je bedoelt staten als Florida die er hun eigen telsysteem op na houden en toch stiekem regels hebben omdat ze niet luisteren naar de governorquote:Op maandag 29 maart 2021 17:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Altijd maar weer dat vergelijken met een land waar het weer slecht gaat. Kost wel veel moeite om zo'n land te vinden he? 1. De situatie aldaar wordt ontzettend opgeblazen in de media om de angst er in te houden. 2. Het zorgsysteem, logitiek en afstemming is daar van bedroevend niveau. 3. De bevolking leeft in slechte omstandigheden en hun gezondheid is over het algemeen ook slecht.
Vergelijk Europa eens met de VS waar staten zonder regels geen significant verschil tonen met de staten waar men wel regeltjes en lockdowns heeft en Zweden bijvoorbeeld. Die vergelijking is beter te maken dan een vergelijking met een derde wereldland met ontoereikende voorzieningen.
1: heb je daar bewijs voor?quote:Op maandag 29 maart 2021 18:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
1: je bedoelt staten als Florida die er hun eigen telsysteem op na houden en toch stiekem regels hebben omdat ze niet luisteren naar de governor
2: Of Zweden wat het slechter doet dan zijn buurlanden.
Gedeeltelijk hierquote:
Maar net werd geroepen dat ze het zo goed doenquote:2: Natuurlijk doet Zweden het minder goed dan Noorwegen vanaf het begin af aan al extreem voorzichtig heeft gedaan. En Zweden zet niet alles in op het rekken van levens maar ziet de nationale gezondheid breder dan dat.
Doen ze ook.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:27 schreef devlinmr het volgende:
[
Maar net werd geroepen dat ze het zo goed doen
1:quote:Op maandag 29 maart 2021 19:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gedeeltelijk hier
https://www-tampabay-com.(...)states-politifact%2F
https://www-washingtonpos(...)11f89ee46_story.html
https://www.npr.org/2020/(...)ency?t=1617038769404
[..]
Maar net werd geroepen dat ze het zo goed doen
Noorwegen Finland slopen de vrijheden wel wat meer. En vanaf het begin ook (scheelt wat, als je moet mitigeren moet je zo vroeg mogelijk erin knallen).quote:Op maandag 29 maart 2021 21:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maar minder dan Noorwegen en Finland en Denemarken... Landen die vergelijkbaar zijn.
Waar doet men dat wel danquote:Op maandag 29 maart 2021 18:31 schreef ludovico het volgende:
En Zweden zet niet alles in op het rekken van levens maar ziet de nationale gezondheid breder dan dat.
Covid sterfte heel duur beprijzen? Alle landen waar het compleet wordt onderdrukt en het hele land stilstaat.quote:
Ik deed enkele jaren geleden schoonmaken in het ziekenhuis, ziekenhuis betaalde mij; ik was officieel daarom ook zorgpersoneel.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:59 schreef yinxs het volgende:
[..]
Als ik alle filmpjes bekijk heb ik ook m'n bedenkingen of deze mensen ook echt allemaal veteranen en verpleegkundigen zijn, maargoed ik ben geen expert. Ik ben dus even op zoek gegaan naar die meerdere personen die haar aanwezen als schoonmaakster. Ik ben geen twitterguru, maar onderstaande lijkt het enige bericht te zijn. Het komt wat onsamenhangend over. Iets met een lang overleden vriendin die ooit wat zei over haar?
[ twitter ]
Enig idee waar die andere berichten staan?
Omdat de eens eventueel iets verkeerd doet, is dat geen vrijbrief voor anderen om dat ook te doen.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:50 schreef mir1986 het volgende:
Ach als Ollongren niet in quarantaine hoeft, waarom dan wel al die kinderen die nergens last van hebben. Dat maakt niet uit ofzo?
Waarom zouden ze?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:00 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Het RIVM draagt zelf niet eens mondkapjes
Heb je hem ook weer, werk je voor Hugo ?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:03 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waarom zouden ze?
Vanaf 1 december draagt u verplicht een mondkapje als u werkt in een publieke binnenruimte. Bijvoorbeeld op het station, vliegveld of een museum. Ook als u een contactberoep heeft, zoals kapper of rij-instructeur, moet u een mondkapje op. Op andere werkplekken is het niet wettelijk verplicht om een mondkapje te dragen.
https://www.rijksoverheid(...)dkapje%20te%20dragen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:03 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waarom zouden ze?
Vanaf 1 december draagt u verplicht een mondkapje als u werkt in een publieke binnenruimte. Bijvoorbeeld op het station, vliegveld of een museum. Ook als u een contactberoep heeft, zoals kapper of rij-instructeur, moet u een mondkapje op. Op andere werkplekken is het niet wettelijk verplicht om een mondkapje te dragen.
https://www.rijksoverheid(...)dkapje%20te%20dragen.
Ja en?quote:
Betaald beter dan werken voor Engel... Wat krijg jij daar eigenlijk voor? Gratis danslessen of een gratis cursus haarvlechten?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer, werk je voor Hugo ?![]()
J
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Betaald beter dan werken voor Engel... Wat krijg jij daar eigenlijk voor? Gratis danslessen of een gratis cursus haarvlechten?
misschien moet je de regels nog even doorlezen!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer, werk je voor Hugo ?![]()
J
Was allang bekent hoor. Blijven vaccineren, waarschijnlijk alleen nog maar de meest kwetsbare groepen net als bij de griepprik.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:06 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-niet-meer-effectief
![]()
Voor sommige oogklepgangers mogelijk onverwacht, maar binnen een jaar dus weer vanaf voren af aan beginnen.
Steeds meer berichten zoals dit druppelen binnen om zo het volk klaar te stomen voor verlenging/herhaling/continuïteit van deze ellende
Vaccineren? ‘T kan beter “ezeltje prikje” gaan heten als het volk dit alles blijft slikken
Wie volg jij dan... die ex junk? Of heb je je "eigen onderzoek gedaan?"quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Ben geen Controlled opposition, Engel hoort bij jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |