Dan hoop ik dat ze de drempel eens nemen om die lapjes eens af te zetten want gezeik krijg je er niet mee, althans zo ervaar ik het. Wel een paar x aangesproken door een klant maar daar moet je je niks van aantrekken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
Nee – ik denk dat vele mensen die maatregelingen 'accepteren' of tolereert omdat ze geen boete willen of 'n confrontatie/ruzie met 'n BOA, security persoon of boze bange supermarkt klant. Dat mensen die idiotische,waardeloze masks dragen betenkent niet dat ze de onzin 'accepteren'. Imo.
Medewerkers appie hier hebben dat lappie ook niet meer over de neus.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze de drempel eens nemen om die lapjes eens af te zetten want gezeik krijg je er niet mee, althans zo ervaar ik het. Wel een paar x aangesproken door een klant maar daar moet je je niks van aantrekken.
Momenteel is meer dan 70% van de mensen met een corona-infectie in het ziekenhuis jonger dan 70.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoeveel 'kwetsbaren' zijn er in Nederland?
Welke percentage van de hele bevolking zou dat zijn?
Ik denk niet dat die 'kwetsbaren' verwachten dat alles dicht moet blijven tot ze allemaal gevaccinneeerd zijn.
Meeste kwetsbaren hebben veel ernstiger klachten om zorgen over te maken dan een of ander new flu variant.
Het is een groot toneelstuk. Bij mij op het werk ook, wanneer je naar de kantine loopt moet hij op maar op de werkvloer met zo'n 50 man waar mensen soms geforceerd te dicht bij elkaar komen moet hij (gelukkig) niet op. Dan kan je toch beter zeggen van we stoppen er mee?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Medewerkers appie hier hebben dat lappie ook niet meer over de neus.
Die maskertjes zijn echt te idioor voor woorden. Maar way of least resistente is voor mij toch dat ding opzetten.
En hoeveel % is ouder dan 50?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Momenteel is meer dan 70% van de mensen met een corona-infectie in het ziekenhuis jonger dan 70.
Dat eerste kan toch prima samengaan met het laatste?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
heb soms het gevoel dat de regeltjes er meer zijn om een gevoel van urgentie te wekken en een signaal af te geven dan dat het iets te maken heeft met virusbestrijding.
Klopt.. Psychisch spel... Heel ongezond allemaal maar okay.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is een groot toneelstuk. Bij mij op het werk ook, wanneer je naar de kantine loopt moet hij op maar op de werkvloer waar mensen soms geforceerd te dicht bij elkaar komen moet hij (gelukkig) niet op. Dan kan je toch beter zeggen van we stoppen er mee?heb soms het gevoel dat de regeltjes er meer zijn om een gevoel van urgentie te wekken en een signaal af te geven dan dat het iets te maken heeft met virusbestrijding.
Ik vind alles onzin maar die 1.5 meter is heilig verklaard. Met zo'n niet werkend lapje stof wanen mensen zich veilig en kruipen dichter naar elkaar toe. Tegengesteld effect dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat eerste kan toch prima samengaan met het laatste?
Begrijp jij wat hier staat:quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat eerste kan toch prima samengaan met het laatste?
Mweh maakt allemaal geen reet uit joh.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik vind alles onzin maar die 1.5 meter is heilig verklaard. Met zo'n niet werkend lapje stof wanen mensen zich veilig en kruipen dichter naar elkaar toe. Tegengesteld effect dus.
Jij niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Begrijp jij wat hier staat:
" In januari ontstond er een rel omdat de zwaar getroffen regio Lombardije vanwege een registratiefout twee weken te lang in lockdown zat. Een oplettende jonge burgemeester, zelf ingenieur, zag dat de cijfers in haar gemeente wel heel plotseling opliepen en ontdekte de fout."
@:artikel Volkkrant.
Dat is geen goede antwoord op m'n vraagjes.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Momenteel is meer dan 70% van de mensen met een corona-infectie in het ziekenhuis jonger dan 70.
quote:Fraude met Covid-data op Sicili om te voorkomen dat eiland in lockdown moest
Op Sicili zijn drie hoge ambtenaren van het departement Volksgezondsheid gearresteerd op verdenking van het verspreiden van valse coronadata. De regionale wethouder Gezondheidszorg wordt verdacht van medeplichtigheid. Volgens het OM zou er geknoeid zijn met coronatests om het aantal besmettingen omlaag te brengen en zou de melding van het aantal slachtoffers over verschillende dagen zijn uitgesmeerd met als doel voorkomen dat Sicili in lockdown gaat.
https://www.ad.nl/buitenl(...)down-moest~a4ac62d8/
En hoeveel met andere, ernstiger condities?quote:
Het antwoord daarop heb ik je al eerder gegeven: ongeveer 7 miljoen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat is geen goede antwoord op m'n vraagjes.
Het gaat (bijna) niemand om het aantal doden, en het is ook helemaal geen geheim dat het vooral bejaarden zijn die het loodje leggen.quote:Momenteel ligt er 'n ouwe vriendin van me in t ziekenhuis. Gediagnoseerd met 'n covid fluttestje, maar dan jarenlang erg ziek met kidney problemen is/was.
The average age of covid deaths in the UK is higher than the average life expentancy.
Van CoronaHysteria TV hoor je dit soort stats niet.
Supply chains niet vergeten! Alsof er zoveel demand is dat ze te kort aan vaccinaties komen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Heerlijk al die chaos rondom vaccinatie. Lege vaccinatieplekken, vrijwilligers die duimen draaien en geen ruk te doen hebben. Rutte die vorig jaar een investering in productiefaciliteit op Nederlands grondgebied afwees wat slechts een investering van 10 miljoen was, i.t.t. de miljarden wat het kost hoe lang dit nog allemaal duurt.
Een overheid die daadwerkelijk in vaccinaties gelooft om ons oude leven weer terug te brengen zou alles op alles zetten om die prikken z.s.m. toe te dienen bij iedereen die dat wil en risicogroepen. Je begint steeds meer te denken dat ze de lockdown wel best vinden zo en hij zo lang mogelijk mag duren, iets met een dubbele agenda dat alles wel naar de klote mag. Zo veel onkunde tezamen kan toch geen toeval zijn, we zitten midden in een grote scam.
7 miljoenen kwetsbaren in Nederland?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het antwoord daarop heb ik je al eerder gegeven: ongeveer 7 miljoen.
[..]
Het gaat (bijna) niemand om het aantal doden, en het is ook helemaal geen geheim dat het vooral bejaarden zijn die het loodje leggen.
Panorama - tsja. Heb ik niet dat programma voor decennia niet vertrouwt.quote:
Tja.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
7 miljoenen kwetsbaren in Nederland?
Deze land niet zo erg stoer en sterk als wat ik dacht.
Te veel vetkleppen en ongezonde boomers.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
7 miljoenen kwetsbaren in Nederland?
Deze land niet zo erg stoer en sterk als wat ik dacht.
Ligt ook eraan hoe je 'kwetsbaar' defineren natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Te veel vetkleppen en ongezonde boomers.
Typen met plastic handschoentjes? Een vochtig doekje over het toetsenbord halen is teveel gevraagd? Mijn god men is compleet gek geworden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik had straks toch maar even gebeld met het centrum waar ik donderdag een digitaal examen heb aangaande het typen met plastic handschoentjes aan.
Blijkt nu dat ze het toch maar weer hebben afgeschaft omdat het onwerkbaar was.![]()
Voorheen stond er 1,5 uur voor het examen wat al te weinig tijd was.
Nu met die plastic handschoentjes aan was er zo massaal bezwaar ingediend omdat dat typen blijkbaar echt niet te doen was met die dingen aan. Zijn ze maar met die onzin gestopt![]()
Scheelt weer ietswat kopzorgen voor a.s. donderdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |