Dat is geen 4k.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:06 schreef Fylax het volgende:
Merken jullie dat het beeld nu 4K/beter is?
Dan moet je je helm opzetten in dit topic.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:06 schreef Breekfast het volgende:
Ik zie Max ook nog wel een DNFje krijgen.
Heb nog syeeds 1080Pquote:Op zondag 28 maart 2021 17:06 schreef Fylax het volgende:
Merken jullie dat het beeld nu 4K/beter is?
Hij gaat niet goed om met z'n materiaal!!!1!!1quote:Op zondag 28 maart 2021 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Van die mokerdomme mensen die Perez nu afschrijven
Ik ook maar hoop het nietquote:Op zondag 28 maart 2021 17:06 schreef Breekfast het volgende:
Ik zie Max ook nog wel een DNFje krijgen.
Oh ik heb nog die horizon box.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zie bij mij rechtsboven 4K ultra HD staan (ik kijk via mediabox next)
Papa mazepin koopt wel weer een nieuwequote:
@onlogischquote:Op zondag 28 maart 2021 17:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb ik die iig goed voorspelt in dat Ziggo voorspel ding
ChevyCarpicequote:Op zondag 28 maart 2021 17:11 schreef Coco het volgende:
Ik stel mij nu voor dat @ChevyCarpice in zijn stoeltje en stuurtje meerijdt met de wedstrijd.
Zou je raken?quote:Op zondag 28 maart 2021 17:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hebben we eindelijk eens een Nikita in de F1, wordt ze gelijk uitgelachen
Stelling: Thorgan > Edenquote:
Slim, zo moest Lewis meer in de spiegel kijken.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:15 schreef wdn het volgende:
even alles in elkaar drukken en dan los gaan\
bottas een plek kwijt (zag ik dat goed?)
Gewoon eruit schoppen, bewijs eerst maar eens dat je überhaupt overweg kunt met een auto.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:16 schreef Doevelaer het volgende:
Deze chaos wordt mede mogelijk gemaakt door Nikita Mazepin, nu al een aanwinst.
Schumacher is gewoon een prima coureur.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:17 schreef Zorro het volgende:
Mazepin en Schumacher, het meest zwakzinnige rijdersduo
Als ie von Schmallhausen had geheten zat ie niet in de F1quote:Op zondag 28 maart 2021 17:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schumacher is gewoon een prima coureur.
Die moeten ze per direct vervangen voor Russel, maar dat zal Lewis nooit willen want dan valt hij door de mand.quote:
Maar Red Bull kennende valt hij straks uit met dat probleem.quote:
Als hij maar niet gaat skiën.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schumacher is gewoon een prima coureur.
Verstappen idem ditoquote:Op zondag 28 maart 2021 17:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ie von Schmallhausen had geheten zat ie niet in de F1
We zijn ook al 5 rondjes bezigquote:Op zondag 28 maart 2021 17:19 schreef heywoodu het volgende:
"Voor Hamilton is er nog geen man overboord als hij deze race niet wint."
Ja Jezus dit is race één van de 23, natuurlijk is er dan geen man overboord. Iets zeggen om het zeggen
Tenzij er geen probleem isquote:Op zondag 28 maart 2021 17:20 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dit gaat em niet worden, zo'n probleem met de diffuser kan je normaal nooit de race mee uitrijden, zeker niet als het probleem al sinds lap 1 aanwezig is
Ik nietquote:Op zondag 28 maart 2021 17:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Tenzij er geen probleem is
Ik zie Max wel een mind fuck doen
Tja, als Verstappen Max Klaassen was geweest zat hij ook niet in de F1.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ie von Schmallhausen had geheten zat ie niet in de F1
Wedden van wel? Dan heb je zijn kartcarriere niet gevolgd.quote:
Dan speelde hij gewoon bij Ajax iddquote:Op zondag 28 maart 2021 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, als Verstappen Max Klaassen was geweest zat hij ook niet in de F1.
Mechanische overbrenging die het verschil in snelheid tussen linker en rechter achterwile in een bocht via een set tandwielen compenseertquote:Op zondag 28 maart 2021 17:21 schreef Breekfast het volgende:
Wat is het differentieel precies, waar Max problemen mee heeft?
Echt he. 5 rondjes onderwegquote:Op zondag 28 maart 2021 17:19 schreef heywoodu het volgende:
"Voor Hamilton is er nog geen man overboord als hij deze race niet wint."
Ja Jezus dit is race één van de 23, natuurlijk is er dan geen man overboord. Iets zeggen om het zeggen
Ligt eraan hoe je het bedoelt. Als ie de kennis van zijn vader neit had gehad in zijn karttijd niet nee.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, als Verstappen Max Klaassen was geweest zat hij ook niet in de F1.
Een Lewis dus, blijven zeiken als je op kop rijdt.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Tenzij er geen probleem is
Ik zie Max wel een mind fuck doen
Wil waarschijnlijk in vrije lucht rijdenquote:
Maar verstappen rijdt ook niet wegquote:Op zondag 28 maart 2021 17:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wil waarschijnlijk in vrije lucht rijden
Hoe heeft hij al die kansen daar gekregen dan?quote:Op zondag 28 maart 2021 17:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wedden van wel? Dan heb je zijn kartcarriere niet gevolgd.
Niet des Maxquote:Op zondag 28 maart 2021 17:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een Lewis dus, blijven zeiken als je op kop rijdt.
Is het niet zo'n bochtenridder?quote:Op zondag 28 maart 2021 17:23 schreef nils7 het volgende:
Hamilton wint gewoon bijna 3 tienden op het hoofd rechte stuk
Door zijn talentquote:Op zondag 28 maart 2021 17:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe heeft hij al die kansen daar gekregen dan?
Maar nog steeds 22 races te gaan. Dan heb je nu echt nog geen probleem, hooguit een tegenvallende start.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt he. 5 rondjes onderweg
Alleen als je uitvalt heb je een probleem als je directe concurrent de race wint.
Dan heb je een gat van 26 punten
Ook dan heb je nog wel een kruiwagen nodig.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wedden van wel? Dan heb je zijn kartcarriere niet gevolgd.
Tsunoda reed 2x slap bij de starts en Gasly reed zijn voorvleugel eraf. Dan wordt het lastig.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:23 schreef SiGNe het volgende:
IK had eigenlijk verwacht dat de Alpha Tauri's het wel beter zouden doen, ze stonden er best goed bij in de trainingen
Max klaagde over de throttle. Mercedes maakt daar differentieel van.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:20 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dit gaat em niet worden, zo'n probleem met de diff. kan je normaal nooit de race mee uitrijden, zeker niet als het probleem al sinds lap 1 aanwezig is
Het gaat ook om de financiële mogelijkheden om vanaf je 10e ofzo te kunnen racen.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bedoelt. Als ie de kennis van zijn vader neit had gehad in zijn karttijd niet nee.
Maar met de kwaliteiten die hij heeft dankzij die kennis wel.
55quote:Op zondag 28 maart 2021 17:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
In welke ronde valt Max uit?
Ik ga voor 25.
Hoeveel was het gat van Lewis met de nummer 2 vorig seizoen ook alweer?quote:Op zondag 28 maart 2021 17:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt he. 5 rondjes onderweg
Alleen als je uitvalt heb je een probleem als je directe concurrent de race wint.
Dan heb je een gat van 26 punten
Maar Schumacher heeft de kwaliteit ook, dat heb je immers al een jaar of twee kunnen zien. Hij moet vooral consistent worden, de snelheid is echt het probleem niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bedoelt. Als ie de kennis van zijn vader neit had gehad in zijn karttijd niet nee.
Maar met de kwaliteiten die hij heeft dankzij die kennis wel.
En Olav neemt t vrolijk overquote:Op zondag 28 maart 2021 17:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max klaagde over de throttle. Mercedes maakt daar differentieel van.
quote:
Hier moet ik even over nadenken.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Als Max hier uitvalt is dit ongunstig voor zijn kansen in het kampioenschap
Na zijn pitstop, ronde 33.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga voor 25.
33quote:Op zondag 28 maart 2021 17:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga voor 25.
Ook daar hoef je geen Verstappen voor te heten. Een goede sponsor die in je gelooft helpt ook.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het gaat ook om de financiële mogelijkheden om vanaf je 10e ofzo te kunnen racen.
Dan mag ie volgende race voorraan starten. De winnaar moet achteraan starten.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Als Max hier uitvalt is dit ongunstig voor zijn kansen in het kampioenschap
55quote:Op zondag 28 maart 2021 17:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga voor 25.
Ik denk in de auto.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:26 schreef fietsie het volgende:
Waar is die nieuwe wondermotor van Ferrari nu dan?
Niet als de rest van het veld ook uitvalt.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door het geld van pa.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe heeft hij al die kansen daar gekregen dan?
Moet nog even ingereden worden.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:26 schreef fietsie het volgende:
Nou ... F1 is toch wel een zoon-van-ruikeluis sport.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ook daar hoef je geen Verstappen voor te heten. Een goede sponsor die in je gelooft helpt ook.
Ja idd, McLaren, AM, Ferrari, alpine prima.quote:
Voorlopig 4 in de punten en maar 1 hondaquote:Op zondag 28 maart 2021 17:26 schreef fietsie het volgende:
Lewis was ook niet armquote:Op zondag 28 maart 2021 17:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ... F1 is toch wel een zoon-van-ruikeluis sport.
Lewis is echt een uitzondering.
Lewis werd gesponserd door BLM.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Snap die ‘discussie’ daarom niet zo. Ook Lewis had zijn kruiwagentjes nodig, zoals iedereen.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Wie is de 4e?quote:Op zondag 28 maart 2021 17:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Voorlopig 4 in de punten en maar 1 honda
Echt hequote:Op zondag 28 maart 2021 17:28 schreef Doevelaer het volgende:
Fijn dat Olav ondanks vraag 1 aan Ocon 'hoe spreek ik Alpine uit' het nog steeds verkeerd doet.
Het is al heel wat dat is eindelijk Sainz (meestal) goed uitspreekt.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:28 schreef Doevelaer het volgende:
Fijn dat Olav ondanks vraag 1 aan Ocon 'hoe spreek ik Alpine uit' het nog steeds verkeerd doet.
LEC. SAI, RAI en GIOquote:
Beetje cruisen, laat Hamilton de boel maar oproken. Dan als Merc voor de undercut gaat nog even 5 laps hard pushen en dan ook pitten.quote:
Onzin. Hij zat al heel jong in het Mercedes programma waar hij de beste auto's kreeg terwijl bijv. Vettels ouders een extra baan moesten nemen om hem te laten karten.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Verliest steeds op een recht stuk bijna 3 tienden.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:28 schreef VacaLoca het volgende:
Echt 't idee dat Max zonder problemen al wel 5 sec los was geweest
Dat zou ook heel raar zijn in een auto.quote:
Beter bouwt ie een voorsprong opquote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 17:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou ook heel raar zijn in een auto.
McLaren. Niet Mercedesquote:Op zondag 28 maart 2021 17:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Onzin. Hij zat al heel jong in het Mercedes programma waar hij de beste auto's kreeg terwijl bijv. Vettels ouders een extra baan moesten nemen om hem te laten karten.
Ik meen me inderdaad artikelen daarover te herinneren. Was op z'n 15e al aan het sturen in AMG's op het circuit.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Onzin. Hij zat al heel jong in het Mercedes programma waar hij de beste auto's kreeg terwijl bijv. Vettels ouders een extra baan moesten nemen om hem te laten karten.
Maar dat kwam omdat zijn pa er alles voor over had om hem te laten karten.quote:[b]Op zondag 28 maart 2021 17:29 schreef Weltschmerz het volgende:[/b
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |