel simpelere en voor de hand liggende oplossing.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198777015
twitter


Kijk, een column die de spijker op zijn kop slaat. Straks wordt alles gekoppeld aan je gezondheidspas. Mag je niet meer zomaar met de auto rijden, niet meer alles kopen. Etc. En dat is wat we willen?

En nog iets anders, het is nu in Spanje verplicht om in de buitenlucht een mondkapje te dragen, ook op het strand en in de natuur. Ze zijn gek geworden. Iedereen een slaaf maken van de overheid.
pi_198777395
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:45 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Kijk, een column die de spijker op zijn kop slaat. Straks wordt alles gekoppeld aan je gezondheidspas. Mag je niet meer zomaar met de auto rijden, niet meer alles kopen. Etc. En dat is wat we willen?
Heb je daar ook bewijs van of is dit een eigen invulling van Leon de Winter. Ik gok dat laatste
quote:
En nog iets anders, het is nu in Spanje verplicht om in de buitenlucht een mondkapje te dragen, ook op het strand en in de natuur. Ze zijn gek geworden. Iedereen een slaaf maken van de overheid.
Hoe maakt een het dragen van een masker je tot slaaf van de overheid?
Was in september vorig jaar bij drukte in de straten in Italie trouwens ook verplicht. Geloof dat we in Nederland er een test mee gedaan hebben in a'dam, geloof niet dat daar iets uitkwam
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198777955
De tering wat gaat die van Haga op zijn bek gisteren bij op 1.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 31 maart 2021 @ 12:09:03 #138
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198778007
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:45 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Kijk, een column die de spijker op zijn kop slaat. Straks wordt alles gekoppeld aan je gezondheidspas. Mag je niet meer zomaar met de auto rijden, niet meer alles kopen. Etc. En dat is wat we willen?

En nog iets anders, het is nu in Spanje verplicht om in de buitenlucht een mondkapje te dragen, ook op het strand en in de natuur. Ze zijn gek geworden. Iedereen een slaaf maken van de overheid.
is een paywall, andere mogelijkheid om te lezen?
pi_198778234
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Altijd makkelijk lullen vanaf de zijlijn is het niet?
Jij denkt dat een basisschoolleraar de ideale kandidaat is in een zorgcrisis.. Tjah
Eigenlijk worden we bestuurd door deep state. Denk dat Hugotje over het algemeen wel gewoon braaf luistert naar wat hem gezegd wordt. En terecht.

Af en toe zegt die alleen wat, moet die niet doet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198778249
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 12:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
De tering wat gaat die van Haga op zijn bek gisteren bij op 1.
?
Jij bent zeker lockdownie? Jullie interpreteren nogal vreemd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198778316
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 12:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij denkt dat een basisschoolleraar de ideale kandidaat is in een zorgcrisis.. Tjah
Eigenlijk worden we bestuurd door deep state. Denk dat Hugotje over het algemeen wel gewoon braaf luistert naar wat hem gezegd wordt. En terecht.

Af en toe zegt die alleen wat, moet die niet doet.
Deep state.... maar natuurlijk.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198778412
twitter
pi_198778421
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 12:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
De tering wat gaat die van Haga op zijn bek gisteren bij op 1.
vond het eerder een beschamend interview van OP1 moet ik zeggen. Van Haga liet alles weer lekker van zich afglijden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198778460
4 vs 1 en dan ook niet laten uitpraten... Van Haga had nooit moeten aanschuiven aangezien je weet hoe dat soort ratten te werk gaan. De spreekbuis van Den Haag
pi_198778532
twitter


:|W weer een mooi staaltje framing vanuit de hoek der ongelovigen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198778550
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:13 schreef devlinmr het volgende:
[ twitter ]

:|W weer een mooi staaltje framing vanuit de hoek der ongelovigen
Laat maar eens bewijs zien dat de ziekenhuizen vol liggen.
pi_198778627
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Laat maar eens bewijs zien dat de ziekenhuizen vol liggen.
Aparte reactie. Probeer je nu goed te praten dat iemand nepfilmpjes de wereld in helpt om te "bewijzen" dat het niet druk is?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 31 maart 2021 @ 13:26:04 #148
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198778658
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik host de event wel, Kralingse bos.
Is dit een date :@ ?
Huilen dan.
  woensdag 31 maart 2021 @ 13:26:08 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198778659
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Laat maar eens bewijs zien dat de ziekenhuizen vol liggen.
Volgens de mensen die op de IC werken is het nog steeds ontzettend druk daar.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 31 maart 2021 @ 13:39:34 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198778804
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Volgens de mensen die op de IC werken is het nog steeds ontzettend druk daar.
Jaja, leuk hoor die mensen die er werken en uit eigen ervaring kunnen vertellen hoe het eraan toegaat maar we kunnen onszelf ook voor de gek laten houden door een filmpje van een opslagruimte waar allemaal schone bedden staan.
Huilen dan.
pi_198778873
quote:
Pinkpop wéér jaar uitgesteld vanwege coronamaatregelen
Muziekfestival Pinkpop wordt dit jaar niet meer gehouden. Het festival in Landgraaf wordt uitgesteld naar volgend jaar, zo meldde de organisatie dinsdag. Eerst was er sprake van dat het festival dit jaar in augustus zou worden gehouden, maar daar is dus nu van afgezien. Vorig jaar werd het festival vanwege de coronamaatregelen ook al uitgesteld.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ld-naar-volgend-jaar
Augustus is ook veel te dichtbij met deze cijfers :{
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198778906
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Augustus is ook veel te dichtbij met deze cijfers :{
Rammstein is ook weer een jaar opgeschoven... mijn ticket begint ernstig te vergelen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198778942
https://www.nu.nl/coronav(...)heft.html?redirect=1

Ook bij de zuiderburen is het een zooitje
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198779007
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Rammstein is ook weer een jaar opgeschoven... mijn ticket begint ernstig te vergelen
Degene die voor Pinkpop dit jaar een ticket kochten wisten dat de kans groot was dat ze een jaar langer moesten wachten om daarvan gebruik te kunnen maken. Toch waren ze binnen een dag uitverkocht. Dat geeft al aan dat mensen zoiets als Pinkpop een warm hart toedragen.

Of ze willen gewoon heel erg graag naar een festival. Dat ook
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 31 maart 2021 @ 14:34:43 #155
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198779481
Rechtbank België: overheid moet alle coronamaatregelen opheffen

BRUSSEL - De Brusselse rechtbank heeft in kort geding de Belgische Staat bevolen om binnen dertig dagen een einde te maken aan de coronamaatregelen. Als de Staat zich hier niet aan houdt, zal het 5.000 euro per dag moeten betalen. Dat bevestigt de Liga van de Rechten van de Mens en het ministerie van Binnenlandse Zaken aan Vlaamse media.

De aanklagers vechtten onder meer het systeem van de ministeriële besluiten aan, waarbij de federale regering zonder inspraak van het parlement volop coronamaatregelen invoert.


Oh?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198779614
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Rechtbank België: overheid moet alle coronamaatregelen opheffen

BRUSSEL - De Brusselse rechtbank heeft in kort geding de Belgische Staat bevolen om binnen dertig dagen een einde te maken aan de coronamaatregelen. Als de Staat zich hier niet aan houdt, zal het 5.000 euro per dag moeten betalen. Dat bevestigt de Liga van de Rechten van de Mens en het ministerie van Binnenlandse Zaken aan Vlaamse media.

De aanklagers vechtten onder meer het systeem van de ministeriële besluiten aan, waarbij de federale regering zonder inspraak van het parlement volop coronamaatregelen invoert.


Oh?
Volgens de rechter zijn de burgerrechten geschonden door de coronamaatregelen. Maar zoals Nederland de tijdelijke noodwet heeft, zal België straks een pandemiewet hebben waarmee ze alle maatregelen kunnen invoeren die ze willen zonder dat de rechter daar een stokje voor kan steken.

quote:
Het Belgische kabinet zegt het vonnis te gaan bestuderen. De Belgische staat kan in hoger beroep gaan. Het Belgische parlement buigt zich bovendien al over de nieuwe zogeheten pandemiewet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198779654
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Volgens de rechter zijn de burgerrechten geschonden door de coronamaatregelen. Maar zoals Nederland de tijdelijke noodwet heeft, zal België straks een pandemiewet hebben waarmee ze alle maatregelen kunnen invoeren die ze willen zonder dat de rechter daar een stokje voor kan steken.
[..]

Ja maar dictatuur en BBB en great reset enzo
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198779685
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja maar dictatuur en BBB en great reset enzo
Ohja, dat was ik vergeten :N
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 31 maart 2021 @ 14:58:13 #159
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198779742
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja maar dictatuur en BBB en great reset enzo
Dat kan natuurlijk niet waar ze want 'ze regelen het netjes juridisich'..

:')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198779902
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk niet waar ze want 'ze regelen het netjes juridisich'..

:')
nee ze regelen het democratisch
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:23:23 #161
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198780058
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

nee ze regelen het democratisch
De grootste grap is natuurlijk dat partijen zoals Forum er doorgaans geen enkel probleem mee hebben om hun kont af te vegen met democratische en rechtsstatelijke principes, maar nu veinzen bijzonder verongelijkt te zijn.
Huilen dan.
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:34:37 #162
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198780219
Over democratie gesproken :Z

twitter


#TeamWappie #TeamWakker ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198780507
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]

vond het eerder een beschamend interview van OP1 moet ik zeggen. Van Haga liet alles weer lekker van zich afglijden
Naja ze hadden hem goed te pakken dat forum zelf de schuldige is dat alles langer dicht blijft door zo'n anti vaccinatie houding.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:05 schreef PSVCL het volgende:
4 vs 1 en dan ook niet laten uitpraten... Van Haga had nooit moeten aanschuiven aangezien je weet hoe dat soort ratten te werk gaan. De spreekbuis van Den Haag
Ah het standaard argument van de wappies als een idool van hun vast gelukt is.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 31 maart 2021 @ 16:06:02 #164
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198780658
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

nee ze regelen het democratisch
Hoe durf je dat schaamteloos te stellen na o.a. het niet willen regeren met 3 miljoen stemmen en Omtzigt.

Kun je ook nog wat anders dan herhaaldelijk dezelfde clichés uitbrallen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 31 maart 2021 @ 16:09:01 #165
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198780713
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:55 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Naja ze hadden hem goed te pakken dat forum zelf de schuldige is dat alles langer dicht blijft door zo'n anti vaccinatie houding.
[..]

Ah het standaard argument van de wappies als een idool van hun vast gelukt is.

Drogreden eerste klas. Alles is langer dicht omdat de overheid daartoe besluit.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 31 maart 2021 @ 16:17:41 #166
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198780880
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hoe durf je dat schaamteloos te stellen na o.a. het niet willen regeren met 3 miljoen stemmen en Omtzigt.

Kun je ook nog wat anders dan herhaaldelijk dezelfde clichés uitbrallen?
Waar heb je het over? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198780966
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hoe durf je dat schaamteloos te stellen na o.a. het niet willen regeren met 3 miljoen stemmen en Omtzigt.

Kun je ook nog wat anders dan herhaaldelijk dezelfde clichés uitbrallen?
Denken dat Omtzigt niet hetzelfde zou doen als het hem beter uit zo komen is naïef.

Het blijven uit eindelijk allemaal politici.

Geloof ook honderd procent dat Baudet en van Haga geen fuck geloven van wat ze allemaal over Covid zeggen. Daar zijn ze intelligent voor, het is puur voor de stemmen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 31 maart 2021 @ 16:24:07 #168
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198780986
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar heb je het over? :?
Rutte gaat niet regeren met PVV of FvD en daar hebben toch een kleine 4 miljoen mensen op gestemd.

Democratie
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 31 maart 2021 @ 16:26:25 #169
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198781033
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:22 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Denken dat Omtzigt niet hetzelfde zou doen als het hem beter uit zo komen is naïef.

Het blijven uit eindelijk allemaal politici.

Geloof ook honderd procent dat Baudet en van Haga geen fuck geloven van wat ze allemaal over Covid zeggen. Daar zijn ze intelligent voor, het is puur voor de stemmen.
Dat zou allemaal best kunnen.

Maar Devlin haalt iedere keer de democratie als heilig gemeengoed uit de kast.

Dat bestaat natuurlijk helemaal niet op de manier waarop dat bedoeld is.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198781045
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Rutte gaat niet regeren met PVV of FvD en daar hebben toch een kleine 4 miljoen mensen op gestemd.

Democratie
En nog veel meer mensen hebben niet op PVV of FvD gestemd.

Democratie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198781070
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Drogreden eerste klas. Alles is langer dicht omdat de overheid daartoe besluit.
En dat komt omdat een groot gedeelte van het volk paupers zijn die schijt aan de rest hebben.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 31 maart 2021 @ 16:29:45 #172
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198781087
quote:
2s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En nog veel meer mensen hebben niet op PVV of FvD gestemd.

Democratie.
Niet voor iedereen dus
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 31 maart 2021 @ 16:30:21 #173
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198781093
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:28 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

En dat komt omdat een groot gedeelte van het volk paupers zijn die schijt aan de rest hebben.
Zuur beeld heb je van je medemens. Misschien niet zo laten hersenspoelen door de NPO en Osterhaus
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198781127
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Niet voor iedereen dus
Tsja, als je standpunten zo extreem zijn dat ze op geen enkele wijze te rijmen zijn met de standpunten van de andere partijen waarmee je ene coalitie moet vormen heb je al snel pech.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 31 maart 2021 @ 16:37:15 #175
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198781174
quote:
2s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Tsja, als je standpunten zo extreem zijn dat ze op geen enkele wijze te rijmen zijn met de standpunten van de andere partijen waarmee je ene coalitie moet vormen heb je al snel pech.
Zo wordt het inderdaad afgedaan.

In realiteit zoekt men de makkelijkste ballenlikkers die het handje maar omhoog steken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198781191
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zo wordt het inderdaad afgedaan.

In realiteit zoekt men de makkelijkste ballenlikkers die het handje maar omhoog steken.
Ok.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198781256
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hoe durf je dat schaamteloos te stellen na o.a. het niet willen regeren met 3 miljoen stemmen en Omtzigt.

Kun je ook nog wat anders dan herhaaldelijk dezelfde clichés uitbrallen?
Omtzigt is ook al parlementslid in Belgie? :?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 31 maart 2021 @ 16:41:48 #178
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198781260
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zuur beeld heb je van je medemens. Misschien niet zo laten hersenspoelen door de NPO en Osterhaus
Daar kom je nu pas achter? Wappies zijn een stuk gezelliger *O*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198781302
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Rutte gaat niet regeren met PVV of FvD en daar hebben toch een kleine 4 miljoen mensen op gestemd.

Democratie
Dus jij wil dat PVV en FvD hun standpunten overboord gooien zoals "weg met de coronamaatregelen" (FvD) en "Alle moslims het land uit" (ongrondwettelijk PVV), met daarnaast vast nog wel wat van hun extremere standpunten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 31 maart 2021 @ 16:45:08 #180
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198781306
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Rutte gaat niet regeren met PVV of FvD en daar hebben toch een kleine 4 miljoen mensen op gestemd.

Democratie
Dat is een vorm van democratie ja. Wat heeft dat met de Belgische situatie te maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198781333
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zuur beeld heb je van je medemens. Misschien niet zo laten hersenspoelen door de NPO en Osterhaus
Wat hebben de NPO en vooral Osterhaus met de vorming van een kabinet te maken?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198781465
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zuur beeld heb je van je medemens. Misschien niet zo laten hersenspoelen door de NPO en Osterhaus
Zuur nee, realist ja.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_198781532
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Rutte gaat niet regeren met PVV of FvD en daar hebben toch een kleine 1.7 miljoen mensen op gestemd.

Democratie
fixed
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:03:47 #184
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198781577
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

fixed
Nee niet fixed jij verkleint ten onrechte de getallen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:06:32 #185
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198781614
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat hebben de NPO en vooral Osterhaus met de vorming van een kabinet te maken?
Klaarblijkelijk heel veel
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198781677
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:03 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nee niet fixed jij verkleint ten onrechte de getallen.
https://www.kiesraad.nl/a(...)iezing-17-maart-2021

Aantal stemmen 10.462.677
aantal zetels PVV 17 FVD 8 =25 van de 150

25/150=0.166666*10462677=1.743.779,5

Rekenen is niet je sterkste kant begrijp ik?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:22:31 #187
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198781863
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Niet voor iedereen dus
Wel voor iedereen.

Mensen die op partijen stemmen die zichzelf willens en wetens buitenspel zetten moeten niet verbaasd opkijken dat ze niet mee mogen ballen.
Huilen dan.
pi_198782642
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dus jij wil dat PVV en FvD hun standpunten overboord gooien zoals "weg met de coronamaatregelen" (FvD) en "Alle moslims het land uit" (ongrondwettelijk PVV), met daarnaast vast nog wel wat van hun extremere standpunten
Het lijkt wel om mensen WOII helemaal vergeten zijn. Niet dat een Wilders of een Baudet een Adolf kloon zijn maar wel een voorbeeld wat er gebeurd als populisten met extreme beloften aan de macht komen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_198782662
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 18:26 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Het lijkt wel om mensen WOII helemaal vergeten zijn. Niet dat een Wilders of een Baudet een Adolf kloon zijn maar wel een voorbeeld wat er gebeurd als populisten met extreme beloften aan de macht komen.
Ik vermoed dan ook dat er geen antwoord gaat komen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198782674
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Klaarblijkelijk heel veel
Vertel
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 31 maart 2021 @ 18:35:26 #191
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198782748
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]

https://www.kiesraad.nl/a(...)iezing-17-maart-2021

Aantal stemmen 10.462.677
aantal zetels PVV 17 FVD 8 =25 van de 150

25/150=0.166666*10462677=1.743.779,5

Rekenen is niet je sterkste kant begrijp ik?
Had ik het alleen over de PVV dan apekop
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198782762
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 18:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Had ik het alleen over de PVV dan apekop
Nee... Oh en ik ook niet.. :')

Lezen ook niet je sterkste kant?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 31 maart 2021 @ 18:48:45 #193
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198782912
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 18:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee... Oh en ik ook niet.. :')

Lezen ook niet je sterkste kant?
Nee iemand een enorme ram op zijn muil geven, dat is mijn sterke kant
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198783098
https://www.globalresearc(...)-19-vaccines/5740942


3964 mensen overleden na vaccinatie. Ik vind daar wat van. Ook opvallend dat er in verhouding maar weinig mensen overlijden door AZ. Willen ze Pfizer en moderna er door heen drukken? Terwijl die veel gevaarlijker lijkt?
pi_198783422
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 18:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nee iemand een enorme ram op zijn muil geven, dat is mijn sterke kant
Op internet wellicht
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198783498
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:00 schreef mir1986 het volgende:
https://www.globalresearc(...)-19-vaccines/5740942


3964 mensen overleden na vaccinatie. Ik vind daar wat van. Ook opvallend dat er in verhouding maar weinig mensen overlijden door AZ. Willen ze Pfizer en moderna er door heen drukken? Terwijl die veel gevaarlijker lijkt?
Na of door vaccinatie?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198783746
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Na of door vaccinatie?
Na of door corona?

https://herstelderepublie(...)tter_impression=true


Hier wat antwoorden van het Britse ministerie. Bevestigt dat er niemand overleden is door alleen Corona.
pi_198783782
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Na of door vaccinatie?
Na of door corona?

https://herstelderepublie(...)tter_impression=true


Hier wat antwoorden van het Britse ministerie. Bevestigt dat er niemand overleden is door alleen Corona.
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Na of door vaccinatie?
Je blijft alles maar goed praten hé, zelfs als ik met bewijs kom, praat je het weer op de een of andere manier goed. Je mag niet sterven aan Corona, maar wel heftige bijwerkingen krijgen door het vaccin of er zelfs aan doodgaan. Zelfs jonge mensen die nauwelijks een kans hebben te overlijden door Corona. Bizar.
pi_198783790
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Volgens de mensen die op de IC werken is het nog steeds ontzettend druk daar.
Waar ik er een van ben, als arts op het COVID cohort en op de IC.

Je kan vanalles vinden van de lockdown, maatregelen van de regering en macht die politici niet graag uit handen geven in geval van normalisatie. Maar dat mensen niet geloven dat de de IC's en ziekenhuizen niet druk zijn, vind ik toch wel heel wonderlijk.
  woensdag 31 maart 2021 @ 19:44:06 #200
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198783993
Wat ik wonderlijk vind zijn al die niet-wappies die op een wappieforum rondhangen :o
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 18:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nee iemand een enorme ram op zijn muil geven, dat is mijn sterke kant
_O-
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198784152
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat ik wonderlijk vind zijn al die niet-wappies die op een wappieforum rondhangen :o
[..]

_O-
Ik stop mensen niet zo graag in zulke hokjes en stereotypen. De meeste mensen hebben het beste voor met de wereld, alleen een ander idee van de route daarnaartoe. De ander daarom wappie of juist niet-wappie noemen devalueert iemand direct en haalt de mogelijkheid tot kritisch gesprek weg.

En daarvoor lijkt mij BNW opgericht. Om samen kritisch en met open blik (en dus niet van te voren al 100% overtuigd van een of ander) te kijken naar bepaalde gebeurtenissen.
pi_198784214
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:51 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Ik stop mensen niet zo graag in zulke hokjes en stereotypen. De meeste mensen hebben het beste voor met de wereld, alleen een ander idee van de route daarnaartoe. De ander daarom wappie of juist niet-wappie noemen devalueert iemand direct en haalt de mogelijkheid tot kritisch gesprek weg.

En daarvoor lijkt mij BNW opgericht. Om samen kritisch en met open blik (en dus niet van te voren al 100% overtuigd van een of ander) te kijken naar bepaalde gebeurtenissen.
Ik zou graag eens willen kijken op zo'n afdeling. Als je dan hoort dat we in het umcg 27 mensen opgenomen zijn, dan vraag ik mij af waarom dat zo druk is?
pi_198784371
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:54 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Ik zou graag eens willen kijken op zo'n afdeling. Als je dan hoort dat we in het umcg 27 mensen opgenomen zijn, dan vraag ik mij af waarom dat zo druk is?
Ik weet niet hoe het in het UMCG is, maar weet dat in andere universitaire centra de bezetting bijna 2x zo hoog is.

Er zijn nou eenmaal weinig IC bedden door beperkte kunde. Het kost bijna 15 jaar om een intensivist op te leiden en volgens mij 8 jaar om een volleerd IC verpleegkundige op te leiden. Daar trek je niet zomaar een blik van open.

Gevolg is dat functies die hierbij kunnen ondersteunen, zoals anesthesisten en anesthesiemedewerkers hierdoor bij moeten springen, wat weer drastische invloed heeft op het operatieprogramma.

Zo werkt het al snel door in het gehele ziekenhuis, waardoor een gedeelte het heel druk heeft, en de andere helft niet goed kan helpen en dus een relatief rustige periode heeft.
  woensdag 31 maart 2021 @ 20:03:18 #204
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198784414
foutje
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198784668
[twitter]https://twitter.com/MarcVegt/status/1377255831150944257[/twitter
Politieke basis is er niet volgens de Oostenrijkse rechtbank.

Trouwens @Moderators, kan ik ooit weer gaan posten in de corona topics of blijf ik verbannen en blijft er sprake van censuur?
pi_198784701
twitter


Corona volgt de seizoenseffecten of zullen de gevaccineerden nu gaan zorgen voor extra hoge cijfers?
  woensdag 31 maart 2021 @ 20:24:26 #207
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198784772
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 20:17 schreef mir1986 het volgende:
[twitter]https://twitter.com/MarcVegt/status/1377255831150944257[/twitter
Politieke basis is er niet volgens de Oostenrijkse rechtbank.

Trouwens @:moderators, kan ik ooit weer gaan posten in de corona topics
Nee |:) .
quote:
of blijf ik verbannen
Ja |:) .
quote:
en blijft er sprake van censuur?
Ja |:) .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
pi_198784828
Naar wie kan ik mailen?
pi_198784982
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:34 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Na of door corona?

https://herstelderepublie(...)tter_impression=true


Hier wat antwoorden van het Britse ministerie. Bevestigt dat er niemand overleden is door alleen Corona.
[..]

Je blijft alles maar goed praten hé, zelfs als ik met bewijs kom, praat je het weer op de een of andere manier goed. Je mag niet sterven aan Corona, maar wel heftige bijwerkingen krijgen door het vaccin of er zelfs aan doodgaan. Zelfs jonge mensen die nauwelijks een kans hebben te overlijden door Corona. Bizar.
Jeetje... Ik stelde alleen maar een vraag.
Je mag van mij best aan of met corona sterven hoor en zoals ik al heel lang roep, het aantal doden door of aan of met corona is niet het punt.
De hoeveelheid mensen die in het ziekenhuis terechtkomen is het punt.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198785295
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 20:17 schreef mir1986 het volgende:
[twitter]https://twitter.com/MarcVegt/status/1377255831150944257[/twitter
Politieke basis is er niet volgens de Oostenrijkse rechtbank.

Trouwens @:moderators, kan ik ooit weer gaan posten in de corona topics of blijf ik verbannen en blijft er sprake van censuur?
Vertel eens, wat heeft die rechtbank precies besloten en waarom?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198785805
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:34 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Na of door corona?

https://herstelderepublie(...)tter_impression=true


Hier wat antwoorden van het Britse ministerie. Bevestigt dat er niemand overleden is door alleen Corona.
[..]

Je blijft alles maar goed praten hé, zelfs als ik met bewijs kom, praat je het weer op de een of andere manier goed. Je mag niet sterven aan Corona, maar wel heftige bijwerkingen krijgen door het vaccin of er zelfs aan doodgaan. Zelfs jonge mensen die nauwelijks een kans hebben te overlijden door Corona. Bizar.
Oh en...

https://mobile-reuters-co(...)ms-had-idUSKBN28A2QE

Waarom blijf je de leugens van dit soort sites geloven?

[ Bericht 1% gewijzigd door devlinmr op 31-03-2021 21:52:38 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 31 maart 2021 @ 21:35:41 #213
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198785859
Effe lachen...

twitter


Hardcore lockdownie *)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198785989
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:51 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Ik stop mensen niet zo graag in zulke hokjes en stereotypen. De meeste mensen hebben het beste voor met de wereld, alleen een ander idee van de route daarnaartoe. De ander daarom wappie of juist niet-wappie noemen devalueert iemand direct en haalt de mogelijkheid tot kritisch gesprek weg.

En daarvoor lijkt mij BNW opgericht. Om samen kritisch en met open blik (en dus niet van te voren al 100% overtuigd van een of ander) te kijken naar bepaalde gebeurtenissen.
Opgericht daarvoor misschien ja, maar het gros die hier post is alles behalve kritisch. Slikken de verhaaltjes van de bekende wappies als zoete koek.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_198786044
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Effe lachen...

[ twitter ]

Hardcore lockdownie *)
Nou ik ga stuk...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_198786047
quote:
In de strijd tegen de veertigste golf van het coronavirus gaat heel Frankrijk voor de tweede keer in 2026 voor een maand weer in een strengere (routine) lockdown. De maatregelen die golden voor negentien regio’s, worden uitgebreid naar alle departementen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198786071
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Effe lachen...

[ twitter ]

Hardcore lockdownie *)
Best triest dat je jezelf zo voor lul zet. En dan heb ik het over de vrouw die dit filmt en bewust op internet zet. Kleutergedrag
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 31 maart 2021 @ 21:57:32 #218
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198786156
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:45 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Opgericht daarvoor misschien ja, maar het gros die hier post is alles behalve kritisch. Slikken de verhaaltjes van de bekende wappies als zoete koek.
Daar doe je de 'harde kern' posters in dit topic zwaar tekort mee. De meeste mensen hier voelen intuïtief aan dat er iets niet klopt. Helaas is het hele systeem ingericht om 'de waarheid' te faciliteren.

Dan kom je in communities uit, empirische bewijsvoering en bij de grotere wappies. Niet alles snijdt evenveel hout.

Maar het gaat wel wat verder dan de dagelijkse dosis covid bullshit aanhoren en Marjon Koopmans, Diederik "dj" Gommers en Abje Osterhaus bij Op1. En jezelf dan ontslaan van onderzoeksplicht zoals 90% van de mensen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 31 maart 2021 @ 21:58:16 #219
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198786169
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Best triest dat je jezelf zo voor lul zet. En dan heb ik het over de vrouw die dit filmt en bewust op internet zet. Kleutergedrag
Nee dát is inderdaad het kleutergedrag in dit filmpje.


:')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198786286
quote:
Halsema: ME al wekenlang "buitengewoon beheerst" tijdens demonstraties Museumplein
Burgemeester Femke Halsema heeft vanmiddag opnieuw benadrukt dat er, als demonstranten zich houden aan bepaalde voorwaarden, wel degelijk gedemonstreerd kan worden tegen de coronamaatregelen. Toch was het volgens haar de afgelopen weken telkens wel nodig dat Mobiele Eenheid ingreep.

Volgens Halsema zijn de regels voor demonstraties in Amsterdam juist minder streng dan in veel andere gemeentes. De demonstraties zouden in het Westerpark moeten plaatsvinden, maar zouden op de dag zelf ook op het Museumplein worden toegestaan als de aanwezigen genoeg afstand houden en niet met een te grote groep zijn.

"Maar wij kunnen geen enorme massa's toestaan die urenlang demonstratief knuffelen, handen vasthouden, terwijl elders in de stad officieel maximaal twee mensen samen mogen komen, alle horeca dicht moet zijn en de detailhandel beperkt is", zei ze. Er wordt dan "getrapt" opgetreden. "Dan kiezen wij ervoor de waterwerper in te zetten. Van alle middelen is het niet leuk, maar naar verhouding geweldloos en redelijk effectief."

Wel bleek bijvoorbeeld afgelopen zondag dat een deel van de actievoerders met paraplu's en regenjassen dicht bij elkaar gaat zitten. "Zogenaamde veteranen positioneerden zich voor de ME", zei Halsema. "Dan ontstaan onmogelijke situaties."

De ME opereerde volgens haar "buitengewoon beheerst", net als tijdens de eerdere protesten op die plek. "Ik moet zeggen dat ik heel trots ben op de ME, op de wijze waarop die dat doet. Met beheersing, maar ook wel degelijk gedecideerd gedrag. Maar dat is noodzakelijk."
https://www.at5.nl/artike(...)straties-museumplein
De terughoudende manier waarop de ME ingrijpt tegen demonstranten die tegen coronamaatregelen demonstreren is iets om trots op te zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198786287
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nee dát is inderdaad het kleutergedrag in dit filmpje.


:')
Ah de man van 3 ohnee, 4 miljoen stemmen is er ook nog
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 31 maart 2021 @ 22:10:57 #222
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198786391
De lockdownies hebben gesproken; hardcore D666 lockdownie is volkomen normaal. Wat maak je je druk zeg over die malloot dat hij op internet gezet is, wie herkent hem nou met zijn muilkorf tot aan de ogen en zijn helmet op. ;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198786435
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Effe lachen...

[ twitter ]

Hardcore lockdownie *)
Wat een bitch om iemand te gaan filmen en uitlachen. :{w
  woensdag 31 maart 2021 @ 22:16:32 #224
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198786487
Stel je niet aan zeg, elk weekend aan de streams gekluisterd demonstranten uitlachen en het wappieklappen volgen en dan nu het morele kompas uithangen :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198786536
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:
wappieklappen
De ME stelt zich juist erg terughoudend op iedere week.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198786570
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:10 schreef controlaltdelete het volgende:
De lockdownies hebben gesproken; hardcore D666 lockdownie is volkomen normaal. Wat maak je je druk zeg over die malloot dat hij op internet gezet is, wie herkent hem nou met zijn muilkorf tot aan de ogen en zijn helmet op. ;(
Zie je niet hoe triest het is om dat te filmen en op internet te zetten herkenbaar of niet?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198786609
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Stel je niet aan zeg, elk weekend aan de streams gekluisterd demonstranten uitlachen en het wappieklappen volgen en dan nu het morele kompas uithangen :{w
Geen idee over wie je het hebt maar ik heb wel wat beters te doen met mijn leven.
Daarnaast raakt je vergelijking kant nog wal
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198786623
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:57 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Daar doe je de 'harde kern' posters in dit topic zwaar tekort mee. De meeste mensen hier voelen intuïtief aan dat er iets niet klopt. Helaas is het hele systeem ingericht om 'de waarheid' te faciliteren.

Dan kom je in communities uit, empirische bewijsvoering en bij de grotere wappies. Niet alles snijdt evenveel hout.

Maar het gaat wel wat verder dan de dagelijkse dosis covid bullshit aanhoren en Marjon Koopmans, Diederik "dj" Gommers en Abje Osterhaus bij Op1. En jezelf dan ontslaan van onderzoeksplicht zoals 90% van de mensen.
Oke laat ik het dan zo zeggen er posten ook veel lui hier bullshit die niets te maken hebben met kritisch zijn. Maar je hebt gelijk er zitten er ook tussen die kritisch zijn die verder niks over vage complottheorieën lullen.

Maar ik vind ook dat wij "lockdownies" worden neer gezet die maar blind de overheid volgen. En dat wij iedereen die kritisch zijn maar Wappies noemen. Dat is gewoon bullshit want dan zouden we Osterhaus en Gommers ook wappies vinden. Want ook die plaatsen gewoon kritische noten.

En ook ik ben kritisch over bijvoorbeeld een Avondklok maar ben wel van mening dat wat je nu ook doet als overheid je het niet goed doet. We leven nu voor het eerst in een tijd dat we kans hebben om het altijd slachtoffers van een pandemie kunnen voorkomen en tevens kunnen proberen de druk op de zorg enigszins in toom te houden.

Maar we leven ook in een tijd dat we nog niet helemaal goed weten om een virus zoals Covid te kunnen stoppen. Het is daarmee ook vooral een periode waarvan we kunnen en moeten leren.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_198786629
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  woensdag 31 maart 2021 @ 22:24:09 #230
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198786639
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ah de man van 3 ohnee, 4 miljoen stemmen is er ook nog
Natuurlijk.

Straks zeg je een keer iets nieuws en ik zou het het missen.

The horror
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 31 maart 2021 @ 22:24:53 #231
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198786654
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Geen idee over wie je het hebt maar ik heb wel wat beters te doen met mijn leven.

Jup de hele dag op dit forum hangen achter de wappies aanzitten. :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198786684
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Stel je niet aan zeg, elk weekend aan de streams gekluisterd demonstranten uitlachen en het wappieklappen volgen en dan nu het morele kompas uithangen :{w
Het is inderdaad fijn toeven op Dumpert na zo'n demo dag.

Ipv frustratie te hebben over die lui heb ik het WK vliegen voor wappies tot vermaak verheven. Mooiste is dat het bijna om de week ipv om de vier jaar.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_198786758
quote:
Je punt?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198786786
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup de hele dag op dit forum hangen achter de wappies aanzitten. :+
Geen idee, zijn er hier wappies dan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 31 maart 2021 @ 22:33:24 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198786802
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:57 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Daar doe je de 'harde kern' posters in dit topic zwaar tekort mee. De meeste mensen hier voelen intuïtief aan dat er iets niet klopt. Helaas is het hele systeem ingericht om 'de waarheid' te faciliteren.

Dan kom je in communities uit, empirische bewijsvoering en bij de grotere wappies. Niet alles snijdt evenveel hout.

Maar het gaat wel wat verder dan de dagelijkse dosis covid bullshit aanhoren en Marjon Koopmans, Diederik "dj" Gommers en Abje Osterhaus bij Op1. En jezelf dan ontslaan van onderzoeksplicht zoals 90% van de mensen.
Een deel van die harde kern heeft nu al meerdere keren laten zien in de leugens en bedrog over de demonstraties te trappen, zoals laatst met die zogenaamde zorgmedewerkers. Schiet nog niet echt op dan met die kritische houding.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 31 maart 2021 @ 22:33:28 #236
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198786804

Het was een mooie dag vandaag 8-)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198786820
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Natuurlijk.

Straks zeg je een keer iets nieuws en ik zou het het missen.

The horror
Ben je er ondertussen nu zelf ook achter dat je het bij het verkeerde eind had?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198786868
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Stel je niet aan zeg, elk weekend aan de streams gekluisterd demonstranten uitlachen en het wappieklappen volgen en dan nu het morele kompas uithangen :{w
Wat een bizarre vergelijking. Wederom.
pi_198786889
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een deel van die harde kern heeft nu al meerdere keren laten zien in de leugens en bedrog over de demonstraties te trappen, zoals laatst met die zogenaamde zorgmedewerkers. Schiet nog niet echt op dan met die kritische houding.
Maak jij je altijd zoveel zorgen om wat gekkies?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198786894
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Geen idee over wie je het hebt maar ik heb wel wat beters te doen met mijn leven.
Daarnaast raakt je vergelijking kant nog wal
‘Het moreel kompas’ is mijn bijnaam blijkbaar. Het schijnt namelijk heel genant en belachelijk te zijn om te hebben.
pi_198786912
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
Gommers
Wat weet Gommers nou weer van infectieziektes?!
Die zuigt het net zo hard uit zijn grote duim.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198786937
quote:
Wat is hier zo mooi aan? De troep die ze achterlaten en dat het Vondelpark weer dicht moest?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 31 maart 2021 @ 22:47:13 #243
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198787053
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ben je er ondertussen nu zelf ook achter dat je het bij het verkeerde eind had?
Naar rato heeft dat aantal op die partijen gestemd.

Netto hebben 4 miljoen mensen over die vleugel van rechts gestemd.

Maar jij pakt een detail en vergroot dat enorm uit. Pedant trekje.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 31 maart 2021 @ 22:49:01 #244
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198787081
quote:
81s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wat is hier zo mooi aan? De troep die ze achterlaten en dat het Vondelpark weer dicht moest?
Uh dat gebeurde iedere mooie lentedag dat troep achterlaten :)

En het moest niet dicht, maar daar hebben ze voor gekozen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 31 maart 2021 @ 22:49:46 #245
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198787093
quote:
81s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wat is hier zo mooi aan? De troep die ze achterlaten en dat het Vondelpark weer dicht moest?
Mensen die plezier maken, vitamine d is allemaal goed voor het immuunsysteem, maar nog mooier zoveel mensen die zich totaal niet druk maken om het virus, samen zijn zonder malle regels en mondkapjes. De troep wordt wel weer opgeruimd het is niet dat daardoor het Vondelpark vergaat. Maar ik snap het, lockdownies moeten nu eenmaal zagen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198787122
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat weet Gommers nou weer van infectieziektes?!
Die zuigt het net zo hard uit zijn grote duim.
Had jij niet "hoger opgeleid" oid in je profiel staan?

Je bent wel in ieder geval het type opgeleid maar niet bijster slim. Maar omdat je hoger opgeleid bent denk je het wel beter te weten dan de rest...

Net zoals een verre kennis van ons, opgeleid en werkza in een totaal ander vakgebied dan ik maar wel claimen dat ie mijn vakgebied beter kent dan ik want hij is hoger opgeleid dan ik...

Disclaimer kan je profiel niet zien op mobiel dus bovenstaande kan ook fout zijn op het type zoals die verre kennis na.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_198787243
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je punt?
Overheden schuwen niet om te straffen als mensen tegen maatregelen zijn en doen.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_198787262
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mensen die plezier maken, vitamine d is allemaal goed voor het immuunsysteem, maar nog mooier zoveel mensen die zich totaal niet druk maken om het virus, samen zijn zonder malle regels en mondkapjes. De troep wordt wel weer opgeruimd het is niet dat daardoor het Vondelpark vergaat. Maar ik snap het, lockdownies moeten nu eenmaal zagen.
Plezier maken bestaat uitsluitend uit feesten? Wat een armoe! Gelukkig kan het overgrote deel van de bevolking plezier maken zonder dat de politie weer moet optreden en anderen hun troep moeten opruimen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198787271
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Naar rato heeft dat aantal op die partijen gestemd.

Netto hebben 4 miljoen mensen over die vleugel van rechts gestemd.

Maar jij pakt een detail en vergroot dat enorm uit. Pedant trekje.
Jij had het over PVV en FVD... VVD heb je nergens genoemd en die zitten straks gewoon in de regering.

Echt het is niet moeilijk om toe te geven dat je verkeerd zat
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 31 maart 2021 @ 23:09:33 #250
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198787369
quote:
81s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Plezier maken bestaat uitsluitend uit feesten? Wat een armoe! Gelukkig kan het overgrote deel van de bevolking plezier maken zonder dat de politie weer moet optreden en anderen hun troep moeten opruimen.
Dat krijg je als mensen nergens heen kunnen. Spring eens uit de band miep en niet zo zagen over ordnung muss sein. In het oude normaal waren regelmatig festivals en live bandjes in het Vondelpark ook troep. Het was een mooie dag :*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198787528
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:52 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Had jij niet "hoger opgeleid" oid in je profiel staan?

Je bent wel in ieder geval het type opgeleid maar niet bijster slim. Maar omdat je hoger opgeleid bent denk je het wel beter te weten dan de rest...

Net zoals een verre kennis van ons, opgeleid en werkza in een totaal ander vakgebied dan ik maar wel claimen dat ie mijn vakgebied beter kent dan ik want hij is hoger opgeleid dan ik...

Disclaimer kan je profiel niet zien op mobiel dus bovenstaande kan ook fout zijn op het type zoals die verre kennis na.
Misschien ooit iets met "hooggeleid" zoek maar op Dumpert voor de oorsprong daarvan.

Kom maar door op argumenten hoor. Ik zie een hoge mate van consensus en een matige mate van wetenschappelijk bewijs.

Natuurlijk weet ik het beter dan de rest. Tenzij een ander het beter weet dan ik.

Kvind mijn kritische houding alleen maar gezond, ik zie angstporno die niet in verhouding staat tot de kwaal en een hoop excuusjes die in een echte crisis niet hadden bestaan. Nood breekt wet.. In nood kan het opeens wel.. Etc.

Verder denk ik dat mensen slachtoffer vallen aan maakbaarheidsdenken. Niks mis met effectieve goedkope maatregelen, maar daar spreek je gewoon niet meer over met een avondklok. Dat gaat gewoon veel te ver. Die nood bestaat niet daarvoor op dit moment in dit land. Laat staan dat die bijster effectief is. Dat zijn losse schattingen.

En die schattingen zijn ook steeds weer overdreven vanuit het RIVM. 100k doden? Waar dan?

Volgens het nieuwste Sanquin (dacht ik) bloedonderzoek heeft 21% antistoffen in het bloed. Antistoffen die na 250 dagen niet meer te detecteren zijn in het bloed..

We prikken vaccins.

Het wordt zomer.

Het gevaar van Covid is gewoon foetsie, thx vaccin makers, nu asap de meest drastische maatregelen afschaffen waarvan het effect onbewezen is.

Dan maar een echte lock down die ook geen zin heeft als het nodig zal blijken... Maar maatregelen hebben ook side effects.

Maareh dat hooggeleid is een joke. Ik heb geen veer in mijn reet.

En dat de afgelopen zomer niet alles gewoon volledig is opengegooid, afgezien van wat basisregels bij supermarkten, vind ik nog steeds een schande.

Zal wel wat met zorg achterstanden te maken hebben. Maar dat is dan weer extreem pijnlijk want in de zomer hebben de maatregelen nog minder zin dan in de winter.

Kosten/ baten afwegingen. Ik voel aan alles dat die scheef lopen op bepaalde punten.

Vergis je ook niet dat we spreken over 15k doden van gem 82 jaar. Max 3 jaar te leven in matige gezondheid zegmaar. Wie weet. 30.000 verloren gezonde levensjaren vanwege covid.

Dat is op 18 miljoen. 0.15% van een jaar.

Das nog geen 20 uur kwalitatief korter leven per persoon aan levensverwachting.

Hou op hoor die getallen slaan nergens op. En het idee begrijp ik heus wel, je wilt geen exponentiële groei op de IC.

Maar ik ben team Maurice de Hond.

Die exponentiële groei kap je af door superspread events te killen. En verder is het toch voornamelijk uitzingen op dit moment tot het weer zomer wordt.

[ Bericht 9% gewijzigd door ludovico op 31-03-2021 23:27:37 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198787642
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat krijg je als mensen nergens heen kunnen. Spring eens uit de band miep en niet zo zagen over ordnung muss sein. In het oude normaal waren regelmatig festivals en live bandjes in het Vondelpark ook troep. Het was een mooie dag :*
Stel je niet zo vreselijk aan. Je zaagt zelf constant over de regels _O-

Tuurlijk is uit de band springen af en toe best wel leuk maar als je echt niet zonder kan op zo'n prachtige dag als deze dan is dat best wel een beetje sneu :{w

Omdat in het oude normaal troep achterlaten (in jouw beleving) normaal was is het altijd normaal of zo? Ik snap sws nooit zo dat mensen blijkbaar wel bereid zijn hun troep ergens heen te slepen maar te beroerd zijn om de restanten ervan mee terug te nemen 8)7

En je weet dat we sws in een maatschappij leven dat bol staat van de regeltjes? Anders wordt het nl een zooitje. Maar als er tijdens een pandemie regels voorgeschreven worden om te voorkomen dat ons gezondheidssysteem het niet meer aankan is ineens het huis te klein. We kunnen nergens meer heen en we moeten een mondkapje dragen! Boehoehoe :'(

En dan nog doodleuk beweren dat wappies weten hoe ze plezier moeten maken _O-

Nee ze weten zichzelf blijkbaar totaal niet te vermaken zonder feesten en partijen als dat even niet kan en moeten het hebben van leedvermaak als een wappie weigert een foto te maken voor iemand die dat wel kan. Lachen man! :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 01-04-2021 02:20:04 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198788228
quote:
UMC over massaal gedeelde video over ‘leeg' ziekenhuis: "Hier worden de bedden gereinigd"
Het Amsterdam UMC baalt van een video die massaal op Facebook wordt gedeeld waarin de indruk wordt gewekt dat er amper coronapatiënten in het ziekenhuis liggen. In de video laat een onbekende filmer tientallen lege bedden zien. In werkelijkheid gaat het niet om een patiëntenafdeling, maar om de beddencentrale, laat het ziekenhuis op Twitter weten. De video is alleen op Facebook al 14.000 keer gedeeld.
https://www.at5.nl/artike(...)-de-bedden-gereinigd
En weer wordt er nepnieuws verspreid om het coronaprobleem te ontkennen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198789549
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 00:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En weer wordt er nepnieuws verspreid om het coronaprobleem te ontkennen.
Oh maar dat heeft men hier allang weer geprobeerd goed te praten door te vragen naar beelden van volle IC's
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198789777
quote:
81s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Plezier maken bestaat uitsluitend uit feesten? Wat een armoe! Gelukkig kan het overgrote deel van de bevolking plezier maken zonder dat de politie weer moet optreden en anderen hun troep moeten opruimen.
Het is maar waar de media zich op focust.. het is natuurlijk niet de bedoeling dat jongeren bij elkaar komen en opstandig worden (terecht overigens, op een gegeven moment is het leuk geweest zeker wanneer de kans echt nihil is wil je besmet raken, en dan nog merk je er niks van) dan maar een negatieve lading aangeven zodat mensen als jou toch weer iets hebben gevonden om te kunnen kankeren. TROEP IN EEN PARK!! WOW!!

Valt nog mee dat je de mensen niet veroordeeld voor het samenkomen, positief punt .
pi_198789792
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 00:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En weer wordt er nepnieuws verspreid om het coronaprobleem te ontkennen.
Die kan dan zo voor de NOS of RTL werken..hebben ervaring met nepnieuws verspreiden
pi_198789799
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 08:52 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Die kan dan zo voor de NOS of RTL werken..hebben ervaring met nepnieuws verspreiden
:O :O
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198789816
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 08:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Het is maar waar de media zich op focust.. het is natuurlijk niet de bedoeling dat jongeren bij elkaar komen en opstandig worden (terecht overigens, op een gegeven moment is het leuk geweest zeker wanneer de kans echt nihil is wil je besmet raken, en dan nog merk je er niks van) dan maar een negatieve lading aangeven zodat mensen als jou toch weer iets hebben gevonden om te kunnen kankeren. TROEP IN EEN PARK!! WOW!!

Valt nog mee dat je de mensen niet veroordeeld voor het samenkomen, positief punt .
Dat heeft gewoon niks met Corona te maken. Als je je afval niet gewoon opruimt ben je gewoon een minderwaardige eikel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198789827
quote:
2s.gif Op donderdag 1 april 2021 08:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat heeft gewoon niks met Corona te maken. Als je je afval niet gewoon opruimt ben je gewoon een minderwaardige eikel.
Klopt
pi_198790045
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 08:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Het is maar waar de media zich op focust.. het is natuurlijk niet de bedoeling dat jongeren bij elkaar komen en opstandig worden (terecht overigens, op een gegeven moment is het leuk geweest zeker wanneer de kans echt nihil is wil je besmet raken, en dan nog merk je er niks van) dan maar een negatieve lading aangeven zodat mensen als jou toch weer iets hebben gevonden om te kunnen kankeren. TROEP IN EEN PARK!! WOW!!

Valt nog mee dat je de mensen niet veroordeeld voor het samenkomen, positief punt .
Goh.. in Nijmegen en andere steden konden de mensen wel gewoon in een park bijeenkomen en de regels in acht houden.
Geef eens een bron van dat "nihil" van je. Gezien het feit dat zo'n 50% van de mensen geen idee hebben waar ze besmet zijn geraakt is dat namelijk nog maar zeer de vraag. Zeker als je bekijkt hoe dicht men op elkaar zit in het Vondelpark. Dat je het virus buiten minder snel overdraagt omdat je langs elkaar loopt is logisch, maar geldt dat ook voor de situatie in het park
En je merkt er niks van? Afhankelijk van welke mediastroom je aanhangt heeft 1%(alternatieve media) tot 10%(MSM) van de mensen (jong en oud) na een milde infectie nog maandenlang nodig om te revalideren.

[ Bericht 6% gewijzigd door devlinmr op 01-04-2021 09:21:04 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 1 april 2021 @ 09:41:15 #261
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198790392
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 08:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Het is maar waar de media zich op focust.. het is natuurlijk niet de bedoeling dat jongeren bij elkaar komen en opstandig worden (terecht overigens, op een gegeven moment is het leuk geweest zeker wanneer de kans echt nihil is wil je besmet raken, en dan nog merk je er niks van) dan maar een negatieve lading aangeven zodat mensen als jou toch weer iets hebben gevonden om te kunnen kankeren. TROEP IN EEN PARK!! WOW!!

Valt nog mee dat je de mensen niet veroordeeld voor het samenkomen, positief punt .

Gezelligheid kent geen tijd

twitter


ook in Deventer wonen nog steeds gezellige mensen

twitter


Schande *O*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198790465
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 09:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Gezelligheid kent geen tijd

[ twitter ]

ook in Deventer wonen nog steeds gezellige mensen

[ twitter ]

Schande *O*
Wat een enorm nikszeggende filmpjes en dito post van je weer. :')

Wat probeer je nou precies te zeggen of bewijzen?
pi_198790904
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 09:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Gezelligheid kent geen tijd

[ twitter ]

ook in Deventer wonen nog steeds gezellige mensen

[ twitter ]

Schande *O*
Wat een mooie en hoopgevende beelden :) had daar graag bij willen zijn.

Zonde dat het na vandaag weer kut weer wordt anders hadden ze ons niet meer kunnen stoppen (zonder geweld en intimidatie)
pi_198790912
Een Oostenrijkse rechtbank heeft geoordeeld dat de PCR-test op de manier waarop hij wordt gebruikt ongeschikt is om een besmetting aan te tonen. Dit betekent dat het coronabeleid in Oostenrijk, en waarschijnlijk dus ook in andere landen, eigenlijk op drijfzand is gebaseerd.

De Vrijheidspartij van Oostenrijk (FPÖ) wilde eind januari een demonstratie organiseren in Wenen, maar dat werd door de autoriteiten verboden. De partij stapte naar de rechter, die de FPÖ in het gelijk stelde. Het verbod was ongegrond.

De rechter uitte felle kritiek op het coronabeleid van de Oostenrijkse regering. Zo zei hij dat de politie op basis van besmettingscijfers geen coronademonstraties meer mag verbieden, schrijft internetkrant Report 24.

Daarnaast merkte de rechter op dat er nog steeds geen bewijs is dat de coronamaatregelen effect hebben. De definities die de overheid hanteert bij het tellen van coronabesmettingen voldoen niet aan de richtlijnen van de WHO.

Baanbrekende beslissing
De antigeentesten – die zeer foutgevoelig zijn, vooral bij asymptomatische personen – zijn daarom volstrekt ongeschikt. Een positieve PCR-test moet worden bevestigd door middel van een medisch onderzoek. Dat gebeurt in Oostenrijk niet en daar heeft de rechtbank felle kritiek op, schrijft de Duitse journalist Boris Reitschuster.

Er wordt gesproken van een ‘baanbrekende beslissing’, een ‘sensationele uitspraak’ en een ‘harde oorvijg’, zegt hij.

https://reitschuster.de/p(...)s-nachweis-geeignet/
pi_198791325
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 10:15 schreef PSVCL het volgende:
antigeentesten
antigeentest is niet hetzelfde als een PCR test, dat weet je?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198793111
quote:
Goed nieuws: vaccinatie tegen corona beschermt niet enkel de ingeënte persoon zelf, maar voorkomt ook besmetting van anderen, blijkt uit een nieuwe studie van het Amerikaanse RIVM. Immunoloog Ger Rijkers spreekt van bijzonder goed nieuws.

Hoewel artsen en wetenschappers het al langer vermoeden, was tot nu toe niet aangetoond dat vaccinatie tegen corona iemand ook niet langer besmettelijk maakt. ,,Vaccinatie beschermt jou tegen ziekte door corona, maar we weten nog niet of iemand die gevaccineerd is toch het virus kan verspreiden”, schrijft het RIVM momenteel op de eigen website daarover.
https://www.ad.nl/binnenl(...)overdragen~a7cadeb1/
Heel mooi nieuws *O*
En dat betekent waarschijnlijk dat de overheid nog harder op vaccinaties en het vaccinatiepaspoort in gaat zetten.

Daarbij is het belangrijk om ook alle jongeren te vaccineren. Of misschien wel juist, want die worden minder snel ziek, maar verspreidden het dus wel heel makkelijk als ze ongevaccineerd zijn. In deze groep vind je de meeste asymptomatische verspreiders en die infecteren anderen het makkelijkste en snelste.

Straks zijn de enige die corona helpen verspreiden de ongevaccineerden en degene die zich niet voldoende gevaccineerd zijn. Als je, zelfs nadat je dit nieuws weet, er toch voor kiest om jezelf niet te vaccineren, dan moet je ook met de gevolgen leven en de wetenschap dat een hoop mensen niet blij met jouw keuze zullen zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198793328
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Heel mooi nieuws *O*
En dat betekent waarschijnlijk dat de overheid nog harder op vaccinaties en het vaccinatiepaspoort in gaat zetten.

Daarbij is het belangrijk om ook alle jongeren te vaccineren. Of misschien wel juist, want die worden minder snel ziek, maar verspreidden het dus wel heel makkelijk als ze ongevaccineerd zijn. In deze groep vind je de meeste asymptomatische verspreiders en die infecteren anderen het makkelijkste en snelste.

Straks zijn de enige die corona helpen verspreiden de ongevaccineerden en degene die zich niet voldoende gevaccineerd zijn. Als je, zelfs nadat je dit nieuws weet, er toch voor kiest om jezelf niet te vaccineren, dan moet je ook met de gevolgen leven en de wetenschap dat een hoop mensen niet blij met jouw keuze zullen zijn.
En wat zijn die gevolgen volgens jou?
pi_198793342
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Heel mooi nieuws *O*
En dat betekent waarschijnlijk dat de overheid nog harder op vaccinaties en het vaccinatiepaspoort in gaat zetten.

Daarbij is het belangrijk om ook alle jongeren te vaccineren. Of misschien wel juist, want die worden minder snel ziek, maar verspreidden het dus wel heel makkelijk als ze ongevaccineerd zijn. In deze groep vind je de meeste asymptomatische verspreiders en die infecteren anderen het makkelijkste en snelste.

Straks zijn de enige die corona helpen verspreiden de ongevaccineerden en degene die zich niet voldoende gevaccineerd zijn. Als je, zelfs nadat je dit nieuws weet, er toch voor kiest om jezelf niet te vaccineren, dan moet je ook met de gevolgen leven en de wetenschap dat een hoop mensen niet blij met jouw keuze zullen zijn.
En weer een argument tegen vaccinatie minder...

De eerstvolgende die dus nu roept "ja maar waarom zou ik me niet laten vaccineren want ik heb een immuunsysteem en na vaccinatie kan ik het nog steeds doorgeven" kunnen we naar dit onderzoek doorverwijzen

Oh.. en we mogen ze dan natuurlijk gewoon gerechtvaardigd "asociale wappie" noemen ~O>
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198793399
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:30 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

En wat zijn die gevolgen volgens jou?
Dat snel duidelijk gaat worden wie de altruïstische mensen zijn en wie niet...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198793400
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
maar we weten nog niet of iemand die gevaccineerd is toch het virus kan verspreiden”,
_O- _O- _O-

Forever lockdowns en maatregelen :M
pi_198793432
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Forever lockdowns en maatregelen :M
Juist niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198793493
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:30 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

En wat zijn die gevolgen volgens jou?
Geen toegang tot niet cruciale plaatsen zoals theater, kroeg en allerlei indoorlocaties zoals bowlinghallen en speelparadijzen. Werkgevers zullen contracten niet verlengen als een werknemer aangeeft niet gevaccineerd te zijn of niet wil vertellen of hij/zij dat is. Negatieve reacties van collega's en andere bekenden. Niet kunnen reizen naar andere Europese landen enz enz.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198793552
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Geen toegang tot niet cruciale plaatsen zoals theater, kroeg en allerlei indoorlocaties zoals bowlinghallen en speelparadijzen. Werkgevers zullen contracten niet verlengen als een werknemer aangeeft niet gevaccineerd te zijn of niet wil vertellen of hij/zij dat is. Negatieve reacties van collega's en andere bekenden. Niet kunnen reizen naar andere Europese landen enz enz.
Wat erg zeg..
Dat ervaar ik meer als compliment. :)

Voor de rest wil ik sowieso geen onderdeel uitmaken van zo een samenleving
pi_198793554
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Geen toegang tot niet cruciale plaatsen zoals theater, kroeg en allerlei indoorlocaties zoals bowlinghallen en speelparadijzen. Werkgevers zullen contracten niet verlengen als een werknemer aangeeft niet gevaccineerd te zijn of niet wil vertellen of hij/zij dat is. Negatieve reacties van collega's en andere bekenden. Niet kunnen reizen naar andere Europese landen enz enz.
Vergeet verplicht verhuizen naar Urk, Putten, Kesteren, Ochten etc niet :P
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198793560
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Forever lockdowns en maatregelen :M
Dat wisten we in het verleden dus nog niet, maar nu is duidelijk dat gevaccineerden Het Virus niet meer verspreiden. En daarmee heeft de overheid een extra motivatie om echt iedereen te vaccineren.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wat erg zeg..
Dat ervaar ik meer als compliment. :)

Voor de rest wil ik sowieso geen onderdeel uitmaken van zo een samenleving
Die samenleving gaan we krijgen. Houd daar maar vast rekening mee.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198793569
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wat erg zeg..
Dat ervaar ik meer als compliment. :)

Voor de rest wil ik sowieso geen onderdeel uitmaken van zo een samenleving
Een samenleving waar men wat overheeft voor elkaar bedoel je? Waarom wil je daar niet in leven?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198793625
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Een samenleving waar men wat overheeft voor elkaar bedoel je? Waarom wil je daar niet in leven?
Dat doe ik ook door geen onderdeel uit te maken van zo een samenleving .. van mij heb je dus geen last.
pi_198793694
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat wisten we in het verleden dus nog niet, maar nu is duidelijk dat gevaccineerden Het Virus niet meer verspreiden. En daarmee heeft de overheid een extra motivatie om echt iedereen te vaccineren.
[..]

Die samenleving gaan we krijgen. Houd daar maar vast rekening mee.
Zal wel weer een leugen zijn om meer mensen te overtuigen om te gaan prikken..

Vertrouw ze niet, hetzelfde geldt voor het vaccine.
  donderdag 1 april 2021 @ 12:47:39 #279
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198793702
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Een samenleving waar men wat overheeft voor elkaar bedoel je? Waarom wil je daar niet in leven?
Behalve als iemand geen onzinnige prik wil halen. Dan mag diegene doodvallen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 1 april 2021 @ 12:49:00 #280
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198793722
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat wisten we in het verleden dus nog niet, maar nu is duidelijk dat gevaccineerden Het Virus niet meer verspreiden. En daarmee heeft de overheid een extra motivatie om echt iedereen te vaccineren.
[..]

Die samenleving gaan we krijgen. Houd daar maar vast rekening mee.
Over "in het narratief passen" gesproken.

Vaccinatie de heilige graal, consequenties voor wie deze niet neemt. En als iedereen gevaccineerd is, what do you know, verdomme een variant waardoor alles opnieuw begint.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198793817
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Over "in het narratief passen" gesproken.

Vaccinatie de heilige graal, consequenties voor wie deze niet neemt. En als iedereen gevaccineerd is, what do you know, verdomme een variant waardoor alles opnieuw begint.
Dan nemen we de komende paar jaar 1 of 2 prikjes per jaar. Boeiend.
Als dat nodig is om van al deze shit af te komen dan is dat een hele kleine moeite.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198793981
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Behalve als iemand geen onzinnige prik wil halen. Dan mag diegene doodvallen.
De prik is dus niet onzinnig blijkt. En nee je hoeft niet dood te vallen hoor
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198794118
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan nemen we de komende paar jaar 1 of 2 prikjes per jaar. Boeiend.
Als dat nodig is om van al deze shit af te komen dan is dat een hele kleine moeite.
Van welke shit afkomen? Ziek zijn? Virusinfecties? Utopie, dat gaat nooit gebeuren.

Klaar met deze waanzin!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198794219
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 13:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Van welke shit afkomen? Ziek zijn? Virusinfecties? Utopie, dat gaat nooit gebeuren.

Klaar met deze waanzin!
Dat gevaccineerden anderen niet besmetten verklaard bijvoorbeeld waarom het in Texas niet uit de hand loopt terwijl daar volop gefeest wordt. Daar is namelijk een 5x hoger percentage van de bevolking gevaccineerd ivm NL. Over een tijdje is veel van wat nu in Texas mogelijk is ook mogelijk voor Nederlanders.

Maar uiteraard alleen voor gevaccineerden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198794279
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:47 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Zal wel weer een leugen zijn om meer mensen te overtuigen om te gaan prikken..

Vertrouw ze niet, hetzelfde geldt voor het vaccine.
Het klopt wel, je lichaam is 30x sneller met het verwerken van het virus als het lichaam het virus herkent.

Veel minder kans dat je dermate veel virus in je lichaam hebt en verspreid dat je anderen besmet.

Echter is dit een snel muterend virus, dat voorkomt in verschillende mutaties over de hele wereld.

Net als met de griepprik maakt het je niet ontastbaar voor griep. Maar als iets dermate nieuw is voor het lichaam als dit.. Komt de immuunresponse te traag of zwak of weet ik veel wat op gang, dat is dan dodelijk voor risicogroepen.

Nou die hebben nu de optie zichzelf te beschermen. Iedereen blij zou je zeggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198794305
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 13:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat gevaccineerden anderen niet besmetten verklaard bijvoorbeeld waarom het in Texas niet uit de hand loopt terwijl daar volop gefeest wordt. Daar is namelijk een 5x hoger percentage van de bevolking gevaccineerd ivm NL. Over een tijdje is veel van wat nu in Texas mogelijk is ook mogelijk voor Nederlanders.

Maar uiteraard alleen voor gevaccineerden.
Uiteraard, heel normaal om vanwege een zware griep mensen uit te sluiten te participeren in de samenleving.

Ik dacht dat het om de IC capaciteit ging? Bepaalde user vallen mij daar steeds mee lastig "begrijp je het nou nog niet" maar jij brengt mij nu toch weer in verwarring hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198794367
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 13:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat gevaccineerden anderen niet besmetten verklaard bijvoorbeeld waarom het in Texas niet uit de hand loopt terwijl daar volop gefeest wordt. Daar is namelijk een 5x hoger percentage van de bevolking gevaccineerd ivm NL. Over een tijdje is veel van wat nu in Texas mogelijk is ook mogelijk voor Nederlanders.

Maar uiteraard alleen voor gevaccineerden.
Je weet dat hier 21% antistoffen heeft in het bloed? 5x meer immuniteit kan praktisch niet als meer dan 20% het al via natuurlijke wegen opgelopen heeft.

Neemt niet weg dat uiteraard, het virus gigantisch vertraagd als er meer immuniteit is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198794457
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 13:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uiteraard, heel normaal om vanwege een zware griep mensen uit te sluiten te participeren in de samenleving.

Ik dacht dat het om de IC capaciteit ging? Bepaalde user vallen mij daar steeds mee lastig "begrijp je het nou nog niet" maar jij brengt mij nu toch weer in verwarring hoor.
Het Virus stoppen is nog een stap hoger dan de zorg ontlasten. Dat laatste is nu ons doel, maar als straks 90%+ gevaccineerd is, en het daarmee niet meer kan verspreidden, dan heb je zo goed als Het Virus gestopt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198794458
quote:
10s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Stel je niet zo vreselijk aan. Je zaagt zelf constant over de regels _O-

Tuurlijk is uit de band springen af en toe best wel leuk maar als je echt niet zonder kan op zo'n prachtige dag als deze dan is dat best wel een beetje sneu :{w

Omdat in het oude normaal troep achterlaten (in jouw beleving) normaal was is het altijd normaal of zo? Ik snap sws nooit zo dat mensen blijkbaar wel bereid zijn hun troep ergens heen te slepen maar te beroerd zijn om de restanten ervan mee terug te nemen 8)7

En je weet dat we sws in een maatschappij leven dat bol staat van de regeltjes? Anders wordt het nl een zooitje. Maar als er tijdens een pandemie regels voorgeschreven worden om te voorkomen dat ons gezondheidssysteem het niet meer aankan is ineens het huis te klein. We kunnen nergens meer heen en we moeten een mondkapje dragen! Boehoehoe :'(

En dan nog doodleuk beweren dat wappies weten hoe ze plezier moeten maken _O-

Nee ze weten zichzelf blijkbaar totaal niet te vermaken zonder feesten en partijen als dat even niet kan en moeten het hebben van leedvermaak als een wappie weigert een foto te maken voor iemand die dat wel kan. Lachen man! :')
Draag jij ook oogschaduw als de dijken doorbreken? Dat heeft net zoveel zin als een mondkapje opzetten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198794528
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 13:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je weet dat hier 21% antistoffen heeft in het bloed? 5x meer immuniteit kan praktisch niet als meer dan 20% het al via natuurlijke wegen opgelopen heeft.

Neemt niet weg dat uiteraard, het virus gigantisch vertraagd als er meer immuniteit is.
Daar heb je gelijk in, hoewel antistoffen door besmetting minder effectief zijn als het vaccin. Feit is dat in Texas het percentage gevaccineerde mensen 5x hoger ligt als in NL. Daar moeten wij wat aan doen en we moeten gaan voor minstens 90% van de burgers die gevaccineerd zijn. En daar dus alles voor doen om dat te behalen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198794555
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, hoewel antistoffen door besmetting minder effectief zijn als het vaccin. Feit is dat in Texas het percentage gevaccineerde mensen 5x hoger ligt als in NL. Daar moeten wij wat aan doen en we moeten gaan voor minstens 90% van de burgers die gevaccineerd zijn. En daar dus alles voor doen om dat te behalen.
Antistoffen door besmetting minder effectief? Waarom denk je dat?

In de hele wereld is er 1 herhesnetting vastgesteld. Dat was een persoon met uitermate zwak immuunstelsel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198794605
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, hoewel antistoffen door besmetting minder effectief zijn als het vaccin. Feit is dat in Texas het percentage gevaccineerde mensen 5x hoger ligt als in NL. Daar moeten wij wat aan doen en we moeten gaan voor minstens 90% van de burgers die gevaccineerd zijn. En daar dus alles voor doen om dat te behalen.
Neuh, je moet helemaal niks. Maar je kan best op een positieve manier nudgen door bijv te bellen om een afspraak in te plannen.

Maar ik vind vrijwillig prima. Dwang is fout.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198794687
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 13:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Antistoffen door besmetting minder effectief? Waarom denk je dat?

In de hele wereld is er 1 herhesnetting vastgesteld. Dat was een persoon met uitermate zwak immuunstelsel.
Omdat het vaccin zorgt voor meer antistoffen dan wanneer je besmet raakt met corona.

quote:
Een vaccin kan overigens meer antistoffen veroorzaken dan wanneer iemand een natuurlijke corona-infectie heeft met milde klachten, zegt Rijkers.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-vaccineren-waarom
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 13:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neuh, je moet helemaal niks. Maar je kan best op een positieve manier nudgen door bijv te bellen om een afspraak in te plannen.

Maar ik vind vrijwillig prima. Dwang is fout.
Het zal altijd op vrijwillige basis blijven. Maar wel met een hoop niet cruciale voordelen voor diegene die het vaccin wel accepteert als dat hem aangeboden wordt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198795346
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 13:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het Virus stoppen is nog een stap hoger dan de zorg ontlasten. Dat laatste is nu ons doel, maar als straks 90%+ gevaccineerd is, en het daarmee niet meer kan verspreidden, dan heb je zo goed als Het Virus gestopt.
Das toch het doel niet zeg je.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198795376
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 13:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Omdat het vaccin zorgt voor meer antistoffen dan wanneer je besmet raakt met corona.
[..]


[..]

Het zal altijd op vrijwillige basis blijven. Maar wel met een hoop niet cruciale voordelen voor diegene die het vaccin wel accepteert als dat hem aangeboden wordt.
Totaal ontoelaatbaar en pure discriminatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198795974
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 13:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Draag jij ook oogschaduw als de dijken doorbreken? Dat heeft net zoveel zin als een mondkapje opzetten.
Komop zeg, geloof je dat zelf?
pi_198796215
Al deze bullshit voor the great reset


Dat logo van de EMA vind k ook maar vreemd, zelfde geldt voor het Fieldlab

Waar komt toch die obsessie met ‘het alziende oog’ en driehoeken vandaan
pi_198796899
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 14:24 schreef PSVCL het volgende:
Al deze bullshit voor the great reset

Dat logo van de EMA vind k ook maar vreemd, zelfde geldt voor het Fieldlab
een vijzel en stamper zijn vrij normale tekens in de medische wereld hoor. Geen 3 hoek te bekennen bij EMA.
VOor Fieldlab is het een tent in een veld... Hoe zou jij een tent tekenen?
quote:
Waar komt toch die obsessie met ‘het alziende oog’ en driehoeken vandaan
Geen idee, vertel me maar waar jouw obsessie vandaan komt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198797263
twitter


Geen salaris als je niet wil vaccineren.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 14:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

een vijzel en stamper zijn vrij normale tekens in de medische wereld hoor. Geen 3 hoek te bekennen bij EMA.
VOor Fieldlab is het een tent in een veld... Hoe zou jij een tent tekenen?
[..]

Geen idee, vertel me maar waar jouw obsessie vandaan komt
:')

Ga weg
pi_198797469
:G
pi_198797476
fuck ajax
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')